Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812521 ganger)

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22300 på: 05. okt, 2016, 12:22 »
Ser ut som at det ikke blir late departure på meg siden jeg ikke fikk muligheten til å ta fri på mandagen. Fordi sjefen er på noe annen jobb messe greier. jaja. Shet happen
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22301 på: 05. okt, 2016, 13:58 »
Fuckd things up. Holder meg nok på rommet resten av uken.
you are only confined by the walls you build yourself.

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22302 på: 05. okt, 2016, 17:38 »
Trenger bare å reise ca 15-20 minutter med bil for å hente den på postkontoret, men må belage meg på en tur på ca 1 time og 15 minutter for å teste den i nærmeste ordentlige basseng, er litt for kaldt å teste den på nærmeste badeplass nå, 3 minutter unna XD

Så pass ja. Håper du får mulighet snart da :)

Håper det! :D

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #22303 på: 06. okt, 2016, 21:44 »
Dette var bare veldig skummelt og veldig personlig.
Var nysgjerrig på hva som lå rundt det nye hotelet til NFC, og gjenkjente et stedsnavn jeg hadde helt glemt.
Sist jeg var i det området var jeg på familietur til Stockholm, og tilfeldigvis samme sommer Stockholm opplevde en delvis solformørkelse (1999).
Men det som virkelig gjorde turen unik var at jeg også skulle møte noe jeg kun hadde kjente online.
Var en gamer venn fra den gamle offisielle Worms 2 forumet. På den tiden var det den communitien de eneste jeg stolte på og kunne anse som ordentlige venner.

Det virkelige skumle er hvordan valgene jeg tok for 17 år siden fortsatt har ringvirkninger i dag.
Til og med mange av designvalgene jeg gjorde for Dax har dype røtter tilbake til den tiden.

Som sagt, det er virkelige skummelt når ting man gjorde for mange år siden plutselig får ny mening.
Får meg til å lure hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde tørt å besøkt han, eller hvis min far hadde sagt nei til å kjøre meg.

Styrker hvertfall min tro om at alt man opplever i livet, godt og vondt, vil man senere dra nytte av.
Sitte seg ned og gi opp har aldri vært min filosofi.

Farad

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Blep
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22304 på: 10. okt, 2016, 01:18 »
Sivilstatus: Nylig singel!

Emosjonell status: Happy som bare det!

Fysisk status: Føler meg rimelig okay!

Ting går bra for en gangs skyld. Selv om en skulle tro ting gikk nedover pga førstnevnte status har det kun gått oppover. En mental tyngde er fjernet, og jeg er endelig "fri" fra ørten plager jeg har gått og tenkt på. Livet er herlig nå, og ting blir trolig snart enda bedre. *Cheers!*

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22305 på: 10. okt, 2016, 10:25 »
min status er Con kregs.

syk etter Banzaicon   covesalen hvar veldig kald
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22306 på: 10. okt, 2016, 11:16 »
Det er bare så gøy når byggefirmaet klarer å rive opp fiber kabel på jobben. Så yay. Får Ikke skrevet ut noe fordi alt av skrivere og skannere er jo koblet opp mot fiberkabel som ble ødelagt med uhell.... jaja. what to do in the meantime
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22307 på: 11. okt, 2016, 16:44 »
Nummen.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22308 på: 11. okt, 2016, 20:31 »
Nummen.

*gir en ostekake til deg og skarpen*

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22309 på: 12. okt, 2016, 08:07 »
jaja x3 Da starter jeg opp Grim Dawn, Humble bundle monthly game. :3
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22310 på: 12. okt, 2016, 09:05 »
Så magen min er ganske teit.

Jeg husker tilbake da jeg lagde et emne om å være sinsykt tynn og ha spiseproblemer, da Wolftale ga meg et råd hvor jeg burde spise hva jeg faktisk vil spise som frokost isteden for noe jeg ikke klarer. Så en stund etter det da jeg var litt eldre og begynte å steke mat selv og sånn, så begynte jeg å lage egg og pølser med brød til frokost noen ganger, og det er så forferdelig NYDELIG å spise.

I dag kom jeg til å tenke på rådet Wolftale ga meg, så jeg lagde egg og pølser som jeg skulle ha på brød. Spiste første skiva og det var nydelig, fantastisk og jeg var enda sulten for mer. Tok en bit av den neste skiva, og jeg hadde problemer med å svelge fordi jeg var mett, men samtidig dreiv magen å skreik etter mer.

hvordan funker det? At jeg ikke får til å svelge fordi mett, men er enda sulten? :s

Hva som skjedde er at jeg bare ga maten til kjæresten med tungt hjerte <3 Fordi jeg kan jo ikke spise mer om jeg ikke får til å svelge haha.

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22311 på: 12. okt, 2016, 14:25 »
The struggle når du finner en person du har råd til å comissione, men så er man for liten til å ha en PayPal konto  [w-sniff] dag nammit
The raccoons will rule the world! But first we nap

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22312 på: 13. okt, 2016, 22:15 »
og deeeeer har jeg faktisk fått meg førerkort. Hadde førerprøve i dag og bestått med glans. Veldig fornøyd med å få førerkort. Så nå blir det sikkert bil handling snart
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22313 på: 14. okt, 2016, 16:36 »
Ting går bedre. Har overskudd i dag.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22314 på: 14. okt, 2016, 20:04 »
Ting går bedre. Har overskudd i dag.

Hope you're okay <3

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22315 på: 15. okt, 2016, 10:57 »
voknet veldig tilig i dag. 

skal vere med sleta i dag
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22316 på: 16. okt, 2016, 14:05 »
 
og deeeeer har jeg faktisk fått meg førerkort. Hadde førerprøve i dag og bestått med glans. Veldig fornøyd med å få førerkort. Så nå blir det sikkert bil handling snart

Gratulerer med lappen  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #22317 på: 17. okt, 2016, 13:21 »
Ting går bedre. Har overskudd i dag.

<3 Så bra <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22318 på: 18. okt, 2016, 05:56 »
Jeg tror jeg har en traume eller noe sammenkobla med skole. Jeg blir "triggered" (av psykolog definisjonen, ikke tumblr) av skolen. Jeg vil spy, jeg vil gråte, hodepine og muskelsmerter og nummene armer og bein og vondt hjerte, jeg vil hjem, jeg vil ut å røyke konstant sjøl om at jeg just røyka i friminuttet, jeg vill rett og slett bare være en helt annen plass, og gjerne helst hjemme.

Det å gjøre skolearbeid eller lære klarer jeg fint! Hadde vært skikkelig flott å kunne se på en stream av timene, og gjerne være tilstede via en sånn metode, hvor jeg sitter her og på en måte er med likevel. Kunne om så dele skjermen min mens jeg skreiv oppgaver, så kunne læreren se hva jeg gjør. Også ha noen få dager i uken, for eksempel mandag vær uke, hvor jeg er fysisk tilstede. Det hadde vært mye enklere for min psyke.

Btw, grunnen til at jeg tror det bare er sammenkobla med skolen, er at da jeg jobba på Nordkapp Museumet og Nordkapp Barnehage, da hadde jeg ikke den forferdelige angsten. Jeg gleda meg til å dra vær eneste dag, og hadde det forferdelig gøy, og jeg følte meg brukbar siden jeg var assistent for de som jobba der. De fikk mer tid til å ta seg en pause i en ellers konstant hard jobb, og det fikk meg til å føle meg bra. Noen dager ble det mye stress da, for eksempel 100 besøkende på museumet, eller en ny jente fra polen som var redd og usikker pga språk og ukjent plass, som bare ville være på fanget mitt og krølle med håret mitt.

Vet vet iallefall at hadde en slik internetskole eksistert, så hadde jeg nok kunne gått ut av skolen med perfekte karakterer, men nå har jeg så mye fravær pga angst migrener, angst-oppgast, generelle muskelsmerter, fatigue, faktisk sykdom som blir litt sterkere pga angst.. osv.

Farad

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Blep
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22319 på: 19. okt, 2016, 23:50 »
Stappmett!

Ellers er det rimelig bra. Ganske pratesyk innimellom men ellers går ting bra. Gjør meg klar til fagprøve i neste uke og ellers går ting ganske fint. :3

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22320 på: 20. okt, 2016, 17:17 »
jeg holler boligvisning i dag
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22321 på: 23. okt, 2016, 17:20 »
Jeg tror jeg har en traume eller noe sammenkobla med skole. Jeg blir "triggered" (av psykolog definisjonen, ikke tumblr) av skolen. Jeg vil spy, jeg vil gråte, hodepine og muskelsmerter og nummene armer og bein og vondt hjerte, jeg vil hjem, jeg vil ut å røyke konstant sjøl om at jeg just røyka i friminuttet, jeg vill rett og slett bare være en helt annen plass, og gjerne helst hjemme.

Det å gjøre skolearbeid eller lære klarer jeg fint! Hadde vært skikkelig flott å kunne se på en stream av timene, og gjerne være tilstede via en sånn metode, hvor jeg sitter her og på en måte er med likevel. Kunne om så dele skjermen min mens jeg skreiv oppgaver, så kunne læreren se hva jeg gjør. Også ha noen få dager i uken, for eksempel mandag vær uke, hvor jeg er fysisk tilstede. Det hadde vært mye enklere for min psyke.

Btw, grunnen til at jeg tror det bare er sammenkobla med skolen, er at da jeg jobba på Nordkapp Museumet og Nordkapp Barnehage, da hadde jeg ikke den forferdelige angsten. Jeg gleda meg til å dra vær eneste dag, og hadde det forferdelig gøy, og jeg følte meg brukbar siden jeg var assistent for de som jobba der. De fikk mer tid til å ta seg en pause i en ellers konstant hard jobb, og det fikk meg til å føle meg bra. Noen dager ble det mye stress da, for eksempel 100 besøkende på museumet, eller en ny jente fra polen som var redd og usikker pga språk og ukjent plass, som bare ville være på fanget mitt og krølle med håret mitt.

Vet vet iallefall at hadde en slik internetskole eksistert, så hadde jeg nok kunne gått ut av skolen med perfekte karakterer, men nå har jeg så mye fravær pga angst migrener, angst-oppgast, generelle muskelsmerter, fatigue, faktisk sykdom som blir litt sterkere pga angst.. osv.

Jeg klarte ikke mer så skal jobbe i klesbutikk nå ._.

Får ikke vondt i hele kroppen,migrene kaster opp og er svimmel av å jobbe O_o
 Blir sykt dårlig av skole. Then again...har ikke råd til privat hjelp,so I"m doomd.
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22322 på: 23. okt, 2016, 20:40 »
Da har jeg og kjæresten fått oss en liten kattunge! Hun ser mest ut som en grå norsk skogskatt, siden hun har ganske lang hale og laang pels. Hun skal hete Alice, siden hun er i "wonderland" her i leiligheta vår :P hihi. Hun er veldig kosete, og veldig nyskjerrig så langt. Hun er litt over 12 uker gammel c:

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22323 på: 24. okt, 2016, 15:24 »
Takk for at mandag er over. Har Vært alt for mye å Gjøre i dag + at jobben holder på å si opp folk. Bare å jobbe hardt så jeg ikke mister jobben.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22324 på: 25. okt, 2016, 01:43 »
Noen som har en spade så jeg kan grave meg ned å forsvinne fra verden ei liten stund?

Har blitt ekstremt plaget med kroppen den siste måneden, og ingenting ser ut til å fungere. Det er nådd det punktet at jeg helst ikke vil bevege meg utenfor huset, men jeg må jo pga skole og jobb. Skal til legen i morgen, men kjenner jeg magefølelsen min rett så er det bare 200,- for å høre noe jeg allerede vet.
*uff, syte syte*