Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812255 ganger)

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21600 på: 17. des, 2015, 21:53 »
OMG, alle som har sjansen burde se den nye Star Wars filmen burde se den! Så den i dag på premiere og den var AMAZING 11/10

Jeg skal kanskje se den til helgen; gleder meg [ureshii]
brabrabra! gle deg! :3

OMG, alle som har sjansen burde se den nye Star Wars filmen burde se den! Så den i dag på premiere og den var AMAZING 11/10

er tydelig inspirert fra episode 4-6 men forsatt :P terningskast 6 :P utrolig bra film
bare 1 ting som var litt ireterendes men skall ikkje spoile noke 
relativt glad for at de er inspirert, får litt mer good ol' star wars feel da :'3
The raccoons will rule the world! But first we nap

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Din status!
« Svar #21601 på: 19. des, 2015, 15:26 »
Spiller skate 3 og tar det max chill basically. Skal snart i studio og spille inn coverlåt, det blir gøy : 3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21602 på: 19. des, 2015, 16:14 »
Fikk en telefon i går. Etter nyttår begynner jeg med arbeidspraksis i dyrebutikk, i starten tre dager i uken. Håper det kan lede til fast ansettelse etterhvert. Det tok tid, men jeg er glad jeg har gode nyheter å fortelle når jeg kommer hjem til jul. Nå koser jeg meg med secret santa og musikk. Reiser til Bergen i morgen for å feire jul med familie. \o/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21603 på: 19. des, 2015, 19:44 »
Jeg er nesten ferdig med min del av secret santa :'D brukt mye tid på den nå as. Blir skøy å se alle andres innlegg på julaften!

Gleder meg også til mandag, kan hende jeg får møte vennina mi og kjæresten hennes da :3 Det blir kjempekos! :'D Kanskje det blir litt fireball og heimbreinnt og! yaaaay 8D

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21604 på: 20. des, 2015, 00:28 »
Kan noen stoppe tiden for meg? Jeg trenger ihvertfall ei uke til før jul. Tradisjon tro lager jeg meg alt for mye arbeid i julegavene jeg vil gi. Når jeg i tillegg ikke har juleferie, blir det masse stress som jeg egentlig ikke takler >.< Ikke ferdig med noen gaver enda, og har også secret santa å bli ferdig med. Trodde ikke det skulle bli så mye å gjøre på jobben heller. Har vel tatt tre ekstra vakter i desember. Var klar over at det var mye å gjøre i en butikk i jula, men ikke at det var så ille... Har egentlig mest lyst til å pakke meg inn i dyna og ikke komme frem før i februar. Kan ikke noen vekke meg når jula er over?

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21605 på: 20. des, 2015, 05:11 »
Konstant truet med å bli kastet ut hjemmefra igjen -.-"
Prøv en gang til å jeg lover at jeg skal lage et rent spetakkel for deg...blånekter flytte før jeg får jobb
 ><
« Siste redigering: 20. des, 2015, 05:15 av Flame »
you are only confined by the walls you build yourself.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21606 på: 20. des, 2015, 16:25 »
pakke pakke. ut å reise i morgen
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21607 på: 20. des, 2015, 17:57 »
Liten tur innover i marka med tremenningen min idag, absolutt bedre fra forkjølelsen som har plagd meg noen dager nå - men det føles litt som å puste gjennom et sugerør i halsen. Satser på at jeg ikke blir verre igjen..
Lenge håpa å se noen villdyr igjen, det fikk jeg - men ikke på den måten jeg ønska.. Denne stakkaren lå livløs på bakken... :

https://www.dropbox.com/s/k7r8ofozycfh9vw/20151220_133521.jpg?dl=0

Fant ingen spor av kamp eller angrep av noe slag på den, håper det ikke var gift som tok den, kan være andre naturlige årsaker til dødsfallet. Sjøl om naturens gang er slik så skulle jeg ønske den bare spratt opp og fór unna.. I det minste så vi to lysende øyepar fra to Rådyr i skumringen på vei hjem igjen da iallefall...
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Sleek

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21608 på: 20. des, 2015, 19:08 »
For øyeblikket er jeg superglad fordi jeg har endelig kommet meg rundt til ett ordentlig design for fursona'en min. Tok bare 6 måneder xD
Ellers så er jeg lei meg for at jeg må feire jul alene. Men har ikke hatt noe julestemning, så det gjør meg egentlig ikke så alt for mye.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21609 på: 20. des, 2015, 19:35 »
Sitter egentlig med en koselig følelse i magen. Gamle venner kommer tilbake til byen min c: det er så koselig når jeg kan ringe noen opp en kjedelig dag og spørre om vi kan henge sammen, eller bare gå en tur og ta en sigg sammen. Det er så koselig <3

Eneste jeg kan klage på er vell at kjæresten ikke er her. Og at nettet er gåent, er jo kjekt at jeg kan bruke mobilen som modem da, på en måte. Men så lenge jeg kan henge sammen med gamle venner, så tror jeg ikke jeg trenger noe nett ^^ Eneste er vell for å se film via netflix eller høre musikk via spotify da, men det er det 4g er til, haha!

Gleder meg litt til den 22 januar, da kommer kjæresten på besøk igjen, så skal vi feire bursdagen min sammen ^^ det blir koselig :D

Snowtail

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 71
  • Heisann alle sammen
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21610 på: 20. des, 2015, 20:43 »
Nærmer seg jul nå.. Enda masse igjen og gjøre. Gaver som skal pakkes inn, enda ikke pynta treet, men var å henta det idag (fint med privat skog ^^ )
Så er jeg litt sånn uggen i magen.. Du vet sånn følelse du får når du er stor forelska, men vet at på grunn av avstand blir det veldig vanskelig.. Og skype kan bare gjøre så mye..

Hadde håpet å få besøk av henne før jul, men det ser veldig dårlig ut nå :c
Men man må bare bite det i seg og drukne sorgene i en dyp flaske morgan..

Ellers så har jeg bilproblemer, økonomiske problemer, familie problemer..
Men jeg smiler da enda så ^^

Av og til er det best bare å fortrenge dårlige ting.. Orker ikke være sur i jula.. Men når familien samles så vet jeg hvordan det blir..
Alkohol skulle ikke vært på bordet under julemiddagen..
Tenker bare på ungen.. Jeg vet hvordan jeg hadde det når pappa var dritings på julaften.. Det er skummelt.. Og jeg sitter igjen med ingen gode juler så lang i livet.. Håper at jeg får en snart..

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21611 på: 20. des, 2015, 23:29 »
Hatt en fin før-julsfeiring med Exodai og hans familie ^^ Lang tur i bil fra Halden til Oslo i dag da, men ett "rastestopp" på Nesodden for å spise og bade o3o Bare to dager med jobb til uka, deretter julefeire! :3

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Din status!
« Svar #21612 på: 21. des, 2015, 13:42 »
Konstant truet med å bli kastet ut hjemmefra igjen -.-"
Prøv en gang til å jeg lover at jeg skal lage et rent spetakkel for deg...blånekter flytte før jeg får jobb
 ><


Bor du nært Stavanger så får du låne sofa hvis noe skjer. Jeg tilbyr gjerne overnatting for en furry som sliter hjemme. ^^ Har vært igjennom same "utkastelsesgreiene" selv :/

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21613 på: 22. des, 2015, 01:32 »
vært oppe nå i 48 timer uten søvn. har hatt alt for mye å gjøre. sitter på toget på vei mot namsskogan
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21614 på: 22. des, 2015, 17:25 »
Rydda på rommet og fant to dritbrae høytalere og en svær Star Wars plakat, totaly worth it xD

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21615 på: 24. des, 2015, 22:10 »
Da går julen mot slutten. Jeg har en julefeiring i morgen også da, så ikke helt over for meg enda. Spiste sånn 1/10 av det vi hadde laget av mat så blir vel en del julemat utover uka også tenker jeg :P Nå har jeg laget meg litt gløgg, og ser på en tim allen julefilm. Håper alle hadde/har en fin jul *masse klemmer*

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21616 på: 25. des, 2015, 21:16 »
På tur i Raufoss med Soda hos besteforeldrene hennes, godt å få slappet litt av i jula.

I tillegg fikk jeg signert ny arbeidskontrakt i julen hos et nytt firma fra nyttår.
Et helt lass er tatt av skuldrene og jula kan nytes. uwu
FurAffinity          DeviantArt


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21617 på: 25. des, 2015, 22:13 »
stille dag as... o.o lurer veldig på hva jeg skal gjøre... x3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21618 på: 25. des, 2015, 22:58 »
stille dag as... o.o lurer veldig på hva jeg skal gjøre... x3

Du kan jo gjøre nada, har ikke gjort en skjit i hele dag.. : D
The more i learn about people, the more i like my dog.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21619 på: 26. des, 2015, 00:22 »
stille dag as... o.o lurer veldig på hva jeg skal gjøre... x3
Du kan jo gjøre nada, har ikke gjort en skjit i hele dag.. : D

blir rastløs av ikke gjøre noe D: er ikke vant til å bare sitte en hel dag.... uten å gjort noe nytte... blir kjedelig i lengden....
siden ikke noe jobb, så er jo ferie for meg HELE ÅRET. såååååå... ja. kjedelig =/

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #21620 på: 26. des, 2015, 02:41 »
stille dag as... o.o lurer veldig på hva jeg skal gjøre... x3
Du kan jo gjøre nada, har ikke gjort en skjit i hele dag.. : D

blir rastløs av ikke gjøre noe D: er ikke vant til å bare sitte en hel dag.... uten å gjort noe nytte... blir kjedelig i lengden....
siden ikke noe jobb, så er jo ferie for meg HELE ÅRET. såååååå... ja. kjedelig =/

Vel har selv"ferie" jeg og, men uten noen form for pengestøtte /inntekt såe... D kunne vært verre.


Hadde jeg fått støtte ville jeg klart å tatt ting mer med ro og gjort mer fremfor å stresse med å prøve å få en jobb for å tjene no.

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21621 på: 26. des, 2015, 04:22 »
spiller COD mens jeg hører på "hva skal vi gjøre i dag" sangen fra pippi ._.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21622 på: 26. des, 2015, 13:40 »
Leker meg med Raspberry Pi'en som jeg fikk til jul~ Selv om jeg jobber med den uten grafisk grensesnitt, så er det overraskende mye som går uten problemer o.o Er kjempegøy!

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21623 på: 26. des, 2015, 23:30 »
ikke hver dag man våkner opp og ser brøytebilen står planta i hagen.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21624 på: 27. des, 2015, 14:44 »
SNØØØ!!!! endelig <3
håper den holder seg sånn <3

btw : så mye bedre å fursuite i snø.... <3 minus grader er fursuiters venn <3