Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812143 ganger)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17525 på: 20. jun, 2014, 02:49 »
Jeg har converse i samme farge :p Fake converse har som regel ikke All star logoen på seg, fordi det er ganske ulovelig tipper jeg?

Nope, nope, nope. I "sydenland" bruker de varemerker sine logoer i hytt å pine. Forskjellen er så liten at du ikke  ser den med mindre du vet hva du ska se etter. Jeg har nå røde lowtops som jeg fikk i sydengave. De ser sjukt ekte ut, esken er veldig forseggjort og alt, men de er ikke "ekte".

Eltanin: Skoene dine ser forøvrig ekte ut for meg c: Stingene spesielt på insiden av tunga er noe annet enn på de fleste "fake" conversene jeg har hatt i hvert fall. De jeg har nå har ikke kryss-type-sting på tunga en gang. Jeg skulle postet bilde av mine for comparision, men.. *lat* Althoough logoen på hælen er litt rar, men kanskje bare fordi modellen er litt eldre?

EDIT: fant logoen på hælen. Den er en authentic Chuck Taylor Converse logo AFAIK, og det er visst en logo de bruker på noen av modellene så vidt jeg kan se? Mange av modellene her har samme logo.
« Siste redigering: 20. jun, 2014, 03:00 av SpiceyFeline »

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17526 på: 20. jun, 2014, 02:59 »
Jeg har converse i samme farge :p Fake converse har som regel ikke All star logoen på seg, fordi det er ganske ulovelig tipper jeg?

Nope, nope, nope. I "sydenland" bruker de varemerker sine logoer i hytt å pine. Forskjellen er så liten at du ikke  ser den med mindre du vet hva du ska se etter. Jeg har nå røde lowtops som jeg fikk i sydengave. De ser sjukt ekte ut, esken er veldig forseggjort og alt, men de er ikke "ekte".

Eltanin: Skoene dine ser forøvrig ekte ut for meg c: Stingene spesielt på insiden av tunga er noe annet enn på de fleste "fake" conversene jeg har hatt i hvert fall. De jeg har nå har ikke kryss-type-sting på tunga en gang. Jeg skulle postet bilde av mine for comparision, men.. *lat* Althoough logoen på hælen er litt rar, men kanskje bare fordi modellen er litt eldre?

Jeg får liksom den "converse"-følelsen av å ta på dem, så jeg blir så usikker. >: De virker å ha god kvalitet og som du sier ser stingene riktig ut osv, men så er det de merkelige småtingene. Jeg skal undersøke nærmere! Eventuelt kan jeg sende butikken en mail og spørre hvorfor modell ikke samsvarer med converse.com sin, og se hva de sier :b

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17527 på: 20. jun, 2014, 03:10 »
De ser egentlig ut som en nice blanding av skatersko (min favoritt type sko) og converse. Tror nesten jeg må få meg sånne selv, ser for nice ut!

Men hey jeg er ikke så stor på om det er fake eller ikke. Syns jeg det ser tøft ut så kjøper jeg det.

Jeg har converse i samme farge :p Fake converse har som regel ikke All star logoen på seg, fordi det er ganske ulovelig tipper jeg?

Nope, nope, nope. I "sydenland" bruker de varemerker sine logoer i hytt å pine. Forskjellen er så liten at du ikke  ser den med mindre du vet hva du ska se etter. Jeg har nå røde lowtops som jeg fikk i sydengave. De ser sjukt ekte ut, esken er veldig forseggjort og alt, men de er ikke "ekte".

Eltanin: Skoene dine ser forøvrig ekte ut for meg c: Stingene spesielt på insiden av tunga er noe annet enn på de fleste "fake" conversene jeg har hatt i hvert fall. De jeg har nå har ikke kryss-type-sting på tunga en gang. Jeg skulle postet bilde av mine for comparision, men.. *lat* Althoough logoen på hælen er litt rar, men kanskje bare fordi modellen er litt eldre?

EDIT: fant logoen på hælen. Den er en authentic Chuck Taylor Converse logo AFAIK, og det er visst en logo de bruker på noen av modellene så vidt jeg kan se? Mange av modellene her har samme logo.

Kult å lære noe nytt i dag og :p

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17528 på: 20. jun, 2014, 03:12 »
STOKED. Besøk i morgen :D

Får som vanlig ikke sove tho.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17529 på: 20. jun, 2014, 03:39 »
Jeg burde ikke se på sånne sippe/kjæreste filmer, jeg føler meg ekstremt lonely og tragisk lol.

Ja den ga meg SÅ mange feels.. :v fuck me right

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17530 på: 20. jun, 2014, 13:14 »
Ferdig å pakke, bussen går om et kvarter. *rastløs*

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17531 på: 20. jun, 2014, 14:51 »
Så jævlig surt at jeg klarte å bli syk og derfor ikke kunne komme på skoleavslutningen i går :I

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17532 på: 20. jun, 2014, 15:05 »
Divinty: Original Sin is for sale, 31 euros? hmm? Sin of a solar Empie: Rebellion for 7? The Wicther 2 for 4 moneyz you say?

EURO TRUCK SIMULATOR 2 FOR ONLY 2,99?? OMG STEAM YOU KNOW ME SO WELL <3

-*-

Så ja, steam summer sale... baibai money (ुŏ̥̥̥̥ ‸ ŏ̥̥̥̥) /"
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17533 på: 20. jun, 2014, 17:07 »
Dukke tingene kommer til meg snart =3 (BJD relatert)

fått Sims 3: Medieval av Dax =D STEAM SUMMER SALE! <3 (bare få det til å fungere da.)

åsså smakte jeg på tunfisk sandwich fra Subway. enormt godt <3 ( veldig godt som varm )

i morgen håper jeg at jeg får svømt litt i akerselva. lenge siden jeg har svømt. =D (tar med Dax uti vannet åsså!)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17534 på: 20. jun, 2014, 19:16 »
Har vært borte fra forumet noen dager nå...

På onsdag hadde vi avgangssermoni på skolen, det var veldig høytidelig og fint. Vi fikk midlertidig vitnemål, men jeg greide ikke føle meg for glad. Jeg var så redd for å ikke ha bestått matten til å kunne slappe av og føle meg ferdig med videregående.

Samme kvelden fant jeg ut at en gutt jeg brukte å gå på trinn med da jeg gikk media plutselig hadde dødd. Jeg vet ikke hvorfor, jeg vet bare at det var skrekkelig. Han var så nydelig mot alt og alle, og selv om vi ikke var nære, satt jeg så pris på ham. Han var sånn gutt som bare var kjempevittig og snill mot alle. Om vi var på lag i gymmen og jeg var dårlig, lo han aldri av det eller ble sur, og da vi var på gruppe i andre fellesfag tenkte jeg alltid det var så greit fordi jeg visste at jeg da ville ha å gjøre med en skikkelig ålreit og snill type. Jeg kan ikke fatte han er borte.

Dagen etterpå, i går, døde min kjære farfar. Jeg har ikke tatt det innover meg enda. Han ble brått dårligere, men han fikk fred fort. Han har vært syk og svak lenge, så det var ikke noe sjokk, men man blir aldri forberedt på sånne ting uansett. Jeg er helt knust. Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Han betyr så mye for meg.

I dag fant jeg heldigvis ut noe fint. De siste dagene har jeg hatt mareritt om å stryke matteeksamen, og i dag var endelig karakterene her. Jeg holdte seriøst på å besvime, jeg var så redd at jeg hyperventilerte før jeg dro til skolen, liksom. Det svarta for meg da jeg gikk inn på skolen. Det er ikke verdens undergang å stryke, men det var så mye som stod på spill med tanke på universitetet og æren min generelt.

Men jeg bestod matten og med det også videregående. Jeg vet farfar ville blitt så stolt. Jeg er stolt selv. Dette året har vært latterlig krevende, jeg har ikke hatt det veldig bra, men jeg fullførte. Jeg greide det.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17535 på: 20. jun, 2014, 21:03 »
Har vært borte fra forumet noen dager nå...
Kondolerer!
Død er dessverre en del av livet og det er opplevelser som alle går gjennom en gang i livet.
Det er trist når folk går bort, spesielt folk man står nær, da er det viktig å holde seg sterk og stå på med det/de man har og gjøre det beste ut av det. :)

~

Nyti sommerferien med litt ups and downs med forskjellige ting samt vært utrolig mye ute med kompiser i det siste, digger det bra været, selv om det har vært litt kaldt i det siste.
« Siste redigering: 21. jun, 2014, 00:39 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt


Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17536 på: 20. jun, 2014, 21:27 »
har enda ikke gått opp for meg at jeg er ferdig med 10 år på skole


edit: brant også pop cornet fordi det sto inni 10 sek for mye... måtte åpne alle vinduer og lukter fortsatt røyk i hele huset (3 1/2 time siden...)
har veldig lyst på chips men gidder ikke gå til rimi pga mobilen er tom for strøm så får ikke hørt på musikk på vei dit xD og hvis jeg går nå er det stengt før jeg kommer... sitter på lioden og lurer på om jeg skal se en film, men kan ikke uten chips xp
#firstworldproblems


til Anti Vanter: Kondolerer mye, er sikker på at farfaren din er veldig stolt av deg! og jeg er stolt av deg! og er veldig glad for at du er stolt av deg selv! :)
« Siste redigering: 20. jun, 2014, 21:38 av Paxy »

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17537 på: 20. jun, 2014, 21:36 »
Har vært borte fra forumet noen dager nå...

Veldig leit å høre :c Håper ting blir bedre, gratulerer med bestått videregående i hvert fall c:

-*-

Nevøen min er på besøk, jeg er utrolig glad i ham, men gud hvor fort en klengete 6-åring gjør deg sliten x_x
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17538 på: 20. jun, 2014, 22:04 »
Bedt i utdrikkningslag i morgen... har ikke lyst..
å så ska vi ha med to tapas retter hver... har kjøpt ting, men har ikke lyst å begynne å lage det heller...
*ikke-lyst mode*

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #17539 på: 21. jun, 2014, 00:01 »
Tilbake til jobb i morra. Tjene litt mer penger, så hjem!

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Din status!
« Svar #17540 på: 21. jun, 2014, 15:05 »
Fått kloa på Battlefield Hardline Closed Beta <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17541 på: 22. jun, 2014, 03:17 »
how to destroy my mood in 2 easy steps

- knock hard on my door
- tell me to turn my music off

Jeg tror jeg klikker. Mamma vet at jeg ikke liker at folk banker på døra mi in general, så å slå i døra hardt gjør ikke saken bedre. Hun vet også at jeg blir ekstremt depressed uten musikken min.

Takk mamma for at du er så grei og snill med meg.

Maverick & Terry

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
  • Starte eller holde en samtele gående, vanskelig...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17542 på: 22. jun, 2014, 12:24 »
Gru-gleder meg til Desucon, har jo skaffet meg fursuit og hatt den på prøve tur i nabolaget, men blir første gang på en event.
Men det blir nok gøy, og det og kanskje møte andre med fursuit for første gang. Håper og møte folk jeg har snakket litt med.

"They laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all are the same!!"

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17543 på: 22. jun, 2014, 12:26 »
På utdrikningslag i går, og til tross for kun drikking av alkohol fritt er jeg sliten og ør i dag.
Ikke no trening i dag gitt.

Håper folk har en fin dag!

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17544 på: 22. jun, 2014, 13:02 »
hvile dager =)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17545 på: 22. jun, 2014, 15:38 »
sitter i ranked queue

Approx: 00:59
Actual: 10:03

:V...

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17546 på: 22. jun, 2014, 16:10 »
gjort fedig faune-skoene mine og foam paddingen, nå bare å sy half-suiten.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17547 på: 22. jun, 2014, 16:19 »
da hadde man jaggu møtt på kazookie + fått trucklappen! wooh :D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17548 på: 22. jun, 2014, 16:23 »
^ Møtte Arrius isted c:
Kostet et gulv sammen og pratet en del skit

Også har jeg nettop KOST MEG MED EN FR
*Ser på Arrius*
Okay da, det var en frokost med frukt.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17549 på: 22. jun, 2014, 17:33 »
d
^ Møtte Arrius isted c:
Kostet et gulv sammen og pratet en del skit

Også har jeg nettop KOST MEG MED EN FR
*Ser på Arrius*
Okay da, det var en frokost med frukt.

det er en grunn at det heter FELT RASJON! æsj mann, æsj :p  but it was fun to meet yah!  x3
The more i learn about people, the more i like my dog.