Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4811974 ganger)

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21925 på: 15. apr, 2016, 20:39 »
Noen  som vil være med å navngi hun katt?
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21926 på: 15. apr, 2016, 21:47 »
Jeg kom hjem fra skolen med hodepine og vondt i kroppen, så tenkte jeg at kanskje jeg skulle ta en powernap. Jeg fikk ikke til å vokne da jeg prøvde, jeg var som låst i senga.

Noe sier meg at jeg er veldig sliten.. slet med å stå opp nå selv om planen var å stå opp klokka 19 <_<

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21927 på: 15. apr, 2016, 22:05 »
Jeg føler meg ikke helt bra...vi fant ut at Baby led av kreft...hun måtte avlives i går.


Vi leter etter kattunge nå uten hell

Uff.. Kondolerer så mye. Hold øynene åpne på finn eller besøk FOD gården, de har alltids katter som trenger nye hjem ^^

Vi hentet en I dag,men trenger noen tips til å få henne vandt med oss. (Har ikke navn enda!) noen skulle flytte og kunne ikke ha katten på 5 mnd. Maten fra vetrineren var populær. Håndforet med tørrfør istad,siden vi ikke har en fiskebit akkurat nå. Er veldig skremt etter bilturen o.o

Gratulerer med nytt familiemedlem!  Bare gi kattungen litt tid i starten til å bli trygg u sitt nye hjem, de fleste er alltid skeptiske i starten. Bare vær roligere slik at den blir trygg på dere/deg C: masse kos og lek!
Navneforslag: Artemis, Mercedes, Nala, Zira, Alfa,  Freia ^^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21928 på: 16. apr, 2016, 04:01 »
Flame: jeg var engang fosterhjem for en vill katt. Måten jeg temmet den på var å ha den på ett rom helt til den var tam. Jeg gikk inn til den og satt på gulvet til den oppsøkte meg. Det tok ikke mer enn en dag eller to før den lå på fanget mitt.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21929 på: 16. apr, 2016, 04:25 »
Noen  som vil være med å navngi hun katt?

Kall den Six, etter meg ;))))

Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21930 på: 16. apr, 2016, 22:28 »
Lander sakte men sikkert etter kveldens hockey match.

Hadde aldri trodd jeg skulle bli så hekta, men nå sitter jeg og teller timer til neste kamp på Onsdag <.<

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21931 på: 16. apr, 2016, 22:35 »
Flame: jeg var engang fosterhjem for en vill katt. Måten jeg temmet den på var å ha den på ett rom helt til den var tam. Jeg gikk inn til den og satt på gulvet til den oppsøkte meg. Det tok ikke mer enn en dag eller to før den lå på fanget mitt.

Litt samme prinsippet ja. Hun har ikke blitt nok sosialisert der hun kom fra. Skal ikke ha kos enda,men leke og sove ved siden av meg hitill. Redd alle andre utenom ziggy. Ble litt sliten av å ha hyper pus ved siden av meg, så har fått seg seng.
you are only confined by the walls you build yourself.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21932 på: 16. apr, 2016, 22:58 »
i dag hadde jeg gjort ferdig min første digitale tegning, ble ganske fornøyd med den ^w^
jeg liker å gjøre Art-trades, om noen ønsker det <3
btw
I morgen skal jeg prøve å sette opp en 'streaming' hvor jeg skal tegne først min egen karakter, kanskje etterpå begynne med noen freebies o:

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21933 på: 17. apr, 2016, 16:21 »
Na har det gått en 2/3 dager og fortsatt ikke tam...vet ikke om det er håp egentlig? Ihverfall får jeg ikke sove. Så det var nok en grunn til de ga henne bort. Har aldri sett lignende adferd og er litt fortvilet.
« Siste redigering: 17. apr, 2016, 16:58 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21934 på: 17. apr, 2016, 16:33 »
Np har det gått en 2/3 dager og fortsatt ikkr tam...vet ikke om det er håp egentlig? Ihverfall får jeg ikke sove. Så det var nok rn grunn til de ga henne bort. Har aldri sett lignende adferd og er litt fortvilet.

Jeg hadde totally tatt katten, temmet den og kanskje gitt den tilbake for deg. Synd at du måtte gi den vekk.

Å temme et dyr tar ganske så lang tid, og bare noen få dager er kanskje ikke nok. Vi tok over noen andres katt fordi de ikke kunne ta vare på den lengre pga flytting i leilighet uten lov med dyr elns. Vi fikk ikke ha den lenge, fordi den ble påkjørt. Men den var veldig sjy og ganske aggressiv, rett og slett fordi den var i ukjent terreng, og vi hadde en kattunge fra før. Stakkars trengte bare litt kjærlighet. Men iallefall så gjorde jeg og pappaen min alt for at Junior, som var navnet hans, skulle få det så koselig som mulig, selv om vi hadde en babykatt springende rundt i huset.

------

Jeg satt våken litt for lenge i natt. Uff.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21935 på: 17. apr, 2016, 17:00 »
Np har det gått en 2/3 dager og fortsatt ikkr tam...vet ikke om det er håp egentlig? Ihverfall får jeg ikke sove. Så det var nok rn grunn til de ga henne bort. Har aldri sett lignende adferd og er litt fortvilet.

Jeg hadde totally tatt katten, temmet den og kanskje gitt den tilbake for deg. Synd at du måtte gi den vekk.

Å temme et dyr tar ganske så lang tid, og bare noen få dager er kanskje ikke nok. Vi tok over noen andres katt fordi de ikke kunne ta vare på den lengre pga flytting i leilighet uten lov med dyr elns. Vi fikk ikke ha den lenge, fordi den ble påkjørt. Men den var veldig sjy og ganske aggressiv, rett og slett fordi den var i ukjent terreng, og vi hadde en kattunge fra før. Stakkars trengte bare litt kjærlighet. Men iallefall så gjorde jeg og pappaen min alt for at Junior, som var navnet hans, skulle få det så koselig som mulig, selv om vi hadde en babykatt springende rundt i huset.

------

Jeg satt våken litt for lenge i natt. Uff.


vi har den jo enda, men synes synd på den da forrige eier ikke har hatt tid til å sosialisere henne.

det er slike hendelser som er ganske tragiske! Den biter og kloerer alle untatt meg,
 Piper en god del. for attention, men har ikke helt forstått om mennesker er farlige eller ikke.
« Siste redigering: 17. apr, 2016, 17:02 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21936 på: 17. apr, 2016, 17:03 »
Np har det gått en 2/3 dager og fortsatt ikkr tam...vet ikke om det er håp egentlig? Ihverfall får jeg ikke sove. Så det var nok rn grunn til de ga henne bort. Har aldri sett lignende adferd og er litt fortvilet.

Jeg hadde totally tatt katten, temmet den og kanskje gitt den tilbake for deg. Synd at du måtte gi den vekk.

Å temme et dyr tar ganske så lang tid, og bare noen få dager er kanskje ikke nok. Vi tok over noen andres katt fordi de ikke kunne ta vare på den lengre pga flytting i leilighet uten lov med dyr elns. Vi fikk ikke ha den lenge, fordi den ble påkjørt. Men den var veldig sjy og ganske aggressiv, rett og slett fordi den var i ukjent terreng, og vi hadde en kattunge fra før. Stakkars trengte bare litt kjærlighet. Men iallefall så gjorde jeg og pappaen min alt for at Junior, som var navnet hans, skulle få det så koselig som mulig, selv om vi hadde en babykatt springende rundt i huset.

------

Jeg satt våken litt for lenge i natt. Uff.


vi har den jo enda, men synes synd på den da forrige eier ikke har hatt tid til å sosialisere henne.

det er slike hendelser som er ganske tragiske! Den biter og kloerer alle untatt meg,
 Piper en god del. for attention, men har ikke helt forstått om mennesker er farlige eller ikke.

ÅH jeg leste du ga den bort, ikke de XD Sorry!

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21937 på: 17. apr, 2016, 17:05 »
Np har det gått en 2/3 dager og fortsatt ikkr tam...vet ikke om det er håp egentlig? Ihverfall får jeg ikke sove. Så det var nok rn grunn til de ga henne bort. Har aldri sett lignende adferd og er litt fortvilet.

Jeg hadde totally tatt katten, temmet den og kanskje gitt den tilbake for deg. Synd at du måtte gi den vekk.

Å temme et dyr tar ganske så lang tid, og bare noen få dager er kanskje ikke nok. Vi tok over noen andres katt fordi de ikke kunne ta vare på den lengre pga flytting i leilighet uten lov med dyr elns. Vi fikk ikke ha den lenge, fordi den ble påkjørt. Men den var veldig sjy og ganske aggressiv, rett og slett fordi den var i ukjent terreng, og vi hadde en kattunge fra før. Stakkars trengte bare litt kjærlighet. Men iallefall så gjorde jeg og pappaen min alt for at Junior, som var navnet hans, skulle få det så koselig som mulig, selv om vi hadde en babykatt springende rundt i huset.

------

Jeg satt våken litt for lenge i natt. Uff.


vi har den jo enda, men synes synd på den da forrige eier ikke har hatt tid til å sosialisere henne.

det er slike hendelser som er ganske tragiske! Den biter og kloerer alle untatt meg,
 Piper en god del. for attention, men har ikke helt forstått om mennesker er farlige eller ikke.

ÅH jeg leste du ga den bort, ikke de XD Sorry!

nei, værstefall flytter hun inn til ziggy om hun ikke kommer overens med Ludde XD.

villdyret reker rundt her.
you are only confined by the walls you build yourself.

Ulvi Yuitza

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21938 på: 17. apr, 2016, 19:36 »
Gjennomført rengjøring rundt hele huset, omplasserte revebamser (ja, masse av dem) rundt huset, og avslapper meg selv med Netflix :3
Life is too short. Enjoy it to the fullest. Keep doing what makes you happy~

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21939 på: 17. apr, 2016, 21:03 »
Gjort 5 Art-trades i dag. pweeh~ veldig sliten... <3

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21940 på: 17. apr, 2016, 22:28 »
Har vært på årets første Cars & Coffee i dag! Stilte ut godbilen og fikk se mye snasent. Ellers hatt besøk av Delta og en kompis av Exodai, så alt i alt en veldig koselig dag :3 

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21941 på: 18. apr, 2016, 00:57 »
Bortsett fra at skolearbeid tar livet av meg, har jeg det egentlig ganske fint for tiden. <:

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21942 på: 18. apr, 2016, 13:18 »
Jeg har hatt det fint en stund nå. Har kanskje sammenheng med at jeg har jobb. Jobben i seg selv er for det meste kjedelig af. Rutinearbeid som er kronglete og skal gjøres om igjen hver uke. Men det er bedre enn å være arbeidsløs hjemme og ikke ha en grunn til å stå opp. Vet enda ikke om jeg kommer til å bli ansatt enda, og det er jo litt meh.
En annen ting som gjør meg glad er Furway. Alt går mer eller mindre som det skal, og jeg er så spent. Det nærmer seg litt og litt.

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21943 på: 19. apr, 2016, 09:59 »
Utrolig gøy når man har null motivasjon og en oppgave som skal skrives. Har ikke begynt på den og den skal leveres snart .-.
Vært meget sliten i det siste både mentalt og fysisk. Morsomt når folk som ikke hadde mening om deg plutselig begynner å dulle med deg fordi du er deprimert. Heldigvis har jeg fått en ordning som gjør ukene lettere å komme seg gjennom.
Gleder meg til sommeren~
The raccoons will rule the world! But first we nap

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21944 på: 19. apr, 2016, 10:18 »
Siden snøen er borte, så har jeg begynt å gå litt igjen frem og tilbake fra skolen. Har syk gangspærra bare av å gå litt >w< wtf.

Sykt at jeg enda går ned i vekt selv om jeg har vært ganske stillesittende hele vinteren. Nå skal jeg ta av meg mer vekt i sommer! :D

edit: jeg tror nok at kanskje mine klassekamerater ikke har noe tanke for andre elever i klassen sin. Det føles som at mange av dem ignorerer meg, men enda skal ta fra meg eller bruke meg. Det er unødvendig, og det sliter veldig på meg. I går kasta jeg opp på skolen, + at etter det endte jeg opp med sykt lavt blodsukker og helt syk migrene. Sånn var det hele dagen og enda litt i dag, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg kan ikke bare være dårlig pga slike ting.

I tillegg blir JEG nødt til å ta diverse elever i nakken fordi de driver med så mye KØDD rett og slett, og lærerne tar ikke affære når jeg sier ifra. Jeg har sagt ifra så ofte nå at jeg orker ikke mer. Det kommer til et punkt hvor jeg ikke vil dra på skolen en gang fordi det blir så mye bråk, hyling, skriking, bøker klasket ned i pultene, ting kasta inn i glasset på skapene slik at det blir en jævlig lyd, verktøy flyr rundt oss, og de viser NULL respekt for meg eller noen andre som gjerne vil jobbe, og de gir NULL respekt til lærere som bruker mye av sin jobb tid på dem bare for at det skal være bortkasta.

Før så brukte de å ta ut elevene som ikke oppførte seg. Nå blir de bare sittende og fortsette med dritten de holder på med, noe som er forstyrrende for meg som ikke klarer å konse så godt, og det har en tendens til å gi meg PTSD reaksjoner hvor jeg får panikk anfall pga lyder og bråk, og prosjektiler gjennom lufta og elever som beveger seg veldig brått rundt meg. I morgen skal jeg prøve å snakke med rådgiveren, men vet ikke hvor mye hun kan gjøre heller. Jeg kjenner ikke rektor, og derfor tørr jeg ikke snakke med han uten at noen går med.

,_, wtf.
« Siste redigering: 19. apr, 2016, 16:00 av Six »

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21945 på: 19. apr, 2016, 21:10 »
Har drevet på og sydd mer på et kostyme jeg har begynt på. Tidligere idag klarte jeg å kjøre nåla til håndsymaskina inn i venstre langefinger, og siden jeg må legge på en del press for å komme gjennom to-tre millimeter med stoff gikk nåla rett igjennom :l Var ikke særlig digg, men heldigvis var det ganske langt ute på siden av fingeren, ca én usle millimeter fra kanten.

Jaja, ting begynner i hvert fall å bli passe greit. Er bare vanskelig å planlegge alt når man ikke har alle materialene.

Ellers har jeg skikkelig lyst til å ta en sverigetur.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21946 på: 20. apr, 2016, 11:40 »
Ser at jeg har spart penger på å lage matpakke og ta med på jobb. Du kan jo også gjette hvor gøy det er å jobbe på lager og du har en enda større byggeplass på andre siden av veien. Det er ganske komisk. De har drevet med sprengning i hele dag og det er vel snakk om noen tonn dynamitt.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21947 på: 20. apr, 2016, 11:49 »
Da har jeg sendt 3 nye jobbsøknader idag. På tide å gjøre noe mindre seriøst :l

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21948 på: 20. apr, 2016, 12:03 »
Da var det blitt pus i hus ^^ utrolig pen kar som vi hentet på lørdagen :'3 var utrolig sky første par dagene å holdt seg for det meste under sofaen, men nå er han mye mer trygg og kosete/lekete cx

Han er fremdeles navnløs så fyr på om dere har no forslag! (Har noen navn i tankene tho)

Moren er huskatt og vi tror nok at faren er skogskatt cx
 

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21949 på: 20. apr, 2016, 13:08 »
Paxy: Vetle, Pusemann, Pippin, Prince Edward?

Lunsj på jobb. Spiser eple og et pizzastykke.