Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812760 ganger)

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20775 på: 05. jul, 2015, 13:38 »
Da har jeg vasket buret til ørkenrottene mine. Det som gjenstår nå: hele huset. hurra....

SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20776 på: 06. jul, 2015, 13:36 »
Er tilbake i Oslo igjen  :)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20777 på: 08. jul, 2015, 00:53 »
Så sliten i hodet. Har sittet i flere timer med organisering av Skandimeetet. Har gjort så mye jeg kan gjøre atm, så nå er det egentlig bare å vente på at det blir fredag, så vi kan begynne å gjøre innkjøp og ønske deltakerene velkommen når de dukker opp.

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20778 på: 08. jul, 2015, 01:08 »
Trist fordi på slutten av trimturen min i marka fant jeg en skadd Bokfink-hunn som hadde åpent sår i vingefestet, vingen så også brukket ut i det området og ene øyet var også skadd og reagerte ikke ved berøring i området rundt det. Det kom fram ettersom jeg fikk tatt den i ordentlig øyensyn, og jeg måtte avlive stakkaren - noe som selvsagt var hardt når en har hatt den i hånda og båret den for å forsøke å få den til dyrlegen, når den har sett nærmest inn i deg ved øyekontakt.. Redd som den var og i smerter.. Den lider iallefall ikke lenger nå.. [w-sad] 
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20779 på: 08. jul, 2015, 15:50 »
då var prøvetiden på jobben over   og hadde egentilg bestemt meg for å ikkje jobbe det     dårlig med verktøy og hadde ikkje bokk så eg kunne ikkje løfte bilene
så da var eg arbeidsledig igjen       så da sitter eg her og tegner men eg smaker på sake for første gang :P 
minner veldig på kvitvin bare med ein smak som eg ikkje klarer å plasere :P   men det var ganske digg

eller så har eg ein veldig fin da :P  og er forelsket i lyden av min leiebil^^    lenge leve italiensk 3.0 V6 med effektanlegg :P:P

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20780 på: 09. jul, 2015, 12:09 »
Sitter å sender ut mailer og meldinger for å få lønn og penger folk skylder meg osv. Føler meg som en skikkelig pirat c:< *lapp over øyet*

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20781 på: 09. jul, 2015, 16:18 »
Fint å sitte penger på å surfe youtube hele dagen på jobb, sinnsykt stille i sommerferien. xD

Ellers gleder jeg meg veldig til helgen!
FurAffinity          DeviantArt


SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Din status!
« Svar #20782 på: 09. jul, 2015, 20:44 »
Er tilbake etter en harrytur til Svinesund :3 Kjøpt øl og snacks og sånt til helgens furmeet ^^ og mat til hybelen. Var også på et lite eventyr med Ludo :3 Fikk en del teite blikk av passerende biler xD Tok en fluffy selfie   [w-cool]

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20783 på: 09. jul, 2015, 20:57 »
Jeg hater alle de drittsekkene som plutselig har blitt interessert i meg etter jeg fikk "normalt" hår og klær og ble mer feminin. Fuck off, hvis du mobbet meg og ignorerte meg da jeg var punkete og guttejente, så gidder jeg ikke å bruke tid på deg nå som jeg er "pen". Uansett har jeg en kjæreste som liker meg uansett hvordan jeg ser ut, og kaster ikke bort det forholdet for et ekkelt krek.

Aaaah er så sint så sint >:I

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20784 på: 09. jul, 2015, 21:57 »
Tok en quiz i dag om hvilken fursona jeg burde være. Den sa kanin, and I do not approve.  >:(
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20785 på: 09. jul, 2015, 23:11 »
prata litt med broren min. han mene jeg burde være en sau ikke en drage. han skulle skjøl ha vært ei geit :p XD
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20786 på: 10. jul, 2015, 08:31 »
Så trøtt. Lite søvn burde vært ulovlig. Legetime, så fikse vaskemaskin, så fikse resten av innkjøp til meet, så sovne i en stol når alt er ordnet.

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20787 på: 10. jul, 2015, 12:07 »
Sommerfugler i magen + litt frokost og iskaffe :3 Gjør meg klar til å dra på skandimeet i dag!

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20788 på: 10. jul, 2015, 13:42 »
yay. onkelungen på besøk. viste han en del bilda av drager og han gapet bare å peket på de dragene han så. sikkert et godt tegn på at han liker drager
rererere i'm a tromso dragon. rawr

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20789 på: 10. jul, 2015, 13:53 »
då har eg nettop lakt meg inn på https://furrymap.net :P
stilig side :P men ser ut som vi mangler ein del fra norge ^^    hint hint  [w-happy]

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20790 på: 11. jul, 2015, 08:41 »
Gatebil idag! <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20791 på: 11. jul, 2015, 09:59 »
rolig fin dag <3 men mye nervøsiteter ass =(

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20792 på: 11. jul, 2015, 12:38 »
Da har jeg startet min 4 uker ferie ^^. Har ingen planer om noe egentlig, bare være hjemme :P.
Life is boring when you don't know how to live it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20793 på: 11. jul, 2015, 14:36 »
Jeg er ganske sliten. Føler meg litt som en plage at this point. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe med det.

Reiser hjem på tirsdag morgen. Må begynne å reise fra mandags kvelden, siden flyet går fra oslo klokka 7 og jeg må være der klokka 5 elns. Når jeg endelig er i Alta klokka 9, så må jeg vente på at bussen går. Og den går klokka 15:00. Så kommer papps og henter meg på Skaidi (bussbytte plass)

hvorfor i faen jeg bestilte det flyet av alle, I don't know. But I did. Fuck my life xP

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20794 på: 11. jul, 2015, 14:43 »
Halveis sliten etter hektisk morro kveld igår på furmeet, klar for ny idag og stor knekk i morgen. :p

Ikkje dårleig vær i heggedal idag og fint badevær. :3
FurAffinity          DeviantArt


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20795 på: 11. jul, 2015, 15:14 »
Mandag kveld døde bestefar. Det er det første dødsfallet i nær familie jeg opplever, så jeg har hatt et par merkelige humørsvingninger de siste dagene. Tydeligvis tar kristendommen ferie på sommeren, så det er en stund til begravelse. Det suger, for nå går alle rundt og har satt følelsene litt "på vent". Jeg har også klart å pådra meg en kraftig forkjølelse, så nå ligger jeg her med feber og hodepine. Det betyr at jeg ikke får jobbet, og siden jeg bare har timesbetalt og er en pleb som ikke har noen arbeidskontrakt betyr det at jeg mister masse penger ved å ikke være på jobb, og må ta igjen de timene senere.
Dette er ikke min uke. e_e

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20796 på: 11. jul, 2015, 15:42 »
Kondolerer! Trist å miste noen man glad i, uansett alder og situasjon..
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20797 på: 11. jul, 2015, 16:03 »
Mandag kveld døde bestefar. Det er det første dødsfallet i nær familie jeg opplever, så jeg har hatt et par merkelige humørsvingninger de siste dagene. Tydeligvis tar kristendommen ferie på sommeren, så det er en stund til begravelse. Det suger, for nå går alle rundt og har satt følelsene litt "på vent". Jeg har også klart å pådra meg en kraftig forkjølelse, så nå ligger jeg her med feber og hodepine. Det betyr at jeg ikke får jobbet, og siden jeg bare har timesbetalt og er en pleb som ikke har noen arbeidskontrakt betyr det at jeg mister masse penger ved å ikke være på jobb, og må ta igjen de timene senere.
Dette er ikke min uke. e_e

mistet selv onkelen min i går ettermidag  :'( triste saker 
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20798 på: 11. jul, 2015, 17:38 »
Mandag kveld døde bestefar. Det er det første dødsfallet i nær familie jeg opplever, så jeg har hatt et par merkelige humørsvingninger de siste dagene. Tydeligvis tar kristendommen ferie på sommeren, så det er en stund til begravelse. Det suger, for nå går alle rundt og har satt følelsene litt "på vent". Jeg har også klart å pådra meg en kraftig forkjølelse, så nå ligger jeg her med feber og hodepine. Det betyr at jeg ikke får jobbet, og siden jeg bare har timesbetalt og er en pleb som ikke har noen arbeidskontrakt betyr det at jeg mister masse penger ved å ikke være på jobb, og må ta igjen de timene senere.
Dette er ikke min uke. e_e

mistet selv onkelen min i går ettermidag  :'( triste saker

Kondolerer til dere begge. Det er alltid trist når familie går bort. Spesielt hvis man sto nært personen :c

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20799 på: 11. jul, 2015, 17:48 »
håper ting går bedre...