Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812531 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21225 på: 20. sep, 2015, 20:14 »
Har vaska og rydda 99% av rommet mitt, + dusja. Feels good ;u;

Ser ut som det er masse masse plass på pulten min nå som det ikke ligger to tonn drit på det :U

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21226 på: 20. sep, 2015, 20:26 »
Cinema anthromorphique var kjempemorro i går med kjempe godt lag, synd vi måtte stikke så tidlig pga. siste tbane men jaja.

Loppemarked idag og sosialisering med Pax, Soda og en nykonvertert furry. :3
FurAffinity          DeviantArt


Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21227 på: 21. sep, 2015, 23:05 »
Endelig hjemme fra jobb etter lang ventetid ute i mørket på at moren min skulle komme med bilen.. Kjenner jeg gleder meg veldig til å bare flytte ut, ha egen bil, og ta vare på meg selv .-.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21228 på: 22. sep, 2015, 17:26 »
Endelig skjer det noe her i gården. Jobberintervju i morgen(bensinstasjon), kino som støttekontakt på torsdag og på fredag jeg skal prøve å forhåndskjøpe billetter til Muse-konserten som er i Oslo 12. juni neste år. Føler meg litt bedre nå enn tidligere i uken, hvor alt var dass fordi det skjedde null i livet mitt. Ser fortsett frem til dagen jeg kan bestille mat på døren uten å måtte regne på det først.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21229 på: 22. sep, 2015, 18:26 »
Reiser hjem fra Bergen i morgen. Føler at jeg har fått ladet opp batteriene ordentlig nå, etter alt som har skjedd de siste ukene. Skal på visning på fredag, On Ramp-kurs i crossfit i slutten av uken og Weird Al konsert på lørdag! I feel so ~zen~.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21230 på: 22. sep, 2015, 21:17 »
Endelig skjer det noe her i gården. Jobberintervju i morgen(bensinstasjon), kino som støttekontakt på torsdag og på fredag jeg skal prøve å forhåndskjøpe billetter til Muse-konserten som er i Oslo 12. juni neste år. Føler meg litt bedre nå enn tidligere i uken, hvor alt var dass fordi det skjedde null i livet mitt. Ser fortsett frem til dagen jeg kan bestille mat på døren uten å måtte regne på det først.

Glad det går litt bedre for deg. Lykke til på jobbintervjuet! Håper du får jobben og Muse-billetter. :D

-----

Har endelig, etter 678 år med venting fått vasket sengetøy. Hurraaaa..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21231 på: 23. sep, 2015, 16:45 »
Vi hadde en liten generell time om økonomi i dag på skolen, og jeg fant ut at om jeg blir dataingeniør som jeg ønsker å bli, så kan jeg klare å spare opp egenkapital til enebolig på 3 år bare.

det er litt kult, syns jeg.

Så med andre ord så kan jeg spare opp og eventuelt kjøpe noe jeg ønsker meg (som for eksempel fursuit eller reise eller noe annet gøy) uten å måtte grue meg så veldig over tallene :D Det er en hyggelig følelse. Får bare håpe at alt går bra, da. Dataingeniør jobben skal være veldig artig c:
« Siste redigering: 23. sep, 2015, 16:48 av Skyee »

Trina

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21232 på: 23. sep, 2015, 20:20 »
Såg akkurat på nyhetene. Flest vil stemme på homofilt ekteskap i kirken. Interesant verden. Men så er det vel bra å fjerne bort fordommer mot andre på den måten.

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21233 på: 23. sep, 2015, 22:15 »
Har hatt problemer med å sove i det siste. Usikker på hva det er. Våkner 2-3 ganger i løpet av natten, og alltid litt før vekkerklokka. Det er greit det, men stusser litt da det aldri har skjedd før.

Trina

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21234 på: 24. sep, 2015, 07:32 »
Har hatt problemer med å sove i det siste. Usikker på hva det er. Våkner 2-3 ganger i løpet av natten, og alltid litt før vekkerklokka. Det er greit det, men stusser litt da det aldri har skjedd før.
Kan hende om man ikke er utmattet nok. Altså tenker utifra hva man tilbringer hverdagen sin på. Er lettere å sove når man er stentrøtt. Og den beste måten er å ha mye å gjøre på tror jeg. Ikke at jeg sier du ikke har det travelt eller lite å gjøre. Men bare et forslag for å gjøre seg selv trøttere ^^

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21235 på: 24. sep, 2015, 08:19 »
Satt på venteliste til privat psykolog,dps nekter meg fortsatt full utredning man...what if I wanted help asp så jeg faktisk kan jobbe uten space outs, greit å jobbe, men sykelig slitsomt når du ikke engang kan skjule at du plutselig psykisk ikke er til stede,kommer til deg selv og husker ikke en møkk av hva du holdt på med:u

Stikker på konsert snart ogdå om det er biletter igjen, kommer til å dø på meg,men verdt det.


you are only confined by the walls you build yourself.

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21236 på: 24. sep, 2015, 18:06 »
Kan hende om man ikke er utmattet nok. Altså tenker utifra hva man tilbringer hverdagen sin på. Er lettere å sove når man er stentrøtt. Og den beste måten er å ha mye å gjøre på tror jeg. Ikke at jeg sier du ikke har det travelt eller lite å gjøre. Men bare et forslag for å gjøre seg selv trøttere ^^

Det er mulig. Jeg er rimelig aktiv, men sjeldent jeg er stuptrøtt om kveldene.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21237 på: 24. sep, 2015, 23:20 »
Satt på venteliste til privat psykolog,dps nekter meg fortsatt full utredning man...what if I wanted help asp så jeg faktisk kan jobbe uten space outs, greit å jobbe, men sykelig slitsomt når du ikke engang kan skjule at du plutselig psykisk ikke er til stede,kommer til deg selv og husker ikke en møkk av hva du holdt på med:u

Stikker på konsert snart ogdå om det er biletter igjen, kommer til å dø på meg,men verdt det.

håper du kommer til DPS via privat psykolog

eg snakket med fastlegen min og fekk henvisning til dps med 2 måneder ventetid
så 1/10 så skall eg inn til dps

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21238 på: 25. sep, 2015, 02:13 »
Satt på venteliste til privat psykolog,dps nekter meg fortsatt full utredning man...what if I wanted help asp så jeg faktisk kan jobbe uten space outs, greit å jobbe, men sykelig slitsomt når du ikke engang kan skjule at du plutselig psykisk ikke er til stede,kommer til deg selv og husker ikke en møkk av hva du holdt på med:u

Stikker på konsert snart ogdå om det er biletter igjen, kommer til å dø på meg,men verdt det.

håper du kommer til DPS via privat psykolog

eg snakket med fastlegen min og fekk henvisning til dps med 2 måneder ventetid
så 1/10 så skall eg inn til dps


Jeg ønsker deg og @Flame lykke til hos deres respektive psykologer, og krysser fingra for at dere kommer dere gjennom prossessene med folk som tar dere på alvor! Isåfall trur jeg det også kan bli en lærerik periode uansett hva utredningene kommer fram til!
At man er spent og har man tanker rundt dette midt oppi all usikkerheten som også vil være der er forståelig, det er tross alt en sjøl en skal gå igjennom og kartlegge osv. Som regel ordner ting seg til slutt sjøl om ting kan ta fordømt lang tid (det kan jeg skrive under på, feksNAV er ikke gode..)!
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21239 på: 27. sep, 2015, 02:08 »
Kom plutselig to grevlinger løpende opp veien mot meg ista @.@ Den ene snuste litt på meg før den løp bort. Trodde det først var to hunder som løp fritt rundt midt på natta xD

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21240 på: 27. sep, 2015, 13:56 »
Kom plutselig to grevlinger løpende opp veien mot meg ista @.@ Den ene snuste litt på meg før den løp bort. Trodde det først var to hunder som løp fritt rundt midt på natta xD
åååå grevlinger owo
--
jeg vil slappe av :V men greier ikke fordi jeg føler på og finne på noe, men jeg trenger og slappe av før jeg får sammenbrudd

Trina

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21241 på: 27. sep, 2015, 14:30 »
floppy ears downwards

Cookie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 48
  • Gaming and space plz!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21242 på: 27. sep, 2015, 15:05 »
kjeder meg... prøver å finne på noe å gjøre... noen ideer?
SPACE! Yeah!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21243 på: 27. sep, 2015, 18:43 »
kjeder meg... prøver å finne på noe å gjøre... noen ideer?
Jeg gamer med venner stort sett. Hjelper veldig mot kjedsomhet.

UsagiKun: oh man. Jeg syntes de er dritskumle. Bra den ikke beit deg i foten.
« Siste redigering: 27. sep, 2015, 18:45 av Atrox »

Cookie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 48
  • Gaming and space plz!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21244 på: 27. sep, 2015, 21:45 »
kjeder meg... prøver å finne på noe å gjøre... noen ideer?
Jeg gamer med venner stort sett. Hjelper veldig mot kjedsomhet.

UsagiKun: oh man. Jeg syntes de er dritskumle. Bra den ikke beit deg i foten.
kan vel gjøre det. Takk for tipset [smile]
SPACE! Yeah!

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21245 på: 28. sep, 2015, 00:08 »
Kommet hjemm fra en trivelig kveld med venner =^-^= koser meg med litt øl <3 vil også gratulere Exodai med dagen. Gratulerer med dagen kompis!

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21246 på: 28. sep, 2015, 02:08 »
Kastet ut fra praksis i ordiner bedrift pga jeg kom overhode ikke overens med de jeg jobbet med.
Skal de ha meg tilbake til noe skjerma nå,så må jeg bare si meg ærlig JEG ORKER IKKE???!  Ok?? For noe skjit,likte meg der helt fint og vil ha en ny sjanse et annet sted,but how about no? Hva om jeg klikket med noen på en annen arbeidsplass? *sighs *
"hva er det du der etter"
Hele miljøet bare begynte å plage meg....
Heldigvis er det ingen tvang å gå på tiltak når man er under behandling.
« Siste redigering: 28. sep, 2015, 02:10 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21247 på: 28. sep, 2015, 12:14 »
Exowuffen har bursdag i dag o3o gratulereer din gammlefjott cx
--
jeg har så mange ideer til commissions jeg vil ha, men alt for lite penger :C

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21248 på: 28. sep, 2015, 15:25 »
Vi fikk en masse nye varer i dag på jobben, men jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er for tidlig å begynne med julevarer når ikke september er over en gang. Liker ikke at julen skal presses til å starte tidligere og tidligere hvert år

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21249 på: 28. sep, 2015, 16:55 »
Våknet av telefon. Fikk ikke jobben. Så jeg la meg til å sove igjen. Kanskje på tide å stå opp nå. e__e