Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828047 ganger)

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16650 på: 08. apr, 2014, 22:26 »
fylte 18 i dag  8) så har vært på et koselig lite familietreff der jeg fikk 2k, alltids kjekt med penger.  [laugh]
Blir vel sikkert ikke å feire noe mer. er så mye stress å rydde opp  ;D

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16651 på: 08. apr, 2014, 23:34 »
Idk voldtekt og bestiality støttere i fandomen gjør meg mye mer skuffa enn en teit vid.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16652 på: 08. apr, 2014, 23:53 »
Idk voldtekt og bestiality støttere i fandomen gjør meg mye mer skuffa enn en teit vid.

som jeg skreiv i posten min:

helt på tryne.

Syns også det er ekstremt flaut å være furry atm.

jeg vurderer sterkt å bare levne hele fandomen..

Hva har du sett/opplevd?


Jeg har nettopp stått opp, har vært oppe en stund da, ligget og hørt på P3morgen til nå.
Har en avtale om ca 3 timer. Blir spennende det.

https://www.youtube.com/watch?v=4ch8azuKVr8

dette er bare en itty bitty del av det. Men det gir jo ett vist innblikk though.

Det at alle andre er kjempestolt av å være en del av furryfandommen endrer ikke at jeg syns mye av fandommen er ekstremt ekkel og jeg prøver mitt aller beste å styre unna det, men uansett hvor hardt jeg prøver så blir det jo for svarte dytta opp i trynet mitt fordi 99% av more or less alle furries jeg er borti tror at jeg vil vite og at jeg vil se. Og uansett hvor mye jeg takker nei, så fortsetter de. SURE, fandommen er accepting! Men visse ting må man vell for f*** klare å holde for segselv.

Det eneste jeg liker med fandommen er et lite utvalg mennesker som er somewhat normal, og å kunne tegne min egen karakter. AKA jeg trenger ikke en gang å være del av furryfandommen at all. Så heh. Mulig jeg lager en ny skype og bare ungår furries for en stund.

-----

Skyee: Så videoen du linket, og vil gjerne si min mening om den. Alt jeg så var en douchebag som prøvde å være morsom på en stakkers fursuiters bekostning. That's right, prøvde. Jeg syntes ikke han var en millimeter underholdende. En kan vel si hva en vil om fursuiteren i videoen han kommenterte, men til syvende og sist var h*n totalt harmløs. At han gjorde narr av fursuiteren for sin egen vinning, det var smakløst.

Syns Dexter's reaksjon var ganske normal. Samme reaksjon som jeg fikk av å se på videoen. Er vell en drittpose jeg og da, elns. Whatever.

-----

Er vi nå flaue over å være furries på et furry forum nå  ?  :S Hmmmm.  Uansett hva en eller anna fjoms gjør i ny og ne tør jeg påstå at jeg er stolt av å være en del av fandomen sammen med folka jeg er glad i og liker ^^

Digger å få andre til å smile og om jeg klarer det så spiller ikke det så mye rolle hva andre gjør.

=D flau over fandommen hvorfor det? ekke noe å være flau over ! =D
jeg er væffal ikke det! og jeg driver med masse annet ved siden av. til og med NAV og andre hobby og fandommer vet jeg er det. XDDDD
jeg er stolt jeg!

Jeg elsker å være en del av dette communitiet, en sillybilly ain't gonan change that :3

GRATULERER!!!!! : )  : )  : )  : )
« Siste redigering: 09. apr, 2014, 00:03 av Skyee »

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16653 på: 09. apr, 2014, 00:19 »
Hver sin mening, aight? Let's leave it at that. :) Fandommen har positive såvel som negative sider ved seg, og det er basert på disse at vi velger om vi liker fandommen eller ikkje. Punktum.
On a sidenote: Vet ikkje hvor eg står, men eg er glad eg har blitt kjent med de eg har blitt kjent med :D

On topic: Riiiight now, så vil eg vel spille litt LoL. Testa Kingdom Hearts: Chain of Memories nå nettopp, og det virker helt OK. Det som eg fant var gøyest med det spillet, var storyen. Like forvirrende som alltid, fengende :D Komme til å spille det en god del fremover!

Klikketiklikk :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16654 på: 09. apr, 2014, 00:23 »
Paya: True.. men den andelen teller ikke for én prosent i fandommen engang, så for meg veier de positive sidene og menneskene opp for det.

Skyee:
Skyee: En kan vel si hva en vil om fursuiteren i videoen han kommenterte, men til syvende og sist var h*n totalt harmløs. At han gjorde narr av fursuiteren for sin egen vinning, det var smakløst.
Så lenge du ikke latterliggjør fursuiteren for egen vinning, kan du mene hva du vil om den videoen.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #16655 på: 09. apr, 2014, 01:09 »

Skyee:
Skyee: En kan vel si hva en vil om fursuiteren i videoen han kommenterte, men til syvende og sist var h*n totalt harmløs. At han gjorde narr av fursuiteren for sin egen vinning, det var smakløst.
Så lenge du ikke latterliggjør fursuiteren for egen vinning, kan du mene hva du vil om den videoen.


For meg virka den videoen egentlig falsk. Kan ikke tro alt man ser når man egentlig ikke ser annet en en suiter som spazzer rundt og lager rare lyder. Veldig enkelt og fake, og at det likevel ser fært ut.

On the other hand. Spilt et ganske fancy spill som går ut på å vaske opp en romstasjon etter...f.eks handlingen til Dead Space er over XD
Cleaning up a bloody mess XD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16656 på: 09. apr, 2014, 01:48 »
Men da sier vi det. Jeg er en drittsekk fordi jeg ikke liker en ekstremt cringeworthy video, og fordi jeg missliker den mørke siden av fandommen så mye at jeg ikke vil forbli i fandommen.

Alle sammen er enige, end of discussion. flott.
« Siste redigering: 09. apr, 2014, 01:52 av Skyee »

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16657 på: 09. apr, 2014, 06:57 »
Nå får dere gi dere med krangelen, la alle sammen ha sin egen mening om fandomen, liker dem det ikke så er det dems problem. Sure det finnes black sheep i fandomen slik som i alle andre fandoms, det må vi dessverre leve med.

Syns selv det er flaut å vise til de andre at jeg er furry, men so what? Det finnes flere gode enn dårlige folk her syns nå jeg, tviler på at vi hadde vært så mange medlemmer hvis det var vice versa.
« Siste redigering: 09. apr, 2014, 06:58 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt


Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16658 på: 09. apr, 2014, 07:43 »
Paya: True.. men den andelen teller ikke for én prosent i fandommen engang, så for meg veier de positive sidene og menneskene opp for det.

Statestikk please.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16659 på: 09. apr, 2014, 08:33 »
Her er jeg våken igjen da, Må prøve å huske planene mine for dagen XD

Ha en god morgen

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16660 på: 09. apr, 2014, 11:16 »
Hvorfor har ikke dette forumet en +1 knapp på postene? Someone get on that!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #16661 på: 09. apr, 2014, 11:17 »
Skyee: Les posten min er du snill. Nei, du er ikke en douchebag. Tingen er at jeg syntes også suiteren var weird, men jeg lager ikke en video for å latterliggjøre han/henne. Det var det jeg reagerte på.

Paya: Beklager, men kan ikke vise til noe annet enn egne erfaringer. Men jeg tviler på at den andelen er høy, jeg kan ikke forestille meg at den er i flertall.

Exodai: Det er forskjell på krangling og diskusjon. :P

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16662 på: 09. apr, 2014, 11:36 »
Hvorfor har ikke dette forumet en +1 knapp på postene? Someone get on that!

Det hadde faktisk ikke vært en så dårlig idé :D

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16663 på: 09. apr, 2014, 14:00 »
Woot! Nytt badass profilbilde.  :D
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #16664 på: 09. apr, 2014, 14:13 »
Våknet til regn igjen. Jeg vil ha soooool >A< Er ikke gøy å gå på tur med voffsen i drittvær ;3;

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16665 på: 09. apr, 2014, 15:07 »
Woot! Nytt badass profilbilde.  :D
Woooot, awesome :D Grats med det! Det var sykt tøft!

On-t: Nettopp stått opp. Ja, I know, late, men w/e. Sånn går det når man ikkje har det helt ok x) *peke på magen, ynke seg*
Har vært kvalm helt siden eg stod opp, it sucks... Og eg som ville ta meg en tur til byn idag...

Klikketiklikk :D

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #16666 på: 09. apr, 2014, 15:37 »
Hvorfor har ikke dette forumet en +1 knapp på postene? Someone get on that!

dis!

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16667 på: 09. apr, 2014, 15:38 »
Hjemme fra frisøren.
Hodet føles veldig lett nå. Tok av mye, veldig mye hår. ;D

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16668 på: 09. apr, 2014, 20:33 »
Sitter og lengter, føler at jeg er sist eller at jeg er ikke fortjener noe. Ikke sikker, kanskje begge deler

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16669 på: 09. apr, 2014, 20:41 »
Woot! Nytt badass profilbilde.  :D
Woooot, awesome :D Grats med det! Det var sykt tøft!

On-t: Nettopp stått opp. Ja, I know, late, men w/e. Sånn går det når man ikkje har det helt ok x) *peke på magen, ynke seg*
Har vært kvalm helt siden eg stod opp, it sucks... Og eg som ville ta meg en tur til byn idag...

Hehe, takk! x3
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #16670 på: 09. apr, 2014, 20:58 »
Er jeg for nye til å skrive så mye? Når en har blitt mobbet så mye som meg er det lett å tenke at det ikke har så mye å si hva andre tror og mener om ting, til tross for dette har jeg snart 50 ulike masker. Jeg liker å kle meg ut som en tigerpus og se på fanart, men er ikke sikker på hvorvidt jeg kommer til å delta aktivt i miljøet utover norpaws når jeg sjeldent ser andre idetheletatt hvis jeg ikke må det. Jeg blir ofte litt skeptisk til hele fandomen når jeg ser noen legger ut ekstreme ting fordi jeg ikke har hatt så mye kontakt med andre furries og det ikke er så lenge siden jeg fant ut at det er så mange andre som liker å kle seg ut som dyr. Noen av de som kjenner meg som dj vet at jeg kler meg ut for å slippe negative komentarer, overdreven fokus på skadene mine og at jeg takler oppmerksomhet når jeg er dekt til, men noen mener jeg må stå frem som et eksempel for alle som ser anderledes ut om det så betyr at ingen vil komme når jeg er dj. Når de ser at jeg er en dj i kostyme smiler de fordi det er søtt eller kanskje litt rart.. Det er ganske mange som bruker sånne masker som daft punk har, men jeg er ganske opptatt av å utrykke megselv, desuten føler jeg meg kjempekul når jeg er en tiger. Jeg har innrtrykk av at jeg er relativt konservativ når det kommer til fandom, men jeg prøver å ikke sette andre i bås selv om jeg ikke deler alles syn på hva alle liker. Alle kan vel sette pris noe som er pent eller kult innenfor deres egen komfortsone, men jeg ser ofte ting som er utenfor og det plager meg ikke så mye nå lenger at andre er anderledes så lenge de ikke plager noen som ikke kan forsvare seg selv. +1 knapp er fint, men værsåsnill å ikke lag -1 knapp.
+

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16671 på: 10. apr, 2014, 00:17 »
Er jeg for nye til å skrive så mye? Når en har blitt mobbet så mye som meg er det lett å tenke at det ikke har så mye å si hva andre tror og mener om ting, til tross for dette har jeg snart 50 ulike masker. Jeg liker å kle meg ut som en tigerpus og se på fanart, men er ikke sikker på hvorvidt jeg kommer til å delta aktivt i miljøet utover norpaws når jeg sjeldent ser andre idetheletatt hvis jeg ikke må det. Jeg blir ofte litt skeptisk til hele fandomen når jeg ser noen legger ut ekstreme ting fordi jeg ikke har hatt så mye kontakt med andre furries og det ikke er så lenge siden jeg fant ut at det er så mange andre som liker å kle seg ut som dyr. Noen av de som kjenner meg som dj vet at jeg kler meg ut for å slippe negative komentarer, overdreven fokus på skadene mine og at jeg takler oppmerksomhet når jeg er dekt til, men noen mener jeg må stå frem som et eksempel for alle som ser anderledes ut om det så betyr at ingen vil komme når jeg er dj. Når de ser at jeg er en dj i kostyme smiler de fordi det er søtt eller kanskje litt rart.. Det er ganske mange som bruker sånne masker som daft punk har, men jeg er ganske opptatt av å utrykke megselv, desuten føler jeg meg kjempekul når jeg er en tiger. Jeg har innrtrykk av at jeg er relativt konservativ når det kommer til fandom, men jeg prøver å ikke sette andre i bås selv om jeg ikke deler alles syn på hva alle liker. Alle kan vel sette pris noe som er pent eller kult innenfor deres egen komfortsone, men jeg ser ofte ting som er utenfor og det plager meg ikke så mye nå lenger at andre er anderledes så lenge de ikke plager noen som ikke kan forsvare seg selv. +1 knapp er fint, men værsåsnill å ikke lag -1 knapp.
Man er aldri for ny til å skrive mye. :) Det er bare til å lufte tankene dine! *klappepå*
Det er flott at du gjør noe som du selv syns er artig! Fortsett med det :D

On-t: Miiiiin status er vel fortsatt i kvalm-sonen. Har fått i meg mat tho, så det skal nok gå bra med meg ^^ Ikkeno oppkast, så eg er ikkje direkte syk hvertfall! :D

Klikketiklikk :D

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #16672 på: 10. apr, 2014, 07:07 »
Er jeg for nye til å skrive så mye? Når en har blitt mobbet så mye som meg er det lett å tenke at det ikke har så mye å si hva andre tror og mener om ting, til tross for dette har jeg snart 50 ulike masker. Jeg liker å kle meg ut som en tigerpus og se på fanart, men er ikke sikker på hvorvidt jeg kommer til å delta aktivt i miljøet utover norpaws når jeg sjeldent ser andre idetheletatt hvis jeg ikke må det. Jeg blir ofte litt skeptisk til hele fandomen når jeg ser noen legger ut ekstreme ting fordi jeg ikke har hatt så mye kontakt med andre furries og det ikke er så lenge siden jeg fant ut at det er så mange andre som liker å kle seg ut som dyr. Noen av de som kjenner meg som dj vet at jeg kler meg ut for å slippe negative komentarer, overdreven fokus på skadene mine og at jeg takler oppmerksomhet når jeg er dekt til, men noen mener jeg må stå frem som et eksempel for alle som ser anderledes ut om det så betyr at ingen vil komme når jeg er dj. Når de ser at jeg er en dj i kostyme smiler de fordi det er søtt eller kanskje litt rart.. Det er ganske mange som bruker sånne masker som daft punk har, men jeg er ganske opptatt av å utrykke megselv, desuten føler jeg meg kjempekul når jeg er en tiger. Jeg har innrtrykk av at jeg er relativt konservativ når det kommer til fandom, men jeg prøver å ikke sette andre i bås selv om jeg ikke deler alles syn på hva alle liker. Alle kan vel sette pris noe som er pent eller kult innenfor deres egen komfortsone, men jeg ser ofte ting som er utenfor og det plager meg ikke så mye nå lenger at andre er anderledes så lenge de ikke plager noen som ikke kan forsvare seg selv. +1 knapp er fint, men værsåsnill å ikke lag -1 knapp.
Man er aldri for ny til å skrive mye. :) Det er bare til å lufte tankene dine! *klappepå*
Det er flott at du gjør noe som du selv syns er artig! Fortsett med det :D

On-t: Miiiiin status er vel fortsatt i kvalm-sonen. Har fått i meg mat tho, så det skal nok gå bra med meg ^^ Ikkeno oppkast, så eg er ikkje direkte syk hvertfall! :D

-1 knapp er jeg helt imot..
Og god bedring, Zaty


Våknet, er tett i nesen og sår i halsen.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #16673 på: 10. apr, 2014, 07:33 »
voken men sikelig trøt
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #16674 på: 10. apr, 2014, 10:32 »
Hvorfor har ikke dette forumet en +1 knapp på postene? Someone get on that!

Hvorfor har ikke dette forumet en +1 knapp på postene? Someone get on that!

Det hadde faktisk ikke vært en så dårlig idé :D

Hvorfor har ikke dette forumet en +1 knapp på postene? Someone get on that!

dis!

Det er ett eget forum for forslagstråder, anbefaler å poste der hvis dere vil at ønsket deres skal bli lagt merke til :)

http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?board=5.0