Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828739 ganger)

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21325 på: 12. okt, 2015, 16:21 »
Fikk ja til arbeidspraksis i dyrebutikk. :D
Så da skal jeg jobbe sammen med Silly Soda på Alna Senteret fremover. Gleder meg.
O3o blir bra!

Selv er jeg under lidelse av skikkelig sår hals, men jeg er bestemt på å ikke bli mer syk og få fravær fra jobb denne uka.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21326 på: 12. okt, 2015, 17:51 »
Fikk ja til arbeidspraksis i dyrebutikk. :D
Så da skal jeg jobbe sammen med Silly Soda på Alna Senteret fremover. Gleder meg.

Gratulerer så mye Atrox!!
~

Så The Martian igår sammen med Soda, var kos. ^^

Dessverre er vi begge sjuke i dag men gikk på jobb likevel, the joys of life. :/
FurAffinity          DeviantArt


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21327 på: 12. okt, 2015, 20:21 »
Note to self: SPIS.

Jeg seriøst glemmer å spise hele tiden. ;_; Det skjer liksom så mye hele tiden.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21328 på: 12. okt, 2015, 22:27 »
Note to self: SPIS.

Jeg seriøst glemmer å spise hele tiden. ;_; Det skjer liksom så mye hele tiden.
Mat is the best. Jeg tenker på neste måltid og hva jeg skal ha og når. Tror jeg tenker mer på mat enn andre ting.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21329 på: 12. okt, 2015, 23:15 »
Note to self: SPIS.

Jeg seriøst glemmer å spise hele tiden. ;_; Det skjer liksom så mye hele tiden.

Ur not alone.
Har en elendig sultfølelse og kan lett gå 10-12 timer uten å spise. Not good >.<

---
Har endelig fått jobbet litt mer på en gave til bestefaren min som jeg begynte på i fjor. Han ville at jeg skulle tegne en tatovering til ham. Problemet med det er at jeg er alt for kritisk til mine egen tegninger, og misliker dem allerede et par måneder etterpå. Men denne tror jeg kanskje begynner å bli bra, trenger bare litt farge nå ^^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21330 på: 12. okt, 2015, 23:23 »
^jeg har vært sulten veldig lenge men jeg orker ikke lage mat når jeg er syk ;u;

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21331 på: 12. okt, 2015, 23:28 »
bleh. *legger seg på sofaen* må bare si det. satan førr en dag. ikke nok med at det er mandag. nei nei. alle i styret på jobben min er bortreist så nå i dag har jeg hatt 14 timer's shift. startet 6.45 i morges og kom heim for bare 15 minutter siden. og om ikke mandag var nok så kan du legge til regndag fordi det har regnet og regnet og regnet. men men. skal ikke juble enda. ny 14 timers vakt i morgen. været blir garantert mere regn.

klager ikke. dersom man klager blir det bare værre
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21332 på: 13. okt, 2015, 00:38 »
Som sakt så har jeg ikke spist i dag, så jeg tenkte jeg skulle lage meg litt mat før sengetid. Jeg tenkte kanskje jeg kunne bli ferdig å spise før klokka ble 00:00, sånn at jeg kunne sove at least 6 - 7 timer før jeg eventuelt går på skolen/atleast sjekker om jeg er i form nok.

Så, jeg går ned på kjøkkenet for å lage mat. Tar frem ingrediensene til eggerøre og setter i gang. I det jeg er nesten ferdig, sier mamma "ja kan ikke du lage litt til mæ og? wink wonk ;);)" og jeg bare "okay.." selv om jeg innerst inne egentlig bare ville bli ferdig med det og gå til sengs.

Hun kommer med en hel del ting hun vil ha i maten sin, + hun vil ha te. Såklart vill hun ha te. Så jeg ordner til, lager, koker te. Jeg spørr henne detaljer som "vil du ha ost og pepper i eggerøra?" eller "kordan te vil du ha?" og hun svarer "hæ?" minst to ganger til vært spørsmål. Om jeg ikke var sliten og lei fra før, så er jeg det iallefall nå.

Brodern kommer ned. Han klager på vondt i magen, og kommer med en teori. "Kanskje æ har vondt i magen fordi æ ikke spis mat?" og "Æ e ikke sultn når æ står opp tidlig heller..". Så jeg tenke "hm! dette er et problem jeg hadde før i tida, bare at i motsetning til han, så var jeg undervektig istede for overvektig!", så jeg tenkte jeg kunne hjelpe han litt og si noen få kloke ord om hvordan jeg bekjempa sure oppstøt og null sulthetsfølelse om morgenen. Etter at jeg har sakt en lang linje om ting han kan gjøre som kan hjelpe, så sier han "hæ???.." så svarer jeg, med en mer bestemt og klar tale, gjerne også litt høyere sånn at han kan høre. Så avbryter han meg mid sentence, og spørr "Koffør e du så sur???"

Det er da det egentlig tilter for meg. Jeg svarer "Jo, fordi jeg er syk, jeg er sliten fra før, jeg ville bare lage litt mat og gå å legge meg så jeg kanskje kunne være klar til i morgen tidlig, jeg har måttet repetere meg flere ganger i kveld og tidligere i dag allerede, jeg har vondt i brystet og det gjør vondt å snakke--" også klikker han, kaller meg drittunge og gudene vet hva. Så stormer han opp på rommet igjen.

[litt heftigere ord og mer rant incoming]
Så nå sitter jeg her, og er egentlig sånn halveis i et panikkanfall, med kald mat forran meg. Og såklart når panikken intreffer så kan du jo bare ta deg faen på at jeg ikke får sove.

hvorfor går det ikke ann å ta litt hensyn? Her prøver jeg egentlig bare å gjøre alt bra for alle på min egen bekostning, men det er jo bare dritt det og!! Hvorfor skal jeg gidde å gjøre noen ting liksom? Det hjelper jo ikke på hvordan de snakker til meg anyway! Jeg er og blir for alltid en lesser being i dette huset, alle hater meg og bruker meg kun for din egen vinning.

er det rart jeg har angst og er deprimert...[/endrant


sorry for long rant ;_;

edit: jeg fant ut at jeg skulle prøve å legge sinnet og tristheta bak meg, og gjøre noe mer snilt. Ta oppvasken er en god gjerning, right?

Jeg står å vasker opp, og det jeg får i takk er mamma som snur ryggen til, sier natta, og bare går. Hun levner døra opp til trappa åpen, og trappegangen er ISKALD. So in other words, hun tenkte ikke over at jeg er syk, og hun tenkte ikke over at jeg fryser alt fra før. Det ble svinkaldt...
« Siste redigering: 13. okt, 2015, 01:57 av Skyee »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21333 på: 13. okt, 2015, 11:05 »
veldig ønske for Tegnemeet. =c har ikke vært på noe sånt på eeeenormt lenge... x.x;;;
ønsker å gjøre litt kreative ting med folk. dele ut tegninger og øve i en flokk... :3 <3

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21334 på: 13. okt, 2015, 12:31 »
i am back!!! [ureshii]

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21335 på: 13. okt, 2015, 13:08 »
Velkommen tilbake Elmer ^w^

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21336 på: 13. okt, 2015, 13:25 »
Note to self: SPIS.

Jeg seriøst glemmer å spise hele tiden. ;_; Det skjer liksom så mye hele tiden.
Sliter sinnsykt med dette selv .-. Det siste jeg spiste var to knekkebrød med brunost klokka halv ti i går kveld ;3; jeg blir ikke sulten men føler meg ikke noe dårligere om jeg ikke spiser enn om jeg spiser?...

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21337 på: 13. okt, 2015, 14:41 »
Note to self: SPIS.

Jeg seriøst glemmer å spise hele tiden. ;_; Det skjer liksom så mye hele tiden.
Sliter sinnsykt med dette selv .-. Det siste jeg spiste var to knekkebrød med brunost klokka halv ti i går kveld ;3; jeg blir ikke sulten men føler meg ikke noe dårligere om jeg ikke spiser enn om jeg spiser?...

Mest sannsynlig fordi du har blitt så vant til å gå på underskudd. >:

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21338 på: 13. okt, 2015, 16:57 »
Joa da har jeg klart å påta meg bihulebetennelse, så flink som jeg er... Exodai er på butikken for meg og kjøper ibux og nesespray, så får vi se om ting blir bedre :<

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21339 på: 13. okt, 2015, 17:36 »
Joa da har jeg klart å påta meg bihulebetennelse, så flink som jeg er... Exodai er på butikken for meg og kjøper ibux og nesespray, så får vi se om ting blir bedre :<

god bedring er ikkje noke kjekt med bihulebetennelse

HumaneWolf

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 122
  • Hi I'm Mane
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21340 på: 14. okt, 2015, 09:51 »
Frost og kuldegrader i dag tidlig, måtte finne frem vinterjakka.

Joa da har jeg klart å påta meg bihulebetennelse, så flink som jeg er... Exodai er på butikken for meg og kjøper ibux og nesespray, så får vi se om ting blir bedre :<
God bedring!

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21341 på: 14. okt, 2015, 10:22 »
Joa da har jeg klart å påta meg bihulebetennelse, så flink som jeg er... Exodai er på butikken for meg og kjøper ibux og nesespray, så får vi se om ting blir bedre :<

God bedring! Jeg har aldri hatt bihulebetennelse så jeg veit dessverre ikke om noen tips som kan hjelpe...
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21342 på: 14. okt, 2015, 14:44 »
folk har drevet å plagd meg fra jeg la meg til jeg sto opp nå.

klokka 5 dreiv folk å ringte meg med ukjent nummer, og fra da har katten ligget på brystet mitt, læreren min har ringt, insulinpumpa mi har klagd, + at jeg hadde rare drømmer som jeg var halveis våken gjennom. Ikke nok med det, jeg er syk i tilleg med helvetteshoste og febersvette. HURRA :'C

Jeg har også ikke stemme til å prate så mye atm, så jeg sendte sms til læreren min om det og sa jeg ikke hadde stemme + det gjør vondt å snakke, men han fortsetter å ringe...

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21343 på: 14. okt, 2015, 19:26 »
Drage har vært flink i dag og ryddet en masse hjemme. Jeg kan være latterlig tungstartet på morgenen og om jeg har ting å gjøre, men når jeg først kommer i gang blir jeg veldig effektiv. *klappe meg selv på skulderen*

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21344 på: 14. okt, 2015, 20:20 »
Har sett på litt videoer til en presentasjon/ miniforedrag jeg skal på fredag.
Vi skulle velge selv noe som startet på s, så jeg tok sort hull
Syntese det var ganske interessant  [w-happy]

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21345 på: 15. okt, 2015, 17:53 »
etter 3 dager i strekk har denne dragen endelig fått lov til å gå hjem uten noe overtid. føles veldig godt. har hatt mye rydding på jobben i dag siden et byggefirma holder på å bygge et forbreningsanlegg. og de måtte sefølgelig sprenge ut av fjellvegg for å få mer plass. først så tok de en såkalt prøve spregning med litt dynamitt. men de sprengte vekk hele fjellveggen med å bruke 40 ton med sprengstoff. returstasjonen som jeg jobbet på var 600 meter unna sprengningen. og vi fikk klar beskjed det skulle sprenges med mye sprengstoff. så vi evakuerte alt og alle. og alt gikk etter planen

gledes til i morgen. fredag og helg etterpå
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21346 på: 15. okt, 2015, 17:56 »
Føles deilig å endelig være ferdig med egentreningsrapporten som skulle leveres til i morgen. 4 timer med litt godterispising og bullshitting gjorde at jeg klarte den sikkert veldig bra xD
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21347 på: 15. okt, 2015, 19:33 »
i morgen er det fredag og da er det mat innkjøp og en hel grillet kylling NAM NAM <3 godis starter på kvelden <3 c:

Micael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • m3m3s
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21348 på: 15. okt, 2015, 20:43 »
Er så lei av alle prøvene og fremføringene  [w-cry] vi har en naturfagprøve i morgen og jeg må skrive en oppgave og fremføring om anorexia til neste uke

Trina

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21349 på: 15. okt, 2015, 21:15 »
Lite... dag inn og dag ut det samme : /