Generelt > Bjeff! Mjau! Mø!

Din status!

<< < (4510/4510)

Dragon_Pancake:
Jeg er skuffet over at det ikke er en aprilspøk på forumet lengre :c

CTL:
Kanskje litt sent å lage en nå... Mistet råmeterialet til musikken jeg lagde for noen år siden, hadde vært så fint å kunne mikse det på nytt nå som jeg har bedre mikser. Kanskje det beste er å lage noe nytt.

CTL:
Hvordan blir man ekte furry!? Må man ha noen rare ritualer eller holder det å ha en partial som man har sydd selv? Det er jo mange furries som bare drikker Red Bull og spiller Minecraft, men jeg syns de må ha lov til å være furries om de vil det.

felixcani:
En stund siden jeg har skrevet her. Går mest i telegram nå tbh.

Fått en ny twitterkonto kalt Artwah. Legger ut kunstgreier der.

Ellers er jeg flytta til Trondheim :)

Shuffleton:

* Matcher jeg får på Tinder svarer aldri når jeg skriver, å prøve å komme i kontakt med noen på jobb eller i studium sees på som svinete, og er potensielt straffbart - forrige gang jeg hadde sex var over fem år siden, da den forrige samboeren min gav meg klamydia.
* Har slitt med å få jobb i nesten ti år, fagutdanning hjelper ikke når en blir direkte anklaget for å "søke på stilling bare for å kunne få deg et ligg" (og liknende i samme gate) under jobbintervju ved kvinnedominert arbeidsplass - jobber nå som levende trafikklys langs veg.
* Gjorde ferdig bachelorgrad i informatikk i vinter ([cool]), men de fleste data-jobbene finnes nede i søringland, og "kvinner oppfordes spesielt til å søke" - NAV synes at jeg ikke har rett til sertifiseringer, flyttehjelp eller dagpenger, selvom jeg ikke har arbeid halvparten av året med lite mulighet for å spare opp penger til leie om vinteren.
* Når jeg prøver å prate med amerikanere om hvordan de/jeg har det, blir jeg ca 50% av tida redusert til "hateful entitled mysogynistic privileged white cishet with the wrong genitalia who didn't vote for Biden nazi nazi fascist nazi scum".
* Må ete ris med soyasaus opptil fire ganger i uka.

Neste episode:
Shuffleton prøver å tjene penger ved å skrive dataprogram som gjør det lettere å runke elns

Navigering

[0] Oversikt

[*] Forrige side

Skift til full visning