Generelt > Bjeff! Mjau! Mø!

Din status!

(1/4510) > >>

Atrox:
Jau, det kan være greit å få luftet tankene sine av og til. Og det kan være kjekt å se om andre bryr seg.


Så, jeg får begynne jeg. Starten på dagen har var ikke helt topp, men jeg trenger ikke å gå i detajler. Mje, jeg har det ok, nu. Fikk gjort litt lekser i sted. ^^"

..kjæresten min bor så altforlangt borte. *sukk* Han skal flytte til Bergen høsten 2010, da, og da er planen at vi skal flytte sammen. Jeg vil spole frem i tid. x:

Snøkrystall:
hmm,, god ide det der ^-^
dagen i dag har vært bare helt for jævlig, trøtt på skolen, nesten ikke no å gjøre der, bare satt å surfa rundt på nettet egentlig,,, videre, så fikk vi dra litt tidligere *wooh, not* viste seg at toga hjem igjen hadde blitt instilt *grrr* så da ble det stopp på skøyen, også videre en del venting, før jeg fikk tatt en buss til asker, og videre MC hjem... ohhh...!

uff. skjønner den der, har hatt et forhold med en som har hatt en ganske stor avstand mellom hverandre, fant en i Nederland for litt over et halvt år siden... fikk ikke sjansen til å møte han før det var slutt =/ *sukk* jaja,,,, det ble nylig slutt med han

Hva med dere andre? noe på hjertet? x3

Atrox:
Vel, nå bor han ikke så langt borte som Nederland. Men Aksdal. Som er 3 timer med buss. Jeg ville besøkt ham oftere om det ikke var for at jeg studerte og jobbet. Jaja, det er verdt det.

Oh, jeg fikk laget meg en ny avatar. Jeg liker den. :3

Corona:
Kjærsten min bor 9 timer unna. >: Håper å dra ned igjen da, snart. :3

God idé, btw Atrox. Var tenkt på å lage emnet selv. x3

Vel, dagen i dag har vert forholdsvis grei. Visuelle kunstfag i de to første timene. Vi malte hverandre. : D Det var litt gøy. xD Selvom ingen ble ferdig, så da blir det mer maling neste torsdag. <3 Etter det ble det masse klemming og støff pga en eller annen vi-bryr-oss-om-psykiske-sjuke elns som er i dag. o_O Jeg ble nesten overrasket, i og med at jeg ikke er sosial på skolen at all. xD

Uhmm. Etter det hadde vi to timer norsk som jeg satt å hørte på musikk i mens jeg tegnet. ^^ Ble mange skisser som jeg faktisk ble fornøyd med. :3 Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*
Såå.. I går var jeg på storshopping. O: Fikk stipendet mitt da, så nå har jeg brukt opp _hele_ stipendet. XD Kjøpte bl.a en bursdagsgave til Andy. ^^ Skal få sendt den i morra. Høhø, du vet ikke hva det er. 8D *poke*

Sååå.. Var det matte, da. Da sovnet jeg et par ganger, jeg har spillt Okami til Wii i hele natt. : D Noe jeg ikke burde, siden jeg treger søvn. Huff. Etter det hadde vi naturfag, og fikk gå ekstra tidlig hjem i dag siden vi hadde vikar som ikke ante hva han skulle snakke om. o:

Jeg savner AndyPandy. Meh.

Også hører jeg på musikk. <3 Animal I've Become - Three Days Grace.

Moonie:
For min del er livet perfekt!


Skolen går foreløbig bra, med gode karakterer, jobb i bokhandel (som er helt perfekt.. Elsker bøker).

Happy tiger!

^_^

@Villdyr: Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*

Finens ikke "lat", bare laid-back!  :P

Personlig liker jeg "laid-back" bedre ihvertfall! ^_^

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning