Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812045 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22000 på: 06. mai, 2016, 16:37 »
Har en nabo som er russ. Fester stortsett hele natten. De spiller såpass høydt at veggene på soverommet mitt rister konstant. Det å si ifra hjelper ikke fordi musikken er for høy

ringe polisen da vettu :)

Husker selv da det var russefest oppi gata og jeg hadde jobb dagen etter. Politiet ble ringt, og alle bare sverma ut av nabohuset. LOL.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #22001 på: 06. mai, 2016, 17:14 »
Har en nabo som er russ. Fester stortsett hele natten. De spiller såpass høydt at veggene på soverommet mitt rister konstant. Det å si ifra hjelper ikke fordi musikken er for høy

Da ringer man politiet :p

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22002 på: 06. mai, 2016, 21:20 »
Har satt meg opp på mopedkurs til senere i måneden, så er fullt mulig jeg suser rundt på moped til sommeren x3 godt med små oppturer i hverdagen :'3
The raccoons will rule the world! But first we nap

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22003 på: 06. mai, 2016, 22:17 »
Har vært på treninger hver dag denna uka. Kroppen min tåler ikke så mye fysisk aktivitet på en gang >.< Blir å roe seg ned i morra da, etter forestillingen. Føler ikke at koreografien sitter helt, og helt ærlig lurer jeg på hvordan jeg skal klare å samle nok energi på en knappe 16 timer. Får vel bare gå på et vis uansett. Skal bli godt med en dusj når jeg kommer hjem, det er i alle fall sikkert xP

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22004 på: 06. mai, 2016, 23:59 »
Pus fikk antistress spray hos vetrineren så ligger rett ut her og purrer. Aldri hørt om engang ._.

Har virket mer tam denne uken og slått seg litt til ro. Helt umulig å klappe,men skal ha kontakt,bare ikke tas på.

Lagt sin elsk på party mix Godis.

Ellers,hengt opp nye gardiner.
you are only confined by the walls you build yourself.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22005 på: 07. mai, 2016, 10:32 »
Ikke lek så jævla misforstått

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22006 på: 07. mai, 2016, 13:58 »
Har en nabo som er russ. Fester stortsett hele natten. De spiller såpass høydt at veggene på soverommet mitt rister konstant. Det å si ifra hjelper ikke fordi musikken er for høy

ringe polisen da vettu :)

Husker selv da det var russefest oppi gata og jeg hadde jobb dagen etter. Politiet ble ringt, og alle bare sverma ut av nabohuset. LOL.



det var nesten slik at jeg kastet en europalle igjennom vinduet til naboen for å få dem til å dempe seg
rererere i'm a tromso dragon. rawr

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #22007 på: 07. mai, 2016, 14:41 »
Ikke lek så jævla misforstått
????

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22008 på: 07. mai, 2016, 14:49 »
Har vært 3 dager hos foreldra mine hilst på bestefar og vært på hageland, fått grill og blomster <3
så NÅ endelig kan vi grille mat her c: ~ gleder meg veldig til det <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22009 på: 07. mai, 2016, 18:47 »
Jeg elsker våren as. Vær eneste vår blir det masse støy med en gang. Så fort snøen er borte.

Naboen har satt opp en trampoline rett under soverommsvinduet mitt. Unger hopper og ler og skriker helt til noen skader seg, når de skader seg HYLGRINER DE.

Mange andre liker å bygge på huset sitt, reparere eller bygge noe helt nytt. Mye hammring og skruing og saging, og det er utrolig slitsomt å høre på.

Så har du rånerne som har begynt å vokne til live. SUSER forbi med full måkkings, gjerne med så trashy musikk som mulig. Vi bor også rett ved siden av en butikk, og rånerne elsker å parkere, for så å åpne alle vinduer og spille så høyt som mulig.

Så har vi jo russen da, som elsker å skrike, fløyte og spelle musikk fra langt på natt til tidlig på morgenen på en jobb/skole natt.

Så har vi de store bilene som fjerner sand og stein fra veien, kjører sykt sakte forbi og lager et helvettes leven. Ikke at brøytebilene er så veldig mye bedre på vinteren da, når de skraper opp veien eller biper når de går baklengs.

Naboen som bor over nabobutikken har to små jævla hunder og. Hun klarer ikke ta vare på dem. Hun slipper dem ut på verandaen rett over butikken, og der lar hun de stå å skrike og bjeffe etter andre hunder som går forbi eller blir pent parkert på utsida av butikken. SYKT IRRITERENDE AT HUN IKKE KLARER Å LA DE FORBLI INNE ENN PÅ VERANDAEN.

Noen ganger liker lastebiler å parkere utenfor og, veldig gøy. WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Også har jeg en bror som gir seg F i om noen andre prøver å i det hele tatt tenke ellers i huset. Han meier ofte på grell musikk til han legger seg.

Jeg vet ikke helt jeg men jeg liker stillhet. Blir alltid litt triggered når folk røver fra meg stillheten. Men sånn får det da altså bare være, I guess. Jeg hadde egentlig lyst til å ta en liten powernap akkurat nå siden jeg har vondt i øynene og litt i hodet, men noen driver å spiller musikk så jeg hører veldig teit dunking fra noe som høres ut som ujevn bass. Veldig irriterende, spesielt om jeg ikke klarer å konse på noe annet ENN den teite dunkinga, lol.

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22010 på: 07. mai, 2016, 19:20 »
Jeg har klart å logge meg innpå forumet OG skrevet noe! Woho! Førstegang på noen år xD

edit: Oooh, denne ga med rundt nummer på antall posts xD
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22011 på: 07. mai, 2016, 19:39 »
Har niesen min "Sunnis" på besøk, det hjelper litt på med å lysne hverdagen etter tante gikk bort.



Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22012 på: 07. mai, 2016, 19:39 »
Jeg hadde egentlig lyst til å ta en liten powernap akkurat nå siden jeg har vondt i øynene og litt i hodet, men noen driver å spiller musikk så jeg hører veldig teit dunking fra noe som høres ut som ujevn bass.

Jeg la meg litt rett etter at jeg posta det. Fikk 15 min med avslappelse før jeg fant ut at det var BRODERN som blasta, fordi han spilte plutselig jævlig mye høyere. Blaster skrikemetall i respons. Håper han liker det!

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22013 på: 08. mai, 2016, 15:04 »
Ikke lek så jævla misforstått
????

Husker såvidt at jeg postet det der ^^" vet at det ikke var rettet til noen sin post i allefall

--

Hjemme fra danmark! :D kursen er dårlig så lønnet seg ikke sånn sett, men utrolig kos og fikk se hvor søsteren min bor for tiden ^^ møtte non dansker (suprising right) på en bar og hang med de ei stund cx
Er hjemme igjen nå og skal snart ha med katten ut i bånd :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22014 på: 08. mai, 2016, 22:08 »
Vært masse ute i dag og gått tur blant annet i Sandvika med beste pusen. :3

Var på tide med sikkelig godt sommervær! :D
FurAffinity          DeviantArt


Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22015 på: 08. mai, 2016, 22:22 »
Åååå det har vært så fint vær i dag, og jeg har følt meg mer energifull og glad de siste dagene! Vet ikke om det er været eller minsket dose på medisinene mine, eller kanskje en kombo av de to, som har ført til den positive endringen! :3 Har gått turer i dag, kost med masse og drukket slush med den beste ~ I morgen blir det på'en igjen med ny uke, men ser frem til det.

Bluie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • Be proud of who you are
    • Vis profil
    • FA Profil
Sv: Din status!
« Svar #22016 på: 10. mai, 2016, 01:00 »
Burde sove, men hodet går i tankesurr istede -.-

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22017 på: 10. mai, 2016, 05:47 »
ugh. ville jobbe med fursuiten min. endte opp med at jeg sovna på sofaen og klokka var bare 18.00.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22018 på: 10. mai, 2016, 07:18 »
vokna med lavt blodsukker :C Hater det.

Når blodsukkeret går til normalt, så blir jeg så trøtt og kald ;_; ugh...

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22019 på: 10. mai, 2016, 13:09 »
Jævla digg når man skal åpne hjerte og lungene til en gris i time 'n' gøy å være kvalm og på nippet til å falle sammen, dessverre er karakteren i faget avhengig at jeg følger med på oppkutting av organer. Lovely

Also bonus, jeg får ikke love til å ikke følge med .-.
The raccoons will rule the world! But first we nap

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #22020 på: 10. mai, 2016, 15:04 »
Jævla digg når man skal åpne hjerte og lungene til en gris i time 'n' gøy å være kvalm og på nippet til å falle sammen, dessverre er karakteren i faget avhengig at jeg følger med på oppkutting av organer. Lovely
Also bonus, jeg får ikke love til å ikke følge med .-.

Kunne vært verre. Sist jeg hadde sånt på skolen ble jeg bare sulten.
"Det brukes som mat, det brukes som mat og det brukes som mat... hmm... når er det lunsj?"

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #22021 på: 11. mai, 2016, 00:37 »
Jævla digg når man skal åpne hjerte og lungene til en gris i time 'n' gøy å være kvalm og på nippet til å falle sammen, dessverre er karakteren i faget avhengig at jeg følger med på oppkutting av organer. Lovely

Also bonus, jeg får ikke love til å ikke følge med .-.

Jeg hadde spydd.................
;m; U oki hun  ? Agh!!!! I wish I could go to ur house and giv u a huug!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22022 på: 11. mai, 2016, 06:40 »
brukte mindre enn en halvtime i dusjen + føne håret etter i dag \o/ achievement get!

edit: jeg er ganske stolt av at jeg klarte å fikse e-ciggen min ved å skru den opp, og fikse på kretskorta med litt avlodding og mer lodding ;u; I tilleg kjøpte jeg ny e-cig væske fra Sverige, og det står "playboy" på flaskene XD hihi.
« Siste redigering: 11. mai, 2016, 06:45 av Six »

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22023 på: 11. mai, 2016, 09:23 »
Hvorfor melder jeg meg på tidligvaktene på kattesenteret? Hvorfor!? Jeg hater jo å stå opp tidlig

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22024 på: 11. mai, 2016, 11:17 »
jeg bare winga norsk fremlegget, og fikk god karakter

ayyyy ITS LIT BOYS