Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812622 ganger)

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #350 på: 15. feb, 2010, 00:09 »
jeg har det bare bra skal legge meg snart. skal forbedre litt skole gang i morgen selv noe på lærling ting jeg må igjenom. så etter det skal jeg til tannpineren

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #351 på: 15. feb, 2010, 01:20 »
Jeg har spist OREOKAKE i dag, hvordan kan jeg ikke være glad<3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #352 på: 15. feb, 2010, 10:22 »
Wheee, jeg har det braaaa. Jeg fikk verdens søteste gave i posten på lørdag, whee. n_n
Såeh. Da var den helga overstått. Jeg er drittrøtt, selvom jeg la meg forholdsvis tidlig i går. Jeg er bare skolesliten, tror jeg. xD
.. så har jeg engelskartikkel å skrive til i morgen, om USA. Om det er mulig å oppnå "The American Dream" eller noe i den duren. Meh. Stygge lærer, som gir oss artikkel rett før ferien. :C
-whine-

Oh well. Så nå sitter jeg på skolen, har geografi og samfunnsfag. Delingstime, sååå. x3 Nå skal vi jobbe på ei oppgave i geografi eller noe, så har vi samfunnsfagsprøve på fredag. Heldigvis ikke gym i morgen, da, så slipper jeg gå opp til idrettshallen på glattisen. ;u; Gå sånn 2-3 km på speilblank is i oppoverbakke er litt sux. Men slipper jeg i morra, fordi da har vi teoriiii. .. det suger litt det og, men litt spennende å lese og sånn. x3

*gjespe*
Vi har akkurat diskutert innvandrere og sånn i samfunnsfagen, så det første en i klassen sier (samme som argumenterte med tysklæreren min) er at han ikke er fordomsfull. Så greit er det, liksom. Men så spør læreren hvordan muslimene er, for å ta et eksempel. "DE ER TERRORISTER OG SELVMORDSBOMBERE" .. xDD Selveid. "Om du tar det som at jeg er fordomsfull er det ditt problem >:C *fnys*"
Skjønner virkelig ikke logikken hans, menmen.
Nå kom læreren vår tilbake, og vi har fått oppgave om å beskrive utviklingen av primærnæringen, sekundærnæringen og tetriærnæringen i lys av globaliseringen eller noe. Kjedeliiiig. Jaja, snart ferdig though.

.. jeg vil ha vinterferiee. D8

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #353 på: 15. feb, 2010, 19:41 »
Vondt... i.... magen. Altfor mye latter.

På moro skyld leste jeg Application to Register Permament Residence.
Synes sånne alltid har litt komiske/surrealistiske spørsmål.

F.eks. "Har du blitt anmeldt, anklaget, arrestert.. bla bla... for alt mulig utenom brudd på trafikkloven?" (hvorfor akkurat den?) eller "Har du under perioden 1933 og 1945 vært medlem av Nazi partiet". Er litt tvilsom på at USA mottar mange som både er over 65 OG tidligere assosiert med dem.
Eller favoritten min "Have you ever engaged in genocide?". 99.999999999% av jordens befolkning vil svare nei. Unntakene vil ha gjort verre ting enn å lyve på skjemaet.

Uansett. Selve latterkulen skyldtes at jeg chattet med en kamerat. Han og jeg er ihuga Invader Zim fans.
Plutselig kom jeg over: "Do you intend to engage in activity to overthrow the goverment?".
Nå klarer jeg ikke å bli kvitt bildet av en 24 åring som går i full ZIM-modus på en US airport.

ZIIIIIIIIIIIIIIM!

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #354 på: 15. feb, 2010, 19:44 »
Jeg har det bare bra:-) nå har jeg betalt for litt av suiten min gleder meg det blir ferdig:-) Jeg har vært på jobben og er litt sliten. men men son er det.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #355 på: 16. feb, 2010, 00:24 »
Humøret mitt er som en berg og dalbane om dagen. Går fra å føle meg depressiv og engstelig til å føle meg relativt avslappet og godt.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #356 på: 16. feb, 2010, 08:27 »
Humøret mitt er som en berg og dalbane om dagen. Går fra å føle meg depressiv og engstelig til å føle meg relativt avslappet og godt.

Isj. Hater sånne perioder.
Hos meg pleier det å skylde hvis jeg har enormt mange ting som står på vent/venter på svar.
Hjelper veldig hvis du har noen du kan fortelle dine egne tanker til. En fortrolig venn/familiemedlem passer best, men fastlegen fungerer også(pga. taushetsplikt).

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #357 på: 16. feb, 2010, 08:55 »
Vet hvordan du har det, har det sånn selv, Fredag og lørdag følte jeg meg som kongen på haugen, Nå føler jeg meg bare irritabel og at alt gåt til helvete, hater bortimot alt og alle nå. Byner å lure på om jeg er manisk depresiv?

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #358 på: 16. feb, 2010, 10:06 »
Bare ikke begynn med Zoloft; det suger, lol.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #359 på: 16. feb, 2010, 11:34 »
Hey kul avatar Trashie, Lyst til å kozemoze den  [w-happy]
Rart hvorden en positiv kommentar kan lysne på ting. Ting går gennerelt bedre når man spenner støvla, høljer i seg kaffe og setter på Dragonforce på full F!
Figgelywiggelyweeee!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #360 på: 16. feb, 2010, 12:36 »
Byner å lure på om jeg er manisk depresiv?

Vel først og fremst foretrekker jeg å kalle det "bipolarisme",
da det dreier seg om enormt svingende humør utover normalen.
Uansett så gjelder tipset jeg gav Trash.
Den første kuren for depresjon er å ha noen du kan snakke om "rått og røtti" med.
Enklere sagt, noen du tør å felle en tåre sammens med. Det har en tendens til å gjøre humøret mer stabilt, og gjør "dalene" mye mer håndterbare.
Hvis det ikke er nok, og du har perioder hvor du føler deg helt innelåst eller orker ikke de vanlige/hverdagslige tingene SNAKK med en lege ASAP.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #361 på: 16. feb, 2010, 17:25 »
Har tatt årstudium i psykologi, så jeg vet meste av det der, Hodekrympern min mente jeg kunne være distrantopisk.
Gikk på piller ble agressiv av det, slutta. Uansett ting går vell opp og ned regner jeg med, skulle bare ønske seg at det stabeliserte seg litt, helst på et litt høyere nivå.
Og forresten har jeg fobi mot leger, etter de forsjøkte å trøkke en flere centimeter lang sprøyte oppi ryggen på meg.
Alikevell har jeg en greie for sykepleiere, "er sammen med en lol"

« Siste redigering: 16. feb, 2010, 17:29 av Ziggy_wolf »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #362 på: 16. feb, 2010, 18:28 »
Aha. Eneste hjernene jeg kan fikse er PCer :p
Speaking of which. Godt humør. Ser ut til at min diagnose av "pasienten" var korrekt. Ødelagt skjermkort.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #363 på: 16. feb, 2010, 19:52 »
Oh, høres dyrt ut

Son44

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #364 på: 16. feb, 2010, 20:35 »
Oh, høres dyrt ut

Enig



Helt normal dag på skolen/hjemme

Sitter og "koser" meg med anatomi tegninger <_<'

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #365 på: 16. feb, 2010, 20:40 »
Neida, slapp billig og raskt unna. All service er utført selv, og kom over et greit skjermkort til rundt tusenlappen.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #366 på: 16. feb, 2010, 20:58 »
Ja jeg har det bare bra har vært å svømt med den mellomste jeg er onkel til

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #367 på: 16. feb, 2010, 23:45 »
--slettet--

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #368 på: 17. feb, 2010, 07:45 »
nå er det mere litt sånn hipp og happ her.
jeg kinda gleder meg til å se hvilken gruppe jeg havner på idag, om jeg blir sammen med noen jeg vill være med, eller om jeg må være sammen med noen jeg ikke vill være med. siden, vi har en del ekle folk her. altså, jeg bryr meg ikke hvordan den personen ser ut, så lenge vi jobber fint sammen, men når de begynner å bli ekkel så XC

så, 8 - 10ende skal ha mattematikkens dag idag, og det er en del folk som er petty ekkel såeh, håper det går bra.

ellers, så smågruer jeg meg til mattematikkens dag, spessielt siden det er et fag jeg er dårlig på xD..

OGSÅ gleder jeg meg til å komme hjemm å se om pelsen er kommet! 8D
også om ikke pelsen er kommet, så kan jeg tegne! :D
også også også YAY.

om pelsen kommer går jeg på stream 8D tror jeg.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #369 på: 17. feb, 2010, 10:37 »
trøtt! x3
også er jeg litt små irritert på dette fucka nettet vi har på skolen xP
Bruker lengre tid enn det jorda bruker på å snu polene x3 geeshes...
Ellers så sitter jeg bare her å venter på at klokka skal bli 11:30 :3 da stikker jeg... Legetime x3

gleder meg til vinterferien <3 :3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #370 på: 17. feb, 2010, 11:01 »
Well, windows 7 versjonen min går ut om 7 dager, 12 dager til deadline, er jeg stressa, det kan du banne på

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #371 på: 17. feb, 2010, 12:37 »
Well, windows 7 versjonen min går ut om 7 dager, 12 dager til deadline, er jeg stressa, det kan du banne på

Crack ftw... |D

.. IIIIKKE AT JEG STØTTER NOE SÅNT DA SEFF! >:C

*host* >w>

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #372 på: 17. feb, 2010, 12:47 »
*host* seff ikke. >w>

Jeg elsker norsklæreren min i dag. XD
Han prøvde SmartBoarden, som er en svær tablet, kinda'. Så han satte seg ned å fargela blomster og skrev randomme ting på tavla, og failet totalt. Det så ut som en 4-åring som har laga det. Hoho, så søtt. .. Og wow. En i klassen slikka set nettopp på albuen. Sick. owo
Så nå er det full diskusjon om selvsuging og what not, mens en retard sitter og spyr vitser. "MAX ANUS. .. BWAHAHAH *lattekrampe selv*"

Såååå.. jeg har det fint. Snart helg, jeg må snart pakke og vaske klær til Oslo og jeg er ferdig med det værste som skal leveres inn. ;u; <3
Engelskstil, som jeg må rette litt på, så reklameanalyse. Bare.. Matteinnlevering, geografiinnlevering, tyskinnlevering og tyskprøve igjen. *flails*
.. EH ja. Ikke så mye det, da, bare noe småtterier. Men seff skal alt inn. xD
Og pærebrus er godt. Det er ananasbrus også <3 *kose seg med*

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #373 på: 17. feb, 2010, 13:05 »
Antar det er RC versjonen. Tester sånne pluss Linux distroer kun på VMWare selv :)

Humør: Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Pga. Baxxter og nytt skjermkort kom jeg meg ikke i seng før rundt halv et. Neida, kan kun skylde på meg selv som tenkte "bare lite grann til" mens Baxxter jaget meg i TF2. Dog litt dumt når man må opp 5 timer etterpå pga. 7-vakt på jobben.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #374 på: 17. feb, 2010, 13:18 »
Jeg elsker norsklæreren min i dag. XD
Han prøvde SmartBoarden, som er en svær tablet, kinda'. Så han satte seg ned å fargela blomster og skrev randomme ting på tavla, og failet totalt. Det så ut som en 4-åring som har laga det.

Wohoo! Finnes det folk som har like raffinert tegnestil som meg selv.