Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812079 ganger)

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21700 på: 29. jan, 2016, 07:52 »
@Wolfy Darksilence: alltid kos å flytte inn i ny leilighet :3

Andre tur til tannlegen denne uken, en gammel fylling som må tas opp og fylles på nytt .. tror jeg tar den bedøvelsen xD

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21701 på: 30. jan, 2016, 20:08 »
Har veldig lyst på en ((ny)) katt. Det er så "stille" her uten en.

Foreldre er usikre på å få en ny fordi søsteren min er allergisk... men hun skal bo i Danmark i 2+ år til .-.
Hun er bare ikke noe flink til og ta allergitablettene sine som gjør at hun klager en del...
og jeg er ganske sikker på at hun også har lyst på en katt.

Edit: har også hatt en ganske uvanelig følelse de siste dagene... startet på zoloft på mandagen og siden onsdag/torsdag kjenner jeg smaksansen min har blitt veldig forminsket. Cola smaker som vann med rar smak, pizza og mac'n'cheese smakte heller ikke like mye som det pleier...

søkte rundt om det på nett og fikk bare op folk som har mistet smaks og luktesans helt etter og ha gått på zoloft i bare ett par uker... skal heldigvis til legen på tirsdag og onsdag så skal se etter hva det er og gjøre ._. tror jeg tar en pause fra zoloft til da...
« Siste redigering: 30. jan, 2016, 21:52 av Paxy »

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21702 på: 30. jan, 2016, 23:12 »
https://www.youtube.com/watch?v=oby9CtGT6wg


legger til en liten men sinnsyk artig video fra honningsvågrevyen i finnmarka

sånn bestiller dere legetime i finnmarka

*dør av latter*
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21703 på: 01. feb, 2016, 00:08 »
Fikk en Scraggy-bamse av Atrox og Skarpen. Livet mitt er litt mer komplett nå.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #21704 på: 01. feb, 2016, 20:36 »
Norsk tollvesen strikes again! ROAR!

Sendte DTD til USA: Holder på varen i 3 dager, melder så at valutaen er feil (kan ikke være null). 10 øre derimot er holt godtatt. Jeg sendte ny med verdi 10 kroner.
La til 1 tall på originalen av purr faenskap.

Fursuit sendes tilbake: USA sier all dokumentasjon er helt OK. Norsk tollvesen sier: "Viktig dokumentasjon mangler".
Sendte de nettopp en full dokumentasjon på avtalt pris (kopi av epost) og dokumentasjon på at pengene faktisk var overført.

Som jeg "elsker" tollvesenet.

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21705 på: 02. feb, 2016, 09:56 »
Går gjennom litt forvirrende tider personlig (puberteten er jeg ferdig med så det er ikke den som kommer tilbake håper jeg! <.<).
 Søkte meg inn på Helse og oppvekst linjen VG1 i fjor som en optimist fordi det hørtes morsomt ut og jeg er jo glad i folk! ^^ Men nå som det begynner å bli tid for å søke til neste år er jeg blitt veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Har elsket å være på HO dette året, men følger ikke at jeg passer inn på her. Så har lyst til å gå noe annet neste år!
Problemet igjen er at jeg ikke aner hva jeg skal søke til neste år! Har ingen interesser som virker bra som karierevalg. Eneste jeg vet er at det skal være et yrkes-fag fordi studiespess er så GØRR KJEDELIG. Men sitter litt tomt nå og aner ikke hva jeg skal gjøre med det lille livet mitt noe man liksom skal vite på denne tiden tydeligvis ,_,
The raccoons will rule the world! But first we nap

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21706 på: 02. feb, 2016, 10:45 »
Går gjennom litt forvirrende tider personlig (puberteten er jeg ferdig med så det er ikke den som kommer tilbake håper jeg! <.<).
 Søkte meg inn på Helse og oppvekst linjen VG1 i fjor som en optimist fordi det hørtes morsomt ut og jeg er jo glad i folk! ^^ Men nå som det begynner å bli tid for å søke til neste år er jeg blitt veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Har elsket å være på HO dette året, men følger ikke at jeg passer inn på her. Så har lyst til å gå noe annet neste år!
Problemet igjen er at jeg ikke aner hva jeg skal søke til neste år! Har ingen interesser som virker bra som karierevalg. Eneste jeg vet er at det skal være et yrkes-fag fordi studiespess er så GØRR KJEDELIG. Men sitter litt tomt nå og aner ikke hva jeg skal gjøre med det lille livet mitt noe man liksom skal vite på denne tiden tydeligvis ,_,

Snakk med rådgiver på skolen? :) Håper du finner ut av ting snart ^w^

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21707 på: 02. feb, 2016, 15:02 »
Men sitter litt tomt nå og aner ikke hva jeg skal gjøre med det lille livet mitt noe man liksom skal vite på denne tiden tydeligvis ,_,

Så lenge du velger en yrkesfaglinje der du kan bygge på for å få studiekompetanse enten tredjeåret eller senere så er det ikke så farlig hva du velger tbh. Jeg ante ikke hva jeg skulle bli når jeg gikk på VGS, men gikk likevel Media fordi jeg elsker foto. Nå er jeg straks utdannet som PT, og jeg har vært innom alt som finnes av yrker, og jeg er enda ikke sikker på hva jeg vil bli når jeg blir "stor". Velg det som motiverer deg mest til å fullføre VGS! Du er ikke stuck som helsefagarbeider selv om du velger det på VGS c:

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21708 på: 03. feb, 2016, 18:57 »
https://www.youtube.com/watch?v=oby9CtGT6wg


legger til en liten men sinnsyk artig video fra honningsvågrevyen i finnmarka

sånn bestiller dere legetime i finnmarka

*dør av latter*

jeg bor i hvåg jeg da, og kan confirme xD ayy

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21709 på: 03. feb, 2016, 21:40 »
Det er nå februar. Jeg har vært og trent. Så alle de som påsto at det bare var en januargreie, at jeg kom til å bli støttemedlem innen februar osvosv kan gå og legge seg >:C

Jeg klarte også en øvelse jeg ikke har fått til før. *stolt* :')

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21710 på: 03. feb, 2016, 22:19 »
Men sitter litt tomt nå og aner ikke hva jeg skal gjøre med det lille livet mitt noe man liksom skal vite på denne tiden tydeligvis ,_,

Så lenge du velger en yrkesfaglinje der du kan bygge på for å få studiekompetanse enten tredjeåret eller senere så er det ikke så farlig hva du velger tbh. Jeg ante ikke hva jeg skulle bli når jeg gikk på VGS, men gikk likevel Media fordi jeg elsker foto. Nå er jeg straks utdannet som PT, og jeg har vært innom alt som finnes av yrker, og jeg er enda ikke sikker på hva jeg vil bli når jeg blir "stor". Velg det som motiverer deg mest til å fullføre VGS! Du er ikke stuck som helsefagarbeider selv om du velger det på VGS c:

^This. Gikk media selv fordi jeg liker foto, film, grafisk osv. og tok påbygg etterpå. I dag studerer jeg noe helt annet enn media, men det var en bra motivasjon for å komme gjennom VGS :3

---

Når jeg tenker på alt som skjer framover føler jeg at dette halvåret kommer til å gå fort ._. Amsterdam om noen uker, så TG noen uker etter det, og så nærmer det seg eksamen osv, så sommerferie og forhåpentligvis fulltidsjobb etter det :')

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21711 på: 03. feb, 2016, 23:11 »
Da drar jeg til Tønsberg i to uker, og stikker innom Oslo fra lørdag til søndag for å henge med furs :3 Also, fullsuit confirmed! :D, ALSO vurderer sterkt å søke cosplay linja på Holtekilen til høsten, men er litt sånn, lærling eller folkehøgskole? Vanskelig valg :P

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21712 på: 04. feb, 2016, 10:06 »

Snakk med rådgiver på skolen? :) Håper du finner ut av ting snart ^w^

Har satt opp time så skal snakke med dem neste uke ^3^

Men sitter litt tomt nå og aner ikke hva jeg skal gjøre med det lille livet mitt noe man liksom skal vite på denne tiden tydeligvis ,_,

Så lenge du velger en yrkesfaglinje der du kan bygge på for å få studiekompetanse enten tredjeåret eller senere så er det ikke så farlig hva du velger tbh. Jeg ante ikke hva jeg skulle bli når jeg gikk på VGS, men gikk likevel Media fordi jeg elsker foto. Nå er jeg straks utdannet som PT, og jeg har vært innom alt som finnes av yrker, og jeg er enda ikke sikker på hva jeg vil bli når jeg blir "stor". Velg det som motiverer deg mest til å fullføre VGS! Du er ikke stuck som helsefagarbeider selv om du velger det på VGS c:

Har Faktisk vurdert media selv, høres veldig spennende ut også er jeg veldig glad i å dumme meg ut foran kamera  og å lage film ^^ Skal sette meg ned å se på alle tingene jeg kan søke nok en gang og velge noe litt mer motiverende enn helse cx
The raccoons will rule the world! But first we nap

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21713 på: 04. feb, 2016, 21:50 »
Da drar jeg til Tønsberg i to uker, og stikker innom Oslo fra lørdag til søndag for å henge med furs :3 Also, fullsuit confirmed! :D, ALSO vurderer sterkt å søke cosplay linja på Holtekilen til høsten, men er litt sånn, lærling eller folkehøgskole? Vanskelig valg :P

Blir kos! :3 og folkehøgskole! Stor sjanse for at jeg søker dit selv nå!

---

Har vært en bra dag i dag ^^ fikk jobbet veldig bra i norsktimen med en analyse og startet godt på en produksjonsoppgave i gullsmedfag :3 fikk også snakket med rådgiver og får trolig endelig fritaket godkjent!

Stakk så til sandvika med de beste fluffene :3 er hjemme nå og kjenner at jeg har gått en del i beina xD godt å ta en dusj å hoppe i senga!

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21714 på: 05. feb, 2016, 16:51 »
Stikker ut til sommarøy. Bedre kjent som yttersia. Stikker ut dit en tur fordi jeg er blitt såpass lei av å Være alene i byen. Så ja. Ut til yttersia å besøke bestemor og min far som hater furry. For dere som ikke vet det. Det er en dokumentar på NRK som heter yttersia. Jeg anbefaler dere alle til å se dokumentaren "yttersia"

Beste med helga mi er at jeg får skreimølje med kokte torskemager. Høres ekkelt ut. Ja. Men smaker faktisk veldig godt.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #21715 på: 06. feb, 2016, 19:08 »
Dagens ord: "Enslige mindre asylsøkere".
Eller som vi kaller det ellers i verden: foreldreløs barn.

PS. Gjett hvordan og hvorfor de ble foreldreløse.

*blir kvalm*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21716 på: 08. feb, 2016, 23:28 »
Hvorfor er det noen dager hvor alt går til faenes, mens andre dager går alt fint?

Så klart på fine dager skjer det kanskje noe dumt, men det skjer ikke så ofte, så det er lett å bare legge i glemmeboka. Men for eksempel i dag, vokner jeg med betennelse i håndleddet. Det er forsåvidt greit nok. Så finner en elev i klassen min på å kaste opp rett forran pulten min (jeg har en fobi mot oppkast).

Så prøver jeg å kontakte foreldre om å lage middag og være grei og liksom, gjøre noe for å gjøre alle andres dag litt lettere, for så å se at de har sett meldingen, men svarer ikke før en time senere. Det er kjedelig, men ikke verdens undergang.

Etter alt det, så var jeg egentlig ganske sliten og ville bare sove, så jeg tok en powernap. Vokna en time senere enn jeg hadde planlagt, følte meg ekkel og hadde mer vondt i håndleddet enn jeg hadde før jeg la meg. Hurra. Ringte også kjæresten for å snakke med han og spille Fallout New Vegas. Tenkte kanskje han kunne guide meg litt. Men micen hans tar opp stemmen min som spilles i headsettet, så jeg hører megselv vær gang jeg snakker. Noe som avbryter meg, og gjør at jeg ikke klarer å konsentrere meg om hva jeg snakker om. Det er litt som å ha en annen person med helt lik stemme som degselv repetere alt du sier in real time. Veldig forstyrrende og irriterende. I tilleg skulle jeg jo plages så jævlig med Fallout new vegas.

Nå ville jeg lage meg litt mat da, og mamma hadde handla inn sandwich brød som jeg liker. Det er koselig synes jeg. Men det viste seg at hun hadde lagt alt i fryseren, som om jeg ikke skulle spise det. Unnskyld meg men... var vell kanskje derfor jeg spurte om vi kunne kjøpe inn.... Så nå er jeg altså sulten + sint, eller som ungdommen sier, hangry. Jeg måtte varme den litt i mikroen, fordi den var jo såklart frossen. Men nå er den for varm, fordi jeg er idiot og satt den på for lenge. I tilleg er mikroen vår fra 80-tallet, så det er ganske ustabil i forhold til andre mikrobølgeovner.

Jaja, 1st world problems og shit. Hadde ikke alt pila opp på en og samme dag, så hadde det vært greit. Men det er liksom alt på en og samme dag. Andre dager så skjer kanskje en eller to av de tingene, og på en super bra dag, så skjer ingenting dårlig. Det er så jævla ass.

Men hvorfor skjer alt sånt på en dag, istede for liksom jevnt utover alle dager?

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21717 på: 09. feb, 2016, 01:59 »
Men hvorfor skjer alt sånt på en dag, istede for liksom jevnt utover alle dager?

Har merket det samme selv i det siste, bare etter jeg startet på skolen og fram til nå har det skjedd alt for mye (pappa fikk hjerteinnfarkt, avlivet katten min, unødvendig krangler med loved ones, gammel venn sporløst forsvunnet, rådgiver/skole samarbeider ikke, blir ikke ferdig med oppgaver og har alt for mye fravær pga ting jeg ikke kan styre selv, foreldre maser og sier at jeg "skulker" osv osv)

men again så har det jo skjedd så mye bra ting også når jeg tenker over det ._. og jeg har jo ett utrolig bra liv med venner/kjæreste c: og jeg kommer meg alltid gjennom dagene uansett

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21718 på: 09. feb, 2016, 08:49 »
Men hvorfor skjer alt sånt på en dag, istede for liksom jevnt utover alle dager?

Har merket det samme selv i det siste, bare etter jeg startet på skolen og fram til nå har det skjedd alt for mye (pappa fikk hjerteinnfarkt, avlivet katten min, unødvendig krangler med loved ones, gammel venn sporløst forsvunnet, rådgiver/skole samarbeider ikke, blir ikke ferdig med oppgaver og har alt for mye fravær pga ting jeg ikke kan styre selv, foreldre maser og sier at jeg "skulker" osv osv)

men again så har det jo skjedd så mye bra ting også når jeg tenker over det ._. og jeg har jo ett utrolig bra liv med venner/kjæreste c: og jeg kommer meg alltid gjennom dagene uansett

Tingene som skjedde meg er forsåvidt bare bagateller da. Det er ikke så ille, og er forsåvidt over nå. Men ble jo sint og irritert i går da, noe som er lite behaglig.

Hadde jeg måtte gått gjennom det du gjør nå, så hadde det nok preget meg litt mer enn bare en dag :P Før da jeg var yngre og sleit mer med diabetes, barneværn og andre ting, så hadde jeg det litt vanskeligere, i dag er veldig behagelig i forhold. Men still x)

Good luck though. Sånne ting er ikke lett å deale med alltid.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21719 på: 09. feb, 2016, 09:27 »
Den følelsen når du leite igjennom hele leiligheten for å finne kodebrikken til nettbanken og du ikke finner den. Muttern tok den med seg og vil ikke gi tilbake *krangle krangle *
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21720 på: 09. feb, 2016, 11:35 »
I går var jeg bare sint og irritert, mens i dag er jeg bare lei meg og umotivert.

Jeg vokna i morrest, klar og i godt humør med en kopp kaffe i hånda. Kommer på skolen, sitter gjennom masse tørr teori om PLS, finner så ut at vi skal jobbe i grupper og begynner å føle meg mer og mer verdiløs. Såklart tar ikke læreren kontroll over hvem som skal jobbe sammen, så alle i klassen skriker ut hvem de vil jobbe med, grupper på to og tre etc, og til slutt ender det med tre elever som ikke er på gruppe, meg, en elev som aldri møter opp, og en elev jeg kan se på som somewhat venn.

Jeg tenkte vi kunne være på gruppe. Men nei, den ene sier "jeg vil jobbe alene helst". Den andre sier "Jeg vil være på gruppe med de to! *peker mot en annen gruppe*.

Så jeg ender opp alene. Fordi ingen vil være på gruppe med meg. Jeg vil helst være på gruppe med folk siden det er lettere å jobbe sammen om noe som dette, enn alene..

I tilleg slutter folk faen ikke å kaste drit på meg. Skrutrekkere, kniver, gaffler, sandaler, søppel.... you name it.

Det er umotiverende å måtte gjøre en oppgave som dette alene innenfor PLS. Spesielt når jeg har vært syk en uke, og har vært borte. Hadde jeg vært med noen å jobbe så kunne de kanskje hjulpet meg litt. But I guess not..

Håper ikke noe mer deprimerende og umotiverende skjer i dag.

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Din status!
« Svar #21721 på: 09. feb, 2016, 21:41 »
Avreise for å møte kjæresten for første gang i morgen! Reiser klokken 05:45, er veldig nervøs! ^^

BIOS

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21722 på: 09. feb, 2016, 22:05 »
I dag har det vært mye stress. det er ikke alltid like lett og være 10. klassing.
Måtte gjøre en del samfunnsfag i tillegg til og arbeide på 3 forskjellige presentasjoner/innleveringer som skal være ferdige denne uka. Dei som har vært igjennom 10. klasse har sikkert en anelse om hva eg prater om.
Ellers går det furtastisk bra

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21723 på: 10. feb, 2016, 09:01 »
https://dl.dropboxusercontent.com/u/60067668/selfieeees/Mask1.MOV

https://dl.dropboxusercontent.com/u/60067668/selfieeees/Mask2.MOV

Fikk masken min i går :P

(Linkene laster ned videoene instantly. Er bare videoer jeg la ut på snapchat, no worries.)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21724 på: 10. feb, 2016, 12:18 »
o_o har så lyst på ting, men må vente siden NAV stanset pengene mine uten en god grunn, ikke en gang har de sett på papirene mine siden tredje parten sende dem aldri. wtf?? TT__TT;;; skuffa, nærvøs og skremt over dette.

virkelig så fremover til å kunne få meg ny pc og første tegnebrettet =(