Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823813 ganger)

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #15225 på: 12. nov, 2013, 20:14 »
Kjeder meg litt på jobb, er kveldsvakt på telefon idag og ingenting skjer.

Redhuskerzz

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15226 på: 12. nov, 2013, 21:18 »
That feel når lånekassen sender meg mail å sier " Vi gjorde en feil " Å nå får jeg endelig stipend. Hva i alle dager skal jeg gjøre med så mye penger.. tips? XD

 ANYWAYS Så mye styr på skolen, mye surt, mye jækelskap, konstant bråk, Null fritid.

ellers lite som skjer.. trenger mer å gjøre å flere å snakke med..
" Today I'm gonna do what others don't want to do, and tomorrow I'm gonna do what others can't do "

http://www.furaffinity.net/user/redhuskerzz/

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #15227 på: 12. nov, 2013, 22:23 »
Leser litt omkring på nettet, er i ganske godt humør. Er på leilighetsjakt enda, men har en rett under nesen min.

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15228 på: 13. nov, 2013, 01:06 »
Hva i alle dager skal jeg gjøre med så mye penger.. tips? XD
Spar; du vil mest sansynelig trenge dem en gang (og så får du renter på det også).

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #15229 på: 13. nov, 2013, 01:39 »
Leser litt omkring på nettet, er i ganske godt humør. Er på leilighetsjakt enda, men har en rett under nesen min.
Om dere skal få til noe med Pelsborgen v2, er bedre om dere tar det majoriteten vil ha, så kan de som er uenige bare ta en "take it or leave it".
« Siste redigering: 16. nov, 2013, 16:02 av Ravusy Wolf »

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #15230 på: 13. nov, 2013, 07:15 »
That feel når lånekassen sender meg mail å sier " Vi gjorde en feil " Å nå får jeg endelig stipend. Hva i alle dager skal jeg gjøre med så mye penger.. tips? XD

Ohhh you lucky! de gjorde feil med meg og de mente jeg skulle betale studie lånet mitt selvom jeg gikk på skole<.<
men fikset det nå :3

bruk de på julegaver! eller neinei... ehhh furmeets!... elller hmmm... jeg vet ikke? xP



jeg på den andre siden skal ha fag dag i Sosiologi og sosialantropologi og får høre litt rundt karakterer i dag.. meep o.o

Håper jeg får linsene mine i dag. Gleder meg til å få lilla øyne x3
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15231 på: 13. nov, 2013, 10:02 »
Du vet that moment når du kommer deg ut av et passelig shitty forhold, for så å komme inn i et fantastisk ett?

pls jeg er på femtusen rosa skyer all at once.

other than that så har jeg begynt å få en stabil døgnrytme! Hurra for døgnrytme-Tiners. Satt oppe i hele går despite the fact at jeg var sykt trøtt, og utifra det har jeg klart å sove passelig bra c:

OG jeg blir stadig bedre i å faktisk snakke engelsk. Jeg var en av de barna på skolen som ikke gjorde muntlig leksa si hjemme, og har vært veldig usikker på det i flere år nå. Endelig har jeg klart å bare.. gjøre det! hurraaa.

>w< I am in a good mood

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15232 på: 13. nov, 2013, 14:11 »
Skooooooooooooooooooooooooooooooole D: Og flytting og ting... har nesten ikke tid til å spille pokemon en gang >_<
men bacheloroppgave om reveatferd neste år er kult da. yay!
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15233 på: 13. nov, 2013, 14:13 »
Delvis søvnløs...natt til igår fikk jeg ikke sove, var i byn med en venn og sovnet når jeg kom hjem, sov til kl.3 om natten og har vært våken siden da og jobbet med tegneserier, og har nettopp komt hjem fra butikken...

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #15234 på: 13. nov, 2013, 14:40 »
Pappa driver å skaffer så mange mopeder for å selge til folk...en er gul og svart....og den heter Oliver XD Jeg vil ha den!! \ o /

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #15235 på: 13. nov, 2013, 17:35 »
sliten etter lang dag på skolen...
og kommer rett hjem til at en person jeg trodde var min venn bare utnytter meg... WTF world...
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #15236 på: 13. nov, 2013, 20:24 »
Leser litt omkring på nettet, er i ganske godt humør. Er på leilighetsjakt enda, men har en rett under nesen min.
Lykke til med anarkiet hos dere! Om dere skal få til noe med Pelsborgen v2, er bedre om dere tar det majoriteten vil ha, så kan de som er uenige bare ta en "take it or leave it".

Skal ta det i betraktning :P

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15237 på: 13. nov, 2013, 21:16 »
**Knurre**
Mitt personlige hat mot overdrevet venting kommer frem igjen.
Tror en del furs her kan skrive under på at jeg ganske ofte er utålmodig av meg :p

En ordre fra statene har stått som 2 av 3 bestillinger fullført i nesten 2 uker nå. De to første var fort unnagjort.
I dag oppdaterte de status til "klar for shipping". 3 timer senere stod bestilling #2 som "må gjøres om" :'(
Why, why, why, why... **sukk**

Men ellers går ting greit. Som tidligere nevnt inviterer jobben meg og 2 til på en Danmarktur.
Vi drar råtidlig nedover neste fredag. Full jobbdag med møter, men ingen av oss drar tilbake før sent dagen etterpå.
Vet ikke hva de to andre skal, men for meg blir det å møte furs ^^
Har lenge ventet på at de skulle tilby tur til en av de andre kontorene våres, så jeg kan bruke det som unnskylding til å besøke bekjente. He he.
Og fly... weeeee... elsker å fly!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15238 på: 14. nov, 2013, 01:54 »
La meg etter middag fordi jeg hadde migrene. Våknet nå. Hm.

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15239 på: 14. nov, 2013, 02:15 »
Rydde / pakke / vaske / flytte hælvete...

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15240 på: 14. nov, 2013, 05:08 »
det er klart foran meg, to furs har gitt deres hjerte til meg, og en annen er jeg sammen med, som opner seg litt etter litt mer. jeg prøver å holde denne sammen, men akk hvor lenge kan jeg greie det mon tro. man sku tro jeg var heldig men, jeg vil ikke knuse noens hjerte, jeg er sikker på hva jeg kommer til å gjøre om nåværende går skeis. depprisjon og singel liv til jeg takler livet igjen, karnskje miste flere kg igjen, selv om jeg ikke burde, er jo tynn allerede. og så må jeg velge mellom to, de bor bare en time unna hverandre, mens jeg selv langt unna :/ men helst vil jeg at nåværende skal holde seg god og ikke forlate meg, jeg har ikke hatt stort hell til nå, med en som nesten tok knekken på meg, og andre som forlot meg, mistet en god kompis en periode, vet ikke om jeg mister ham igjen, vil ikke det. jeg er lykkerlig så lenge den jeg elsker, elsker meg for den therian jeg er. og så lenge jeg har mine venner som jeg er veldig glade i.
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

Rayth

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
    • Rayth's FA! Eyes beware it is bare!
Sv: Din status!
« Svar #15241 på: 14. nov, 2013, 06:20 »
Er tidlig og mørkt, og KALDT ute, skal gå som en soldat igjennom morgenkulda opp til bussplassen og stå der noen minutter over fordi bussen er alltid for sen, men i det tilfelle den ikke er det så må jeg jo være dr uansett, så tar bussen faktisk i overkant av tyve minutter MER en den pleier, så jeg har bare tre minutter på meg for å komme meg fra bussholdeplassen i drammen og bort til arbeidsplassen, med mindre jeg vil ankomme 50 minutter for tidlig, som på sommeren ikke hadde vært et problem, men nå er det snart vinter...

På den siden er jeg i ganske godt humør, var oppe 04.30 for å se om jeg får det til - kanskje jeg får til å trene før arbeid likevel om jeg ankommer byen 06.00, så kan jeg gå hjem og slappe av når jeg er ferdig, slappe av og legge beina på oljeovnen på lav varme... og så følte jeg meg som bestefar i ullsokkene, de massive vottene som glenger seg løst rundt beina og ser mer ut som ulldotter en sokker.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #15242 på: 14. nov, 2013, 11:11 »
Jeg har snapchat!!! ^w^
legg meg til Frekeleilon :3

på skolen og kjeder meg... men er ferdig til lunsj:3
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #15243 på: 14. nov, 2013, 11:54 »
Hva skjer med alt dette russike på forumet  :S ??

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15244 på: 14. nov, 2013, 14:48 »
Hva skjer med alt dette russike på forumet  :S ??
Bots. Vi prøver så godt vi kan å få bukt med dem.

Har akkurat kommet hjem fra skolen og prøver å varme meg med ullsokker og en kopp te. Burde gjøre skolearbeid, men tar meg tid til en runde LoL først.

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15245 på: 14. nov, 2013, 15:48 »
Jeg jobber 40 timer denne uken. 40 Timer! Og eg som trodde dette var en deltidsjobb...

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #15246 på: 14. nov, 2013, 17:26 »
sover på halen min <3
en husky nap ^w^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15247 på: 14. nov, 2013, 18:42 »
Mumien vender tilbake. Kjennes ut som om noen glemte nøklene sine. :(
+

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15248 på: 14. nov, 2013, 19:31 »
Hnnngh hvorfor bor alle jeg er så glad i så langt borte.

:c sadface.

Og hey, psykologen min vil jeg skal notere ned 3 positive ting i notepad. How am I supposed to do that? Jeg gjør forhåndsvis fint lite om dagene, og det skjer egentlig fint lite av både positive og negative ting. Så eh :V

Har jeg noen gang sakt hvor mye jeg hater å sitte i telefon med noen? det er så... irriterende for some reason. Men hun er litt nab på internetten, og skjønner ikke helt hvordan skype funker it seems. Sadface.

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #15249 på: 14. nov, 2013, 19:43 »
Fordi det er gøy å kjøre bil. 3 positive ting: Sex, drugs, roll. 3 negative: Rock, and, meg. Telefoner er satans værk, hvorfor driver alle å ringer meg og er overrasket over at jeg tar den uten å si noe, og hvis jeg først får Anna (data) til å svare så legger de på uansett, arg! Savner MSN!
+