Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812641 ganger)

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20950 på: 01. aug, 2015, 04:09 »
søvn? pft.. hvem trenger det?

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20951 på: 01. aug, 2015, 09:03 »
Da har jeg fått melding om at halen er ferdig + fått noen fine bilder av den http://sta.sh/01vkf3opylb9
Nå kan jeg rett og slett nesten ikke vente mer på å få den hjem til meg <3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20952 på: 01. aug, 2015, 13:16 »
Da har jeg fått melding om at halen er ferdig + fått noen fine bilder av den http://sta.sh/01vkf3opylb9
Nå kan jeg rett og slett nesten ikke vente mer på å få den hjem til meg <3

IT'S SO FLUFFEH! : D

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20953 på: 01. aug, 2015, 13:34 »
Da har jeg fått melding om at halen er ferdig + fått noen fine bilder av den http://sta.sh/01vkf3opylb9
Nå kan jeg rett og slett nesten ikke vente mer på å få den hjem til meg <3

I SHALL SNUGGLE THE FLUFFZ TAILZ!

~

Sitter på hytta i Polen nå i en hammock og koser meg med pils og nyer 28 graders skyfritt vær! :D
FurAffinity          DeviantArt


Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20954 på: 02. aug, 2015, 22:34 »
Hvorfor er det sånn at man aldri riktig verdsetter eller tar vare på ting før de blir brutalt revet bort fra deg?

...Klarte å slette listen min med anime jeg hadde lyst til å se... TAT
Tips til andre: Ikke ha post-it notater med viktige ting uten å ha bekreftelse for sletting tingen aktiv. Klikket med et uhell på krysset, og poff var listen min med 30+ animetitler borte.
Takk til Google som viste meg hvordan jeg kunne finne filen til notatene. Fikk reddet mesteparten i alle fall

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20955 på: 03. aug, 2015, 09:25 »
I dag har jeg fått gjort en del på bare en time. Om folk her i huset skal rakke ned på meg for å ikke gjøre noe så kan de reise og ryke.

Det er mange ganger jeg lager middag, rydder og vasker, kanskje også vasker klær men jeg får ikke noe recognition for det. Det er en grunn til at før oslotur etc at jeg ikke gjorde noe hjemme. Nå er jeg bare så innstilt på å vaske og gjøre ting siden jeg liksom har bodd i fremmede sine hus i 3 uker, og har ikke villa at mitt rot skal være en plage for dem lol. Og nå er det blitt en tvangstanke.

Det er forsåvidt greit når jeg ikke får noe tilbakemelding på når jeg rydder mitt eget, men syns jeg kan få litt takknemmelighet når jeg vasker alle andres og rydder etter de andre i husholdningen. Et enkelt takk hadde vært helt fint.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20956 på: 04. aug, 2015, 08:48 »
I dag har jeg fått gjort en del på bare en time. Om folk her i huset skal rakke ned på meg for å ikke gjøre noe så kan de reise og ryke.

Det er mange ganger jeg lager middag, rydder og vasker, kanskje også vasker klær men jeg får ikke noe recognition for det. Det er en grunn til at før oslotur etc at jeg ikke gjorde noe hjemme. Nå er jeg bare så innstilt på å vaske og gjøre ting siden jeg liksom har bodd i fremmede sine hus i 3 uker, og har ikke villa at mitt rot skal være en plage for dem lol. Og nå er det blitt en tvangstanke.

Det er forsåvidt greit når jeg ikke får noe tilbakemelding på når jeg rydder mitt eget, men syns jeg kan få litt takknemmelighet når jeg vasker alle andres og rydder etter de andre i husholdningen. Et enkelt takk hadde vært helt fint.

Ingen takk å få her hjemme heller,  rydda hele huset når de var på ferie, enda klagde fatter'n om at kjeller rommet til broren min ikke var ryddet, tenkte som så at "hva om han ikke finner igjen tingene sine om jeg gjør det" Var stua som var hoved fokuset her. Det å sette seg inn i en ryddig stue når en kommer hjem fra ferie hadde ihvertfall for meg vært chill.lolz
you are only confined by the walls you build yourself.

Bluie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • Be proud of who you are
    • Vis profil
    • FA Profil
Sv: Din status!
« Svar #20957 på: 04. aug, 2015, 08:54 »
Pakker sammen alle saker og ting for å flytte til Kristiansand for å studere, samtidig som jeg har fire artikler jeg må skrive og bilder som må tas....

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20958 på: 04. aug, 2015, 09:31 »
Poster jeg noe er det  offensive, kommenterer jeg noe er det damn offensive, sier jeg noe får jeg beskjed om å klappe igjen brødhølet...serr?? Er det rart jeg er redd for å si mine egene "sosialt uakseptabele" meniner og har sosial angst?  Det er jo bedre å ligge unna det sosiale og game/Tegne i Sai  når alt skal være en drama. Serie.
you are only confined by the walls you build yourself.

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20959 på: 04. aug, 2015, 12:02 »
Fikk klippet vekk litt hår i dag, nå er jeg fornøyd 'w' 

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20960 på: 04. aug, 2015, 15:11 »
Liker ikke ferie lenger! Jeg blir så innmari lat og orker ikke gjøre noen ting. Har stått opp rundt 2-3 tia hver dag i det siste. Blir kjempegøy når mamma kommer hjem i dag og kommer til å vekke meg før 12 >.<

Jaja. Var på besøk hos ei venninne av meg i går. Blir glad når andre ringer meg og vil finne på noe, fordi jeg er så dårlig på det selv. Var koselig å bare sitte å prate. Har nesten ikke sett henne på sånn to år. Jeg må virkelig slutte å kutte kontakten med vennene mine og bli flinkere på å være den som ringer

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20961 på: 04. aug, 2015, 22:30 »
gleder meg veldig til eurofurence 21 <3 mitt fjerde år der, gleder meg til kjente fursuiters og fjes. <3
håper at flere åsså ser og føler det samme <3

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20962 på: 05. aug, 2015, 00:04 »
barararararararara! gleder meg så mye til å være CREW på torucon :3 gledes mye.  8)
rererere i'm a tromso dragon. rawr

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20963 på: 05. aug, 2015, 00:48 »
dam no er eg sulten etter at eg såg denne :/ 
https://www.youtube.com/watch?v=MPCdyt03n8A

Elliefur

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20964 på: 05. aug, 2015, 03:00 »
Storkoser meg på Okinawa. Etter et spennende, men ganske tøft første semester i Japan har jeg endelig ferie. Midt i semesteret ble jeg påkjørt og har siden det hatt muskelskade i rygg og nakke. Det gjør fortsatt vondt, men nå kan jeg endelig slappe av. Savner kjæresten min veldig mye, men skal ned og bo med han i et parr uker etter Okinawa. Gleder meg :)

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20965 på: 06. aug, 2015, 02:28 »
hitting up the gym, nå er jeg sliten haha
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20966 på: 07. aug, 2015, 01:39 »
skype + facebook + tegning av drager = hele natta går fort på det  :P men jeg elsker det  ;D
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20967 på: 07. aug, 2015, 12:40 »
Hjemme i Bærum igjen etter 3 ukers ferie, gikk alt for fort. :'c

Til mandag er det normal arbeidsuke igjen.
FurAffinity          DeviantArt


FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #20968 på: 08. aug, 2015, 01:29 »
Godt å være hjemme. Savnet datan min <3

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20969 på: 10. aug, 2015, 05:18 »
Jeg får seriøst ikke sove, jeg kommer ikke inn på skole før våren/hesten 2016 og er under nav. Istedenfor å faktisk hjelpe meg få en ordiner jobb gjør de alt de kan for å tenne på alle plugger jeg har, det bobler mildt sagt over. NEI jeg vil ikke stå på en bedrift å gjensy ting hele dagen, jeg ba om butikk jobb eller caffee. Nei jeg vil ikke flytte med det samme når jeg har panikk angst og ikke økonomisk trygghet, den biten med flytting tar jeg når jeg eventuelt kommer inn på skole i Oslo. Jeg vurderer seriøst å slutte på jobb kurset siden dette gjør så jeg tilogmed ikke får sove om nettene og jeg er kvalm om morgenen fordi,  oi? Jeg lurer på hvorfor når lederen ikke kan fordra meg,  vet jeg ikke kommer noen vei med å gå et sted jeg er hatet av ledere.
you are only confined by the walls you build yourself.

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20970 på: 10. aug, 2015, 11:42 »
@Flame  Kanskje du bør få en prat med legen/en psykolog/psykiater og få med en av de på møte med NAV og forklare litt rundt situasjonen din og dine reaksjoner med søvnproblemer og kvalme ift dette? Det er viktig å ha noen på laget ditt så du slipper å stå aleine mot NAV slik jeg har gjort i mange år, det bare brenner deg ut..
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20971 på: 10. aug, 2015, 14:11 »
Like ikke å se på on-going anime, for no må æ vente ei uke på neste episode >.<

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20972 på: 10. aug, 2015, 16:10 »
Like ikke å se på on-going anime, for no må æ vente ei uke på neste episode >.<

this! er så smerte å vente på one piece manga og anime D: samt gintama
The more i learn about people, the more i like my dog.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20973 på: 10. aug, 2015, 20:30 »
Om noen kunne hjulpet meg eller gitt noen råd så er de pus v

*har tydligvis ikke kommet inn på noen skole?*

Vigo er en liten dritt mot meg .-.
På andreinntaket kom jeg inn på andrevalget mitt, men måtte vente til andreinntaket for oslo-skolene til og komme ut for og kunne vite om jeg kom inn på førstevalget. Svaret ble lagt ut i dag og jeg er på 2.-plass på ventelisten. Men nå kommer ikke den skolen som jeg HAR fått plass på opp noen steder.
det virker ikke som jeg har fått plass noen steder.

Jeg kommer fortsatt til og møte opp på den skolen som jeg tror jeg har fått plass på (andrevalget) på 18 august. Jeg vet også at Oslo-skolene starter 17 så vurderer og møte opp der og se om jeg får plass ellerno .-.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20974 på: 10. aug, 2015, 23:38 »
Paxy ^:
Er det ikke mulig å ringe til Vigo og spørre?
Jeg vil tro du fortsatt har plassen på andrevalget, fordi så lenge du ikke har bekreftet at du takker ja til en annen plass, skal den gjelde. Selv med forhånd-svar, tror jeg ikke venteliste teller som en plass. Mener det har vært elever som har sluttet i begynnelsen av året og andre som har begynt fordi ventelisteplasser blir ledige. Tror det er meningen at du skal begynne på andrevalget, og så flytte over om det blir ledig på førstevalget ditt?