Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823967 ganger)

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21075 på: 27. aug, 2015, 19:34 »
Ble bitt av hund i dag ;-;

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21076 på: 27. aug, 2015, 20:59 »
Jeg er så lei lineær algebra jeg vil tilbake til integralene. :C Hnnnnnggg.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21077 på: 27. aug, 2015, 21:24 »
Har en skoleoppgave om norske gullsmeder, fikk mulighet til og intervjue Miriel design (Josephine Ryan) som ofte har stand på Desucon :'3
Skal også på Norsk gull og ur messe i morgen i lillestrøm ^^
OG jeg har endelig fått den nye mobilen. Fikk eeeeegentlig for noen uker tilbake, men måtte sende til rep fordi den var bugga. Fikk aldri den tilbake før vi ringte og klagde >:V de hadde vist ikke fått beksjed fra butikken om og sende en ny en tilbake, bare og prøve og fikse den vi sendte inn.

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21078 på: 27. aug, 2015, 21:44 »
Blir interessant om jeg overlever morgendagen. Lang skoledag fra åtte til fire, så skal jeg på jobb fra fem til ti. I tillegg skal jeg drive opplæring med en ny en. Litt skummelt å tenke på at jeg skal lære opp noen, med tanke på at jeg har ikke jobbet der i tre måneder enda. o.o
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21079 på: 27. aug, 2015, 22:00 »
^
Du får prøve så godt du kan :3 lykke til, håper du klarer å holde deg våken gjennom dagen ^w^

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21080 på: 27. aug, 2015, 22:24 »
var super koselig på EF i år<3


Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21081 på: 28. aug, 2015, 09:56 »
veldig trøtt her. fordi naboen min begynner å borre i veggen med maskin klokka 5 på morgen. er umulig å få sove så jeg fikk bare totalt 3 timer søv i natt takk til naboen
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21082 på: 28. aug, 2015, 10:09 »
favoritt twitteren min er https://twitter.com/Bill_Nye_Tho__

ler meg skjeiv i klassen atm :') Det er tydelig at jeg ikke sov mer enn to timer i natt :'D

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21083 på: 28. aug, 2015, 16:35 »
vi har tegne hengouts på google + da sitter vi flere i lag å chatter og tegner. kan godt anbefales å komme innom tegne hangouten dersom du vil

Tegner ganske sporadisk som følge av en dårlig data samt litt andre grunner, men tusen takk for tilbudet! :) Skal se på det.

----

Burde helst rydde rommet, men.... bluh. Jeg orker ikkeee.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21084 på: 28. aug, 2015, 17:07 »
uggghh. er det virkelig mulig nobina? jeg hadde vært på besøk hos en venn av meg i tromsdalen og jeg ble jaggu stående i traffikk kaos og fikk ikke lov til å gå av bussen. lengre framme i Aunekrysset så har en buss i fra bussring problemer med Trykklufta som da påvirker bremsene på bussen og det som skjedde var det at bremsene på bussen gikk i lås og derfor måtte de demontere alle bremsene på bussen

sto totalt i 3 timer i kø bare for å komme hjem
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21085 på: 28. aug, 2015, 18:35 »
Ska på Outland og Neotokyo Oslo i mårra med en kamerat :3, gleder meg :D

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21086 på: 28. aug, 2015, 19:59 »
Blir spennende å se hvordan ting er på Kawaiicon i morgen, om en føler seg i form til å dra :)

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21087 på: 28. aug, 2015, 21:26 »
Forrige gang jeg skulle vaske klær glemte jeg å putte i vaskepulver. :)

Denne gangen satte jeg vasken som skulle på 60 på 30. :)

Også glemte jeg å sjekke lofilteret før jeg satte på tørketrommelen. :))))))))

Jeg suger på å være voksen seriøst.

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21088 på: 28. aug, 2015, 23:04 »
Endelig hjemme i godstolen etter en lang dag. Skal si det kjennes godt allerede, og tipper det blir ekstra digg å legge seg snart. <3
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21089 på: 28. aug, 2015, 23:14 »
I am a mess.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21090 på: 29. aug, 2015, 00:09 »
Forrige gang jeg skulle vaske klær glemte jeg å putte i vaskepulver. :)

Denne gangen satte jeg vasken som skulle på 60 på 30. :)

Også glemte jeg å sjekke lofilteret før jeg satte på tørketrommelen. :))))))))

Jeg suger på å være voksen seriøst.

Lofilter.. ugh
Lærte om den rare tingen den ene gangen jeg vasket vaskerommet i forsvaret og måtte faske alt på nytt fordi det var noe som hadde det navnet.

Jeg glemte også å tømme lofilteret idag... Vet ikke hvordan det ble. Har ikke sett på det enda :P

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21091 på: 29. aug, 2015, 02:11 »
^^Welp. Satte ikke fyr på tørketrommelen i hvert fall. in fact. INGENTING BLE TØRT. Så nå er alle mine 18 kvm fylt med tøy som henger til tørk. :C
This is not my day.

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21092 på: 29. aug, 2015, 02:14 »
Folk tok jo helt av når jeg sa at jeg er opptatt fra 9-16
Det er ikke så stas da, jeg er kun i praksis,  har ikke noen fast stilling på butikken så må jo fortsatt bo hjemme. "jobben" er litt på vidda, men tbh, jeg har så angst for støy at jeg kommer til å flytte et stykke utenfor det sentrale, altså det går da busser og jeg har planer om å ta lappen.
you are only confined by the walls you build yourself.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21093 på: 29. aug, 2015, 02:16 »
.y status Drunk!!! :p

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21094 på: 29. aug, 2015, 17:57 »
Ok gutter og gutterinner, jeg søker hjelp! i rundt år 2002(ish) så spilte jeg et 2d skyte platform spill som jeg ikke husker navnet på og det var heller ikke så veldig populært..

har prøvd å google nå i x antall timer men finner det altså ikke.. hovedkarakteren man spiller er grønn (om det hjelper :p ) det var også ganske mange forskjellige våpen man kunne anskaffe.. man måtta ha nøkkler for å åpne dører og levelen jeg husker var en stor jævla jungel.. nå husker jeg ikke helt om det var alle fiendene eller bare en type, men den jeg tenker på har belter for å forflytte seg med og så ganske så sinna ut hele tiden :p

vet dette ikke er mye info, men jeg krysser fingrene for at det er noen her som kanskje forstår hva jeg skal frem til .. :p

Takk på forhand!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21095 på: 29. aug, 2015, 19:46 »
Tror jeg var rimelig drita i gårkveld >.< Kjempekos sammen med furs! :D

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21096 på: 29. aug, 2015, 23:41 »
Tror jeg var rimelig drita i gårkveld >.< Kjempekos sammen med furs! :D
NEI DET VAR DU IKKE *sense the sarcasm*
--
jeg er stolt over meg selv fordi jeg ikke kastet opp i flere timer eller brakk en tå,
vent nå litt,
greide og ripe opp den nye mobilen min og knekke brillene mine dae... \._./
men morro var det cx

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21097 på: 30. aug, 2015, 11:51 »
Ok gutter og gutterinner, jeg søker hjelp! i rundt år 2002(ish) så spilte jeg et 2d skyte platform spill som jeg ikke husker navnet på og det var heller ikke så veldig populært..

har prøvd å google nå i x antall timer men finner det altså ikke.. hovedkarakteren man spiller er grønn (om det hjelper :p ) det var også ganske mange forskjellige våpen man kunne anskaffe.. man måtta ha nøkkler for å åpne dører og levelen jeg husker var en stor jævla jungel.. nå husker jeg ikke helt om det var alle fiendene eller bare en type, men den jeg tenker på har belter for å forflytte seg med og så ganske så sinna ut hele tiden :p

vet dette ikke er mye info, men jeg krysser fingrene for at det er noen her som kanskje forstår hva jeg skal frem til .. :p

Takk på forhand!


Det er ikke Jazz Jackrabbit du tenker på? Det er ihvertfall en 2D platform shooter, men grønn hovedakarkter, og jungel x3

--

Ugh, har vært syk de siste dagene :l Føler meg helt utslitt og bare gjør ikke noe egentlig. Håper jeg blir frisk asap >.<

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21098 på: 30. aug, 2015, 11:54 »
Ok gutter og gutterinner, jeg søker hjelp! i rundt år 2002(ish) så spilte jeg et 2d skyte platform spill som jeg ikke husker navnet på og det var heller ikke så veldig populært..

har prøvd å google nå i x antall timer men finner det altså ikke.. hovedkarakteren man spiller er grønn (om det hjelper :p ) det var også ganske mange forskjellige våpen man kunne anskaffe.. man måtta ha nøkkler for å åpne dører og levelen jeg husker var en stor jævla jungel.. nå husker jeg ikke helt om det var alle fiendene eller bare en type, men den jeg tenker på har belter for å forflytte seg med og så ganske så sinna ut hele tiden :p

vet dette ikke er mye info, men jeg krysser fingrene for at det er noen her som kanskje forstår hva jeg skal frem til .. :p

Takk på forhand!


Det er ikke Jazz Jackrabbit du tenker på? Det er ihvertfall en 2D platform shooter, men grønn hovedakarkter, og jungel x3


nei :( er nok ikke den, men samme stilen over det om jeg ikke husker heeelt feil : D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21099 på: 30. aug, 2015, 14:08 »
*ser på kalender* der var det jaggu søndag igjen. søndag betyr tur på alfheim. yay. dagens motstander er serieleder Rosenborg. detta blir gøy. og til fellow fotball furs så kan dragen sei at kampen TIL - Rosenborg går på Tv2 i kveld klokken 20:00.
rererere i'm a tromso dragon. rawr