Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812189 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #20650 på: 18. jun, 2015, 14:44 »
Vinde: Hvor mange dager har du jobbet?

Jobben jeg har nå startet også veldig ensidig. 4 år etterpå sitter jeg med helt motsatt problem. Fortsatt samme stilling (i teorien) :p

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20651 på: 18. jun, 2015, 16:45 »
Døgnrytme hva er det.

Har begynt å spille ark. Er hektet. Omg it's so fun *u*

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20652 på: 18. jun, 2015, 16:56 »
gikk til senga mi i natt ca klokka 2 (am) og så sa jeg til megselv "jeg skal spille litte fun run 2 så skal jeg legge meg", 4 timer senere...... "ow shit klokka er 6 (am)"
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20653 på: 18. jun, 2015, 16:57 »
Dax Cyro:  har bare jobbet der 4 dager
tingen er at eg jobber som bilskadeoppretter og eg mangler masse verktøy og det er ikkje noke bukk til å løfte bilen med
og kvaliteten på arbeidet er grusomt
første bilen eg fekk var ein rustrep på ein dodge som noken andre hadde starta på og personen før meg hadde bare lakt ein ny stålplate utenpå rusten og sveist den på
og nor eg sa det til min sjef så fekk eg besjed om å bare sparkle over det   så rustproblemet er ikkje fiksa bare sjult med sparkel

det er mangen ting som dette eg har sett

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20654 på: 18. jun, 2015, 18:59 »
det er mangen ting som dette eg har sett

Det hjelper vel ikke å si at jeg fikset kanal rustproblemet på min mercedes w202 med å legge på plastkanaler ? xD selv om vi eier verksted og sveiseverksted =^-^=
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I dag har jeg ommøblert rommet og fått en del nye møbler =D fikk en bokhylle som jeg fylte opp med masse bøker. som er litt morsomt siden jeg ikke leser bøker =P
Så er det siste skole dag i morgen =D Håper alle får en fin ferie =^-^=

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20655 på: 18. jun, 2015, 19:42 »
noen her som har tenkt seg på pride days? har tenkt meg dit i allefall på 24. mulig andre dager også

driver og fórer dumdum boys atm \._./ de har spist over ett helt brød på kanskje ett kvarter,
av og til liker jeg og jobbe på musikklokale

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20656 på: 18. jun, 2015, 20:54 »
Paxy: Om du tenker i Oslo blir jeg muligens å stikke innom om jeg får tid. c:

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20657 på: 18. jun, 2015, 21:27 »
Flyr av gårde til Oslo på tirsdag nesteuke. Gleder meg så jævlig ;u;

Så blir det desucon rett etterpå, bois!

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20658 på: 18. jun, 2015, 21:37 »
Bare noen timer på skolen imorgen så er det sommerferie
Vi trenger stort sett bare og møte opp og få karakterkort og spise godteri og sånt :)
Etter det blir det ferietur :D

Har litt lyst å ta en commision i sommerferien då jeg har noe å gjøre,men har bare lyst å ta hode eller muligens partial (vill ikke lage fullsuit)
Hadde litt lyst å finne ut av det før jeg drar slik at jeg kan bestille pelsen før jeg drar på ferie...... Litt kjedelig å vente på den hele sommerferien
Har også lyst å prøve meg på en resin base til hodet :P
Vet ikke helt .....kanskje
Noen som har tips om hva jeg kan gjøre???

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20659 på: 18. jun, 2015, 22:07 »
Har noen sett arbeidslysten min? Jeg trenger den liksom litt nå. Så fantastisk typisk at jeg får tegne-inspirasjon når jeg egentlig har andre ting å gjøre...

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20660 på: 19. jun, 2015, 12:31 »
vell da var skolen ferdig bare 59 dager til den begynner igjen 

men fikk vite at jeg fikk plass på media og kommunikasjon så det betyr ikke mer ao/aht så nå kan jeg endelig bli noe
men det betyr at det blir lekser prøver og eksamen ok lesing.... og jeg har ikke hatt lekser siden barneskolen og aldri hatt eksamen eller tentamen
så vi får se osen dette går 

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20661 på: 19. jun, 2015, 14:30 »
Advarsel  klaging inc;p 
den nye jobben var nedsig   tror ikkje at eg vil jobbe her lenge.
jevlig dårlig kvalitet     dårlig med verktøy    og eg har ikkje bokk så eg kan ikkje løfte bilene eg jobber på  så no har eg smerter i ryggen etter å ligge å krype på gulvet.
suger å ikkje ha jobb    men eg har forsatt yrkesstolthet   og reparere ein bil med tanken at alt skall vere billigest mulig og ta minst tid  det er feil og noke eg ikkje liker/har lyst til å vere ein del av.

ellers så har eg ein fin dag;p
du burde huske dette. '' det er bedre med litt verktøy enn ingen verktøy'' vet selv følelsen med å ha dårlig med verktøy. husker for 3 uker siden.... lastebilen på jobben fikk lekkasje i hydraulikk slangen under bilen. siden det er en ny scania som har en slik sikkerhet system dersom en  hydraulikk slange får hull og begynner å lekke så vill hjulene gå helt i lås. det var dårlig med verktøy men fikk den heldigvis byttet før hjulene gikk i lås. jobber som renovatør og er delvis mekaniker selv i tromsø
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20662 på: 19. jun, 2015, 17:09 »
Men for *biiiiiiiiiiiiiiiip* da, D vitamin mangl, dårlig kne,dårlige venner,trusler,avslag på leiligheter, kvinnfolket som jrg må kontakte for å si opp den gamle leiligheten er på ferie og jeg har gjeld opp etter øra -.-"  nesten så jeg legger meg inn. men sitter her på treningstudio å tenker at, fader? Er du en taper eller ikke?  Gå å tren opp bene å ta vitaminene dine at least... Får ikke gjort noe somhelst med det andre atm.
Mindre vondt i kne og mer energi er i det minste et mini skritt i riktig retning...
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20663 på: 19. jun, 2015, 17:24 »
jeg er egentlig ganske lei av å være her. Mentaliteten min går egentlig ganske fort ned pga at jeg blir påmindt trauma all the time, mostly fordi jeg kind of må? hvis ikke får de ikke gjort kartlegginga ordentlig.

I tilleg så er det å være langt vekke fra alt jeg er kjent med ganske vanskelig. Det er forsåvidt deilig å være borte fra foreldre og bror, men det sliter på å ikke kunne dra ut og bestille frappe med ei venninde, liksom. Kjenner det kan bli godt å komme til oslo og være med på Desucon and all, spesielt siden barndomsvenniner er der + folk jeg kjenner via nettet etc er og der.

Jeg håper flyturen går bra på Tirsdag. I følge alle er gardemoen ganske straight forward, og det å ta tog til oslo S skal ikke være vanskelig, og om jeg misser toget første gangen så gjør ikke det noe, heller. Jeg får liksom tid til å sose rundt der og kanskje bli litt kjent før jeg må dra videre, null stress liksom.

Det å slite med angst er ikke så gøy. Jeg er litt glad for at Gardemoen er litt snill mot folk som meg though, hvis det alle forteller meg er sant. Jeg tror ikke jeg noen gang har vært på en så stor plass før. Sure, jeg har vært i Bodø både på flyplass og på city nord and all, men jeg har en følelse av at gardemoen er way bigger.

Jeg får jo smake litt på å være på store plasser alene når jeg drar til Tromsø før jeg tar fly. Går utifra at det ikke er vanskelig å finne bussen som går til flyplassen..

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20664 på: 19. jun, 2015, 17:53 »
jeg er egentlig ganske lei av å være her. Mentaliteten min går egentlig ganske fort ned pga at jeg blir påmindt trauma all the time, mostly fordi jeg kind of må? hvis ikke får de ikke gjort kartlegginga ordentlig.

I tilleg så er det å være langt vekke fra alt jeg er kjent med ganske vanskelig. Det er forsåvidt deilig å være borte fra foreldre og bror, men det sliter på å ikke kunne dra ut og bestille frappe med ei venninde, liksom. Kjenner det kan bli godt å komme til oslo og være med på Desucon and all, spesielt siden barndomsvenniner er der + folk jeg kjenner via nettet etc er og der.

Jeg håper flyturen går bra på Tirsdag. I følge alle er gardemoen ganske straight forward, og det å ta tog til oslo S skal ikke være vanskelig, og om jeg misser toget første gangen så gjør ikke det noe, heller. Jeg får liksom tid til å sose rundt der og kanskje bli litt kjent før jeg må dra videre, null stress liksom.

Det å slite med angst er ikke så gøy. Jeg er litt glad for at Gardemoen er litt snill mot folk som meg though, hvis det alle forteller meg er sant. Jeg tror ikke jeg noen gang har vært på en så stor plass før. Sure, jeg har vært i Bodø både på flyplass og på city nord and all, men jeg har en følelse av at gardemoen er way bigger.

Jeg får jo smake litt på å være på store plasser alene når jeg drar til Tromsø før jeg tar fly. Går utifra at det ikke er vanskelig å finne bussen som går til flyplassen..

bor selv i tromsø og jobbe for søppelfirmaet perpetuum. men nu så er jeg på namsskogan for å feire min brors 17årsdag.  (namsskogan ligger ved grensa til Nord-Norge) når jeg skal til flyplassen pleie jeg som regelmessig å ta buss 40 eller 42 siden begge går til kvaløysletta. begge bussene stopper på flyplassen. men ja siden du bor på hotell så kan du også ta flybuss.. det bestemmer du helt selv. skal selv ta tog fra Namsskogan til oslo s. 12 timer tog reise en vei blir vel kjedelig.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20665 på: 19. jun, 2015, 17:57 »
då var eg endelig heime :P etter ein ganske fin dag på jobb :P
skiftet noken platebiter på bakluka til ein mercedes sjefen sa at eg skulle jera det fort og simpelt så eg smilte og nor han var vekke så fiksa eg det på min måte med samme type falser som fabrikken :P

dette kan funke :P   smil og nikk og vent på at han stikker så jer eg da på den beste måten for bilen    sjer ikkje at eg jer slurv arbeid ^^ 

gleder meg så jevlig til fredag i neste uke   da har eg fri og kjører til oslo i 10 tiden

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20666 på: 19. jun, 2015, 18:36 »
jeg er egentlig ganske lei av å være her. Mentaliteten min går egentlig ganske fort ned pga at jeg blir påmindt trauma all the time, mostly fordi jeg kind of må? hvis ikke får de ikke gjort kartlegginga ordentlig.

I tilleg så er det å være langt vekke fra alt jeg er kjent med ganske vanskelig. Det er forsåvidt deilig å være borte fra foreldre og bror, men det sliter på å ikke kunne dra ut og bestille frappe med ei venninde, liksom. Kjenner det kan bli godt å komme til oslo og være med på Desucon and all, spesielt siden barndomsvenniner er der + folk jeg kjenner via nettet etc er og der.

Jeg håper flyturen går bra på Tirsdag. I følge alle er gardemoen ganske straight forward, og det å ta tog til oslo S skal ikke være vanskelig, og om jeg misser toget første gangen så gjør ikke det noe, heller. Jeg får liksom tid til å sose rundt der og kanskje bli litt kjent før jeg må dra videre, null stress liksom.

Det å slite med angst er ikke så gøy. Jeg er litt glad for at Gardemoen er litt snill mot folk som meg though, hvis det alle forteller meg er sant. Jeg tror ikke jeg noen gang har vært på en så stor plass før. Sure, jeg har vært i Bodø både på flyplass og på city nord and all, men jeg har en følelse av at gardemoen er way bigger.

Jeg får jo smake litt på å være på store plasser alene når jeg drar til Tromsø før jeg tar fly. Går utifra at det ikke er vanskelig å finne bussen som går til flyplassen..

bor selv i tromsø og jobbe for søppelfirmaet perpetuum. men nu så er jeg på namsskogan for å feire min brors 17årsdag.  (namsskogan ligger ved grensa til Nord-Norge) når jeg skal til flyplassen pleie jeg som regelmessig å ta buss 40 eller 42 siden begge går til kvaløysletta. begge bussene stopper på flyplassen. men ja siden du bor på hotell så kan du også ta flybuss.. det bestemmer du helt selv. skal selv ta tog fra Namsskogan til oslo s. 12 timer tog reise en vei blir vel kjedelig.

jeg er på Viken Senter i Bardu jeg, haha. Skal ta buss 100 fra Setermoen til Prostneset, så skal jeg suse videre derifra med buss 901 til tromsø lufthavn.

Siden nettsida til plassen her grei å viser bussplaner, så er ting mye lettere enn jeg trodde de skulle være. Er litt mer skeptisk på Oslo og sånn, men det burde la seg ordne.

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20667 på: 19. jun, 2015, 19:32 »
Da er jeg ferdig med vg1 restaurant og matfag, brukte 3 timer på å flytte ut fra hybelen, bare 30 min å flytte inn hjemme x3, nå er det også bare en uke igjen til desu, stoked much :3

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20668 på: 19. jun, 2015, 21:13 »
Da er jeg ferdig med vg1 restaurant og matfag, brukte 3 timer på å flytte ut fra hybelen, bare 30 min å flytte inn hjemme x3, nå er det også bare en uke igjen til desu, stoked much :3
gikk vg1 resturant og matfag selv for noen år siden. veldig lærerikt men jeg byttet fordi det var bare stress og fikk rett og slett bare kjeft. så etter vg1 resturant og matfag så byttet jeg til transport og logistikk. tross alt jeg har alltid likt store maskiner og siden jeg har alltid likt det så tenkte jeg hvorfor ikke begynne å jobbe med det. 
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20669 på: 20. jun, 2015, 10:15 »
Tar vel 2-3 mnd før jeg kan flytte hjem igjen(bor hos bestemor)  Har jo gjeld opp etter øra pga leiligheten jeg skulle være i ikke blir sagt opp før til uka,alle bare,du må da være der! Nei,jeg vil faktisk heller være på et behandlings senter. Får enda mere panikk av miljøet i leiligheten enn det jeg fikk hjemme. Det var et mareritt å plutselig få problemene 2 ganger hver uke istedenfor 1 gang i mnd siden jeg i det minste var trygg på mitt eget soverom. Det er ikke bare constantly worry med høy puls,og panic, nei får blackouts om jeg ikke får pulsen under kontroll.  lol går rundt livredd,søker jobber og kan faktisk ikke bry meg om hvordan jeg har det om jeg vil videre....pga trusseler om at skjerper jeg meg ikke vil de umyndig gjøre eller kaste meg ut i et dårlig miljø igjen . Sitter bare å venter på å få jobb så jeg kan stikke avgårde i bofellesskap.
« Siste redigering: 20. jun, 2015, 10:18 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20670 på: 21. jun, 2015, 13:20 »
hva er galt med folk??? :c

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20671 på: 21. jun, 2015, 14:37 »
for meg  :P  trøtt   fyllasjuk   og kvalm :P     
sjottekonkuranse med jeger / sambokka og fireball er ikkje så lurt ^^

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20672 på: 21. jun, 2015, 16:03 »

Det å slite med angst er ikke så gøy. Jeg er litt glad for at Gardemoen er litt snill mot folk som meg though, hvis det alle forteller meg er sant. Jeg tror ikke jeg noen gang har vært på en så stor plass før. Sure, jeg har vært i Bodø både på flyplass og på city nord and all, men jeg har en følelse av at gardemoen er way bigger.

Jeg får jo smake litt på å være på store plasser alene når jeg drar til Tromsø før jeg tar fly. Går utifra at det ikke er vanskelig å finne bussen som går til flyplassen..

Gardemoen er ganske mye større en Bodø i alle fall. Men oftest går det greit å bare følge etter resten av flokken. Tror også at flytoget til Oslo går rundt en gang hver halvtime eller no sånt.

Det å ta buss til Tromsø lufthavn er ikke så vanskelig. Om det korresponderer med flybussen, kan du jo ta den, men da må du kjøpe ny billett. Tar du rute 40 eller 42 har du fri overgang i en time etter ankomst til Prostneset. Begge de bussene kjører fra busstoppet litt opp og på høyresiden av den lille parken der 100 bussen stopper. 42 er stort sett ganske rask til flyplassen, men de stopper bare på signal der. 

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20673 på: 21. jun, 2015, 16:26 »
^jeg var inne på sida til fylket og fant busser og tider og sånn. Så det burde egentlig ordne seg :^) Egentlig så gleder jeg meg bare at this point, siden jeg skal gjøre noe jeg aldri har gjort før, og noe som jeg har vært redd for å gjøre siden den dagen jeg fant ut at å reise på besøk til folk er en mulighet haha.

---


Jeg har blitt kaffefrelst når jeg har vært her. De har en gigantisk kaffemaskin, og jeg fant ut at jeg skulle utnytte plassen så mye jeg kunne, så har drukket litt kaffe vær dag, og masse te også.

Jeg vil veldig gjerne ha en sånn kaffedispenser. Og kanskje en sånn varmt vann dispenser og. Det hadde vært mad swag. Tenk å ha venner på besøk som vil ha kaffe? haha jeg hadde vært så kul. Oh well, kanskje jeg får det den dagen jeg blir rik.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #20674 på: 21. jun, 2015, 20:05 »
... Jeg har blitt kaffefrelst når jeg har vært her. ...

Hah, sa det ville ta litt tid å bli vant til kaffe ;D.
<3 Kaffe

--

Jeg holder på å slanke meg, gått fra rundt 84kg på topp og nå nede på 80,9kg så langt, trener og spiser diet måltidserstatter (5x155kcal om dagen). Planen er minst ned 2kg i uka, så kanskje jeg kommer ned på rundt 70kg før EF.
« Siste redigering: 21. jun, 2015, 20:20 av Ravusy Wolf »