Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828823 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19075 på: 08. des, 2014, 20:10 »
Jeg hater is og bratte bakker.

Her går jeg til bussen, aner fred og ingen fare, unngår all isen jeg ser også BAM ligger jeg på bakken gitt. Traff asfalten med halebeinet føst, ble veldig mye krefter konsentrert om et lite område da. Først var jeg sikker på at jeg skulle svime av, så var jeg sikker på at jeg skulle kaste opp, men jeg kom meg nå opp igjen. Den brå smerten + sjokket av å falle kombinert gjorde det her til noe av det vondeste jeg har opplevd av fall, og det sier litt når jeg har blitt slengt av en og annen hest.

MEN siden det er eksamen og jeg må jobbe trasket jeg nå ned til bussen allikevel, vurderte å snu og gå hjem igjen men har ikke tid til slikt. Kom til bussholdeplassen samtidig med bussen og han ÅPNET IKKE BAKDØRA OG HOLDT PÅ Å KJØRE FRA MEG. Hvor tror han at jeg skal når fortauet ender på holdeplassen??? >:C På bussen fikk jeg atpåtil migrene, ganske ekkelt å sitte der halvblind.

Hater denne dagen.

du kan kjøpe brodder for skoene dine på de fleste skobutikker om du skulle ønske det ^^

jeg har altid med meg et par i veska mi når jeg er ute.

og for migrenen kan jeg jo nevne at å ha medisin spesifikt for migrene i veske/sekk/bag er litt smart! Gjerne en vannflaske og :3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19076 på: 08. des, 2014, 20:54 »
prøver å finne tak i rottweiler valper/unghunder, men fant bare noen i drammen.

Eventuelt blir det lang kjøretur på meg da.. om jeg bestemmer meg for å få meg en liten krabat.

Rottweilere er veldig søte, men de anbefales IKKE til en førstegangshund, mye å holde styr på :)

Heisann og hoppsan jeg har hatt hund før. Så blir ikke noe første gang om jeg får tak i hund. Din lille pølsemaker!!! <33
da får jeg bare ønske deg lykke til!
The more i learn about people, the more i like my dog.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19077 på: 08. des, 2014, 21:10 »
Skulle kjøpe meg periodekort til bussen på atb.no. Pengene blir trekt, men betalingen står som "ikke gjennomført". Ringer kundeservicen, kommer til en gjøk som høres ut som om han ikke vet hva han driver med, og ender opp med å måtte få noen til å kjøre meg ned til sentrum for å ordne opp. Måtte kjøpe periodekort på nytt, altså betale dobbelt opp, fordi pengene er fryst i 5 dager og ingen har tilgang til dem. Ingen krise, men ugh. Hvorfor tilby en tjeneste der du kan fylle på periodebillett på nett nåR DET IKKE VIRKER?

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19078 på: 08. des, 2014, 21:29 »
Siste eksamen imorgen tidlig, så er det 1,5 måned med skolefri. Amagawd som jeg ser fram til det.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19079 på: 08. des, 2014, 22:28 »
Sarah: Takk, den ble litt bedre etterhvert. ^-^
Skyee: Dette her var sånn ondskapsfull is som man ikke ser, underskjølt regn eller noe. :C Så hadde ikke vurdert brodder en gang om jeg hadde hatt dem med meg denne gangen. Men ellers er det et godt tips! Og jeg har synsmigrene, så vidt jeg vet er ikke det noe som kan medisineres, jeg fikk i hvert fall bare beskjed om å slappe av og lene meg litt tilbake når det skjedde. Sånn sett er det ikke så ille siden jeg kommer unna med en mild hodepine, det er bare småekkelt å bli sånn halvblind plutselig. :c

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19080 på: 08. des, 2014, 23:10 »
Sarah: Takk, den ble litt bedre etterhvert. ^-^
Skyee: Dette her var sånn ondskapsfull is som man ikke ser, underskjølt regn eller noe. :C Så hadde ikke vurdert brodder en gang om jeg hadde hatt dem med meg denne gangen. Men ellers er det et godt tips! Og jeg har synsmigrene, så vidt jeg vet er ikke det noe som kan medisineres, jeg fikk i hvert fall bare beskjed om å slappe av og lene meg litt tilbake når det skjedde. Sånn sett er det ikke så ille siden jeg kommer unna med en mild hodepine, det er bare småekkelt å bli sånn halvblind plutselig. :c

samme typen migrene har jeg. Om jeg tar medisin så tar det 5-20 min før det er borte uwu

jeg hater is. Spesielt ondskapsfull is. >:U is.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19081 på: 09. des, 2014, 00:52 »
Dat' feeling når du nyser så hardt at du faller bakover xD
Lærerne ga oss flere oppgaver like før juleferie, omg y u do this D:
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19082 på: 09. des, 2014, 09:04 »
Sitte på skolen og jobbe med fursuit og høre på musikk fra Cirque du Soleil *happy*

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19083 på: 09. des, 2014, 16:19 »
ja da satt en på gardermoen med en kald guiness og koser seg.
skal bli godt med en liten tur til usa og kjæresten :)

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19084 på: 09. des, 2014, 16:59 »
First exam done! O: <
3 to go and one tomorrow!
...
PROFIT!!!
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19085 på: 09. des, 2014, 17:50 »
samme typen migrene har jeg. Om jeg tar medisin så tar det 5-20 min før det er borte uwu

Oh damn, da må jeg kanskje undersøke nærmere! Det er kjekt å vite om det begynner å skje oftere, nå er det bare en sånn.. månedlig greie. Takk! C:

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19086 på: 09. des, 2014, 19:53 »
Så trøøøøøtt, men så glaaaad for å ha en suit hos meg igjen XD

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19087 på: 09. des, 2014, 21:21 »
Mye stress og mas, innmelding i fagforening, julestuff n shits ugh.

Worst of all, vet ikke hvor jeg skal være i jula, familien er totalt splittet og drar langt, noe jeg ikke har råd til. >.>
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19088 på: 09. des, 2014, 21:48 »
vil dra på hobbiten premiære, men om jeg går må jeg dra helt alene (igjen)...

vurderer i morgen også, men da går jeg alene da og. Den eneste gangen noen kan være med er på torsdag eller søndag. Torsdag er 3D og det orker jeg ikke (har briller selv, er hassle med det forbanda brillefaenskapet) og liker ikke dra ut på søndager spesielt når alt annet er stengt. Hviledagen skal holdes hellig og jeg har jobb igjen dagen etter (må få lov til å chille LITT og ikke ha fult kjør hele tida)

uffamei... hater absolutt å dra alene på kino. Det er liksom ikke nok med angsten, men syns det er utrolig heslig i og med at jeg føler meg super alene uten noen å diskutere filmen med etterpå.

det ej jo så tjist ågudameiiii ååååh

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19089 på: 10. des, 2014, 00:08 »
Hvorfor er folk så slemme? Hvem skal jeg snakke med når jeg igjen og igjen går inn i depresjonen? Hva skal jeg gjøre når jeg står helt på kanten og ikke orker mer? Jeg vet ikke noen ting. Jeg er så sliten.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19090 på: 10. des, 2014, 10:51 »
o.o fikk ikke sove så mye i natt. masse vind ute og regn. tror det tok 2-3 timer før jeg endelig sovna. x3x men jaja.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19091 på: 10. des, 2014, 11:46 »
Gleder meg til i morgen til Hobbiten :3 og til lørdagen :D ser bare ut som uka blir bedre og bedre ^,^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19092 på: 10. des, 2014, 13:18 »
Gleder meg til i morgen til Hobbiten :3 og til lørdagen :D ser bare ut som uka blir bedre og bedre ^,^

<3 Skjønt enig!

SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19093 på: 10. des, 2014, 18:05 »
Våknet nettopp uten å forstå hvor jeg er, hvorfor jeg sov og hva klokka er x3 ah, jeg har sovet så godt. Hadde eksamen tidligere i dag som gikk.. Bedre enn forventa.  [smile]

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19094 på: 10. des, 2014, 18:40 »
spiste søt potet maki o.o DEN skal jeg ha mer av ass. den var kjempe super ultra mega nova god!!!!!! @W@;;;

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19095 på: 10. des, 2014, 19:19 »
Har gått langtur i dag. Føler godt om det.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19096 på: 10. des, 2014, 20:23 »
Lang, dum dag. Greide ikke skrive essayet mitt i går og hadde enda en praktisk eksamen. Selvsagt klikka gruppa mi på meg da jeg ikke hadde noe særlig klart til presentasjonen i morgen da vi skulle gå gjennom det etter eksamen. Skal mekke sammen rundt om 300 ord og de var seriøst i tvil på om jeg greide "så mye arbeid" på én kveld. Er bare så vondt å kjenne hvordan folk tviler på meg når jeg sier jeg virkelig mener det når jeg er lei meg. Hater når folk tror jeg spiller en offerrolle (som jeg så dem gjorde da jeg sa de gjerne måtte ta meg ut av gruppa. Jeg har ikke gjort det jeg skal. Så klart fortjener jeg ikke bedre, det er da logisk?) når jeg virkelig ikke gjør det. Det verste noensinne er når noen ikke godtar et hjertefølt unnskyld. Grusomt å se særlig hun ene som vet bedre en alle at jeg ikke alltid takler skole like bra pga. personlige problemer godta det minst av alle. Føler meg som et monster.

Avatar by Fujoshiprincess <3

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19097 på: 11. des, 2014, 01:04 »
Endelig fått meg en kjæreste. [cool] Vi traff hverandre på jobb  [cool]

Har fått meg jobb på kirkens Bymisjon i Sarpsborg  [cool]


22 kg Overcross Hammercurls  8)

Alt er bra :)


Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19098 på: 11. des, 2014, 07:39 »
Har ikke særlig og tenke på nå før jul, men er likevel stressa som F nå før jul..
Må på Alna etterpå for og kjøpe refleksvest.

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19099 på: 11. des, 2014, 09:06 »
Jeg skal begynne som tattoo-lærling hos Madison Piercing&Tattoo i Sarpsborg! Er sykt gira! ^^ Hvis noen av dere er i Sarpsborg, så får dere droppe innom og hilse på meg :D
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92