Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823823 ganger)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20075 på: 07. apr, 2015, 17:35 »
Sitter og tenker på at jeg må få liv i skanneren, men oooorker ikkeeee...

Avatar by Fujoshiprincess <3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20076 på: 07. apr, 2015, 18:12 »
Syyk, så syk :c Orker egentlig ikke å gjøre så mye..

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20077 på: 07. apr, 2015, 18:43 »
jeg ser på steven universe



*humrer* hhhrhrhrh

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20078 på: 07. apr, 2015, 22:02 »
Gleder meg til torsdag  ;D
Og lørdag kanskje mest LØRDAG !!!!! ;D

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20079 på: 07. apr, 2015, 23:59 »
skole igjen i morgen, på en måte føler jeg meg "klar" men har veeeeeeeeeeeeeeeldig gjerne lyst på en uke til ferie, fikk ikke helt slappet som jeg hadde planlagt xD var veldig hyggelig feire da x3

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20080 på: 08. apr, 2015, 02:42 »
Er i godt humør etter at jeg fikk fiksa bilen uten problemer, fikk hjelp av min far til å lade batteriet. Kosta meg ingenting, borsatt fra en kebab som jeg spanderte på min far som takk for hjelpen :3

Jeg var virkelig redd det skulle bli dyrt da start sperren slo til på bilen, men trengte bare å kobbel av batteriet og kortslutte kretsen i 10 sekunder for å resette bil elektronikken. :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20081 på: 08. apr, 2015, 06:28 »
Jeg vil ta på håret til Danny.

anywaaaaaaay x'D Hvorfor er jeg våken nå?

Arch Blueleaf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20082 på: 08. apr, 2015, 08:40 »
Første dag på skolen etter ferien og jeg skynder meg til Sandvika for å dra på skolen bare for å finne ut at det er elevsamtale og jeg er sist klokka 13 >.< og busskortet mitt har bare 2 klipp for dag. For en flott start på skolen igjen!
Skype: Espen.thorkildsen Steam: imonimo kik: Arch Blueleaf

:3

Hokiwuff~

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20083 på: 08. apr, 2015, 09:19 »
Slapper av i Hamar før man så må pakke og dra tilbake til gudsforlatte Skogn i morgen.
Annet et det, så har jeg gått tom for røyk, absistensene holder på med og drepe meg c: Jeg drakk opp siste rest av Coca-Cola i går natt [Coca Cola addict .-.] Dessuten så får jeg heller ikke til og løpe ned til og butikken og kjøpe meg Røyk og Cola grunnet treig overføring av penger.

EDIT: Det er fint vær ute ivertfall.
EDITEDIT: Jeg lever veldig sunt, jeg lover. ^
« Siste redigering: 08. apr, 2015, 09:22 av Hokiwuff~ »
!~Hurry hurry, little furry~!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20084 på: 08. apr, 2015, 12:11 »
Jeeeeg har hatt to netter på rad nå hvor jeg har sovet tre dårlige timer. :) Merker at hodet ikke er med overhodet. OHWELL

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20085 på: 09. apr, 2015, 20:50 »
Har hatt en fin bursdagsfeiring på Peppes idag med noen venner  ;D
Det var koseli [w-happy]
Gleder meg nå til min bursdag

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #20086 på: 09. apr, 2015, 21:08 »
Superkoselig dag med Hokiwuff og vennene hans  :D <3 <3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20087 på: 09. apr, 2015, 22:11 »
Uggh... klagestatus incomming.

Skolen her er så awesome at de lager et UKM samarbeidsprosjekt med et college i Russland. Det skal lages norske masker som sammen med russiske masker skal bli et kunstverk. Dette virket kjempegøy, og jeg fikk være med som en av ni. Eneste haken var at turen til Arkhangelsk blir 13. til 18. mai, noe som betyr at jeg må feire 17.mai og siste uka av russefeiringa i Russland. Jaja, d blir vel verdt d, tenkte jeg. Jodda' kjempegøy...

Dama som driver å hjelper oss å lage masker er så teit at jeg får lyst til å slå henne i hodet med en spade. ARRG! Hun driver hele tiden å stresse over at vi har så lite tid, men å fortelle oss hvordan hele masken skal lages slik at vi slipper ekstraarbeid senere? neida. Eller når jeg spurte hvorfor det var så viktig at baksiden ble fin og ordentlig, svarte hun at god kvalitetsklær er like bra inni og utenpå. Hallo. Er ikke forsiden viktigst? Ingen skal jo se baksiden uansett? Og så skal hun hele tiden drive å pirke og kaller malingen til flere av de andre barnslig. VI er ikke profesjonelle kunstnere, selv om det virker som du tror du er det. Ryggen min dør av å sitte 8,5 time i strekk å male med bare 3 kvarter pause gjennom hele dagen. Er så glad vi skal være ferdig med disse maskene på mandag.

Kjenner jeg egentlig angrer på at jeg ble med, men jeg får ikke til å trekke meg. Kan godt være jeg blir med de siste ukene hvor prosjektet skal være i Norge, og dropper turen til Russland i stedet.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20088 på: 09. apr, 2015, 22:33 »
FLUFF!!! i morgen dra jeg ned til sentrum og kjøper meg en del nye tegnesaker på Panduro i nærheten av Arkaden =) meow! <3
hvis noen ønsker å bli med meg så går det greit! kontakt meg på twitter eller mobil... nå eller i morgen... er der i mellom 12:00 til 13:30 cirka! <3 drar hjem rett etterpå... om ikke du har møtt opp før eller da. :3 Nyaaaa!
 

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20089 på: 09. apr, 2015, 22:48 »
Uggh... klagestatus incomming.

Skolen her er så awesome at de lager et UKM samarbeidsprosjekt med et college i Russland. Det skal lages norske masker som sammen med russiske masker skal bli et kunstverk. Dette virket kjempegøy, og jeg fikk være med som en av ni. Eneste haken var at turen til Arkhangelsk blir 13. til 18. mai, noe som betyr at jeg må feire 17.mai og siste uka av russefeiringa i Russland. Jaja, d blir vel verdt d, tenkte jeg. Jodda' kjempegøy...

Dama som driver å hjelper oss å lage masker er så teit at jeg får lyst til å slå henne i hodet med en spade. ARRG! Hun driver hele tiden å stresse over at vi har så lite tid, men å fortelle oss hvordan hele masken skal lages slik at vi slipper ekstraarbeid senere? neida. Eller når jeg spurte hvorfor det var så viktig at baksiden ble fin og ordentlig, svarte hun at god kvalitetsklær er like bra inni og utenpå. Hallo. Er ikke forsiden viktigst? Ingen skal jo se baksiden uansett? Og så skal hun hele tiden drive å pirke og kaller malingen til flere av de andre barnslig. VI er ikke profesjonelle kunstnere, selv om det virker som du tror du er det. Ryggen min dør av å sitte 8,5 time i strekk å male med bare 3 kvarter pause gjennom hele dagen. Er så glad vi skal være ferdig med disse maskene på mandag.

Kjenner jeg egentlig angrer på at jeg ble med, men jeg får ikke til å trekke meg. Kan godt være jeg blir med de siste ukene hvor prosjektet skal være i Norge, og dropper turen til Russland i stedet.

Er vel ikke så ille å være russ i 'Russ'-land? http://trommelyd.no
Haha neida, skjønner at det er kjedelig D: Er jo tross alt bare russ en gang.. Håper det løser seg for deg da c:

---

Jeg sitter egentlig bare å tenker på at jeg vil bli ferdig med eksamen og ta sommerferie. Har heldigvis tidlig sommmerferie i år, men er fortsatt noen uker igjen :l Har btw fått Tumblr for de som er kjempe nysgjerrige på det. Tror det bare er å klikke på jordkloden under navnet mitt for å se C: Ikke at det er noe spennende der altså.

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20090 på: 09. apr, 2015, 23:22 »
Kjeder meg... ikke mye spennende som har skjedd den siste tia... Endt opp på tiltak fra Nav, vert der i 4 uker allerede.
Så ville de seffølgelig ha meg 8 uker til der, greit nok for da får de kansje analysert litt mer. men ikke veit jeg...

bekymrer meg egentlig litt for hva dem kommer til å skrive, om jeg er / ikke er : arbeidsfør.
veit jeg ikke er 100% arbeidsfør, men jeg kunne sikkert klart 40% stilling.

åsså lurer jeg virkelig hva fastlegen surrer med, når jeg skulle få svar på prøvene mine... det var snart to uker sia det...

har også slutta å røyke, siste røyken var for 15 dager sia, blei litt lettere over ukes knekken. men merker jeg fortsatt er litt nikotin avhengig. ikke lett når man har en mor i huset som røyker nesten konstant.

ikke minst så er jeg veldig flytte klar for tia, dønn lei av huset, her dønn lei av å bo i by'n, dønn lei av befolkninga har jeg bor. Men jeg har en hybel jeg kan flytte til utt på landet, eneste som stopper meg er Nav...
4år uten sted å bo er ikke morro, å det har tæra på meg veldig over åra. ikke ble det lettere med att når jeg flytta herfra så var prisen den halve, nå er det svimende summer i omerådet og i omerådet jeg ønsker å flytte til.

sorry vis mye info, men jeg måtte bare få skrevet det ned. så sånn går no daga'n
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20091 på: 10. apr, 2015, 00:19 »
Har fått jobb i blomsterbutikk/husdyr utstyr butikk. Damn det blir stilig. Jeg liker blomster :3 Hun på butikken trenger hjelp, så jeg kan tenke meg at jeg faktisk kan bli brukbar der, i motsetning til museumet hvor jeg følte meg baksnakka 24/7.. I tilleg kanskje jeg får jobbe litt lengre enn på museumet? more moneysss! :D Still NAV jobb though, fordi hun som jobber der ikke har så mye. Kanskje de pengene hun får for å ha meg der hjelper? I sure hope so ;0;

Utenom det så har jeg slitt med plutselig neseblod lately. Også har jeg blitt veldig lei meg vær kveld før jeg legger meg av veldig små grunner. Har et håp om at depresjonen min kan pelle seg vekk.

Er mulig at en av grunnene til det er at brodern driver å plager meg og manipulerer meg mentalt. Han kjefta meg bl.a. opp i går pga at jeg brukte ekstra tid på badet for å vaske meg/pusse tenner etc før natt, akkurat som at han er kongen over badet. Gleder meg til han kommer seg ut, kjenner ikke jeg liker han noe serlig når han oppfører seg som en 27åring barnehage unge.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20092 på: 10. apr, 2015, 08:33 »
Endelig fredag! Denne jobb uka har vært så treig =o
Gleder meg til konkurranse med jenta mi morgen ^^ det blir moro! Det gikk veldig  bra med oss på de tre kursene vi var på i påsken, så er bare opp til meg å vise henne riktig igjennom banen ^^

Håper dere alle har en fin fredag :)

SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20093 på: 10. apr, 2015, 10:12 »
Klarte å slette alt jeg har gjort i Mario Kart 8, ops c':
Har vært oppe hele natta og sett Orange is the New Black xD
Idk, det er ikke så mye som skjer for tiden egentlig. Følte bare for å skrive dette.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20094 på: 10. apr, 2015, 10:38 »
Klarte å slette alt jeg har gjort i Mario Kart 8, ops c':
Har vært oppe hele natta og sett Orange is the New Black xD
Idk, det er ikke så mye som skjer for tiden egentlig. Følte bare for å skrive dette.

klatre noe ligne en gang satte alle spille mine på en harddisk til wii uen min og så beste harddisken seg for å dø så alt ble borte

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20095 på: 10. apr, 2015, 14:18 »
Uggh... klagestatus incomming.

Skolen her er så awesome at de lager et UKM samarbeidsprosjekt med et college i Russland. Det skal lages norske masker som sammen med russiske masker skal bli et kunstverk. Dette virket kjempegøy, og jeg fikk være med som en av ni. Eneste haken var at turen til Arkhangelsk blir 13. til 18. mai, noe som betyr at jeg må feire 17.mai og siste uka av russefeiringa i Russland. Jaja, d blir vel verdt d, tenkte jeg. Jodda' kjempegøy...

Dama som driver å hjelper oss å lage masker er så teit at jeg får lyst til å slå henne i hodet med en spade. ARRG! Hun driver hele tiden å stresse over at vi har så lite tid, men å fortelle oss hvordan hele masken skal lages slik at vi slipper ekstraarbeid senere? neida. Eller når jeg spurte hvorfor det var så viktig at baksiden ble fin og ordentlig, svarte hun at god kvalitetsklær er like bra inni og utenpå. Hallo. Er ikke forsiden viktigst? Ingen skal jo se baksiden uansett? Og så skal hun hele tiden drive å pirke og kaller malingen til flere av de andre barnslig. VI er ikke profesjonelle kunstnere, selv om det virker som du tror du er det. Ryggen min dør av å sitte 8,5 time i strekk å male med bare 3 kvarter pause gjennom hele dagen. Er så glad vi skal være ferdig med disse maskene på mandag.

Kjenner jeg egentlig angrer på at jeg ble med, men jeg får ikke til å trekke meg. Kan godt være jeg blir med de siste ukene hvor prosjektet skal være i Norge, og dropper turen til Russland i stedet.

Oi. Var med på ukm fylkes ifjord. Er sjokka over hvor mye dette hørest ut som ho dama som holdt på med kunstutstillingen der. Haha. Kjipt det med 17. Mai ass :/
Telegram: @jadepus

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20096 på: 10. apr, 2015, 14:25 »
Har fått jobb i blomsterbutikk/husdyr utstyr butikk. Damn det blir stilig. Jeg liker blomster :3 Hun på butikken trenger hjelp, så jeg kan tenke meg at jeg faktisk kan bli brukbar der, i motsetning til museumet hvor jeg følte meg baksnakka 24/7.. I tilleg kanskje jeg får jobbe litt lengre enn på museumet? more moneysss! :D Still NAV jobb though, fordi hun som jobber der ikke har så mye. Kanskje de pengene hun får for å ha meg der hjelper? I sure hope so ;0;

Utenom det så har jeg slitt med plutselig neseblod lately. Også har jeg blitt veldig lei meg vær kveld før jeg legger meg av veldig små grunner. Har et håp om at depresjonen min kan pelle seg vekk.

Er mulig at en av grunnene til det er at brodern driver å plager meg og manipulerer meg mentalt. Han kjefta meg bl.a. opp i går pga at jeg brukte ekstra tid på badet for å vaske meg/pusse tenner etc før natt, akkurat som at han er kongen over badet. Gleder meg til han kommer seg ut, kjenner ikke jeg liker han noe serlig når han oppfører seg som en 27åring barnehage unge.

aaahhh får en herlig jobb, sku ønske jeg fikk en sånn job :o *le 17* Har kunn statiol der eg bor som er åpne for under atten i sommer haha. Det med neseblod er kjent, noen av vennene mine sover veldig lite og vokner med neseblod. Kanskje du vil prøve min taktikk ? Jeg finner på noe helt rart noe å gjøre før jeg legger meg. Om jeg er deppa går jeg en tur, en gang fant jeg en stekepanne ! :o Lover, jeg tok den ikke med hjem !!! *er dårlig på å lyve*
Telegram: @jadepus

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20097 på: 10. apr, 2015, 14:30 »
Sitter på skolen og venter på hurtigbåten. På fredager er jeg ferdi 2 men båten kommer ikke før halv 4. Tidligere båt gikk ti på 2  :/
Har to presentasjoner neste uke, spansk og engelsk, en gruppe og en enkel *huff*
Skal spille konsert på søndag med korpset, og utstillingen skal inn neste uke  [eek]
Mye å gjøre mye å gjøre

Kom hjem igår til en stressa katte, vokna idagtidlig og da var hu klar for dagen
Håper å få tegna litt i helga også c:
Telegram: @jadepus

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20098 på: 10. apr, 2015, 19:26 »
^ det fins en funksjon hvor du kan legge inn flere quotes i en melding, i stede for å dobbelposte som en gud ;3

---

Jeg har fiksa jobben og fått tid og sted å være på på mandag. MMmmmm moneeeys ;3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20099 på: 10. apr, 2015, 22:50 »
making theme songs that makes my personality fursona's more alive.... n.n