Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812714 ganger)

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21850 på: 04. apr, 2016, 01:20 »
Har ikke vært så mye innom her i det siste. Men har bla vært opptatt med overtagelse av en omplasseringshund på 7år, som jeg nå har hatt i snart et par uker. Kasper er en Sweitzerstøver, en sveitsisk harehund, korthåret (finnes en strihåra type også). Han kom helt fra siden, for jeg skulle liksom bare ha spisshunder og så ikke helt han komme  [w-happy] Han er en veldig trygg og leiken hund som elsker å treffe andre hunder som han kan leike med, dog litt mer innehund enn det jeg er vant med. Må kle på han litt om vinteren. Et sørgmodig ytre og store labber  :)

https://www.dropbox.com/s/5xrgf4nwaf1gfid/20160327_180642.jpg?dl=0
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21851 på: 04. apr, 2016, 07:44 »
Jeg syns det er så gøy når jeg tror jeg kan stole på noen, også går de å driter så jævla på draget.

Da jeg og broren min var små, så var broren min en liten drittunge.
Han kunne spørre pappa om noe, og få nei. Og 5 minutter senere spørre mamma, og få ja.
Det var ikke mine foreldre så glade for, for det gjør at bror tror han bare kan si "ha fuck it" om han får nei.

I dag fant jeg ut at han enda er 5 år selv om han er 27år i år.
Han hadde spurt meg om han kunne få fun light is te fra meg for noen uker siden. Jeg sa nei fordi jeg sparte de to flaskene jeg hadde til fest, fordi de er ganske fine å bruke for å blande ut ting om man ikke har noe annet.
I dag så skulle jeg plukke opp noe hostesaft fordi jeg er syk af. Så ser jeg ned i skapet hvor jeg har min saft stående. 1,5L av 2L er jævla borte.

Jeg spør pappa hvor det har blitt av, siden han har en tendens til å lage seg litt før jobb noe jeg egentlig ikke ser så mørkt på, siden han tross alt kjøpte safta til meg.
Han sier "ja broren din spurte om han kunne få så jeg sa ja". Du aner ikke hvor blodrød jeg ble.
"Han spurte meg for noen uker siden, og jeg sa NEI."


Jeg har et lite kjøleskap på rommet mitt, fordi de som hadde den skulle kaste den. Vi fiksa den og jeg har faktisk ett eget lite kjøleskap. Jeg kan jo sette safta mi der liksom, men siden jeg har trust issues og ville jobbe med dem, så lot jeg det ligge der i felleskjøleskapet. Men her kommer brodern valsende inn og knuser min tillit ned til grunnen, som jeg har jobba så mye med.

Ja ja, det var jo bare saft, tenker du kanskje nå. Hva er poenget med å klikke helt over saft?
Vell, "nummer en" er jo at han har en god jobb, og kan godt gå å kjøpe sin egen saft uten at det tar så mye på hannes lønn.
"Nummer to" er at jeg går på skole og har ikke jobb i tillegg til skole, og har derfor NULL kroner at all. Og om jeg har noen kroner, så burde de brukes på andre ting en fun light.
"Nummer tre" er at pappa er den som handler for meg av og til, selv om jeg ikke spørr. Da er det litt trist om han bare skal gå å ta sånn, også må pappa kjøpe nytt selv om han har andre ting han heller vill bruke pengene sine på.
"Nummer fire" er det faktum at jeg ikke kan stole på brodern mer. Klarer han ikke en gang ta et nei for saft, så tror jeg ikke han blir å klare å takke nei for noe annet heller.


felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #21852 på: 04. apr, 2016, 11:59 »
Jeg syns det er så gøy når jeg tror jeg kan stole på noen, også går de å driter så jævla på draget.

Da jeg og broren min var små, så var broren min en liten drittunge.
Han kunne spørre pappa om noe, og få nei. Og 5 minutter senere spørre mamma, og få ja.
Det var ikke mine foreldre så glade for, for det gjør at bror tror han bare kan si "ha fuck it" om han får nei.

I dag fant jeg ut at han enda er 5 år selv om han er 27år i år.
Han hadde spurt meg om han kunne få fun light is te fra meg for noen uker siden. Jeg sa nei fordi jeg sparte de to flaskene jeg hadde til fest, fordi de er ganske fine å bruke for å blande ut ting om man ikke har noe annet.
I dag så skulle jeg plukke opp noe hostesaft fordi jeg er syk af. Så ser jeg ned i skapet hvor jeg har min saft stående. 1,5L av 2L er jævla borte.

Jeg spør pappa hvor det har blitt av, siden han har en tendens til å lage seg litt før jobb noe jeg egentlig ikke ser så mørkt på, siden han tross alt kjøpte safta til meg.
Han sier "ja broren din spurte om han kunne få så jeg sa ja". Du aner ikke hvor blodrød jeg ble.
"Han spurte meg for noen uker siden, og jeg sa NEI."


Jeg har et lite kjøleskap på rommet mitt, fordi de som hadde den skulle kaste den. Vi fiksa den og jeg har faktisk ett eget lite kjøleskap. Jeg kan jo sette safta mi der liksom, men siden jeg har trust issues og ville jobbe med dem, så lot jeg det ligge der i felleskjøleskapet. Men her kommer brodern valsende inn og knuser min tillit ned til grunnen, som jeg har jobba så mye med.

Ja ja, det var jo bare saft, tenker du kanskje nå. Hva er poenget med å klikke helt over saft?
Vell, "nummer en" er jo at han har en god jobb, og kan godt gå å kjøpe sin egen saft uten at det tar så mye på hannes lønn.
"Nummer to" er at jeg går på skole og har ikke jobb i tillegg til skole, og har derfor NULL kroner at all. Og om jeg har noen kroner, så burde de brukes på andre ting en fun light.
"Nummer tre" er at pappa er den som handler for meg av og til, selv om jeg ikke spørr. Da er det litt trist om han bare skal gå å ta sånn, også må pappa kjøpe nytt selv om han har andre ting han heller vill bruke pengene sine på.
"Nummer fire" er det faktum at jeg ikke kan stole på brodern mer. Klarer han ikke en gang ta et nei for saft, så tror jeg ikke han blir å klare å takke nei for noe annet heller.



Vurdert snakke med broren din om dette?

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21853 på: 04. apr, 2016, 12:49 »
^ Send meg adressen din så kan jeg sponse litt Fun Light :^)

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21854 på: 04. apr, 2016, 14:09 »
^ Jeg ville ha skrevet navnet mitt på det og IKKE RØR eller no sånt. Ikke sikkert det løser problemet, men da slipper man misforståelse om noen som ikke viste det var din. Pappa bruke å ta snop fra kjøleskapet vårt om det ikke sto navn på det, eller vi sa spesifikt at det var mitt og jeg skulle ha det til lørdag xP
Ellers høres brodern din ut som en skikkelig asshole tbh

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21855 på: 04. apr, 2016, 16:15 »
-snip

Vurdert snakke med broren din om dette?

Jeg kan jo godt prøve, men om jeg kjenner han og familien min fra moderns side, så tenker han at alt han gjør er perfekt, og alt han gjør er rett, og dermed går det ikke ann å snakke vett i han. Aner ikke om det bare blir å ende i drama, og at jeg er den det er feil med, eller om ting faktisk blir bedre. Who knows! It's a mystery :^D

---

^ Send meg adressen din så kan jeg sponse litt Fun Light :^)

o yis bby gimme dem fun lights :^)
edit: kan jo vente til jeg har flytta sørover for da kan du komme på døra mi med det istede WINK WONK ;););;);)););));););););;);),9

---

^ Jeg ville ha skrevet navnet mitt på det og IKKE RØR eller no sånt. Ikke sikkert det løser problemet, men da slipper man misforståelse om noen som ikke viste det var din. Pappa bruke å ta snop fra kjøleskapet vårt om det ikke sto navn på det, eller vi sa spesifikt at det var mitt og jeg skulle ha det til lørdag xP
Ellers høres brodern din ut som en skikkelig asshole tbh

Jeg kan jo skrive navnet mitt på alt jeg eier og si at ingen andre får lov å ta, men aner ikke hvor effektivt det er om bror spørr pappa istede for meg da.
Faktisk så driver noen å stjeler av dusjsåpa mi og... hmm. Kanskje ikke så dumt. Haha.

----

Jeg vet ikke hvordan jeg hørtes ut som til omverdenen, men jeg kan jo bare nevne at saft er ikke så viktig for meg. Det er vell heller det at brodern gjorde det han gjorde som er problemet. Haha xD Å NEJ NOEN STJAL SAFT UFFAMEI!! DET KAN JO IKKE KJØPES TILBAKE!!! ÆÆÆÆH WHAT DU AI DU.
« Siste redigering: 04. apr, 2016, 16:18 av Six »

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21856 på: 04. apr, 2016, 18:46 »

Vet ikke hvordan jeg hørtes ut som til omverdenen, men jeg kan jo bare nevne at saft er ikke så viktig for meg. Det er vell heller det at brodern gjorde det han gjorde som er problemet.

Joda, skjønner den. Hadde litt samme problemet her før. Vi hadde en regel om å ikke låne den andre sine spill uten å spørre først. Jeg brukte å bli forbannet når brodern brukte mine spill, spesielt siden jeg bare var en melding unna. Det var jo egentlig ikke så farlig når han spilte på sin save og sånn, men det er mer en prinsippsak at han skulle spurt først. Prøv å snakk med han om at det frustrerer deg at han tar av saften selv om du har sagt nei. Funker det ikke, er han rett og slett en dust.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21857 på: 04. apr, 2016, 19:06 »
Noen som allerede abonnerer på Netflix og vil ha det litt billigere per måned ved å dele med meg? (ca 33kr per måned) PM meg! ^^

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21858 på: 05. apr, 2016, 08:26 »
Damn, jeg sover mye etter jobb ._.

 I går krangla jeg med ex venninna mi igjen, sa rett ut at hun og venna hennes kan drite i å mobbe meg en gang til, er lei av å være dum,snill og naiv med folk. Hvem kan man egentlig stole på i dag når de som tidligere var beste vennene dine mobber dritten ut av deg.

En av de lo av meg 3 uker i strekk Fordi jeg enda ikke har klart å skaffe jobb(det hadde hun ,så ho skrøyt av det heletiden)
Andre hang meg ut under Leauge of legends gamet hvor flere var tilstede.

Enda lurer jeg på om det er meg det er noe galt med eller dem.
you are only confined by the walls you build yourself.

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21859 på: 05. apr, 2016, 09:50 »
Utrolig morsomt når en vikar har samme musikk-smak som meg! aaah, veldig digg å høre Led Zeppelin i timen >u<
The raccoons will rule the world! But first we nap

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21860 på: 05. apr, 2016, 11:31 »

Vet ikke hvordan jeg hørtes ut som til omverdenen, men jeg kan jo bare nevne at saft er ikke så viktig for meg. Det er vell heller det at brodern gjorde det han gjorde som er problemet.

Joda, skjønner den. Hadde litt samme problemet her før. Vi hadde en regel om å ikke låne den andre sine spill uten å spørre først. Jeg brukte å bli forbannet når brodern brukte mine spill, spesielt siden jeg bare var en melding unna. Det var jo egentlig ikke så farlig når han spilte på sin save og sånn, men det er mer en prinsippsak at han skulle spurt først. Prøv å snakk med han om at det frustrerer deg at han tar av saften selv om du har sagt nei. Funker det ikke, er han rett og slett en dust.

Det som er tingen med min familie er at mamma og bror er prikk like. Jeg og min bror har ikke samme far eller samme oppdragelse heller, så vi er ganske forskjellige. Men for å ta et eksempel: da jeg var veldig liten og gikk i første klasse eller noe, så hadde mamma besøk av en dame og sønnen hennes som jeg lekte mye med. Han var syk, og kunne ikke dra ut. Men jeg sa til mamma det at "jeg vil ikke ha han på rommet mitt mens jeg er på skolen, fordi han kan ødelegge og rote alt jeg har der til. Jeg vil gjerne være tilstede når han skal inn der. PLUSS rommet mitt er privat, så plis, si til han at han får leke en annen plass."

Jeg tror kanskje han hadde en sykdom eller noe som gjorde han litt rar, men jeg lekte jo med han for det om. EEEither way.
Da jeg kom hjem fra skolen hører jeg Banjoo Kazooie gående i bakgrunnen mens han sitter å ler som om spiller skulle være så gøy. Da jeg kommer inn på mitt rom, viser det seg at han absolutt ikke vet hva han holder på med, sitter å stirrer på fil-valg menyen, og han har sletta ALLE FILENE på spillet. _ALLE FILENE_, mens han sitter å ler. Og ellers rundt om i rommet var det sykt rotete, og siden han er syk og har en sykdom inni hodet sitt, SÅ MÅ JEG RYDDE OPP. Jeg prøvde å snakke med mamma etterpå, men hun bare begynner å skylde på meg og kjefte og smelle på meg fordi JEG ikke ville dele rommet mitt. Mitt private rom hvor jeg sover om natta etc. Fy faen as.

Mamma har en tendens til å ikke bry seg om så mye av hva jeg sier. Noe som er grunnen til at om jeg vil ha henne til å gjøre noe, eller la være å gjøre noe for den saks skyld, så blir jeg nødt til å snakke med pappa om det først. Og det er sykt irriterende for meg, og sykt slitsomt for pappa. Men det går faktisk bare ikke ann å snakke til det mennesket.

Noe som da gjør meg veldig usikker på om det er noe vits å snakke med han. Det kommer til å ende med at jeg er det sorte får, JEG er den som det er feil med, JEG er en gjerrigknark, JEG er satan sjøl, så idk.

----------------------


Damn, jeg sover mye etter jobb ._.

 I går krangla jeg med ex venninna mi igjen, sa rett ut at hun og venna hennes kan drite i å mobbe meg en gang til, er lei av å være dum,snill og naiv med folk. Hvem kan man egentlig stole på i dag når de som tidligere var beste vennene dine mobber dritten ut av deg.

En av de lo av meg 3 uker i strekk Fordi jeg enda ikke har klart å skaffe jobb(det hadde hun ,så ho skrøyt av det heletiden)
Andre hang meg ut under Leauge of legends gamet hvor flere var tilstede.

Enda lurer jeg på om det er meg det er noe galt med eller dem.

Hvis du er skikkelig smart nå, så kutter du dem helt ut av livet ditt. Blokker dem, ignorer dem i virkeligheten, og om de prøver seg så går du bare bort. Om de prøver seg offentlig, så kan du gå å snakke med de som eier det offentlige stedet (på for eksempel kafe) at disse menneskene plager deg og oppfører seg generelt disgusting, og da kan de ble hevet ut.

Jeg syns personlig at mennesker som dette absolutt ikke har noe plass i mitt liv for eksempel, og tror ikke de har noe plass i ditt heller. Om de bare skal lage drama og kvalme så kan de bare ha det så godt. Hvis de er de eneste vennene dine, så har jeg en ting jeg kan si: du kan lett få nye venner.

Venner kan man få bare ved å gjøre en viss innsats. Det måtte jeg lære da jeg var yngre. Hvis jeg ville leke med noen, så måtte jeg spørre om jeg kunne og om det var greit. I voksen alder så kan man jo ikke akkurat gjøre det, men det er fortsatt nesten det samme. Noe av det letteste jeg vet er å bli introdusert til nye folk av eksisterende venner da, fordi de har blitt venner med disse folka fordi de er verdig å ha som venner. Da har vennina mi nesten gjort hele jobben allerede, haha!
« Siste redigering: 05. apr, 2016, 11:40 av Six »

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21861 på: 05. apr, 2016, 18:54 »

Vet ikke hvordan jeg hørtes ut som til omverdenen, men jeg kan jo bare nevne at saft er ikke så viktig for meg. Det er vell heller det at brodern gjorde det han gjorde som er problemet.

Joda, skjønner den. Hadde litt samme problemet her før. Vi hadde en regel om å ikke låne den andre sine spill uten å spørre først. Jeg brukte å bli forbannet når brodern brukte mine spill, spesielt siden jeg bare var en melding unna. Det var jo egentlig ikke så farlig når han spilte på sin save og sånn, men det er mer en prinsippsak at han skulle spurt først. Prøv å snakk med han om at det frustrerer deg at han tar av saften selv om du har sagt nei. Funker det ikke, er han rett og slett en dust.

Det som er tingen med min familie er at mamma og bror er prikk like. Jeg og min bror har ikke samme far eller samme oppdragelse heller, så vi er ganske forskjellige. Men for å ta et eksempel: da jeg var veldig liten og gikk i første klasse eller noe, så hadde mamma besøk av en dame og sønnen hennes som jeg lekte mye med. Han var syk, og kunne ikke dra ut. Men jeg sa til mamma det at "jeg vil ikke ha han på rommet mitt mens jeg er på skolen, fordi han kan ødelegge og rote alt jeg har der til. Jeg vil gjerne være tilstede når han skal inn der. PLUSS rommet mitt er privat, så plis, si til han at han får leke en annen plass."

Jeg tror kanskje han hadde en sykdom eller noe som gjorde han litt rar, men jeg lekte jo med han for det om. EEEither way.
Da jeg kom hjem fra skolen hører jeg Banjoo Kazooie gående i bakgrunnen mens han sitter å ler som om spiller skulle være så gøy. Da jeg kommer inn på mitt rom, viser det seg at han absolutt ikke vet hva han holder på med, sitter å stirrer på fil-valg menyen, og han har sletta ALLE FILENE på spillet. _ALLE FILENE_, mens han sitter å ler. Og ellers rundt om i rommet var det sykt rotete, og siden han er syk og har en sykdom inni hodet sitt, SÅ MÅ JEG RYDDE OPP. Jeg prøvde å snakke med mamma etterpå, men hun bare begynner å skylde på meg og kjefte og smelle på meg fordi JEG ikke ville dele rommet mitt. Mitt private rom hvor jeg sover om natta etc. Fy faen as.

Mamma har en tendens til å ikke bry seg om så mye av hva jeg sier. Noe som er grunnen til at om jeg vil ha henne til å gjøre noe, eller la være å gjøre noe for den saks skyld, så blir jeg nødt til å snakke med pappa om det først. Og det er sykt irriterende for meg, og sykt slitsomt for pappa. Men det går faktisk bare ikke ann å snakke til det mennesket.

Noe som da gjør meg veldig usikker på om det er noe vits å snakke med han. Det kommer til å ende med at jeg er det sorte får, JEG er den som det er feil med, JEG er en gjerrigknark, JEG er satan sjøl, så idk.

----------------------


Damn, jeg sover mye etter jobb ._.

 I går krangla jeg med ex venninna mi igjen, sa rett ut at hun og venna hennes kan drite i å mobbe meg en gang til, er lei av å være dum,snill og naiv med folk. Hvem kan man egentlig stole på i dag når de som tidligere var beste vennene dine mobber dritten ut av deg.

En av de lo av meg 3 uker i strekk Fordi jeg enda ikke har klart å skaffe jobb(det hadde hun ,så ho skrøyt av det heletiden)
Andre hang meg ut under Leauge of legends gamet hvor flere var tilstede.

Enda lurer jeg på om det er meg det er noe galt med eller dem.

Hvis du er skikkelig smart nå, så kutter du dem helt ut av livet ditt. Blokker dem, ignorer dem i virkeligheten, og om de prøver seg så går du bare bort. Om de prøver seg offentlig, så kan du gå å snakke med de som eier det offentlige stedet (på for eksempel kafe) at disse menneskene plager deg og oppfører seg generelt disgusting, og da kan de ble hevet ut.

Jeg syns personlig at mennesker som dette absolutt ikke har noe plass i mitt liv for eksempel, og tror ikke de har noe plass i ditt heller. Om de bare skal lage drama og kvalme så kan de bare ha det så godt. Hvis de er de eneste vennene dine, så har jeg en ting jeg kan si: du kan lett få nye venner.

Venner kan man få bare ved å gjøre en viss innsats. Det måtte jeg lære da jeg var yngre. Hvis jeg ville leke med noen, så måtte jeg spørre om jeg kunne og om det var greit. I voksen alder så kan man jo ikke akkurat gjøre det, men det er fortsatt nesten det samme. Noe av det letteste jeg vet er å bli introdusert til nye folk av eksisterende venner da, fordi de har blitt venner med disse folka fordi de er verdig å ha som venner. Da har vennina mi nesten gjort hele jobben allerede, haha!


For min egen mental helse sin grunn,har jeg faktisk ikke stort annet valg enn å kutte de ut heller, har jeg funnet ut.
Har nå vært redd for at de skal dukke opp på jobben/kiwi ved siden av jobben, men regner med at jeg kan spørre om noen andre kan stå i kassa akkurat da.

Tro meg, har prøvd å skaffe venner en stund nå, har fortsatt ikke lykkes. Er en del deppings og mye misunnelig på andre som skal ut,eller har vennekveld, man havner I en negativ sirkel. Vet ikke hva jeg har å tilby andre i et vennskap tbh...


veninna di høres ut som hun er en av de som ikke "fucker med hode ditt" men som faktisk er en virkelig venn. Ikke som mine som heller frøs meg ut på alt av events på pur, mens de skrøt.
you are only confined by the walls you build yourself.

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21862 på: 05. apr, 2016, 21:59 »
Da er innkjøp av vaskemaskin til ny leilighet i boks, og kan nå slappe litt ekstra av i kroppen c: Gleder meg så mye til Juni nå, og bare komme oss inn i nytt sted og eie litt mer enn det vi gjør nå ^-^

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21863 på: 06. apr, 2016, 00:50 »
Jeg er veldig spent siden jeg fikk et jobbtilbud idag, og skal på intervju i morgen. Dette kan være hellet jeg har sårt trengt i det siste året.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21864 på: 06. apr, 2016, 12:39 »
Bretspill dag ? 
Så ser fram til det
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21865 på: 06. apr, 2016, 15:11 »
Brodern spurte nettopp om en kompis av meg er homo.

jeg svarte med at han kan spørre han istede, hvis han absolutt må vite.

Så ble han sur og sa at han er ikke her akkurat nå, men jeg er det så han spørr meg.

Så sier jeg "ja, men han er på facebook og du kan ringe han hvis det virkelig er så viktig for deg".

Så blir han enda surere og sier "jammen kan du ikke bare si d?"

"nei for det er først og fremst ikke noe som har med deg å gjøre, pluss at kompisen min stoler på meg at jeg ikke snakker rundt om han, spørr han selv".

Så blir mamma sur og blander seg.

>:I why

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21866 på: 06. apr, 2016, 15:20 »
Jeg er veldig spent siden jeg fikk et jobbtilbud idag, og skal på intervju i morgen. Dette kan være hellet jeg har sårt trengt i det siste året.
Jeg fikk den! Er deilig å endelig ha en fulltidsjobb igjen.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #21867 på: 06. apr, 2016, 15:29 »
Jeg er veldig spent siden jeg fikk et jobbtilbud idag, og skal på intervju i morgen. Dette kan være hellet jeg har sårt trengt i det siste året.
Jeg fikk den! Er deilig å endelig ha en fulltidsjobb igjen.

Wooo! Gratulerer ^^

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21868 på: 06. apr, 2016, 17:04 »
Brodern spurte nettopp om en kompis av meg er homo.

jeg svarte med at han kan spørre han istede, hvis han absolutt må vite.

Så ble han sur og sa at han er ikke her akkurat nå, men jeg er det så han spørr meg.

Så sier jeg "ja, men han er på facebook og du kan ringe han hvis det virkelig er så viktig for deg".

Så blir han enda surere og sier "jammen kan du ikke bare si d?"

"nei for det er først og fremst ikke noe som har med deg å gjøre, pluss at kompisen min stoler på meg at jeg ikke snakker rundt om han, spørr han selv".

Så blir mamma sur og blander seg.

>:I why

Kay?  Det er da noe en må velge/velge og ikke si? Stoler man på folk og vet at de ikke dømmer er det vel greit.
 
you are only confined by the walls you build yourself.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21869 på: 06. apr, 2016, 17:59 »
Brodern spurte nettopp om en kompis av meg er homo.

jeg svarte med at han kan spørre han istede, hvis han absolutt må vite.

Så ble han sur og sa at han er ikke her akkurat nå, men jeg er det så han spørr meg.

Så sier jeg "ja, men han er på facebook og du kan ringe han hvis det virkelig er så viktig for deg".

Så blir han enda surere og sier "jammen kan du ikke bare si d?"

"nei for det er først og fremst ikke noe som har med deg å gjøre, pluss at kompisen min stoler på meg at jeg ikke snakker rundt om han, spørr han selv".

Så blir mamma sur og blander seg.

>:I why

Kay?  Det er da noe en må velge/velge og ikke si? Stoler man på folk og vet at de ikke dømmer er det vel greit.
 

Jeg stoler ikke på brodern, that's that. Han er en asshat av inget like, og kjenner jeg han rett så kunne han godt plaga kompisen min for å være homo om jeg hadde sakt noe. Så jeg skal la han velge selv hva han vil si eller ikke si. Det er egentlig ikke opp til meg.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21870 på: 06. apr, 2016, 23:18 »
Jeg er veldig spent siden jeg fikk et jobbtilbud idag, og skal på intervju i morgen. Dette kan være hellet jeg har sårt trengt i det siste året.
Jeg fikk den! Er deilig å endelig ha en fulltidsjobb igjen.

Wooo! Gratulerer ^^

Gratulerer fra meg og :)

Hva slags jobb?

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21871 på: 06. apr, 2016, 23:44 »
Jeg er veldig spent siden jeg fikk et jobbtilbud idag, og skal på intervju i morgen. Dette kan være hellet jeg har sårt trengt i det siste året.
Jeg fikk den! Er deilig å endelig ha en fulltidsjobb igjen.

Wooo! Gratulerer ^^

Gratulerer fra meg og :)

Hva slags jobb?
Takk til dere begge  ;)
Servicemedarbeider hos Jetpak på Oslo lufthavn. Skal jobbe med å finne bortkommen baggasje og kontakte og avtale tilbakelevering av det. Så det blir spennende  ;D

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21872 på: 06. apr, 2016, 23:47 »
Venter ennå på tegnebrettet og ny pc... o3o ~~ i morgen vil jeg ta det ekstra med ro. og jobbe litt på art-trades ~~

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #21873 på: 07. apr, 2016, 07:26 »
Takk til dere begge  ;)
Servicemedarbeider hos Jetpak på Oslo lufthavn. Skal jobbe med å finne bortkommen baggasje og kontakte og avtale tilbakelevering av det. Så det blir spennende  ;D

Så da vet vi hvem vi skal snakke med hvis fursuit kofferten mangler på lastebåndet ;)
Just kidding, gratulerer med ny jobb.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21874 på: 07. apr, 2016, 10:21 »
Tanlege time snart.  Ser ikke fram til det.
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den