Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812489 ganger)

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #450 på: 07. mar, 2010, 18:56 »
Oooh, dead space er heftigt :D Trur det er det mest spennande spelet eg nokon gong har spelt. Adrenalin-nivået var ekstremt høgt kvar gong eg møtte på det monsteret som kunne regenerata :|

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #451 på: 08. mar, 2010, 01:47 »
Nervøs. Første skoledag på 10 dager. Jeg husket akkurat hvorfor jeg ikke liker skole. Jeg blir et nervevrak av det. Jeg vet ikke hvor følelsen kommer fra, men jeg svetter og klarer ikke konsentrere meg, det føles ut som jeg burde være redd for noe, føler meg rett og slett angstfull.

Og jeg er faktisk usikker på hvorfor.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #452 på: 08. mar, 2010, 09:26 »
Awww. Føler med deg, Trashie.

Jeeeeg.. er trøtt. Veldig trøtt. Fikk knapt to-tre timer søvn i natt, fordi jeg skulle opp å dusje, men så har tanta mi tatt den før meg og det var ikke varmt vann igjen. D8 Ffffff. Så jeg er desperat etter å dusje, men jeg overlever. >w> .. og trøtt pga jeg lå i telefonen i natt også da, men det var verdt det. Kjempegøøøy og koselig. |3 <3 
Akkurat nå har vi samfunnsfag, skal se en eller annen slags film nu. Mye film på skolen for tiden, litt kos. Men mye stress da. xD
Fremføring i naturfag, matte og sånn, i tillegg "samtale" i engelsk om 9/11. Skulle gå fint, men fortsatt. Gah, do not want.
Gi meg påskeferieee. D:
Jaja, ikke lenge igjen. I dag er det 3 uker til jeg blir 18. Jeg begynner å bli gammel, jo.
Menmen. I can not has wait plz.

*nomme ananas og appelsinjuice.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #453 på: 08. mar, 2010, 11:32 »
Yeah kjenner til den Trashie før kunne jeg faktisk bli så stressa at jeg boksavlig talt står og spyr.
Har klart å fikse på det nå da. Så prøv dette trekk pusten dypt, så dypt du klarer helt til du kjenner det sprenger nede i lungene,
Santidig knytter du nevene så hardt du kan. Og puster sakte ut mens du puster ut slipper du taket.
(Også litt den same teknikken jeg fortalte om som kunne brukes til visse andre ting om du husker heh heh.)
Og så forsøker du bare å senke pusten og pulsen, ved å puste saktere og saktere til du føler deg bedre.
Veldig grei pusteteknikk, jeg lærte fra et heksepodcast.

Har snart lov å drikke da Villdyr. Og engelsk samtale wtf ?
Beste er å dra bort dit å finne noen å prate med. Oi mate, I`d Like a pint of lager please (ah elsker London)


Jeg for min del har det ganske awsome, selv om jeg er litt irritabel pga jeg ikke alltid får det jeg vill ha, men men.
Først nå en dag etter en helg med drikking har jeg bynt å føle meg litt groggy.
Blir vell å hoste opp noen skisser og krype en tur neddi hiet til muttern fattern og søstra mi og plage de litt senere.
« Siste redigering: 08. mar, 2010, 11:37 av Ziggy_wolf »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #454 på: 08. mar, 2010, 13:46 »
Har snart lov å drikke da Villdyr. Og engelsk samtale wtf ?
Beste er å dra bort dit å finne noen å prate med. Oi mate, I`d Like a pint of lager please (ah elsker London)
Haha, London er win. C: Neimen, engelsksamtale er sånn.. Vi blir tatt ut i ei lita gruppe med engelsklæreren vår og skal snakke om et tema vi blir bedt om. .. og i dette tilfellet er det 9/11, som jeg faktisk vet en del om. c: Husker det fortsatt den dag i dag.

.. og jessda, i tillegg kan jeg kjøre opp på bil. <3 Jeg skal nok leve opp til nicknamet mitt og bli et lite villdyr på veien. Harrharr. |D


Nå har vi akkurat hatt matte, vi har fått oppgavene til fremføringa vår. 3 av 5 folk som er på gruppa mi stakk fordi de ikke gadd. Synd for de. 8D Så nå er jeg ferdig. Powerpoint på rundt 20-30 sider om matteoppgaver, regler og what not. Meh. Gleder meg bare til ferie. <3

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #455 på: 08. mar, 2010, 16:54 »
Etter 9 dager med sengeligging, hosting, og våkne opp vær 2 time, med en kjeft som minner om en kaktus,..
Så må jeg nok si at jeg begynner å føle meg litt bedre.
Rikting nok er det en gjevla klump i halsen som, jeg ville gjerne vært uten,.. men kan ikke klage siden, feberen endelig har gitt seg  [ureshii]

"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Son44

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #456 på: 08. mar, 2010, 17:02 »
yay, endelig ferdig med den forbanna illustrasjons oppgaven  [w-happy] 12 bilder på 5 dager - alle ble fargelagt og skyggelagt, så nå kan æ endelig tegne det æ har lyst til

Fikk igjen engelsk powerpointen min. Fikk en 6er  :)

OG NU BLIR DET.... gaming eller tegning  [puzzled]

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #457 på: 08. mar, 2010, 18:19 »
jeg har det bare bra. ikke mye gjøre på jobben men nå som jeg har kommet hjem har jeg leilheten å rydde den ser ut som bomba h.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #458 på: 08. mar, 2010, 19:40 »
Heh, kjenner til den karisma

ah 9 dager i senga høres deilig ut Tigra
hadde gjerne tatt over febern din
har ikke den luxusen deadlinenene kommer
enten jeg sitter med hue på skrivebordet
eller hvisse andre steder

Vell I morgen får jeg en oppgave fra skolen for en reell kunde.
Normalt tar det 2 uker å fullføre.
Vi har kun 24 timer.
Alt er pakka, og jeg har klargjort et brett med konsentrert burn i kofferten.
Dette blir vell min siste natt med søvn på en stund, jeg for prøve å utnytte det maksimalt.
For når solen står opp i morgen, er det dommedag.
Nå skuer jeg opp mot månen, ber en siste bøn:

Lord of battle I pray on bended knee
conquest by the rising sun
I'll wait for thy command
with flame and blood at hand
glory and a broken sword.

... og forbreder meg mentalt .... for kamp.

« Siste redigering: 09. mar, 2010, 01:04 av Ziggy_wolf »

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #459 på: 09. mar, 2010, 09:33 »
Nå har jeg det fint. Sitter å har mediefag og snakker om reklame. Ganske interressant egentlig. C:

Og nå er det bare 19 dager, 5 timer, 53 minutter og 38 sekunder igjen til flyet mitt tar av og flyr mot Molde. Herregud som jeg gleder meg. <3 Puma blir det digg å henge med uansett, men jeg gleder meg også til å treffe vennene hennes og sånn. Det er så deilig å faktisk ha billettene liggende på bordet mitt hjemme. Håper de siste dagene går fort.

Også skal jeg på sesjon til fredag :x Sånn, jeg har ikkeno imot å ta førstegangstjenesten, men nå har jeg kommet inn på skole og har flytteplaner og alt mulig så hadde det bare vært i veien hvis jeg hadde måttet inn i militæret et år nå. Men det er ikkeno vanskelig å slippe da så jeg bekymrer meg ikke. :3 De er mest ute etter folk som er egnet, og engasjert for militæret uansett, så bare jeg kommer med at jeg verken har lyst eller særlig anledning så går det nok greit. I tillegg smekker jeg på litt "psykiske problemer" på den legeærklæringen. xDD

*nomme eple* Og i dag når jeg kommer hjem skal jeg bli ferdig med collagen min... eller, MÅ jeg bli ferdig med collagen min. xD Er frist til i morgen. Men jeg er nesten ferdig så det klarer jeg nok. Også håper jeg at jeg får litt tid til å tegne etterpå. Vil bli ferdig med face-memen min. ;3

Son44

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #460 på: 09. mar, 2010, 10:12 »
Lasi, du går også på media?

Akkurat ferdig med Media time. Ska lage en historie på 10 bilder med ett mobilkamera. Folk driver å spammer denne i klassen
http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
« Siste redigering: 09. mar, 2010, 10:46 av Son44 »

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #461 på: 09. mar, 2010, 10:25 »
Lasi, du går også på media?


Njaa.. jeg går egentlig Studiespesialiserende med Formgivningsfag (Almenn inkludert kunst), men jeg har media og IT som ekstra valgfag. C:

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #462 på: 09. mar, 2010, 10:51 »
Nå skal jeg opp og fremføre om atomkraftverk ganske snart, fått meg noe søvn i natt for engang skyld. Så går nok bra. Selvom jeg bare nesten printa rent ut fra wikipedia og endra litt på settningene, jeg hadde så dårlig tid at jeg ikke orka mer. Men jeg improviserer, så skal nok gå bra. |D Kjernekraftverk, radioaktivitet.. <33 Elsk. Jeg sitter akkurat og leser over stikkorda mine og drikker pepsi max, mens han jeg samarbeider med nommer på kjeksa mine. Den slasken. :c

Oh well. I dag skal jeg være igjen i byen, fordi mamma og onkel kommer. Nå har de fått nok av Elkjøp, så de skal visst være med meg og ta en alvorsprat med han som driver pc-service der. Den tosken. Jeg føler for å klaske han i ansiktet med en kontorstol eller noe. >_> Oh well. Etter det, skal vi bare surre rundt i byen litt og se på forskjellig, kanskje spise noe middag. Så skal jeg og noen venner på kino å se på Alice in Wonderland, det blir awesome. ;u; Jeg gleder meg.

.. også er det sinnsykt glatt ute. Det er sånn.. speilblank is som du ikke ser, så failer du og faller 24/7. Jeg har faktisk holdt meg på bena hele uka, jeg er stolt. xD Men har vert like før en del ganger. Heldigvis ikke bare meg, da. Menmen. Når det blir spamvarme og regn, så blir det kaldt igjen om natta, så er det sinnsykt med is overalt. Det hører vel med vinteren, regner jeg med. Men jeg vil ha vååår. Jeg savner de søte hestehovene som titter opp i veikanten, fuglesangen og ffff. x3 Oh well, jeg får besøk av Lasi om to-tre uker, så jeg gleder meg sinnsykt til det. <3 Det blir så win. Han er genial å henge med. *Sprette rundt*

Nå har vi matfriminutt, så jeg skal ned å kjøpe meg rislunsj eller pasta, tenker jeg. Såååå.. Bai. |D

Son44

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #463 på: 09. mar, 2010, 10:53 »
Lasi, du går også på media?


Njaa.. jeg går egentlig Studiespesialiserende med Formgivningsfag (Almenn inkludert kunst), men jeg har media og IT som ekstra valgfag. C:

aah, ok
Skal bytte til neste år. Fra Media til Studie med form. Litt kjedelig å ikke få fritak

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #464 på: 09. mar, 2010, 17:54 »
Jeg trenger en jobb. Før jeg ender på gaten.

Oh well.

Jeg laget spaghetti med kjøttdeig og tomatsaus i dag.

Også så jeg to episoder frustrerte fruer.

Vurderer å spille litt sims3. Det er kos.

Helgen blir litt mkfdnhpdfjbgdfg.

Jeg vil være med kjæresten min. På søndag har vi vært sammen i 2 år. Han orker egentlig ikke å komme til Bergen, fordi han har gjort det alle gangene siden jul. Men moren var ikke sikker på at hun syntes det var greit at jeg kunne komme til dem, så.. Mulig jeg skal være hos en venn av ham, så får vi sett hverandre litt. v__v

Jaja. Neste gang vi møtes er det påskeferie. <3

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #465 på: 10. mar, 2010, 09:31 »
Jeg har det helt fint. Sitter her og kjeder meg i el-energi timen. Har en monoton robot lærer...

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #466 på: 10. mar, 2010, 10:21 »
Jeg trenger en jobb.
+1

Akkurat nå har vi norsk, og jeg har fått gjort ferdig alle oppgavene vi skulle levere inn. Så jeg sitter da bare her og surfer rundt på nettet, vil ha noe å gjøre. x3 Vurderer å kanskje gjøre samfunnsfagen til fredag eller noe, men konfliktoppgaver er kjedelige. =_= Jaja, bedre å bli ferdig nå enn å sitte hjemme å gjøre den. Må bare høre ferdig fine sangen jeg hører på. <3 Har mer enn nok å gjøre hjemme uansett.

Jeg må få rydda ferdig rommet mitt, vaske litt og tørke støv. Så må jeg ta gangen, gjesterommet, badet.. sant og si hele kjelleren. Og etasjen oppe. Hihi, blir litt gøy. Jeg er faktisk i ryddehumør nu. xD Jaja. Det regner og er pissvarmt her, og snøen har minka med 30cm eller noe på et par dager. o_O Håper den forsvinner helt snart <3 Er så lei snø nå Dx Snøen som er igjen er til gjengjeld helt brun av dritt og eksos. >_< Ikke pent å se på. Jeg savner sommeren. D: Varme, pene sommeren. ;u; Savner det å kunne sykle meg en tur på den pene badestranda vi har her og sånn, bare bade når det passer seg. Is win.

Hmh.. Ellers så sitter jeg og drikker pepsi max, gleder meg bare til helga nå for å slappe av. Trenger å soooove. D: Er lei av å stå opp klokka seks hver morra nå. xD Blir så sinnsykt godt med sommerferie. <3 Enda bedre blir det med påskeferie først, though. Jeg gleder meg sinnsykt, som de fleste har fått med seg nå. xD Eheh. >w> I can't help eeeeeet.

Og i går var jeg i Molde og så på Alice in Wonderland med noen venner. Ganske bra film, egentlig, selvom jeg kjente igjen fåtallet av hendelsene der. Elsket The Mad Hatter og The Chesire Cat. ;u; Søtest. Blikket på katten var helt sinnsykt. .. den skulle vert rosa da, synes jeg. >:c xD
Ellers, så så jeg litt rundt på iPod'er og lignende. Jeg trenger en ny en siden min holder på å streike konstant. >_<

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #467 på: 10. mar, 2010, 11:25 »
Sitter og venter på at den 3. tysktimen idag skal starte. Drittlei tysk for i dag, men det blir ikke bedre. Etter det er to timer med kor (stå to timer og synge om Jesus or what not), også to timer matte.


Satan.

Son44

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #468 på: 10. mar, 2010, 12:56 »
To timer med matte.... feh. Må også skrive ett intervju i engelsk

Gleder meg til å komme hjem og tegne

Edit: Noen kompiser fant denne greia på internett
Faen å skummel, greide å gjette seg fram til at æ tenkte på krystal, rommel og noen andre folk. <_<'
http://en.akinator.com/#
« Siste redigering: 10. mar, 2010, 14:18 av Son44 »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #469 på: 10. mar, 2010, 14:18 »
Yeeeeahh! ( heavmetal howl)
Nå sitter Ziggern og diggern på metalbar.
Etter 24 timer med å glane på nakene kropper
og dildoer. Ok hva har Ziggmeistern rota seg
borti nå? Jo a vi fikk i oppgave av en rell kunde
å lage reklamekampanje for sexleketøy i løpet
av 24 timer. Så ikke mye søvn på meg
er det rart at jeg trenger en liten justering?
Så er det vell hjem og hoste opp noen tegninger.
  

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #470 på: 10. mar, 2010, 22:22 »
Jeg har det veldig bra ^^, Sitter her i mine nye Russe klær (som er skikkelig digg!) og koser meg med no hardstyle musikk!  [w-cool] [ureshii]

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #471 på: 10. mar, 2010, 22:31 »
Høyre du på hardstyle?!?! <3 <3 <3
Hardstyle er så enormt feitt :3 Kva artistar høyre du på? :P

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #472 på: 10. mar, 2010, 23:18 »
jeg har det bare bra skal legge meg er slitten etter en laaaaaaaang dag på jobben jobbet overtid

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #473 på: 11. mar, 2010, 10:31 »
Har det helt greit nå. Gleder meg ikke så kjempemye til i morgen siden jeg skal på sesjon. Og det er ikke selve sesjonen jeg gruer meg til, men å måtte ta 6.18 toget i morgen tidlig. Dx Da må jeg stå opp halv 5 elns... uff.

Det gjør ikke saken noe særlig bedre at jeg skal jobbe til halv 10 i kveld. Jaja, da får jeg legge meg med en gang jeg kommer hjem. xD

MEN, på den lyse siden, etter sesjon i morgen er det HELG. <333 Også får jeg ENDELIG begynt å spillt på Oblivion, Game of theYear Edition. Jeg installerte det om tirsdagen men har ennå ikke fått prøvd det fordi jeg har vært konstant opptatt med jobb og lekser. Jeg har aldri spillt igjennom hele Oblivion før se. xD Jeg har aldri hatt det selv før, jeg har bare lånt det i perioder av en kompis, så jeg har kanskje spillt igjennom 1/10 et par ganger. xD

Jeg har også fri fra jobben HELE neste uke, på grunn av nedskjæringer, og det er litt digg. <3

SÅH, jeg gleder meg sinnsykt til fredags ettermiddag + lørdag formiddag (jobber på kvelden) + hele søndag. |D

[EDIT] ... + påskeferien <3
« Siste redigering: 11. mar, 2010, 10:36 av Lasi »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #474 på: 11. mar, 2010, 11:21 »
...men å måtte ta 6.18 toget i morgen tidlig. Dx Da må jeg stå opp halv 5 elns... uff.
Naww, dakar. |3 Får du kanskje føle hvordan jeg har det sånn delvis, hver dag. xD *dyttepå*

Jeg har det supert.
Engelsklæreren min var syk i dag, så vi har ikke muntlig. ;u; <3 Så vi har hatt tre timer fritime nå, kjedelig som f, men kos å sitte å surre rundt på nett, høre på musikk og henge på msn. Har funnet sinnsykt mange awseome band via Last.FM nå. o_o Haha, det er digg. Oh well. *gjespe litt* Jeg er trøtt. Så har vi ikke matte neste time, men har heller sidemål. Jeg kan nynorsk, så det skal nok gå ganske fint.

Så er det pøøøøsregn her - igjen. Vestlandet, altså. x3 Men nesten all snøen er borte, det er sykt digg. <3 Men skal visst snø igjen til helga, meh. xD Håper værmeldingene lyver. Og i morra har jeg tyskrprøve, meh. owo Jeg gruer meg litt, men skal nok gå fint. Bare sitte og lese litt når jeg er hjemme, så skal det gå bra. I helga skal jeg rydde ferdig kjelleren, tenkte jeg, og neste helg tar jeg stua og sånn oppe. Jeg er så flink til å somle når jeg først skal rydde. >w> *host*

Hmh. Jeg vurderer å kjøpe meg noen klær over nett elns, trenger noe nytt til jeg har bursdag. xD
Tviler på at mamma gidder å bestille, menmen. Jeg kan jo spørre. 8)
Og så gleder jeg meg til to uker og en dag også! Soul Silver! ;u; <3 Ny remake av yndlingsspillet mitt som liten, gleder jeg meg til å skaffe. Også to uker og.. tre dager, så kommer Lasi. Is win. n_n

.. og jeg hører alltid feil på Burger King, skjønner ikke hva som feiler meg. I Oslo var det "Den Store Gule Tingen", mens nå hørte jeg "Doggy King" .. Huff. Jeg trenger søvn. D8