Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812220 ganger)

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22075 på: 30. mai, 2016, 19:58 »

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22076 på: 30. mai, 2016, 20:14 »
koselig å ha noen få venner som er vilig til å gi litt minner og kan snakke om fortiden, hvor mye gøy vi hadde det... >w<

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22077 på: 31. mai, 2016, 00:01 »
Blir fornøy med meg selv når jeg ikke er avlyser ting fordi jeg er lat, men faktisk drar ut og er litt sosial. Dro til byen og satt på kafe og pratet med ei veninne jeg ikke har sett på lenge, og det var faktisk ganske koselig. Burde kanskje bli litt flinkere til å prate med de få vennene jeg har >.<
Har ellers ryddet litt i FA og DA kontoene mine. Tenker å prøve å poste litt oftere og generelt holde litt mer orden på ting (1000+ notifications oops)

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22078 på: 02. jun, 2016, 10:55 »
Det er dritt nok at jeg har kommet opp i naturfag til eksamen, noe som hadde vært greit å konse på hadde ikke en dip-shit (beklager språket) av en person har tatt Panda bjørnen min.
Man kan vel si at jeg nesten ba om det med tanke på at han har vært maskot i klassen det siste året. Uten min kunnskap har det vært en annen klasse i klasserommet når vi har vært i praksis. Teorien er at en av dem har tatt han men jeg vet ikke...
Så isteden for å forberede meg til eksamen sitter jeg med angst over at bjørnen min er borte og at jeg mest sannsynlig ikke får sett han igjen...
har satt opp plakater på skolen om bortføringen men tviler sterkt på at noen kommer til å ta det seriøst
The raccoons will rule the world! But first we nap

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22079 på: 02. jun, 2016, 12:23 »
^ Det der er veldig kjipt :/ Synes egentlig det er merkelig om noen fra den andre klassen har tatt den. Iallefall for meg er det selvsagt at man ikke tar ting fra andre klasserom, kanskje med unntak av småting som blyant og viskelær. Kanskje de trodde det var en skolebamse og ville ha den på sitt klasserom? Har du snakket med lærerne om det? De kan jo ha sett noe?

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #22080 på: 02. jun, 2016, 14:38 »
I dag er det ikke så mye som ønsker å gå min vei XD Nytt sted å bo byr på problemer jeg ikke har hatt før, som at strømmen på kjøkkenet gikk når jeg skulle vaske klær, fordi vaskemaskinen (ja har vaskemaskinen på kjøkkenet) ikke har egen kurs. Utleierne er ikke hjemme og sikringsskapet er hos dem X3 Samtidig tenkte jeg at "ok kan jo gå ut og skylle plattingen i hagen" , så jeg hentet hageslangen og skulle skru på vannet, men den gikk det ikke ann å skru på gitt. Får vel blåmerker i hånda slik som jeg prøvde, men for ingen nytte cx Så må vente på utleierne igjen.. jaja, jeg kan jo sitte her og spise chips da. Har jo fått rydda inn klær i skapet ihvertfall.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22081 på: 03. jun, 2016, 09:57 »
Hjemme alene mens Skarpen dro på jobb for første gang på over et år. Det er en lettelse. Nav har ikke vært særlig hjelpsomme, og har lovet utallige ganger, men det dukket aldri opp noen penger. Selv ikke nødhjelp som er penger til mat. Lurer på hva som foregår på de kontorene.

OH WELL. Jeg får fortsette med commissions.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22082 på: 03. jun, 2016, 10:47 »
skjønner ikke hvordan i huleste jeg klarte å slette alle vekkerklokkene på telefonen min. Og det var jo selvfølgelig at jeg klarte å forsove meg. Våknet opp av at sjefen min ringte og jeg sa bare FATT NO DET
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22083 på: 03. jun, 2016, 15:14 »
Update på panda bortføring: fant han :D noen som hadde levert han inn hos fagskolen nede i gangen for rundt en uke siden. De ringte meg etter å ha satt opp plakater på skolen om at han var borte (go hard or go home)

Also eksamen gikk Eh. Fikk masse spørsmål om ting som ikke var innenfor temaet som jeg hadde pugget AF så ble en 3'er.. Bedre enn å stryke I suppose ^^
The raccoons will rule the world! But first we nap

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22084 på: 03. jun, 2016, 16:06 »
Dat feel når du var på sykehuset i Hammerfest da man fikk vite om man kom opp i skriftlig naturfags eksamen.

Og dat feel når man sliter med insomnia og var våken i sånn 30 timer fra mårraen på torsdag - i dag, og kunne ikke dra på skolen fordi jeg var så rar i hodet, skulle trodd man hadde feberforestillinger..

Jaja. Fint å ha klassekamerater som kunne fortelle meg om vi kom opp eller ikke. Hurra! No skriftlig!

Vi får vite om vi kommer opp i muntlig på mandag da :((

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22085 på: 03. jun, 2016, 21:40 »
Hjemme alene mens Skarpen dro på jobb for første gang på over et år. Det er en lettelse. Nav har ikke vært særlig hjelpsomme, og har lovet utallige ganger, men det dukket aldri opp noen penger. Selv ikke nødhjelp som er penger til mat. Lurer på hva som foregår på de kontorene.

Lurer selv til tider hva NAV driver med...
Men gratulerer til Skarpen for å kapre en jobb!

Selv, det har vært noen lange uker i Mai med mye overtid og mye stress, håper juni blir mer avslappende.
Da er det bare å slappe av i helgen og nyte varmen før den forsvinner igjen :)

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22086 på: 05. jun, 2016, 13:17 »
Soft hugs are the best hugs ^o^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22087 på: 05. jun, 2016, 21:09 »
Gikk å la meg klokka 12:00, og vokna klokka 20:00

Lurer på om skole blir å gå bra i morgen xD

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22088 på: 06. jun, 2016, 07:33 »
Trøtt og sliten etter en helg som frivillig på Bjørgvin Marknad. Godt solbrent i ansiktet og deler av brystkassen, auau ;^;



Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22089 på: 06. jun, 2016, 12:15 »
*jesp* Vært på jobb siden 6 i morges. Har enda 3 timer igjen før dagen min er over. ughh. need coffee
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22090 på: 06. jun, 2016, 22:52 »
Har bare vært på jobb i to uker, men føler at det er veldig gode vibes derfra, noe som gjør meg skikkelig glad. Det er jo fortsatt mye igjen å lære og rutiner å sette seg inn i, men det er så mye lettere når jeg faktisk begynner å trives på jobben. Krysser fingrene for at entusiasmen min holder seg ei stund ^^

On the other hand har jeg mista mye av den tegneinspirasjonen jeg hadde for litt siden. Litt kjedelig når jeg har en masse som burde bli ferdig >.<

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22091 på: 07. jun, 2016, 08:04 »
Jeg kom ikke opp i muntlig i går :D hurra.

I dag skal jeg prøve å lage cookies med nonstop i <3 Håper det blir nice :3 Skal ha to venner på besøk i morgen til film og kaffe, så why not make some cookies to go with <3 hihi >w< håper de liker dem! :3c

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22092 på: 07. jun, 2016, 10:03 »
Jeg kom ikke opp i muntlig i går :D hurra.

I dag skal jeg prøve å lage cookies med nonstop i <3 Håper det blir nice :3 Skal ha to venner på besøk i morgen til film og kaffe, så why not make some cookies to go with <3 hihi >w< håper de liker dem! :3c
Om du har andre eksamener så lykke til! Håper alt går bra!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22093 på: 07. jun, 2016, 10:19 »
Jeg kom ikke opp i muntlig i går :D hurra.

I dag skal jeg prøve å lage cookies med nonstop i <3 Håper det blir nice :3 Skal ha to venner på besøk i morgen til film og kaffe, så why not make some cookies to go with <3 hihi >w< håper de liker dem! :3c
Om du har andre eksamener så lykke til! Håper alt går bra!

Jeg er så heldig at jeg ikke har noen eksamener i år, hurra :D

Og alle prøver som skal gjennomføres før skoleslutt neste fredag er gjort ferdig :3 Håper bare det at den treige skrivinga mi på papir ikke gjorde så mye på den store matteprøven vi hadde... (Kom bare til oppgave 18 av 22.. D:>)

Nå er det bare å vente på sluttkarakter og håpe alt går bra :3c

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22094 på: 07. jun, 2016, 10:28 »
Høres jo flott ut!. Må være herlig å bli ferdig med alt før sommeren ^^

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22095 på: 07. jun, 2016, 11:41 »
Har fått oppkjøring på BIL. fredag 24 juni. meeeep gleder meg mye. Har bestilt enormt mye kjøretimer før det. I don't believe in failure
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22096 på: 08. jun, 2016, 05:03 »
Eh. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Så tar det kort og enkelt:

Skal ende all kontakt med moren min.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22097 på: 08. jun, 2016, 11:31 »
Gleder meg sånn til desucon!!!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22098 på: 08. jun, 2016, 21:10 »
Jeg lagde cookies i går og i dag :3 Jeg brukte en annen oppskrift i dag, men hadde litt for lite brunsukker så ble jo ikke perfekt, men gjorde opp for brunsukkeret med vanlig hvitt sukker.

De ble så sykt gode! Hadde nonstop i som sjokolade <3 ahhhh! Også ser de kule ut med alle fargene fra nonstoppen :D hehe

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22099 på: 10. jun, 2016, 01:32 »
Foreldre har vært borte en uke nå. Generelt er jeg noe roligere,men merker at jeg ikke har noen andre enn broder'n og bestemor igjen nesten pga depresjon. Når jeg snakket med "venner " ble jeg faktisk bare irritert og ufattelig skuffet,siden hver minste ting var bare kritikk.  I dag ga jeg totalt f i folk,laget wok og prioriterte kattene istedenfor.
you are only confined by the walls you build yourself.