Generelt > Bjeff! Mjau! Mø!
Din status!
Ziggy Wolf:
Akkorat nå er jeg fyllesjuk som bare F. Hadde bursdag I går satt oppe til kl 6 i morres.
Så nå sitter vi og ser på tegnefilm og repparerer og syntes synd på oss selv [w-dizzy]
Eh...Er det bare meg eller har noen endra fargen på forumet?.....
"Uh.... krype under teppet igjenn og skru på mer tegnefilm" [w-dizzy]
Atrox:
Jeg har det greit. Det regner mer enn jeg liker, men hva kan en forvente når en bor i Bergen? x3
Skal ha presantasjon på onsdag, gruer meg litt. Ellers gleder jeg meg til Halloween og fest. Men hva skal jeg være? Hjelp?
LinnTiger:
vell for min del har jobben tatt en god del av livet mitt... Bestekompisen min begynner å bli beskymra for at æ jobba for mye.... æ har formye overtid... e så sliten at æ ikke ha kunne vaska bolien min. [w-sad]
men ka kan æ gjøre?
må bli ferdig i tide med tingan som skal sendes, lages, brettes, organiseres, m.m
av å til vill folk ha mæ me på mer enn d æ får tia t... i tillegg har æ en hund som må passes på... æ e vill være sammen me venner...
enn tøff tid for den lille tigern :-[
Zaty:
Aww, føler med deg Leon. Min har også nådd sine høyder, og eg har jobbet totalt 12 timer overtid på litt under to uker. Har måttet ta med meg jobb hjem for å gjøre mer også, noe eg ikkje liker.
Men det får no være så.. Skal se om eg ikkje kan komme meg ut til bestekompisen nå på torsdag. Drar jo på Desucon på fredag, og han drar selv med korpset til ett sted, så vi blir begge opptatt i helgen. Litt synd, eg vil tilbringe tid med ham really. x)
*gi tigern en klem og lunte ut av emnet med en pote i været, smile*
Atrox:
Jeg har det bra. Universitetet er et slit, men så uendelig mye bedre enn vgs. Jeg sov meg gjennom de 3 årene, noe som ga meg, ikke flotte, men akseptable karakterer. Jeg fikk ingen nye venner på egenhånd, joda, vennene jeg hadde fra før fikk nye venner på vgs, og de ble mine venner, som jeg fremdeles har med å gjøre med i dag. Hvor jeg vil hen med dette, det vet jeg ikke, men nå er det i hvert fall annerledes. Jeg begynte i en ny klasse, kjente ingen. Nå har jeg blitt kjent med flere enn jeg ble kjent med på hele vgs, og de er digge folk, og jeg kan ha samtaler med dem om ting som ikke er skolerelaterte. Yes, jeg er nub, men ikke like mye som jeg var før. >:3 Hun ene ringte meg idag, angående noe.. som ikke var skolerelatert ( : D ), og avsluttet med: "Jeg vet ikke va jeg skulle gjort uten deg." , så ikke bare har jeg fått venner, men venner som stoler på meg og setter pris på rådene mine. Hihi, en annen sa at førsteinntrykket hennes av meg var at jeg var kjedelig, men etterhvert som hun lærte meg litt bedre å kjenne skiftet hun mening. Det er kanskje derfor jeg har så store vansker med å bli kjent med folk; førsteinntrykket jeg gir sux. Well, don't mind this. I'm happeh.
Ellers hadde jeg en prosjektfremføring i dag. Jeg hadde ikke øvd, og jeg hadde ikke gått skikkelig gjennom stikkordene mine før jeg presanterte. Men jeg tok det på sparket, og jeg tror det gikk bra. Det kunne gått bedre, ettersom det ble kluss da jeg fant en feil i notatene mine mens jeg stod foran klassen. Nuja, læreren reddet meg etter en liten dose ubehagelig stillhet.
Også var jeg på kino i dag og så Wanted. Standardaction, handlet om leiemordere. Jeg lo høyt da Morgan Freeman dukket opp. Jeg lo enda høyere da han sa: "motherfucker". Angelina Jolie var også med, og hun var morsom. Filmen var egentlig ikke så spesiell, men Wesley, hovedpersonen, (han spiller Mr. Tumnus i Narnia), var tøff.
Wesley: [narrating] This *is* me taking control; from Sloan, from the fraternity, from Janice, billing reports, ergonomic keyboards, from cheating girlfriends and sack of shit best friends. This is me taking back control of my life.
Wesley: [to audience] What the fuck have you done lately?
Jeg hører på U2 - Stand By Me ft. Bruce Springsteen Feelgood song. :3
Jeg har forelsket meg i stemmen til Bruce.
Bono: ..anybody else like to play my guitar?
Bono: Bruce Springsteen like to play my guitar! Guess you guys know him.. Is he a local boy or something?
Bono: When the night has come, and the land is dark, and the moon is the only light we'll see.
Bruce: Well I won't cry
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side
Skift til full visning