Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812594 ganger)

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19275 på: 01. jan, 2015, 23:16 »
Ufattelig dårlig start på året, klokken 23.30 på nyttårsaften var huden vår borte, og vi startet å lete, politiet ble kontaktet og søk på facebook ble også gjort for å høre om noen hadde sett henne,  rundt 12 tiden i dag ble hun desværre funnet druknet.

Grav leggingen var vakker og måtte hun ha et godt liv etter sin tid her på denne jord :(

R.I.P Misty <3 10.09.2006-1.1.2015

Huff.. Kondolerer så mye <3 :'(

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19276 på: 01. jan, 2015, 23:18 »
Åja tydligvis har de sluttet med de sene bussene her ute flott. Hater brakar så jævlig mye.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19277 på: 02. jan, 2015, 00:05 »
^Det er første nyttårsdag yo.

Hadde det skøy i går c: Har fått unnagjort årets første trening også. Good eating habits, let's give it another go!

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19278 på: 02. jan, 2015, 00:16 »
^Det er første nyttårsdag yo.

Joa men ruter har fremdeles de samme busstidene i dag (eller i går da).

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19279 på: 02. jan, 2015, 00:32 »
Å da var første nyttårs dag sovet bort...
Kondolerer så meget Arrius

Sov ikke hele dagen bort men la meg halv 10 i morges.
Var ute å kjørte for å roe ned bikkja, siden kl 01.30 kom heimatt halv 9.
Klarte jaggu meg å skli på isen for føste gang denna vintern, det vart rett på ryggen det klarte mistenklig nokk å få ett mini sår på innsia av kneet.
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19280 på: 02. jan, 2015, 03:20 »
Ufattelig dårlig start på året, klokken 23.30 på nyttårsaften var huden vår borte, og vi startet å lete, politiet ble kontaktet og søk på facebook ble også gjort for å høre om noen hadde sett henne,  rundt 12 tiden i dag ble hun desværre funnet druknet.

Grav leggingen var vakker og måtte hun ha et godt liv etter sin tid her på denne jord :(

R.I.P Misty <3 10.09.2006-1.1.2015

Fælt :(
Kondolerer

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19281 på: 02. jan, 2015, 09:31 »
Eh. :/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19282 på: 02. jan, 2015, 10:03 »
yet another man lost to cancer...

Other than that, vokna klokka 6:30. Blir gøy å dra på jobb i dag haha. Uffffff.

Gleder meg til sommeren. Vinter er så herk...

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19283 på: 02. jan, 2015, 13:15 »
Skole igjen på mandag..
Kommer te og ha problemer med og få snudd døgnrytem på 3 netter ._.'
Alternative e og stå opp, sovne på bussen og havne i Lillestrøm eller Kjeller som jeg har gjort et parr ganger før xD

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19284 på: 02. jan, 2015, 15:10 »
I dag sovnet jeg ni på morgenen og våknet halv tre. :) Jeg skal på jobb på mandag. :)) Dette blir interessant.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19285 på: 02. jan, 2015, 15:21 »
Så mye å gjøre. Vil ikke tilbake til skolen enda, I am not prepared >A<

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19286 på: 02. jan, 2015, 18:36 »
Kjenner jeg har veldig lite lyst til å dra herfra igjen.. Typ "får klump i halsen"-nivå. Tror det blir tusen ganger verre å dra denne gangen enn da jeg flyttet..

Avatar by Fujoshiprincess <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19287 på: 02. jan, 2015, 20:04 »
o3o hadde en koselig dag på strømmen <3 fått litt mere talerkner og glass =D

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19288 på: 02. jan, 2015, 20:15 »
Sykt vittig at vinteren som var her kun var ordentlig vinter i typ en uke. Det ble plutselig kaldt lille julaften, våknet til snø på julaften og det snødde stadig vekk/var kaldt etter det. Og så, på nyttårsaften en gang, ble det plutselig mildt. Regnet kom og snøen forsvant, og nå bare regner det. Kjenner jeg er syyykt glad for at jeg fikk LITT snø og vinter og kulde mens jeg er hjemme.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19289 på: 02. jan, 2015, 20:46 »
Feirer familie bursdag i dag.. er sikkert hyggelig men er litt for mange folk til at en grønn wuff skal føle seg komfortabel :s jeg har lyst til og ha det gøy og prate med folka og sånt med får ikke meg selv til og gjøre det og evakuerer til badet hver halvtime (såogsi)

Skal snart åpne pakker men jeg har ikke lyst, alle kommer til og følge med på meg og se på reaksjonen min når jeg ser gavene, og jeg greier ikke og vise at jeg liker ting og ender med og bli klein og redd. liker bedre når si sitter og spiser mat fordi da har jeg en unnskyldning til og ikke prate <.<

EDIT: åpning av pakkene gikk helt greit, har vært ganske kvalm i hele dag, så ikke mye kaker og shit på meg. Folka ville se "drakten" min som de hadde hørt så mye om tho xD kom ned i fursuiten og fikk mye mer positiv reaksjon enn det jeg forventa, (vet at noen av slektingene som var der er litt narrow-minded...) så det var gøy ^^

Har startet på nyttårsforsettet mitt, som var og skrive ned litt av hva som har skjedd vær dag i ett dokument, jeg som sliter med veldig dårlig hukommelse trenger det xD noen dager kan jeg skrive en side andre dager bare noen ord om jeg vil, målet er og få skrevet noe hver dag ^^
« Siste redigering: 02. jan, 2015, 23:35 av Paxy »

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19290 på: 02. jan, 2015, 21:41 »
Sykt vittig at vinteren som var her kun var ordentlig vinter i typ en uke. Det ble plutselig kaldt lille julaften, våknet til snø på julaften og det snødde stadig vekk/var kaldt etter det. Og så, på nyttårsaften en gang, ble det plutselig mildt. Regnet kom og snøen forsvant, og nå bare regner det. Kjenner jeg er syyykt glad for at jeg fikk LITT snø og vinter og kulde mens jeg er hjemme.

Jeg liker at været e sånn >w<
Liker ikke snø og kulde noe særlig, men har ikke ordentlig julestemning før snøen er kommet.
Fikk hvit jul, så nå e jeg gla den blir borte c: Forhåpentligvis kommer den ikke tebake før te neste vinter igjen..

------

Skal jeg legge meg litt tidligere i kveld montro?
Naah!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19291 på: 03. jan, 2015, 04:14 »
Jeg og folka så på Conchita Wurst på TV her for noen timer siden mens jeg var veldig full, og mamma begynte å krangle med meg om min seksualitet og gender identity i midten av en diskusjon om hvor mye jeg elsker Conchita x3

Da begynte jeg å grine noe helt dyrisk. Pappa og bror kom i defence men de er jo helt klart ikke helt for hva jeg syns om megself og mine preferences. Var en trist episode. Første gangen jeg har grått veldig mens jeg var utrolig full. GG.

Everchosen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • He who stand with me, Shall be my brother
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19292 på: 03. jan, 2015, 11:56 »
Feirer familie bursdag i dag.. er sikkert hyggelig men er litt for mange folk til at en grønn wuff skal føle seg komfortabel :s jeg har lyst til og ha det gøy og prate med folka og sånt med får ikke meg selv til og gjøre det og evakuerer til badet hver halvtime (såogsi)

Skal snart åpne pakker men jeg har ikke lyst, alle kommer til og følge med på meg og se på reaksjonen min når jeg ser gavene, og jeg greier ikke og vise at jeg liker ting og ender med og bli klein og redd. liker bedre når si sitter og spiser mat fordi da har jeg en unnskyldning til og ikke prate <.<

EDIT: åpning av pakkene gikk helt greit, har vært ganske kvalm i hele dag, så ikke mye kaker og shit på meg. Folka ville se "drakten" min som de hadde hørt så mye om tho xD kom ned i fursuiten og fikk mye mer positiv reaksjon enn det jeg forventa, (vet at noen av slektingene som var der er litt narrow-minded...) så det var gøy ^^

Har startet på nyttårsforsettet mitt, som var og skrive ned litt av hva som har skjedd vær dag i ett dokument, jeg som sliter med veldig dårlig hukommelse trenger det xD noen dager kan jeg skrive en side andre dager bare noen ord om jeg vil, målet er og få skrevet noe hver dag ^^

Tja er vel ikke så mye å være redd for x3

Men ettersom folk har brukt tid og penger til å finne gaver til deg og andre så vil de nok naturligvis ha lyst til å se reaksjonen din, men det er bare å smile å si takk :3!

btw interesant nyttårsforsett :3!
Death And Despair


FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19293 på: 03. jan, 2015, 13:17 »
Siste dag hjemme. Har så lite lyst til å dra tilbake til skolen akkurat nå. Er så langt i fra klar til å ha eksamen xAx

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19294 på: 03. jan, 2015, 14:42 »
i dag sendte jeg min første utlandsk pakke med posten o3o jeg var veldig nærvøs!

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19295 på: 03. jan, 2015, 16:56 »
Begynte å føle meg bedre i går etter hva enn jeg har klart å bli sjuk av, fortsatt hodepine, men whatever. Så i dag etter frokost på vei opp trappa så fant maten ut at den ikke likte å være innesperret mer. Rakk ikke en gang holde for munnen >n< så ja
guess I'm still not feeling too well, hodepinen er borte da /o/
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19296 på: 03. jan, 2015, 18:26 »


Tja er vel ikke så mye å være redd for x3

Men ettersom folk har brukt tid og penger til å finne gaver til deg og andre så vil de nok naturligvis ha lyst til å se reaksjonen din, men det er bare å smile å si takk :3!

btw interesant nyttårsforsett :3!

skjønner det bare liter IKKE og få mye oppmerkosomhet fordi det gjør meg stressa <.< men det er sant, og gikk fint likevel ^^
takktakk :3 har greid de første tre dagene xD

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19297 på: 03. jan, 2015, 18:58 »
Å være hjemme nå er liksom DEN Norgesturnéen så da suger det når jeg ikke får beskjed om ting.. Misser ut på greier siden mamma tar det som en selvfølge at jeg ikke har planer og nevner ikke ting jeg burde blitt med på, og da er det jo nesten ganske selvsagt at jeg kommer til å legge planer når jeg egentlig skal noe annet. Sykt stress, vet ikke hvem jeg skal svikte i morgen.

Avatar by Fujoshiprincess <3

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19298 på: 03. jan, 2015, 19:48 »
Wee, blir alene i leiligheten for første gang i et par dager neste uke. KIKERTER OG SPELTLOMPE 'TIL I KEEL OVER ヽ(^◇^*)/

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19299 på: 03. jan, 2015, 20:53 »
Wee, blir alene i leiligheten for første gang i et par dager neste uke. KIKERTER OG SPELTLOMPE 'TIL I KEEL OVER ヽ(^◇^*)/

Wowowowow. Wow. Take it easy there miss partyparty, next you'll be saying you're gonna take VITAMIN C AFTER YOU'VE EATEN!

-*-

Ikke spydd på 2 timer nå! Woo! /o/ Føler meg faktisk ganske bra, feberen er nede også! Woot woot
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3