Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812236 ganger)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21050 på: 24. aug, 2015, 02:44 »
Sitter oppe og tegner litt. :)

Avatar by Fujoshiprincess <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21051 på: 24. aug, 2015, 03:22 »
https://twitter.com/Atrox89/status/635618298042937345?s=09
Se twitter link. Føler jeg burde bytte, kanskje? Men wth skal jeg bytte til. Og jeg vil egentlig ikke fordi jeg har hatt det så mange år. Men på en annen side, når jeg har møtt flere og når de sier de har hørt om meg så blir jeg sånn "har du hørt om meg eller en av de andre Atrox ene?"

Ligger i sengen på Estrel. Har pakket kofferten og er klar til å reise hjem. Det var et bra con, dog det ble en demper på det grunnet concrud.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21052 på: 24. aug, 2015, 07:02 »
https://twitter.com/Atrox89/status/635618298042937345?s=09
Se twitter link. Føler jeg burde bytte, kanskje? Men wth skal jeg bytte til. Og jeg vil egentlig ikke fordi jeg har hatt det så mange år. Men på en annen side, når jeg har møtt flere og når de sier de har hørt om meg så blir jeg sånn "har du hørt om meg eller en av de andre Atrox ene?"

Ligger i sengen på Estrel. Har pakket kofferten og er klar til å reise hjem. Det var et bra con, dog det ble en demper på det grunnet concrud.

Eneste som kommer til mind er nick du har brukt før :0

---

Skal ta klassebilde i dag og få ordna skolebevis and I am not ready. Perfekt dag for overleppa mi å bli hoven, også. La oss håpe den slutter å være teit innen vi tar bilde, lol.

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #21053 på: 24. aug, 2015, 07:37 »
Lenge siden jeg har skrevet her nå..
Sommerferien er over, og har startet på siste året på VGS. Er ikke kommet i klasse med noen av venninnene mine, så misstrives, men men. Fikk ikke skifte klasse av rektor.
Så ser ikke frem til dette skoleåret for og si det sånn.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21054 på: 24. aug, 2015, 08:58 »
Lenge siden jeg har skrevet her nå..
Sommerferien er over, og har startet på siste året på VGS. Er ikke kommet i klasse med noen av venninnene mine, så misstrives, men men. Fikk ikke skifte klasse av rektor.
Så ser ikke frem til dette skoleåret for og si det sånn.

det samme sjedde med meg siste året på skolen, er litt surt i starten men det er ein fin måte å bli kjent med nye folk og få fleire venner

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21055 på: 24. aug, 2015, 15:57 »
( advarsel! en del bannskap)

satan for en mandag. fikk telefon fra modern og hun var jo nygjerrig på Torucon. så nå 10 minutta sia. ringe den jævla brodern og beynne å  kjefte på meg. fordi jeg har ikke ringt min far i løpet av helga. så jeg gjør som min bror sier og ringer min far. hva faen er det han gjør? han driv på med utfrysninger hele tiden og legger skyld på meg for noe jeg aldri har gjort. han føler seg liten og opptrer som en jævla mobber på telefon. så la på telefon og telefonen min blir bombardert med illsinte meldinger fra min far. till og med ting som det ikke er vits å bli sint over. det kjefter han på meg for ingen grunn. satan *brøl* blir såpass forbanna på den satans far min at jeg har lyst å slå han med en planke.


trossalt. tilbake i tida. hvem var der for meg da jeg ble pint og plaget på skolen slik at jeg brukte hele natta på å gråte? min far var aldri der
hvem har bestandig behandlet meg med respekt? ikke min far
hvem har aldri godtatt meg bare for å være megselv? det er min far.

har hatt dette familie problemet i snart 4 år og jeg er drittlei av det

rererere i'm a tromso dragon. rawr

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21056 på: 24. aug, 2015, 17:00 »
MARF DET TORDNER

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21057 på: 24. aug, 2015, 17:23 »
Irritert over at når alt går bra skal alltid minst en større ting stride i mot... ugh.
FurAffinity          DeviantArt


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21058 på: 24. aug, 2015, 18:36 »
-snip-
Helst unngå banning ettersom noen av medlemmene her ikke er så gamle.

On-t: På toget hjem til Heggedal. Gøy på con, men kjenner at jeg sårt trenger alenetid. Blir ganske deilig.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21059 på: 24. aug, 2015, 19:27 »
-snip-
Helst unngå banning ettersom noen av medlemmene her ikke er så gamle.

On-t: På toget hjem til Heggedal. Gøy på con, men kjenner at jeg sårt trenger alenetid. Blir ganske deilig.
jada. prøve å unngå det men det er ikke altid like lett dersom man er i dårlig humør. beklager det
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21060 på: 24. aug, 2015, 20:11 »
Bror: Så hva tok dere bilder for på skolen i dag?
Meg: For Victorias secret undertøys magasin hva tror du!?
bror: -klikker, slenger kopper og kar om seg og kjefter og skriker-

Mind you, jeg nevte det at vi skulle ta skolebilde for skolebevis sånn 2-3 ganger før helga, 1 gang i helga, 1 gang før jeg dro på skolen og med uhell 5 ganger etter skolen (minst to av dem til vær person i huset).

Jeg skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å få sånne tulltak. Jeg er glad jeg flytter ut nermere 1 september.

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21061 på: 24. aug, 2015, 21:29 »
Tok meg et par dager fri for å spille MGS5 på release, så er rimelig happy akuratt nå :D

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21062 på: 24. aug, 2015, 23:09 »
Humøret er mer ustabilt en dubstep o3o plutselig er alt helt greit også boom så dætt humøret helt.. Humørsvingninger er morsomt -3- meeeeh, også hjelper det lite når det eneste en har å gjøra er å se på Anime, serier eller sova.... Fudge ass.... Skulle ønske det var en av knapp for følser ._.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #21063 på: 25. aug, 2015, 01:56 »
Godt å være hjemme igjen! Syns EF gikk ganske etter planen, endelig fått hilst på og blitt kjent med en del utenlandske furs og ikke bare hengt med de norske. Utrolig moro å endelig ha min egen fullsuit, på det meste en dag suitet jeg rundt 4-5 timer med ett par korte pauser i fursuit loungen. Var også veldig heldig å få en av de få cooldown vestene EZWolf hadde på lager fordi den ikke passet en annen fyr, ellers måtte jeg ha ventet til etter EF og fått den i posten (skulle egentlig bare hente skjerfet). Også første con jeg har passet mer nøye på alko inntaket, ikke en eneste dag med fyllesjuke. Var mest plaget av støle og vonde leggmuskler etter mye gåing og fysisk aktivitet hver eneste dag.

Det mest kuleste som skjedde på conet for min del var å bli invitert til photoshooten til OFA og MixedCandy som var på taket av Estrel.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21064 på: 25. aug, 2015, 08:23 »
Kom meg alt for sent på skolen imo. Men whatever, yo. Jeg ser ut som en dass boisss.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21065 på: 25. aug, 2015, 08:57 »
Følte meg dårlig i går kveld og når jeg våknet i dag så ventet litt med og dra på skolen, da jeg hadde tenkt til og dra begynte det og pøse ned <.< viljen min til og gjøre ting går rett til dass med en gang det er dårlig vær... ser ut som jeg blir hjemme hvor jeg ikke har en shit og gjøre :c
jeg vil på skolen...

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21066 på: 25. aug, 2015, 11:28 »
Hater ventetiden hos legen     kommer du 5 min forsein så musser du timen men om du må vente i over 1 time så er det greit   hadde time kl 9.30 om er nettop ferdig

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21067 på: 25. aug, 2015, 13:39 »
det er helt sykt dårlig luft og det er fette varmt her inne og vinduene er ødelagt og vi kan ikke åpne dØRA FORDI VAKTMESTEREN ER EN KUK SOM IKKE ORKER Å SKIFTE VINDU jeg kommer til å dø av luftmangel

vi fikk også friminutt fra 13:17 til 14:05 lol.

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21068 på: 25. aug, 2015, 20:05 »
Nå er det ikke lenge igjen før øreklokkene jeg har vært med på å sponse blir sendt ut, har de kanskje til jul eller noe.
Gleder meg som en liten unge!  [w-happy]

https://www.indiegogo.com/projects/axent-wear-cat-ear-headphones#/updates

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21069 på: 25. aug, 2015, 22:02 »
Endelig kommet tilbake til dans etter en lang pause. Kjenner det er veldig deilig å få vært i bevegelse igjen. ^^ Bestemte meg for å prøve noe helt nytt å startet på latinsk dans; Salsa, bachata og kizomba. Litt rart å danse med en partner fordi jeg alltid har lært at man bare skal følge seg selv, og ikke andre. Blir litt krasj når noen andre skal styre bevegelsene mine isteden. Morsomt er det nå uansett c:

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #21070 på: 26. aug, 2015, 07:36 »
Lenge siden jeg har skrevet her nå..
Sommerferien er over, og har startet på siste året på VGS. Er ikke kommet i klasse med noen av venninnene mine, så misstrives, men men. Fikk ikke skifte klasse av rektor.
Så ser ikke frem til dette skoleåret for og si det sånn.

det samme sjedde med meg siste året på skolen, er litt surt i starten men det er ein fin måte å bli kjent med nye folk og få fleire venner

Det er sant, men har gått i klasse med mange av dem før, vi går rett og slett ikke så godt overrens. De fleste er veldig hyggelige og sånt, men ingen jeg føler jeg noen gang kan bli venn med ;-; Men joda, går seg nok til forhåpentligvis

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21071 på: 26. aug, 2015, 16:41 »
Er en stund siden jeg oppdaterte statusen min, men jeg kan si en ting.
Det siste halve året etter jeg ble en del av the furry community har jeg bare en måte å beskrive mitt inntrykk. x3

https://www.youtube.com/watch?v=-kl4hJ4j48s&feature=youtu.be&t=40

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21072 på: 27. aug, 2015, 01:00 »
Sitter oppe og tegner og hører på regnet og Lana Del Rey. Håper det ikke blir noe torden..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21073 på: 27. aug, 2015, 01:45 »
Sitter oppe og tegner og hører på regnet og Lana Del Rey. Håper det ikke blir noe torden..
vi har tegne hengouts på google + da sitter vi flere i lag å chatter og tegner. kan godt anbefales å komme innom tegne hangouten dersom du vil
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Din status!
« Svar #21074 på: 27. aug, 2015, 13:29 »
Litt trøtt i trynet, jeg og Kaos satt oppe i natt og drakk vodka med fruktkjøtt (les: gullflak) og så på chickflicks til klokka 4