Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4824276 ganger)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #14175 på: 27. jul, 2013, 15:01 »
Yeey! sol!<3 *varmt men pusen koser seg*

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #14176 på: 27. jul, 2013, 15:04 »
Naboen min to hus bortenfor hører på musikk så høyt, at jeg kan kjenne igjen sangene her jeg sitter i stuen. med lukkede vinduer. HVEM GJØR DET. :C

Kule folk, med mindre det er pop eller Motley Crue

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14177 på: 27. jul, 2013, 15:08 »
Skal ut å teste m1911 airsoft pistolen jeg fikk i posten idag :D hihi det blir gøy!  [laugh]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14178 på: 27. jul, 2013, 15:29 »
Lei av kroppen min nå. Våknet med hodepine. Håper den blir borte til feiringen i kveld.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14179 på: 27. jul, 2013, 16:14 »
Stresser meg ut over ting jeg kanskje burde roe ned rundt.

Og ser på supernatural, er på slutten av sesong 7.

holy shit.

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14180 på: 27. jul, 2013, 16:28 »
sitter å hører på en lang tale av kameraten min som er hjemme hos meg  :P
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14181 på: 27. jul, 2013, 16:34 »
Nyyyter go været, driv på ute og rydder litt samtidli som balder flyger runt og vill leke.
Livet er herligt når en har sol, godt vær, en snill hund og en kald øl.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #14182 på: 27. jul, 2013, 18:02 »
Gjør mitt beste for å se ut som en idiot.

Oversatt: Driver med fursuit trening. Har satt på videokamera, prøver ut forskjellige ting foran det, sjekker ut klippene etterpå for å se hva som funker og ikke funker.

Kort satt, ser ut som en idiot mens jeg spretter rundt i suit :p

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #14183 på: 27. jul, 2013, 18:03 »
Gjør mitt beste for å se ut som en idiot.

Oversatt: Driver med fursuit trening. Har satt på videokamera, prøver ut forskjellige ting foran det, sjekker ut klippene etterpå for å se hva som funker og ikke funker.

Kort satt, ser ut som en idiot mens jeg spretter rundt i suit :p

=D wohoo!
btw:
*sitter å surfer på nett*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14184 på: 27. jul, 2013, 18:25 »
Sitter enda å stresser.

er på siste episode av 7ende sesong av supernatural.

føler jeg bruker dagen min produktivt når jeg ser på supernatural isteden for å gjøre andre ting. hehh.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14185 på: 27. jul, 2013, 20:23 »
sett 5 docotr who episoder inkludert The name of the Doctor, im so freakin konfused and im sweating a shit ton though my eyes ;w; god why, and how,what i feel dead im just sitting here staring at the pc screen thinking about what i just watched and im so confused

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14186 på: 27. jul, 2013, 20:40 »
Stille før stormen. Ligger å slapper av før sanitetstjeneste på Norway Cup i morgen. Blir mye jobb, men digg! :3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14187 på: 27. jul, 2013, 21:34 »
tror jeg er rar og sær, har vært på hytta sammen med familien i dag, samt søstren min sin 3 årige sønn + 2 kompiser av han igjen.. slik som det er nå, så vil jeg aldri ha barn, har ikke behov for å spre genene mine videre. barn bråker, de er til tider enormt plagsomme, og om du sier at de ikke skal gjøre det, så kan du ta deg faen på at de kommer til å gjøre ALT for å gjøre akkurat det jeg sa at de IKKE skulle gjøre.. og ser de på vist de fks faller, så skriker de 200% mer en om vi ikke hadde sett at de hadde falt etc.. penger koster de også, også har man så jævli mye ansvar når man skal passe på barn..

Ja, har selv vært et barn, jeg var nok heller ikke en engel. ofc kan barn gi latter, men det er ikke nok ofte ^^

Også lurer jeg på noe, jeg er av den typen som ikke oppsøker kontakt, jeg kan fint klare meg i 4 måneder uten å se eller snakke med en kompis så lenge jeg snakker meg arbeids kollegaer på jobb. helt siden jeg gikk i barnehagen har jeg bare vært sammen med en kompis over lengere tid, og dette er naboen min, men nå er naboen min "vokst" i fra meg, og han er bestandig ute å drikker eller gjør noe annet, så jeg lurer på om det er noen andre her som er som meg ? som ikke oppsøker kontakt med andre, men har ikke noe i mot at andre kommer bort og vil være sammen med deg i en dag fks.  jeg hater også å må kjøpe klær, for da kommer det en betjenging og spør om jeg trenger hjelp og som regel trenger jeg hjelp, men jeg bare sier at det går fint ... SHOOO ;_;

eller kalles dette bare å være avsosial?

love mah life ^^
The more i learn about people, the more i like my dog.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14188 på: 27. jul, 2013, 22:46 »
Antisocial. Idk den norske termen.

Ligger på sengen og ser supernatural og skulle ønske jeg hadde kake. fuck hodepinen min.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14189 på: 27. jul, 2013, 23:05 »
Lang post

De som var med til bowlingen på Norcon i år er nok enige med deg om det at barn kan være forferdelige. Var en liten unge på bussen som bare skrek MAMMAAAAAAAAAHHHHHHHHHH på full hals litt gråtende hele tiden, og når mora tok han opp var det akkurat den samme skrikinga bare med litt latter isteden for gråten.


Men det er nok flere som deg da. Jeg klarer meg helt fint uten andre folk, og er sjeldent den personen som går opp til folk og snakker med dem. Jeg tar nesten aldri kontakt med venner lenger, men heldigvis (?) har jeg en venn som inviterer meg opp til han rundt 2-10 ganger i måneden. Har bare vært med to venner nesten hele tiden, mest på grunn av mobbing osv. Nå jobber han ene man-fre hver uke, og han andre har fått seg kjæreste og virker litt opptatt hele tiden.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #14191 på: 27. jul, 2013, 23:54 »
@Arrius
Du er ikkje den eneste som "hater" unger, er også av den typen som ALDRI vil ha barn!

Også lurer jeg på noe, jeg er av den typen som ikke oppsøker kontakt, jeg kan fint klare meg i 4 måneder uten å se eller snakke med en kompis så lenge jeg snakker meg arbeids kollegaer på jobb. helt siden jeg gikk i barnehagen har jeg bare vært sammen med en kompis over lengere tid, og dette er naboen min, men nå er naboen min "vokst" i fra meg, og han er bestandig ute å drikker eller gjør noe annet
Da er vi 2. lol hadde også en bestekompis som har "vokst ifra meg" og bare er ute og drikker og sånt lol, har litt lyst til å få kontakt med han igjen though men er litt awkward siden eg ikkje har truffet han på sånn 3-4 år.

OT:
Deilig å være heme alene, do wat I want!!  [ureshii]

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14192 på: 28. jul, 2013, 00:37 »
Frederlig [w-happy]
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #14193 på: 28. jul, 2013, 07:45 »
Irriterer meg over at nettet nekter å funke, så må bruke mobilen. Har glemt å tenke frokost i dag, og alt er jo stengt. Jaja, håper været holder seg så det ikke regner på tusenfryd.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #14194 på: 28. jul, 2013, 11:43 »
Jenny - Studio Killers ~
gha den sangen.... gjør meg glad og trist.... >n<

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14195 på: 28. jul, 2013, 15:27 »
"vokst ifra meg" og bare er ute og drikker og sånt lol
vil ikke akurat kalle "ute og drikker" for å "vokse", nei...

Men, nei, er ikke verdens mest oppsøkende person heller. Har forsøkt å være litt mer sosial det siste året, og det ser faktisk ut som om det har hjulpet litt på. Uansett hvilken grunn man har så er det ikke sunt å isolere seg helt fra andre, da sosial omgang faktisk er et adferdsbehov alle har (uansett hvor mye eller lite man kjenner/drives av det).

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14196 på: 28. jul, 2013, 15:46 »
"vokst ifra meg" og bare er ute og drikker og sånt lol
vil ikke akurat kalle "ute og drikker" for å "vokse", nei...
Det er da ikke noe galt med å stikke ut i helgene og drikke. Folk må da få drive med det de har lyst til, uten å dømmes opp og ned. Akkurat som furries.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14197 på: 28. jul, 2013, 15:56 »
"vokst ifra meg" og bare er ute og drikker og sånt lol
vil ikke akurat kalle "ute og drikker" for å "vokse", nei...

Er som regel når man er voksen at man begynner å dra ut og drikke. Skjønner ikke helt hvor du vil med det du sier, der.

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14198 på: 28. jul, 2013, 16:13 »
"vokst ifra meg" og bare er ute og drikker og sånt lol
vil ikke akurat kalle "ute og drikker" for å "vokse", nei...
Det er da ikke noe galt med å stikke ut i helgene og drikke. Folk må da få drive med det de har lyst til, uten å dømmes opp og ned. Akkurat som furries.
Tenkte mer som i hele tiden eller "bestandig".

Eg drikker da når eg e på fest og sånn, men eg drikker ikke bare for å drikke liksom.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14199 på: 28. jul, 2013, 16:15 »
urmmm, hvor ble dagen av?
gikk og la meg i 2 tia, og våkna for 10 min siden, har ikke sovet på denne måten på en liten evighet