Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812524 ganger)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20725 på: 28. jun, 2015, 15:55 »
må minne meg selv på og spise mer gjevnlig... spiste halvt rundstykke til frokost kl halv 11 og to maiskolber kl halv 19 så proppet i meg MASSE mat før jeg skulle legge meg kl 12 ikke lurt :c våknet flere ganger at jeg var sykt kvalm og fikk ikke sove igjen etter kl kvart på fem...
er også ganske støl i beina og kjempe vondt i helene etter og ha gått og løpt (og sparket) rundt i hele går...

sykt kjipt og ikke få dra på desu i dag...

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20726 på: 28. jun, 2015, 22:00 »
har hatt det ekstremt artig på desucon. mitt første con. der man traff mange som man kjenner. skulle hatt suiten ferdig i tide men fikk ikke alt av materiale i tide så klarte jo ikke å få en full suit ferdig på 3 uker. så jeg var nødt til å gå i en alternativ løsning som da var å blande jobb med hobby som da var delvis renovator og fotballsupporter :p still better than bieber. men skal ikke spring å gjemme meg! neida. nå når jeg kommer hjem til tromsø en gang i juli så skal jeg begynne å lage min egen full fursuit. hvorfor jeg gjør det? jo fordi å kjøpe en suit er jo 9 måneder med husleie for meg :-\ har sett mange plasser og det nærmeste jeg kommer er bare 28 tusen og jeg betaler mye i husleie og snart for bil og greier. så jeg vil lage min helt egen suit og jeg håper på å få den ferdig til desucon 11. som er neste år. blir å legge ut bilder etterhvert  :D kan trygt si. dette er ikke slutten i det heiletatt. dette her er kun starten på hva som vil komme senere!

skulle tro om det var en lykke drage som fikk Tromsø IL til å vinne i dag. dersom noen lurer. Tromsø IL slo haugesund 2-0

rererere i'm a tromso dragon. rawr

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20727 på: 28. jun, 2015, 23:05 »
Da var Desucon over for denne gang dessverre, i morgen er det jobb og helt normal a4 dag igjen, gawd. >.>

Gikk aaaaaaalt for fort.
FurAffinity          DeviantArt


SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Din status!
« Svar #20728 på: 29. jun, 2015, 02:13 »
Har hatt tre amazinge dager på Desucon! Har truffet bade gamle og nye venner, og suitet for første gang og definitivt ikke den siste. Da drømmen min om en suit endelig ble til virkelighet trudde jeg ikke det skulle gå så langt over forventingene mine. Det var ubeskrivelig awesome med andre ord :D Jippi, jobb i morgen da hehe... he huff, vil aller helst bare sove til neste con :P
Jeg er en parkeringsbot rikere og en mobil blakkere da men.... Still best con ever :3 (Y)
« Siste redigering: 29. jun, 2015, 02:15 av SidikiWolf »

Oxy Monstercat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Nyæh, kattepus!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20729 på: 29. jun, 2015, 10:31 »
God mandag, dere. Da var det bare å vente i Oslo hele dagen før toget mitt går .n.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20730 på: 29. jun, 2015, 11:12 »
Desucon var awesome pawsome i år : 3 og gikk altfor fort xD
4 dager til og jeg drar på furcon, så blir ikke noe post con depression på meg før den er ferdig xD
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20731 på: 29. jun, 2015, 12:34 »
Hmm    da har eg skaffet meg time til fastlegen      skall snakke med han om henvisning til psykolog angående  insomnia og test for aspergers    for etter å ha lest masse om det så kjenner eg meg igjenn på mangen punkter         er litt redd og nervøs for ka som kan dukke opp

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20732 på: 29. jun, 2015, 13:01 »
Lykke til igjen!

Bare å ta med det jeg har skrevet om det hjelper deg med å forklare deg overfor legen, satser på at han forstår deg ang det rundt aspergers. Fint om det kan være til hjelp iallefall og at du slipper de problemene jeg har hatt med å bli tatt på alvor av mange leger jeg opplevde i en 4års periode (bytta 4 leger på 4år). Jeg hadde ikke noe som støtta det jeg jeg skulle si sjøl, utenom mine egne ord.  Jeg håper det går fint å prate med legen!  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20733 på: 30. jun, 2015, 00:25 »
hmm 5 timer og 35 min til eg skall opp og på jobb    så er vel på tide å hoppe til køys

sleep well my furry friends :P

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20734 på: 30. jun, 2015, 13:27 »
Con crudden tok meg i dag visst, våknet opp dårlig as hell så ble ingen jobb på meg i dag. D:

Var digg med 12 timers søvn for en gangs skyld hvertfall, tror det hjalp en del.
FurAffinity          DeviantArt


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20735 på: 30. jun, 2015, 16:05 »
glad jeg har nok penger til ting ass... o_o;
kjempe varmt i dag i oslo... <3
mange turister i oslo by nå... O:

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20736 på: 30. jun, 2015, 17:41 »
jaja. kjempe moro å ta tog fra oslo - trondheim og der etter trondheim - namsskogan. gikk på toget i oslo og da vi kom til hamar ble jeg stående med signalfeil i 3 timer. så når man endelig fikk komme in på hamar stasjon så ble toget kansellert og vi ble satt i 5 busser og ble kjørt med buss fra hamar og in til trondheim. og seffølgelig så fikk bussen trøbbel med hydraulikken. da var det bare å få på seg arbeidsbuksa som jeg gikk med på desucon og jeg skiftet derfor en hydraulikk slange som hadde sprukket. problemet var løst etter bare 25 min. så når jeg endelig kom til trondheim så var jo nordlands banen stengt grunnet ras nord for steinskjer. kan jo takke NSB som spanderte hotell siden jeg måtte overnatte en extra natt. så kom heim nå og fikk middag. første ting som jeg ser er at det er en traktor i midten av veien med motorstopp. glad for å komme heim men kunne godt a hatt et par extra dager i oslo. men men. shet happens.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20737 på: 30. jun, 2015, 19:20 »
Fatter'n er teit....  Fikk ikke lov å hente en lader engang uten at han raga på meg.  I'm so done, pappskalle!
you are only confined by the walls you build yourself.

Firnen_Olavsson

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 135
  • Rawr rawr
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20738 på: 30. jun, 2015, 20:10 »
Solbrent og utslitt etter å ha bært et par hundre kilo pukk skjorteløs for min mor.
Herlig rett etter Desu 10, når jeg fortsatt er litt støl.
Planning in the shadows


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20739 på: 30. jun, 2015, 23:28 »
glad jeg har nok penger til ting ass... o_o;
kjempe varmt i dag i oslo... <3
mange turister i oslo by nå... O:

Jeg er turist.

Jeg lekte i Oslo i dag hihi uw u Hadde vannkrig med ShayPickles and the gang. Ayy lmaooo.

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20740 på: 01. jul, 2015, 01:45 »
Wow det er lenge siden jeg har posta noe her i forumet.
I det siste har jeg spilt mye på Steam og ordnet meg en Airplane Dragon fursona, ny trend ja.
Er mye på Twitter og med det siste.

Håper resten av dere hadde gøy på Desucon. Skal prøve å satse på å dra dit i neste år og møte Dragon_pancake igjen (kjenner henne irl ^^) .

Snakkes igjen!

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20741 på: 01. jul, 2015, 11:46 »

Håper resten av dere hadde gøy på Desucon. Skal prøve å satse på å dra dit i neste år og møte Dragon_pancake igjen (kjenner henne irl ^^) .

Føler jeg meg teit som ikke er sikker på hvem du er >.<

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20742 på: 01. jul, 2015, 13:42 »
glad jeg har nok penger til ting ass... o_o;
kjempe varmt i dag i oslo... <3
mange turister i oslo by nå... O:

Jeg er turist.

Jeg lekte i Oslo i dag hihi uw u Hadde vannkrig med ShayPickles and the gang. Ayy lmaooo.

awww. ville gjerne møtt deg ass! =/ <3

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20743 på: 01. jul, 2015, 14:12 »
Det er grusomt å jobbe i 25 grader           gleder meg til det blir runt 15 grader     perfekt temp

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20744 på: 01. jul, 2015, 14:15 »
kjempe moro å jobbe i gjørme. regner hagler ned og blir jo så fin på skoene av det :P ved arbeid + skitten traktor + masse regn = drittjobb
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20745 på: 01. jul, 2015, 14:52 »
glad jeg har nok penger til ting ass... o_o;
kjempe varmt i dag i oslo... <3
mange turister i oslo by nå... O:

Jeg er turist.

Jeg lekte i Oslo i dag hihi uw u Hadde vannkrig med ShayPickles and the gang. Ayy lmaooo.

awww. ville gjerne møtt deg ass! =/ <3

haha sure c:

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20746 på: 01. jul, 2015, 22:14 »
SÅ. VARMT.

Også har jeg klart å få venner som liker å sole seg??? :s Så nå er jeg tvunget til å bruke dagene ute i sola??!??!?

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20747 på: 01. jul, 2015, 22:19 »
Har ikke fått den helt store sommerfølelsen ennå før i dag. Vi dro å badet fordi det var så varmt og fint, også fikk jeg norske jordbær med fløte på til kveldsmat. omnomnom <3 Å sitte ute på verandaen å spise jordbær, se sola skinne gyldent mellom trærne og høre på fugler og insekter, da ble det sommer for meg ^w^

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20748 på: 01. jul, 2015, 22:58 »
Ikke før jeg hadde fått flytta hjem igjen etter et halvt år på skole, så blir jeg oppringt av SB Nordlandsbuss som lurte på om jeg hadde jobb, jeg svarte jo da naturligvis nei, og da fikk jeg tilbudt en jobb på stedet. Har nå vært i opplæring av bilettsystemet og skal kjøre ruta mi for første gang alene i morgen, jobb er jobb og den er jo ikke så dårlig betalt heller :) både gledes og grues til i morgen ja :I

The more i learn about people, the more i like my dog.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20749 på: 01. jul, 2015, 23:00 »
Ikke før jeg hadde fått flytta hjem igjen etter et halvt år på skole, så blir jeg oppringt av SB Nordlandsbuss som lurte på om jeg hadde jobb, jeg svarte jo da naturligvis nei, og da fikk jeg tilbudt en jobb på stedet. Har nå vært i opplæring av bilettsystemet og skal kjøre ruta mi for første gang alene i morgen, jobb er jobb og den er jo ikke så dårlig betalt heller :) både gledes og grues til i morgen ja :I

gratulerer :P 
lykke til håper du får ein grei rute å kjøre