Skrevet av Emne: Tegner din figur! :D (stengt, jobber fortsatt med å gjøre ferdig alle :) )  (Lest 72652 ganger)

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Ello :3

endelig litt tid, så eg har lyst å tegne et litt større bilde i magi-tema. Vil ha 3 dyr/skapninger i det, men vet ikke hvilke ^^

Så, om noen har lyst å ha sinn karakter I bildet så er det bare å legge igjen en melding her :D

Har allerede fått beskjed om å tegne en reve-drage så den blir med :P og så 2 til etter den.

(PS, bare å kommentere etter det har kommet 2 stk, for da når eg har litt fri en kveld så kan eg jo poppe innom her og kanskje tegne noe fra listen :) )
___________________________________________________________________
Edit;

Tenkte eg skulle adde noen basiske regler for denne tråden sånn at eg ikke blir lei av den og folk ikke forventer mer enn de får :D

Listen vil bli følgt i rekkefølge av når det ble spurt, men om jeg sitter fast med en tegning så kan det være eg begynner på en senere på listen, eller en egen privat tegning.

Stilen vil variere, noen vil være skyggelagt, andre ikke, noen vil og kun være lineart/skisse, dette varierer på tiden jeg har og hvordan jeg føler meg.

2(to) tegninger/deltakelse i gruppe tegning per person.

Kun de som er med i en tegning har lov til å re-uploade tegningen til egen side/forum (inkludert sider som Facebook og FA).
Om du re-uploader hadde det vært fint med link :D Enten til min FA (Terror-run), DA (Exo-formicidae, eller min Weasyl Formicidae

Om du er med i et gruppebilde og ikke vil de andre skal re-uploade det vil jeg at du skriver dette her på tråden.

Om du vil ha en spesifikk tegning i spesifikk pose/setting/stil vil jeg be deg om å gjære dette om til en comisson :) Dette er nemlig en type "artistic-vent" tråd for meg til å løse opp litt og øve meg.

du kan altså fortelle hva du vil ha, men det er ingen garanti for at det blir sånn :)

Du kan be om å bli tegnet både i denne tråden og via pm her på forumet. om du ikke vil bli navngitt/få tegningen via pm og ikke lastet opp her, trenger jeg å vite dette.

Sorry for the wall og text OTL
« Siste redigering: 07. nov, 2013, 21:10 av Formicidae »

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #1 på: 24. feb, 2013, 22:35 »
Jeg vil gjerne være med på bildet! :D

http://d.facdn.net/art/exodai/1360953087.exodai_exodai_fursona_fa.png

PS: Hvis du tegner anthro så hadde jeg vært veldig takknemlig om du kunne ha tegnet digitrade legs på figuren min, men hvis du ikke har lyst så går det helt fint. :)
FurAffinity          DeviantArt


Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #2 på: 24. feb, 2013, 23:42 »
har ikke bestemt meg om det er anthro eller ferla, kommer an på characteren :D Men den bilde linken funket ikke D: Står forbidden

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #3 på: 24. feb, 2013, 23:47 »
Rare greier. Funker denne? https://www.furaffinity.net/view/9933407/

PS: Beklager hvis jeg virker litt pirkete, men kan paw padsa være farget svart hvis de skulle på noen måte syntes i bildet også? xD
« Siste redigering: 24. feb, 2013, 23:49 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt


Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #4 på: 25. feb, 2013, 00:13 »
me ? :3 du vet hvordan min ser ut
tsuna ^^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #6 på: 26. feb, 2013, 16:22 »
åh jeg ar forsein , har ikke vært med på et gruppebilde før , æsj  :-\

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #7 på: 26. feb, 2013, 16:36 »
dutututuutrur sirkus dutututuutur afro sirkus afro sirkus afro..nahh forget it memememem ME AT THE LIST XD

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #8 på: 26. feb, 2013, 16:42 »
Rare greier. Funker denne? https://www.furaffinity.net/view/9933407/

PS: Beklager hvis jeg virker litt pirkete, men kan paw padsa være farget svart hvis de skulle på noen måte syntes i bildet også? xD

den funket flott :D
tegner deg anthro, men tror ikke pad'sene blir synlige :D Eg har deg litt "bak" i bildet så du ser hele kroppen. Har chimmy feral foran i bilde så du ikke ser føttene, og Christmas e eg forstatt lit usikker på, enten i midten, eller der med Chimmy :D

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #9 på: 26. feb, 2013, 18:42 »
har klart å tenge litt :D har med Exodai og Chimmy, christmas og saus får komme på neste bilde :D  (klarer ikke på komposisjonen til å funke med flere)

« Siste redigering: 06. mar, 2013, 00:14 av Formicidae »

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #10 på: 26. feb, 2013, 19:48 »
Hah! Kjempe kult bilde!  [w-happy]

Imma superhero! /flex :D
FurAffinity          DeviantArt


Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #11 på: 06. mar, 2013, 00:09 »
har egentlig kun litt på bakgrunnen og skyggeleggingen igjen på det andre. Men var ikke i humør til skyggelegging så begynnte på neste :D



Dette blir ikke skyggelagt, men tror det skal funke alikavel :D Dere får en farge hver og skal farge inn regnbuen. med noen allerede fyllt inn ofc xD Tror bakgrunnen blir litt acid trip, men håper dere ikke har for mye imot det :3 trengte å strekke litt på kreativiteten (takk til sauce/ingrid som foreslo regnbue)
« Siste redigering: 06. mar, 2013, 00:11 av Formicidae »

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #12 på: 06. mar, 2013, 00:13 »
har egentlig kun litt på bakgrunnen og skyggeleggingen igjen på det andre. Men var ikke i humør til skyggelegging så begynnte på neste :D



Dette blir ikke skyggelagt, men tror det skal funke alikavel :D Dere får en farge hver og skal farge inn regnbuen. med noen allerede fyllt inn ofc xD Tror bakgrunnen blir litt acid trip, men håper dere ikke har for mye imot det :3 trengte å strekke litt på kreativiteten (takk til sauce/ingrid som foreslo regnbue)

OMG SÅ SØTT!! Digga den du tegna alt men regnbuer topper ALT!  :D

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #13 på: 06. mar, 2013, 00:21 »
yay :D tegner jo fordi det er kjekt, men blir glad når folk liker det og :D
og ja, regnbuer :D eg har nettop strikket meg sånn langt tykt regnbue sjerf XD (bare 10cm igjen på det)

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #14 på: 06. mar, 2013, 14:49 »
takk for at du tok ideen om regnbuer med  ;D!

den gjorde det magisk ^^

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #15 på: 06. mar, 2013, 18:29 »
Bilde nr 2 e ferdig :D 
Motivert til å jobbe med nr1 igjen nå, men blir ikke ferdig idag :D (pga skyggelegging der)


Piro

  • Gjest
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #16 på: 07. mar, 2013, 15:23 »
Ooooooooooooooh!
Digger tegningene so far ^^

Har ikke sett denne før nå :D
Forslag, tegn Zaty, Atrox og meg i en tegning? Vi satt tilfeldigvis i en skype samtale da jeg fant denne :p

Du har kanskje fortsatt ref'en du tegna for meg? hadde elsket å være i feral selv (standard husky farger med krøll hale og blått hår som dette bare lenger og rufsete
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTgTyDuw_I2gvixWXBY-Rs_lKMzVq47aJKCytrhnVf7aBM7L7Zz)

Får Zaty og Atrox til å poste refs nuh ^^
Bare et forslag, nothing more :) Liker tegningene so far ;D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #17 på: 07. mar, 2013, 15:30 »

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #18 på: 07. mar, 2013, 15:40 »

:D

Klikketiklikk :D

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #19 på: 07. mar, 2013, 19:57 »
Lurer på ka en drage en løve og en husky kan finne på ja :P

Høres veldig gøy ut, men må først fullføre nr.1 en før eg engang tenker på å lage en til xD (selv motivasjon her altså, ikke ment for dere).
Det er forresten fullt mulig å foreslå tema også, men eg kommer til å gi meg selv friere tøyler når det kommer til de :D (f.eks Sauce/Ingrid foreslo en regnbue, på noe som eg ellers hadde laget nøytrale farger på). Hittil i rambling ideer har eg dere bryter dere inn i en bank, mens en vakt sover, og noen andre små-ideer som ikke har helt tatt for :D Men forslag e velkommen. (Siden eg ikke kjenner personlighetene så godt så vet dere best hva dere liker)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #20 på: 07. mar, 2013, 20:23 »
Hummhumm, kan jo snakke for meg selv og si at eg ELSKER sjokolade og kos xD
Så for min del så kan du velge tema for oss, og så lenge du bruker enten sjokolade eller kos eller begge deler på meg, så er eg veldig fornøyd :D Er ellers en glad og blid løve som kan finne på litt tullete/sprø ting ^^

Klikketiklikk :D

Piro

  • Gjest
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #21 på: 08. mar, 2013, 01:54 »

Jeg likte innbrudds ideen ^^

Vi liker alle tre spill, masse vidjugeeeejms ^^ Jeg personlig mener at jeg leste fantasy i førsteposten, fantasy er stiiiiilig ^^
Jeg liker øl og fine fantasy style kroer, men Zaty er avholdsløve (flinke pusen)... ummm...
Opprør! Yeah, riooooots, eller kanskje det innbruddet skulle vært hos P.E.T.A?
Eller kanskje en flytur på dragen i en spennende setting?
Eller de tre musketerer, eller de tre late time wasting rufsene vi egentlig er.
Kanskje bare et klassisk tre på en eng, kanskje ikke :p

Det var min 2 minutters brainstorm xD

Men frie tøyler *thumbs up*

Jeg er en voffse med alt for mange baller i lufta, både bokstavelig og ikke bokstavelig (sjonglering). Energisk, spontan, blir hyper excited hvis jeg først blir excited av noe, musikk er magisk, lyrikk er magisk, MGP er tragisk, pokemon er magisk. Til dels grad oppfinnsom, tenkende, tror jeg er litt morsom... klarer ikke å tenke ut noe mer om meg selv :p Jo, laid back som en gud! Hvordan det kan kombineres med energisk osv er et mysterium.

Edit:

Ta det som det kommer ^^ Motivasjons svikt er aldri gøy, tenkte bare jeg skulle slenge opp en post siden det var du som tegnet osv. Gleder meg til å se sluttresultatet av nr. 1!
« Siste redigering: 08. mar, 2013, 02:02 av Piro »

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #22 på: 11. mar, 2013, 04:02 »
Ferdig :D



håper dere liker den :D

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #23 på: 11. mar, 2013, 12:02 »
Ferdig :D



håper dere liker den :D

Ermagerd! Den er fantastisk!!  :o :o

Du må lære meg noen av triksene dine! [w-happy]

PS: Får jeg lov å laste den opp på FA brukeren min hvis jeg linker til profilen din i descriptionen?
« Siste redigering: 11. mar, 2013, 12:08 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt


Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Tegner din figur! :D
« Svar #24 på: 11. mar, 2013, 13:03 »
Yay^^
og ofc, men er ikke så akiv på FA lengre xD link e alltids nice though :D  (Terror-run på FA og Exo-formicidae på DA)