Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812730 ganger)

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21100 på: 30. aug, 2015, 14:35 »
Usikker om jeg skal prøve meg på custom russekort eller ta vanlige. .3.
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #21101 på: 30. aug, 2015, 19:03 »
Tilbake fra en weekend i Berlin... var awesome...savner det allerede, selv om jeg veldig sliten i bena :P
Life is boring when you don't know how to live it.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21102 på: 30. aug, 2015, 20:08 »
Hektisk weekend, hatt det gøy med par furs på Nesodden og vært på fest, sett litt på byfest opplegget i Sandvika i dag og klarte dessverre å ryke fjøringen på bilen ettersom noe hadde rustet i stykker, huff. :/
FurAffinity          DeviantArt


Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21103 på: 30. aug, 2015, 20:28 »
Bra helg! Første gang jeg møtte Furs IRL, og det var på CineAnt. Veldig gøy, spessielt med de litt mer tvilsomme dubba filmene  [w-happy]

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21104 på: 31. aug, 2015, 00:10 »
hmm furgy overtalte meg  [w-happy]   give me strength skall prøve å legge fra meg snusen og gå over til e-sigg

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21105 på: 31. aug, 2015, 00:28 »
hmm furgy overtalte meg  [w-happy]   give me strength skall prøve å legge fra meg snusen og gå over til e-sigg
Yay, bra! Srsly, snus er noe av det ekleste jeg vet om. Det lukter vondt og gjør tennene dine brune, osv, osv.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21106 på: 31. aug, 2015, 00:32 »
hmm furgy overtalte meg  [w-happy]   give me strength skall prøve å legge fra meg snusen og gå over til e-sigg
Yay, bra! Srsly, snus er noe av det ekleste jeg vet om. Det lukter vondt og gjør tennene dine brune, osv, osv.

bedre en vanlig røyk men ja :P er ikkje noke posetivt med det

Trina

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21107 på: 31. aug, 2015, 03:10 »
Veldig ensomt og alene om dagene. Ellers drøyer jeg med hobbier bare for å ha noe å gjøre på så jeg ikke blir sprø.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21108 på: 31. aug, 2015, 08:41 »
Det regner ute, og jeg må sykle til bussen -_-

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21109 på: 31. aug, 2015, 10:16 »
hysj nå jeg spiser ikke lunsj i timen hysj

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21110 på: 31. aug, 2015, 12:00 »
Idag skal jeg prøve å komme i gang med trening. Det er de andre jeg bor med også innstilt på, tror det blir lettere når vi er flere. Vi skal lage skjema for en måned om gangen og pisker hverandre i gang.

Jeg skal også mer aktivt prøve å søke jobb. Falt litt fra før EF og den repeterte skuffelsen av negative/manglende tilbakemeldinger. Men har funnet ny motivasjon. Vet ikke hvor den kom fra, men jeg skal ta den i bruk.

Ellers ser jeg frem til helgen og besøk fra England. Skal få besøk av en fyr jeg har spilt wow med i 7 år, + -. Tror det blir fun times.

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21111 på: 31. aug, 2015, 16:50 »
Det regner ute, og jeg må sykle til bussen -_-

Jeg elsker å sykle i regnet!

Så lenge jeg er på vei hjem og ikke skal noe da. Det er ikke like greit når man skal steder og blir våt  [sad]

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21112 på: 31. aug, 2015, 19:08 »
Begynner å planlegge å flytte ut i egen leilighet, samtidig fått vite at jeg skal på møte hos Oslo Dyrebutikk for samtale ang. praksisplass. Håper det blir noe jobb der for det hadde vært knall!

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21113 på: 31. aug, 2015, 19:47 »
Det regner ute, og jeg må sykle til bussen -_-

hihi buss og regn :D er morsomt å kjøre buss i regn, dog ekke noe fan selv å sykle i regnet..
The more i learn about people, the more i like my dog.

Ulvi Yuitza

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21114 på: 31. aug, 2015, 20:36 »
Pakker og ting som skal flyttes til nye huset. Og gjøre loftstuen til et game rom. Og alle kosebamsene (rever) på plass  [ureshii]
Life is too short. Enjoy it to the fullest. Keep doing what makes you happy~

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21115 på: 31. aug, 2015, 20:44 »
Det regner ute, og jeg må sykle til bussen -_-

hihi buss og regn :D er morsomt å kjøre buss i regn, dog ekke noe fan selv å sykle i regnet..

bussn æ tar han ståppe utførr soveromsvindue mett XD træng bare å gå et par meter
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21116 på: 31. aug, 2015, 21:00 »
Woop woop new shit ordered på skruvat, slapper av etter en rather slitsom mandag ellers og klarer ikke å slutte å tenke på fursuiten som snart kommer arghh. D:
FurAffinity          DeviantArt


Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21117 på: 31. aug, 2015, 21:55 »
Det regner ute, og jeg må sykle til bussen -_-

hihi buss og regn :D er morsomt å kjøre buss i regn, dog ekke noe fan selv å sykle i regnet..

bussn æ tar han ståppe utførr soveromsvindue mett XD træng bare å gå et par meter

Joa, har et busstopp rett utenfor, men det hjelper jo lite når det ikke går noen buss jeg kan ta. Eller at sistebussen hjem går ti over halv 7 fra byen om kvelden. Da vil jeg heller sykle i 8 min i regn og motvind, enn å gå i 25 min.
Litt surt å sykle hjem uansett, men jeg hadde så vondt i beina etter en lang dag. Tror ikke jeg hadde klart å gå hjem uansett. Har hatt andre dag på jobb i dag. 8 timer ståing og tråing i butikk. Så sliten av å smile og være oppmerksom på kunder hele tiden. Hvorfor var det en god ide å søke på en jobb som krever at du er utadvendt, når jeg egentlig er det stikk motsatte?

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21118 på: 31. aug, 2015, 22:19 »
tok MR i dag :o hold på og sovne inni maskingreia, den var alt for behagelig ;W

greide og få vann på den nye mobilen så den ligger til sjokktørking atm :c

ny signatur også~

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21119 på: 31. aug, 2015, 22:29 »
Drevet å tegnet en bursdagsgave til moren min (hun har bursdag imorgen)
Skulle bare ønske jeg la merke til hangouten for da ville jeg nokk mest sannsynlig joinet så jeg ikke hadde trengt å sitte alene å tegne :P jaja
Gleder meg til å vise tegningen imorgen å se va hun synes [w-happy]

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21120 på: 31. aug, 2015, 23:02 »
Det regner ute, og jeg må sykle til bussen -_-

hihi buss og regn :D er morsomt å kjøre buss i regn, dog ekke noe fan selv å sykle i regnet..

bussn æ tar han ståppe utførr soveromsvindue mett XD træng bare å gå et par meter

Joa, har et busstopp rett utenfor, men det hjelper jo lite når det ikke går noen buss jeg kan ta. Eller at sistebussen hjem går ti over halv 7 fra byen om kvelden. Da vil jeg heller sykle i 8 min i regn og motvind, enn å gå i 25 min.
Litt surt å sykle hjem uansett, men jeg hadde så vondt i beina etter en lang dag. Tror ikke jeg hadde klart å gå hjem uansett. Har hatt andre dag på jobb i dag. 8 timer ståing og tråing i butikk. Så sliten av å smile og være oppmerksom på kunder hele tiden. Hvorfor var det en god ide å søke på en jobb som krever at du er utadvendt, når jeg egentlig er det stikk motsatte?

tnaaw D: å jobbe i butikk (spesielt matbutikk) er noe dritt, som du sier så er det alltid folk som spør og man forventer at betjeningen er høffelig.. takk gud for at det ikke er slik med buss sjåfører xD jeg har allerede fått hørt at jeg ser ut som den morskeste sjåføren.. jeg gidder da ikke å smile 24/7.. og mitt "normale" utrykk ser kanskje litt "morskt" ut ? xD
The more i learn about people, the more i like my dog.

Farad

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Blep
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21121 på: 31. aug, 2015, 23:13 »
Ferdig med ferie nå.. Back2Work it is... :c

Butikkjobb er kjipt... Det at folk forventer at du alltid skal vite alt, og alltid skal være 100% og i beste humør, det er ganske slitsomt... Nå vet jeg mye og er ofte i godt humør, men noen dager er værre enn andre. Og med kollegaer som er... Ja... "mindre kompetente" til faget blir det slitsomt...

Jaja. Får se hva de har gjort de siste 2 ukene i morgen. Regner med det er en del rot å ordne opp i... >.>

Everchosen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • He who stand with me, Shall be my brother
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21122 på: 01. sep, 2015, 00:29 »
Ferdig med ferie nå.. Back2Work it is... :c

Butikkjobb er kjipt... Det at folk forventer at du alltid skal vite alt, og alltid skal være 100% og i beste humør, det er ganske slitsomt... Nå vet jeg mye og er ofte i godt humør, men noen dager er værre enn andre. Og med kollegaer som er... Ja... "mindre kompetente" til faget blir det slitsomt...

Jaja. Får se hva de har gjort de siste 2 ukene i morgen. Regner med det er en del rot å ordne opp i... >.>

Hvor jobber du bruh O.o?
Death And Despair


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21123 på: 01. sep, 2015, 10:46 »
sovet super godt i det siste.... ikke noe sånne 'stress-drømmer' så det betyr jeg ikke bekymrer meg så mye.
håper ting ordner seg, ikke mere rare antagelser, jeg væffal ikke med på sånt. antagelser kan bare gjøre ting vondt værre.
spesielt hvis man ikke vet noe....
Bwt
jeg blir bedre på å tegne <3
« Siste redigering: 01. sep, 2015, 10:54 av ToraLily »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21124 på: 01. sep, 2015, 12:15 »
fikk gjort prøven på 3 min og fikk 100% rett, så fikk ha 3 timers friminutt. Omg.

uhhhh så you know. Nice meme.