Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812743 ganger)

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19575 på: 31. jan, 2015, 21:11 »
Pakken min som skulle komme i går har ikke kommet(var ikke hjemme i går).

Postmannen som egentlig skulle gi den på onsdag hadde ikke tid, og lovet pappa han skulle levere den på jobben hans(samme postmann pappa bruker på jobben) på fredag.

Men ingenting :I

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19576 på: 01. feb, 2015, 14:42 »
Har bursdag feiring, men tør ikke å gå ut av rommet mit. :-\
Hvorfor ikke? :(
gikk ut til slutt, men det var skummelt.
men mamma og pappa ville ikke at jeg skulle gå når jeg først var inne! ???

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19577 på: 01. feb, 2015, 19:17 »
Tora vært en tur med dukkene sine, en tur til foreldra og mamma lagde masse fine klær med Tora <3
Dax fikk ha litt alene tid i hjemmet o3o <3 Tora er glad <3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19578 på: 01. feb, 2015, 20:52 »
Har vært syk en del dager nå.. Er litt bedre, men er ikke optimalt, akkurat. Skole i morgen. :/ Håper det går greit, hater å være skikkelig dårlig når jeg er ute.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19579 på: 02. feb, 2015, 22:49 »
Gleder meg til helgen, Dansk Melodi Grand Prix og første delfinale i Sverige :D

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19580 på: 03. feb, 2015, 00:21 »
Kom nettopp hjem fra Gerard Way-konsert. Var MAKS 200 mennesker der, sykt intimt. <3 Nei herregud det var fantastisk.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19581 på: 03. feb, 2015, 00:24 »
i det siste har jeg vært ekstremt oppmerksomhetssyk and I just don't know why.

Humørsvingninger all over the place. Uff.

tror kanskje jeg må få meg en sånn klemmekompis som jeg kan klemme på når jeg er rar som nå. Eller en hugpillow.... eller beggeto.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19582 på: 03. feb, 2015, 01:50 »
Prøvde å bestille flybillett, men ryanair ville ikke godta kortet mitt. Welp, får prøve igjen i morra x__x

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19583 på: 03. feb, 2015, 07:51 »
Hater bussen! Andre gangen denne måneden jeg har mista. De bare bestemte seg for at begge bussene skal gå samtidig, istedenfor en  kl 07:35 og en 07:39. Så om jeg er et halvt minutt for sein, er jeg fucked.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19584 på: 03. feb, 2015, 07:53 »
hadde ikke vert i drammen på 2 uker så jeg reiste dit i går og kjøpte godteri og et nytt spill til 3dsen

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19585 på: 03. feb, 2015, 09:11 »
Våknet til iskaldt rom idag, men måtte stå opp D:
Til og med skolebygge er iskaldt, kan ikke sommern komme snart.
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19586 på: 03. feb, 2015, 09:50 »
Æsj.. noen folk e så forferdelig barnslige ass..

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #19587 på: 03. feb, 2015, 10:35 »
Jeg hadde foretrukket å være mer politisk nøytral, men kjenner venstre siden rykke hardt i meg når jeg leste denne DB: Vil straffe dem som hjelper tiggere.

Jeg vet at tanken er å gjøre noe med menneskesmugling, men dette vil berøre veldig mange vanskeligstilte og hjelpeorganisasjoner i Norge.
Hva skal man gjøre hvis man feks. ikke har tilgang til mat? Sulte ihjel? Rane noen for å finansiere maten?
Blir like frustrert som da jeg hørte de vil gjøre ting vanskeligere for folk med trygd. Ja noen misbruker trygden, men det er en fjert i forhold til de som er faktisk avhengig av den.
Hvis de vil ha folk bort fra trygd kan de heller fokusere å gjør det interessant for næringslivet å også ansatte folk med 90% kapasitet eller litt mindre enn perfekt bakgrunn.

Basert på inntekt og sånn burde jeg vært verdens største blåblå fangutt, men jeg brenner litt for mye for prinsippet at de sterke skal hjelpe de svake.

Sorry for dagens utbrudd. Begge sider har gode forslag, men enkelte ting gjør meg oppgitt.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19588 på: 04. feb, 2015, 00:14 »
Ganske oppgitt. Nettopp kommet hjem etter en hyggelig kveld på Skeiv Ungdoms Pizzatreff. Vært en veldig tøff dag ellers. Jeg har ikke råd til anti-testosteron og østrogen. Vært noen dager uten. Må nok vente en stund til før jeg får råd. Er det egentlig noen her som har erfart at Helfo bruker over 2 måneder på å behandle søknad om dekning av medikamenter på blåresept? Har brukt 1 månedsregelen i desember for å ta ut medisinene, men har gått tom for østrogen for 6 dager siden (men har fått lånt av ei venninne i et par dager) og anti-t i går. Jeg har ikke mulighet til å kjøpe nye til fullpris.

Bringer meg til det punktet hvor jeg blir deppa over hvor svak jeg er når jeg er deppa, som igjen er grunnen til at folk som maser klarer å mase om å få låne penger og de som skylder meg penger klarer å utsette betalingene sine hele tiden. Jeg hater å kreve å få pengene mine tilbake. Jeg føler meg som en super douch.

Kom på for en stund tilbake at den gamle utleieren min skylder meg 4300,- for et kjøleskap vi avtalte jeg skulle kjøpe og la stå igjen når jeg flyttet. Fikk ei venninne til å hjelpe meg å sende en mail om det. Men han har selvfølgelig ikke svart... 5 dager burde være nok tid på å svare på en mail. Spesielt når vi har sendt tekstmelding for å minne ham å lese den og så en ny mail i dag om hvor jeg spør om han har lest den enda.

Virker som at alle prøver å unngå å betale ting. Prøvde jo for eksempel å selge 2DSen med det nyeste Mario&Luigi spillet og bare fått sykt lave bud og meldinger som sier at det jeg selger er ikke verdt så mye som jeg ber om. Eneste jeg har å trøste meg med er at prisjakt.no er enig med meg i at det ikke stemmer.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19589 på: 04. feb, 2015, 19:16 »
Ganske oppgitt. Nettopp kommet hjem etter en hyggelig kveld på Skeiv Ungdoms Pizzatreff. Vært en veldig tøff dag ellers. Jeg har ikke råd til anti-testosteron og østrogen. Vært noen dager uten. Må nok vente en stund til før jeg får råd. Er det egentlig noen her som har erfart at Helfo bruker over 2 måneder på å behandle søknad om dekning av medikamenter på blåresept? Har brukt 1 månedsregelen i desember for å ta ut medisinene, men har gått tom for østrogen for 6 dager siden (men har fått lånt av ei venninne i et par dager) og anti-t i går. Jeg har ikke mulighet til å kjøpe nye til fullpris.

Bringer meg til det punktet hvor jeg blir deppa over hvor svak jeg er når jeg er deppa, som igjen er grunnen til at folk som maser klarer å mase om å få låne penger og de som skylder meg penger klarer å utsette betalingene sine hele tiden. Jeg hater å kreve å få pengene mine tilbake. Jeg føler meg som en super douch.

Kom på for en stund tilbake at den gamle utleieren min skylder meg 4300,- for et kjøleskap vi avtalte jeg skulle kjøpe og la stå igjen når jeg flyttet. Fikk ei venninne til å hjelpe meg å sende en mail om det. Men han har selvfølgelig ikke svart... 5 dager burde være nok tid på å svare på en mail. Spesielt når vi har sendt tekstmelding for å minne ham å lese den og så en ny mail i dag om hvor jeg spør om han har lest den enda.

Virker som at alle prøver å unngå å betale ting. Prøvde jo for eksempel å selge 2DSen med det nyeste Mario&Luigi spillet og bare fått sykt lave bud og meldinger som sier at det jeg selger er ikke verdt så mye som jeg ber om. Eneste jeg har å trøste meg med er at prisjakt.no er enig med meg i at det ikke stemmer.

Røft når folk er idioter, spesielt om penger, håper ting løser seg <3

-*-

Å komme inn i rutiner igjen er gørr u3u *klageklage* ikke noe EF i år, thanks student councillor for not being in so I had to wait anxious for a month before I got to know that I couldn't go -___- ...meeeeeen det betyr i det minste at jeg har mer penger til fursuit! Kan hende nok til første fursuit i år om jeg får nok etter å ha solgt skolebøker! OUO Kekekekekekek~
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19590 på: 04. feb, 2015, 19:43 »
Ganske oppgitt. Nettopp kommet hjem etter en hyggelig kveld på Skeiv Ungdoms Pizzatreff. Vært en veldig tøff dag ellers. Jeg har ikke råd til anti-testosteron og østrogen. Vært noen dager uten. Må nok vente en stund til før jeg får råd. Er det egentlig noen her som har erfart at Helfo bruker over 2 måneder på å behandle søknad om dekning av medikamenter på blåresept? Har brukt 1 månedsregelen i desember for å ta ut medisinene, men har gått tom for østrogen for 6 dager siden (men har fått lånt av ei venninne i et par dager) og anti-t i går. Jeg har ikke mulighet til å kjøpe nye til fullpris.

Bringer meg til det punktet hvor jeg blir deppa over hvor svak jeg er når jeg er deppa, som igjen er grunnen til at folk som maser klarer å mase om å få låne penger og de som skylder meg penger klarer å utsette betalingene sine hele tiden. Jeg hater å kreve å få pengene mine tilbake. Jeg føler meg som en super douch.

Kom på for en stund tilbake at den gamle utleieren min skylder meg 4300,- for et kjøleskap vi avtalte jeg skulle kjøpe og la stå igjen når jeg flyttet. Fikk ei venninne til å hjelpe meg å sende en mail om det. Men han har selvfølgelig ikke svart... 5 dager burde være nok tid på å svare på en mail. Spesielt når vi har sendt tekstmelding for å minne ham å lese den og så en ny mail i dag om hvor jeg spør om han har lest den enda.

Virker som at alle prøver å unngå å betale ting. Prøvde jo for eksempel å selge 2DSen med det nyeste Mario&Luigi spillet og bare fått sykt lave bud og meldinger som sier at det jeg selger er ikke verdt så mye som jeg ber om. Eneste jeg har å trøste meg med er at prisjakt.no er enig med meg i at det ikke stemmer.

Røft når folk er idioter, spesielt om penger, håper ting løser seg <3

-*-

Å komme inn i rutiner igjen er gørr u3u *klageklage* ikke noe EF i år, thanks student councillor for not being in so I had to wait anxious for a month before I got to know that I couldn't go -___- ...meeeeeen det betyr i det minste at jeg har mer penger til fursuit! Kan hende nok til første fursuit i år om jeg får nok etter å ha solgt skolebøker! OUO Kekekekekekek~

I hope so too. Snakket med moren min om det hun skulle ta kontakt med folk og laste litt av skuldrene mine. Mammaer er fine ting å ha

----

Nooooo, then I wont have a roommate :C

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Din status!
« Svar #19591 på: 04. feb, 2015, 21:00 »
Dagene er helt fulle av arbeid og slitenhet.

Jeg vet ikke, jeg elsker det jeg holder på med atm, får lang erfaring og gode referanser videre, men er navslaveri så får så lite at jeg knapt får til å leve komfertabelt når det gjelder mat og slikt.

Riktignok så er dette på grunn av at jeg bor i en bolig som koster en del, men bor med en kjempegod venn som som regel går ved navn Dragone.

Har det komfertabelt men får så dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått tak i en mer betalende jobb, sånn at jeg kunne betalt tilbake siste rest jeg skylder Sarah. Har jo gjort det stykkevis og delt når jeg har fått ekstra penger. Men synes det er litt ille at jeg ikke har råd før i jule-strøkene. 3:

Jaja, håper nå det ordner seg for deg Sarah!

Har så vidt begynt å sette opp ett rammeverk for ett furmeet-miljø i trondheim, gjør det litt til ære for Sarah, for var hun som som regel dro i gang ting her. Kinjara og jeg pønsker på å få til å gjøre det til tradisjon å ha meets i ny og ne, men med energimengden jeg har hatt i det siste så har jeg mer eller mindre bare dratt hjem etter jobb for så å søvne av enten når jeg kommer hjem eller etter middag. :P

Prøver å få i gang min kreative spire igjen også, prøver å få til å gjøre noe med min venneinspirerte kunstblokkade, har ikke fått til å løfte den enda. Digg å få høre at det må være photoshoppa det jeg lager og få gitt en forklaring til og med 'hvordan jeg gjør det' fra venner -og artister- som jeg setter pris på.
Det satte meg ut så hardt at jeg ikke har fått til å produsere noe på evigheter, og hver gang jeg får til å faktisk lage noe så får jeg tanken at det ser photoshoppa ut og bare ødelegger bildene. :3
Tragikomisk er det for det gjør sånn at jeg hverken har lyst til å fortsette den kunstretningen, selv om jeg var veldig flink på det, og det gjør sånn at jeg ikke har lyst til å dele noe av det jeg faktisk får til å male.

Er noe jeg prøver å overkomme meneh, livet er ikke laget for å være enkelt. :3

Menmen, pr dags dato så har jeg navslaverijobb som Digitaliseringsspesialist og har scannet inn rundt 6-8000 bilder. Jeg liker den statestikken, gjør sånn at jeg får en stolthetsfølelse ovenfor arbeidet mitt, er en del av bildene som er helt HORRIBELT ødelagte og de fikser jeg med photoshop. Har litt konflikta følelser for det, men ser faktisk ut som at jeg er ganske ekstremt flink på programmet som ødela min kreative glød, er jo selvsagt ikke photoshop sin feil da meneh...
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19592 på: 05. feb, 2015, 09:04 »
Læreren glemmer og si ifra av vi starter senere.. Alle kommer 08.00 som er vanlig tid.. Starter ikke før 12.10 i dag.. Bra jobba lærer, alle elsker deg nå. -.-

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19593 på: 05. feb, 2015, 10:10 »
Jeg kjøpte meg frokostblanding.

Hurra for å bruke mindre tid på å lage en sunn frokost \o/

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19594 på: 05. feb, 2015, 13:07 »
I dag har huden min blitt penetrert med en skarp gjenstand og blod har blitt tappet på glass. Jeg trøstet meg med sjokolade.

Selv om ikke alt er så bra så fikk jeg i går et brev som gjorde meg veldig glad (se vedlegg 1). Nå skal jeg i morgen tidlig kl 9 og skytes på med laser på armene, blant annet (se vedlegg 2). Jeg ser frem til det. Synd det har gjort noen venninner sjalu :C

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19595 på: 05. feb, 2015, 18:30 »
Syk meh :c og jeg som hadde gledet meg til skøyter på skolen og etterpå dra til besteforeldrene til kjæresten i morgen :c

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19596 på: 06. feb, 2015, 10:00 »
I dag er jeg dårlig i magen og får ikke til å spise stort. Men et eple og et lite glass biola burde vell holde før jeg komme hjem? Kansje jeg skal kjøpe en kriseniste til jobb..

utenom det er det mulig at de er ferdig å printe tegningene mine ;u; det blir gøy! da bærer det rett til UKM for siste gang i mitt liv! (med mindre jeg blir med noen som støtte senere i livet, lol)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19597 på: 06. feb, 2015, 17:20 »
Endelig ferdig med å lese side på side med psykologi =_= Nå blir det å koble ut hjernen for helgen og bare ikke gjøre noe fornuftig :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19598 på: 06. feb, 2015, 17:28 »
Bildene mine var vist nok ikke ferdige i dag, så skal hente dem i slutten av neste uke ;3; begynner å nærme seg ukm nå så.. er sånn to uker til haha.

utenom det så har jeg pusha meg selv litt mer på jobb, også har jeg kjøpt bursdagsgave til vennina mi som egentlig hadde bursdag i desember, men feirer den ikke før i morgen ;3

Depster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 108
  • Baa baa lille geit
    • Vis profil
    • Her kan du finne tegningene mine
Sv: Din status!
« Svar #19599 på: 06. feb, 2015, 19:53 »
alle kaller meg dum og ufølsom  :-[ jeg er så ulykkelig
JEG~
er kongen OG dronningen over geiter! ಠ ) 3 ಠ ~♥
http://www.furaffinity.net/user/depster/