Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812683 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #250 på: 21. jan, 2010, 14:06 »
Ahhh...

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #251 på: 22. jan, 2010, 10:32 »
hei. har vært hos tannlegen nu.. men fikk en mer sjokkerende nyhet enn d æ trudde d va.. i en lengre periode har æ vært likbleik..  syns mamma da.. men mærka ikke noe sjøl. fikk vite ka som feila hos tannlegen.. den tanna som æ slit me har gitt mæ en alvorlig betennelse. som nok ikke synes utenpå.. men ødelegger alt innvendig.

tannlegen fortalte at æ måtte på medisiner for å få bort dettan.. om en månede skal vi se om vi kan fikse tanna.. eller om æ mister han.

går på Apocillin for å bli kvitt betenelsen.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #252 på: 22. jan, 2010, 17:44 »
Fortsatt mett fra middagen i går... *stønn, rap og hikk*

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #253 på: 22. jan, 2010, 17:51 »
Fortsatt mett fra middagen i går... *stønn, rap og hikk*

Du har min fulle medfølelse **rap**
Phew... kylling stekt i hvitløkssmør og kokt ris :9

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #254 på: 23. jan, 2010, 16:24 »
Sliten pga. skriving av jobbsøknader.

Heldigvis har jeg en ganske godt formulert og utfylt CV og søknad med en lett tilgjengelig zip-fil med attester.
Men det går ofte mye hjernekraft/tid på spissformuleringer og tilpassning for de enkelte stillingene.
Ironisk nok bruker jeg like mye tid og energi nå på tilpassning, som da jeg skrev mine originale søknader og CVer.

Jaja, jeg pleier alltid å være godt fornøyd når det er unnagjort. Pluss at jeg elsker å møte til jobbintervjuer :p
Tok et veldig godt (og dyrt) kurs i jobbsøking for 1,5 år siden, så jeg synes det er moro når en jobbintervjuer prøver å "ta meg".
« Siste redigering: 23. jan, 2010, 16:25 av Dax »

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #255 på: 23. jan, 2010, 22:04 »
hei

Jeg har det bare bra. Jeg er litt slitten. Jeg har vært å jobbet på en agillity bane for hund skal jobbe  med lydighet i morgen. Jeg mote opp tidelig i dag kl 5. skal det samme i morgen. så jeg er slitten, glad og fornøyd med dagen. godt humør uansett

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #256 på: 25. jan, 2010, 09:50 »
Jeg har det bra, til tross for at det er skole igjen og at jeg er trøtt. xD

I går var det sykt awesome av mange grunner. Hoho. x3 Jeg og Lasi fant ut en fancy måte og posere foran japanske turister, blandt annet *grin*
Og på grunn av deeeeet, er jeg stuptrøtt. Dx Oh well. Ganske slapp-av dag i dag, egentlig. Bare noe surr og sånn i geografi, matte blir mye gjennomgåing, så har vi internasjonal der vi skal planlegge hvor vi skal på skoletur i april. :3 Huff.

Akkurat gjort ferdig noe skolearbeid nu. Skrev om meg selv i samfunnsfag, den var ny. o_O Menmen, godt med noen andre spørsmål enn bare teoretiske. Nå har jeg en tidslinje fra istiden til dagen i dag å fullføre. Sååå.. Jeg sitter heller på deviantART og googler etter OpenCanvas tutorial. Skal gå ann å lage collabs med det, det hadde vert sinnsykt awesome. n_n  Jeg vil collabe med noeeeen x3
Oh, ser ut som det skal funke. Da får jeg prøve når jeg er hjemme. |D

Humm. Og jo, jeg hadde besøk av besteveninna mi og kjæresten hennes i helga, det var ganske morsomt. x3 Selvom de krangler om den minste ting. Jeg kan ikke annet enn å le. xD; Også fant vi ut at jeg skal være med henne til Island, sånn.. ganske sikkert. owo
Det blir litt sykt. UTENLANDSTUR UTEN FORELDRE, MEEP. Jaja, hun er islandsk, så jeg overlever. xD Håper bare jeg rekker Desucon, da. Dx Siden vi drar sånn i slutten av juni. ._. Ffffff. Desucon burde vert i August, synes jeg. >:C Umbreonkostymet mitt skal bli ferdig uansett. Hmpf.

Og.. geografi er kjedelig. ;n; Jeg hater mandager og torsdager når det kommer til skole. Mandag er drittfag og laaaang dag. Samme er torsdag. Mye drittfag. Men heldigvis er vi ferdig tidligere da. x3 Wheee.

*hørepå Weightless - All Time Low*


lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #257 på: 25. jan, 2010, 19:58 »
Nå har jeg det fint. Sitter å tegner med tableten akkurat nå.. OG VENTER PÅ AT PUMA SKAL SLUTTE Å VÆRE "BORTE" PÅ MSN. >:C

Jeg tegner said pose som Puma nevnte faktisk. |D Den blir awesome. Og av en eller annen grunn var jeg superopplagt i dag tidlig når jeg stod opp. o.o Aner ikke hvorfor, men det var greit fordet. :3

Åsså har jeg fri fra skolen i morgen! 8D Digg! <3 Da skal jeg bare slappe av og tegne og styre og ordne hjemme, så kanskje jeg blir ferdig med den tegningen da.

NEEEJJ! Du må komme på Desucon Pumaaa. ;-; Det blir megalame uten deg der. TT_TT
« Siste redigering: 25. jan, 2010, 20:10 av Lasi »

Siba

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #258 på: 26. jan, 2010, 11:17 »
Litt groggy og sliten etter gårsdagen, hadde operasjon i munnen med narkose, selve operasjonene gikk helt fint, men mye vondt og får ikke spist alt for mye. Så håper ting blir fort bedre, fordi jeg er et stort matvrak xP

Men jaja, ellers er ting fint  :D Og snart er det oslo tur med Dax og fler : D blir morro ^^

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #259 på: 26. jan, 2010, 11:41 »
God bedring, Siba. Bare hold deg unna speil inntil videre. Husk hva som skjedde da jeg tok visdomstann ;)

Tillegg: Yes. Ser at laptoppen min er tilbake ifra reparasjon og venter hos posten.
Pleier å bruke den for msn/musikk/TV mens jeg jobber/spiller/tuller på hovedPCen.
« Siste redigering: 26. jan, 2010, 11:45 av Dax »

Siba

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #260 på: 26. jan, 2010, 13:04 »
Takk Dax. Skal holde meg unna speil ja xP er så hoven i ansiktet at jeg vil ikke se meg i speilet uansett :P

Er bra laptopen din er tilbake da : D du har jo vært helt fortapt uten ;P

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #261 på: 26. jan, 2010, 13:19 »
Liten story for resten: Trakk en av visdomstenne mine for.. tja.. 3-4 år siden. Gode tannrøtter gjør at kjeveortopeder må nærmest knuse dem i stykker for å få dem ut :p
Så det ender med noen dager med hevelse, liten matlyst og gretent humør. Dååååååårlig kombo hvis man ser seg selv i speilet.
Dax ble litt ekstra greten og dunker lett i speilet med åpen hånd. **KRÆSJ** et speil mindre gitt. Dax var litt sintere enn han trodde og dette påvirket slagkraften.

Gikk ifra  [mad] til  [eek] før de første speilbitene traff gulvet.


Siba

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #262 på: 26. jan, 2010, 16:20 »
jaja dax, du får være glad du bare tarkk en, jeg måtte trekke to, og de måtte skjæres og lirkes ut, for å så sy igjen, og ikke engang smertestillende får ting til å virke litt lysere >.<

Vil bare bli kvitt smertene og hevelsene og bli bra igjen.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #263 på: 26. jan, 2010, 19:52 »
ROAR!!!!

Sinna på PC-reparatørene. Tsk tsk.
Må bruke resten av kvelden på å fjerne masse tulleprogram, og bytte til open source favoritter.
Samtidig installerte de feil OS. Jeg er litt kresen på å bruke engelsk versjon av Windows OSene.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #264 på: 26. jan, 2010, 21:29 »
Vil bare bli kvitt smertene og hevelsene og bli bra igjen.

**pat pat**

Siba fikk en liten overraskelse i dag :)

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #265 på: 26. jan, 2010, 23:00 »
Nå har eg det heilt greit :D Nettopp møtt ein fyr på faf, som eg snakka med på msn, og det er alltid kjekt å møta nye folk  [ureshii]

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #266 på: 27. jan, 2010, 06:55 »
Jeg har det meget bra, er både imponert og stolt over meg selv og hva jeg har fått til i det siste når det kommer til musikken.
Jeg synes nemlig at jeg har kommet langt i løpet av året som har gått. http://www.furaffinity.net/journal/1171194/

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #267 på: 27. jan, 2010, 10:41 »
NEEEJJ! Du må komme på Desucon Pumaaa. ;-; Det blir megalame uten deg der. TT_TT
D'aaw. Jeg vil så gjerne komme på Desu, men får se om Island kommer i veien eller ikke. >: Det er så kjipt. Vi drar kanskje den 28.juni eller noe, så det er så.. sykt stygt. Æsj. >_< JEG VIL KOMME D8


Jeg har det fiint. Jeg sitter på skolen nå og har fritime. Akkurat hatt norskprøve, tror det gikk ganske greit. Fritime i to timer er _kjedelig_. Spesielt når læreren sitter her slik at ingen kan snakke med hverandre etc. Meh. D:
Så jeg sitter da bare og leser Soul Eater på Onemanga. Det er litt gøy. :3
Bussen til skolen i dag var litt dritt også. Det er en fyr som går på bussen min sånn fem minutter etter jeg har gått på, og han setter seg ALLTID ved siden av meg. I dag hadde jeg også overdøvende musikk og sekken min på nabosetet mitt, men neida, han fløtta sekken min og tok av meg headsettet, for så å sette seg. ._.' Jeg liker ikke folk herifra. Og jo. Når jeg satte på musikken min igjen ber han meg være stille fordi jeg har "høy musikk". Jeg hadde ikke på høyt at all, eneste han som sitter å lytter. Jeg har svært headset så det skal være ganske lydisolerende. Nuvel, han suger, nestegang skal jeg legge bena på nabosetet og nekte å flytte meg. C: Jaja, nok om det.

Har en tegning jeg burde tegne og få sendt også snart. Jeg er så lat. XD
Men jeg får sendt den i morra, satser jeg på. |3 Hihi. Jeg kan ikke tegne ulver.

Naturfagen i går var morsom, forresten. Vi skulle tegne tegneserie om hvordan kloning og celledeling forekom, og læreren likte ideene mine. xD Så når han spør om jeg tegner ofte, så sier jeg jo ja og viser han en tegning av fursonaen min jeg tegnet digitalt. Det bildet jeg har i avataren faktisk. Han tok pc'en min og viste på prosjektor og stod å snakka om hvordan jeg burde representere Norge's Disney og what not. XD Det var sinnsykt flaut, huff. Tror ikke han har sett så mange som tegner når han sier sånn, menmen. xD Litt gøy likevel.
Jaja. Jeg får lese videre, tror jeg. *gjespe*

Sum 41 - With Me er sykt, sykt fin. <3 Den minner meg om noen også, så den hører jeg på nå. |D

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #268 på: 27. jan, 2010, 10:54 »
Nå har jeg det helt greit. Sitter å jobber med collagen min. Kunst i hele dag ;u;
Eller... jeg tar meg for så vidt en pause nå da, for å skrive her. >w>

Collagen min blir skikkelig awesome xDD, og diiiger, må scanne den i 4 deler når jeg er ferdig tror jeg. o.o Uansett så blir den bra, har så mye random bilder og dritt på den nå, får latterkrampe av å bare sitte å klippe ut bildene. xD

Også skal jeg jobbe etterpå, og det er litt kjipt... men men, det er lenge siden jeg jobba nå sist så det er helt greit egentlig, det er jo tross alt bare 5-timers vakt i dag. Dessuten trenger jeg pengene sårt nå som jeg snart skal flytte til oslo og studere spilldesign. 8D Jeg har allerede masse stående på sparekontoen men det skader ikke med mer. Alle monner drar som man sier. :3

At Puma:
Sitat
D'aaw. Jeg vil så gjerne komme på Desu, men får se om Island kommer i veien eller ikke. >: Det er så kjipt. Vi drar kanskje den 28.juni eller noe, så det er så.. sykt stygt. Æsj. >_< JEG VIL KOMME D8

Jaa, det går forsåvidt greit da, er jo ikke hver dag man får sjansen til å dra til island. 8D Jeg har jo tre-fire kompiser som skal være med på Desu og så jeg blir ikke alene akkurat. xD Og selv om jeg da ikke får vært pokeymanz sammen med deg så har jeg et annet kostyme jeg kan bruke... nemlig AWESOME SITH ROBEZ!!1 >:3 Så det går helt fint, jeg var litt whiny betch i starten men jeg kom på at jeg kan jo fortsatt stikke opp en tur til deg senere i sommerferien når du er hjemme igjen uansett. ;D <3

Humm... sier du det? |3 *hørepå sang*
« Siste redigering: 27. jan, 2010, 10:58 av Lasi »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #269 på: 27. jan, 2010, 17:07 »
Siste time på jobben: Sulten.
Turen hjem ifra jobben: Suuuuulten.
Lagde mat: Sulten (noen flakk med potetgull hjalp på).

Heldigvis var det et løsbart problem. Hvitløksbrød, pasta og bacon. Nom nom.
OG helt perfekt tilberedt.  [ureshii]

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #270 på: 27. jan, 2010, 18:44 »
Meh, akkurat kommet hjem ifra kjøretime. Har kjørt rundt i en time rett etter jobb og er småforkjøla i tillegg
Så nå ligger jeg i senga og er nesten helt paff.
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #271 på: 27. jan, 2010, 21:24 »
Siste time på jobben: Sulten.
Turen hjem ifra jobben: Suuuuulten.
Lagde mat: Sulten (noen flakk med potetgull hjalp på).

Heldigvis var det et løsbart problem. Hvitløksbrød, pasta og bacon. Nom nom.
OG helt perfekt tilberedt.  [ureshii]
wow, mat-skills!  ;D såg litt bedre ut enn nudler :P

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #272 på: 27. jan, 2010, 22:42 »
wow, mat-skills!  ;D såg litt bedre ut enn nudler :P

Takker. Pleier å ha flaks med maten, men foretrekker enkle retter :9
Nudler kan også være godt det ^^

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #273 på: 28. jan, 2010, 00:32 »
det jeg har gjort i dag var på jobb som vanlig. I dag var jeg på riding det gikk kjempe bra i dag. så leide jeg en time etter min ride time. dro jeg hjem sulten men fornøyd spiste fisk. dro på hunde trening for lære hunde mer i lydighet. var ikke hjemme før nå uff sent skal igjen på jobb kl 7

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #274 på: 28. jan, 2010, 09:21 »
Jeg er nøytral akkurat nå, jeg er drittrøtt fordi jeg knapt fikk sove i natt. xD Katta mi holdt meg våken, ffff. Samtidig, så har jeg engelsk med den kjipeste engelsklæreren noen sinne. Seriøst, vi fikk 15 minutter på oss til å lage en fremføring om to stater i USA. >_> Skal fremføre om 5 minutter. Ikke øvd eller noe som helst. Æsj. Hun suger. ._.

Ellers, går det greit nok. Jeg er trøtttt.. xD Stod virkelig opp med feil fot. Glemte penalet mitt hjemme, og jeg har matteprøve i dag. Wuhu :U Så jeg må løpe ut i matfri for å kjøpe meg en blyant og viskelær, haha. I morra er det fredag, som er ganske digg-dag. |3 Har jeg tre timer tysk, noe som er litt gøy og så en time geografi. Da har jeg prøve, men det går greit. Jeg er bare trøtt og vil bli ferdig med denne stygge skoledagen. Vil hjem å soooooove. >:c
Etter vi er ferdig å fremføre blir det bedre, though. Jeg bare hater at engelsklæreren min påstår å ha fortalt oss det at vi skal fremføre og such, men neeeeida. Ingen i klassen har hørt det, og når hun ikke fant det selv på internett, så fikk vi et kvarter på å lage en presantasjon, skrive ut ting vi skal si og lage powerpoint. wtf mongolærer. "ups, då har ej visst glemt det. :) dåkkar får et kvarter på å lage ein presantachjoooon. *Bitchy tone*"

xD;
Okayokay, jeg er slem og sånn nå, men jeg liker henne ikke i det hele tatt. Synes hun kunne utsatt til neste engelsktime så det faktisk går ann å få forberedt seg og få en karakter. Jeg er heldigvis ferdig med å skrive ut "replikkene" mine, men har bare sånn.. 8-9 linjer, forventer hun seg mer, bør hun gå å leke i trafikken. 'nuff said. >:c

*whine*

Såååå.. Ellers. Går det greit. Lasi er flink til å få meg glaaaaad. |D <3
Men fremføring nå, sååå..
*poff*