Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812132 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22500 på: 03. sep, 2017, 18:02 »
Savner da forumet var mer aktivt. Trålte gjennom et par gamle emner og det var koselig når folk postet her. Oh well, er vel sånn det går med forums etterhvert.

Hm. En liten oppdatering? Jeg er ikke sammen med Skarpen lenger, har fått jobb(deltid) og bor midlertidig på Årnes. :> Og jeg er trøtt som faen og på vei til å møte Kosedragen. z_z

kan jo skrive et svar bare for deg hehe :D

Når det kommer til grunnlag for at jeg ikke skriver her, så er det vell fordi at jeg har min søte snille Babster å snakke med og fortelle om hvordan dagen min har vært, istedenfor å skrive det her. Kan jo såklart ha gjort begge, men føler det er nok å fortelle han jeg. Pluss at mye av hva som skjer med meg og han nå er vell egentlig litt privat, og kanskje folk ikke trenger å lese det hehe.

Synd at du og Skarpen ikke er sammen lengre. dere virka så søte sammen.
---

vet ikke om jeg nevna det tidligere her men er i Hamar nå jeg. Har vært her i noen dager over ett år nå. Er veldig greit. Det å gå fra å leve med foreldre til å bo alene med Babster, er ganske fint egentlig, sjøl om at min sosiale angst osv blir virkelig satt på prøve, siden jeg må ta telefoner sjøl, finne veien til sykehus og andre ting sjøl, kan ikke bare bli kjørt om jeg sliter med tid, prøve å finne jobb sjøl (noe som sålangt enda ikke er funnet, fins ingen jobber jeg er god nok til, vist nok). Men jeg har jo forsåvidt blitt litt flinkere til å ta telefoner, og det er veldig greit!

Eneste som er minus med å bo så nærme ganske mange forskjellige ting, er at alt er sinnsykt dyrt. Typ jeg kan ikke bare dra med meg min kjære på toget for å henge i oslo med allesammen, om det er desucon eller ellers. Siden vi har rett og slett ikke penger til det nå som vi lever på Nav. Oh well. Men vi fikk hengt littegran med Christmas på et punkt hvor vi snakket med en snill dame som heter Hanna på kafe. Det var koselig, da <:

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22501 på: 03. sep, 2017, 20:14 »
Savner da forumet var mer aktivt. Trålte gjennom et par gamle emner og det var koselig når folk postet her. Oh well, er vel sånn det går med forums etterhvert.
Har vel egentlig ikke så mye poste egentlig :p skjønner hva du skal frem til, har selv vært på flere andre forum da de faktisk var aktive, men det meste går vel i dag på enten snap eller discord..  Selv er jeg lite aktiv da jeg ikke finner noen spill morsomme lengere, så nå jobber jeg basicly til jeg sover, tjener jo greit med cash men man begynner jo å tenke på hva som er meningen med livet når man bor i en liten hybel og ikke møter andre folk en på jobb.. litt trist når alkohol og marihuana er det som skal til for å få seg igjennom helgene .. hakke orka å tatt ferie engang da jeg ikke aner hva jeg skal gjøre xD
 
Sitat
Hm. En liten oppdatering? Jeg er ikke sammen med Skarpen lenger, har fått jobb(deltid) og bor midlertidig på Årnes. :> Og jeg er trøtt som faen og på vei til å møte Kosedragen. z_z

awwh sheeit, alltids dritt å høre at folk har gått i fra hverandre .. oh well livet går vel videre
The more i learn about people, the more i like my dog.

Foofi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 63
  • Beep Boop
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22502 på: 04. sep, 2017, 16:56 »
Er på folkehøyskole.

Liker både fagene og menneskene, men jeg klarer ikke helt å skaffe venner/få kjemi med folk, selv om folk er hyggelige. Fatter ikke hvordan man gjør det [laugh] Har nå bare vært her 2 uker, så går vel sikkert bedre etterhvert x)

[[UPDATE]]
Det går bedre etterhvert  [laugh]
« Siste redigering: 20. sep, 2017, 21:33 av Foofi »

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22503 på: 27. sep, 2017, 21:04 »
Furroween someone?
Con i sverige
you are only confined by the walls you build yourself.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #22504 på: 28. sep, 2017, 13:59 »
Sinnsykt mye skole her atm! Prøvd å endre på ting i år. Bli mer sosial! Så jeg har slengt meg på Revygruppa for skolerevyen, meldt megfirvillig som hytteturansvarlig sammen med 4 andre, skolen har startet opp en rekke klubber bla. kultfilmklubb og cosplayklubb.

Ellers en del skolearbeid. Gruer meg litt til eksamen kjenner jeg  :8 Blir mye jobb i helgene....
Prøverå lete etter pels til å fikse suiten, men litt vrient atm. Vil heslt  kjøpe av noen, men får heller spare opp  ^^

Planlegger å gå på NFC som mitt siste con før jeg tar en minst ett års pause pga bachleor i 2019. :D

Ellers går egentlig alt supert!

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22505 på: 01. okt, 2017, 23:21 »
Har vært en stund siden jeg postet her på forumet..

Arbeidspraksis funker fint. Jobber i Gjøvik, og det er utrolig morsomt og lærerikt.

Ellers skjer det ikke så mye. Kjærlighetslivet er det samme.

Livet er digg!
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22506 på: 01. okt, 2017, 23:53 »
Sitter her nå og har litt dumme tanker. Er merkelig å tenke tilbake til da jeg og Babster snakket om de problemene, og hvordan det føltes som at alt bare ble bra, liksom. Nå kom de dumme tankene tilbake og jeg husker ikke hva han sa som fikk meg til å føle meg så bra.

Jeg skal begynne å jobbe i barnehage hver tirsdag og fredag, 4 timer per dag. Det er ikke så mye så kanskje jeg blir å synes det er greit. Men skal si det nå med en gang at jeg er ikke så glad i barn, og de barna jeg liker er unger jeg kjenner, for eksempel min lillesøster eller nevøene mine. Når jeg er med min lillesøster så er jeg bare med min lillesøster, da, og ikke 15 barn samtidig. Jeg er veldig sjår for høye skarpe lyder, redsel for at barna skal slå seg og det somehow er min feil, eller kanskje jeg ikke klarer å hjelpe. Jeg takler ikke helt 100% tanken om en jobb oppgave jeg skal få som innebærer å leke med barna. Da jeg kom inn i barnehagen på besøk så jeg en dame leke rødt lys med barna helt alene. Jeg kan ikke se megselv klare noe slikt. Tanken jeg sitter og sturer litt på er forsåvidt meg og min diabetes i henhold til barnehagen. Med diabetes, har jeg sinnsykt dårlig immunforsvar, og jeg kan ikke si jeg gleder meg til å være syk hvær eneste dag (sånn var det i den andre barnehagen jeg jobba i, og de gangene jeg gikk på skole).

Jeg vet ikke jeg. Skulle egentlig håpt på noe annet, plus at sjefs damen skremmer meg. I begynnelsen ble jeg merkelig nok veldig komfortabel med henne frem til sist samtale med henne og min nav veileder. Hun behandla min nav veileder som helt vanlig voksen, mens meg behandla hun som en liten unge. Mens det ikke var noe viktig de snakka om, tenkte jeg at jeg kunne spørre hvor de fikk den bitte litte sticky-note padden fra (var en bitteliten rosa en på bordet, og jeg syns den var veldig søt og muligens veldig brukbar) så jeg begynte å si "Denn herran va no søt --" og før jeg blir ferdig med setninga mi, svarer hun med "ja da den er flott >:U" hvor jeg da ble lammslått og bare så ned egentlig.

Føler også at de alle, utenom kanskje en som virket veldig genuin, er damer som har på seg masker. De virker ikke som de mener det de sier, eller hvordan de uttrykker seg. Det skremmer meg.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #22507 på: 10. des, 2017, 19:08 »
Jeg skal flytte til Trondheim! Føler jeg har stagnert litt her i Oslo, spesielt mtp jobbsøk. Jeg håper ting blir lettere i en ny by. Mer motivasjon. Det blir også spennende med nye omgivelser. o:

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22508 på: 20. des, 2017, 11:13 »
Snart juleaften, skal bli godt å kunne ta litt tid av, familie tid~ hmmm. håper mine foreldre og søster blir glad for gavene~~ =)
Gjør ferdig siste Secret Santa's fordi det er bare 3 dager igjen til å få gjort dem ferdig, hurry hurry!!
Blir ikke no Eurofurence neste år blir istedet Japan tur i August ~ gleder meg veldig veldig~ <3


Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22509 på: 21. des, 2017, 22:36 »
JULEFRI!!!!  ;D

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22510 på: 26. des, 2017, 16:11 »
Digg med julefri. <3
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22511 på: 01. jan, 2018, 11:08 »
Nytt år, nye muligheter~~

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22512 på: 11. jan, 2018, 22:41 »
Nytt år, nye muligheter~~
^ This. Sooo much this. xD

There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22513 på: 14. jan, 2018, 09:14 »
Disneyland dag 2  [ureshii]  [ureshii] [wink]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22514 på: 18. jan, 2018, 18:07 »
Veldig sliten pga naboene har begynt å bli litt gærne.

Vet ikke om det har noe med det faktum at vi fikk en ekstra måned fra huseier (faren til nabojenta).

Det er bare så mye vas med de og jeg forstår ikke hvorfor det må være så mye kødd.

hvis noen virkelig ønsker en rundown av hva som skjer, send meg gjerne en PM. Vet ikke om jeg orker å si så mye offentlig lol.

Neonbear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22515 på: 18. jan, 2018, 23:01 »
Alt i livet føles veldig usikkert. Har ingenting å strukturere livet mitt rundt, og er stadig arbeidsledig. Prøvde meg på en selgerjobb, men hadde omtrent nok penger fra før til å ha råd til kollektivtransport i en uke. Så det gikk til helvete.

NFC gikk også til helvete. Det meste har gått til helvete siden mai i fjor. Kjenner det er vanskelig å holde motet oppe når det ikke virker som det er noe som helst innenfor arms rekkevidde.

Mener ikke å være helt downer med dette, men siste året har vært en av de mest ensomme og stressende perioden i mitt liv. Alle planene jeg hadde fløy ut vinduet, og føler ikke at det er noe sted i verden for en person som meg.

WinterSnowtail

  • Nykommer
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22516 på: 08. feb, 2018, 18:36 »
Ting går opp og ned.
På jobben går det greit, kanskje en ganske heftig forfremmelse i løp av det neste året.
Men hjemme livet er litt værre, er blitt så lei av å være alene i en tom leilighet hver eneste dag.

Trenger noen å bo med for å slippe å være alene konstant. Men er ikke bare bare å finne seg en roommate heller.
Spesielt når jeg er så wierd som jeg er.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #22517 på: 11. feb, 2018, 07:38 »
Går så greit som det kan gå. Jobber som oftest 4 netter i strekk for så å ha fri i en hel uke, der eg sitter foran pcen og xboxen og spiser meg mett til eg skal på jobb igjen. Har fint lite planer om fremtiden, er lei jobben samtidig som eg synes det er kjekt med så mye fri, er i vanvittig dårlig form men gidder ikke gjøre noe med det, snakker lite med andre og gomler snop når det passer meg. Usikker på ka som skal skje videre egentlig.  [puzzled]

Slush burr

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
  • Watch it, I've got Slush, and I WILL use it!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22518 på: 22. mar, 2018, 11:15 »
Statusen min?

Jobber I dagligvarebutikk, spart opp penger, endelig fått nok til sette av penger til partial suit av rød pandaen min, Slush! Er 'Heads & Tails Studios' som lager suiten, og nå har jeg smurt meg selv med tolmodighet ettersom ventelisten er laaaang... x)

I fritiden jobber jeg enten på gamlebilen, tegner, spiller kanskje noen spill, henger med noen kompiser el. familie, eller bare browserr litt rundt på webben.
Er ikke så mye spennende som skjer i hverdagen xD
Om noen vil finne på noe noen gang, så bor jeg på Os, rundt 40 min fra Bergen.  [smile]
FA: IcyPaw DA: SlushyPanda

Blep, blep, pandaburr.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22519 på: 24. mar, 2018, 12:37 »
min status?.. kan jo heller gi litt opptatering siden det er såpass lenge siden jeg har vært inne hær..

dro på eurofurence for første gang i fjor. var veldig bra. skal tilbake dit i år. like etter at min ferie var over så fikk jeg den kipe beskjeden fra sjefen om at jobben skulle nedbemanne slik at de kunne få inn mer dyrt utstyr.. min kontrakt skulle i utgangspunktet ha utgått i januar.. så jobbet mye overtid. helt verd det. fordi jeg ble kalt in på et møte i slutten av november. da hadde jobben insett at jeg er god nok til å ha. så de tilbydde meg en ny 2 års kontrakt. men med 50% lønn. siden lærling. skal ikke klage når jeg først har en plass å være å jobbe.

hadde tenkt å dra på Nordicfuzzcon. men som jobb situasjonen var så var det en risk for å være arbeidsledig når Nordicfuzzcon kom. så jeg prioriterte jobben først. når jeg først fikk mulighet til å gå. tenkte jeg forlenge. deretter ble oppringt fra sykehuset i Tromsø. anngående en opprasjon av en hals cyste. selvfølgelig valgte de helga når det var Nordicfuzzcon.. så yaaay. mens alle andre hadde det gøy på nordicfuzzcon så lå jeg på sykehuset. hadde opprasjon på mandagen. satser på å dra tilbake til Nordicfuzzcon neste år

gjøre ting enda værre. når jeg først ble sykemeldt så streika bilen.. * masse Nordnorsk bannskap* fikk bekreftet fra Nord diesel at det er en feilkode som går ut på at det er en elektrisk feil Innvendig i pumpe. pumpe må eventuelt demonteres og sendes sørover for reprasjon. så ja.. uten bil nå ja.. passer jo bra
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22520 på: 28. mai, 2018, 03:11 »
Ferdig med arbeidspraksis. Fått sluttattest og to referanser, noe som gjør det mye lettere å søke etter jobb.

Banket dritten ut av den sosiale angsten min også, noe som hjelper noe jævlig.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22521 på: 03. jun, 2018, 16:22 »
første helga i juni. alle søringer klager på at det er alt for varmt. mens i dragebyen Tromsø er det enda vinter XD var sluddbyger i gårkveld. vind og regn og 3 grader nå. resten av uka her oppe. maks tempratur er 5 grader og ny snø på fjelltoppene. sen sommer i år også ja
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Lapu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 44
  • I'll find a way!!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #22522 på: 06. jun, 2018, 20:57 »
Dagen/uka har vært grei hvis du ser bort fra varmen som prøver og smelte meg [w-dizzy] og den brekte albuen min som stadig skal plage meg...

Ellers sitter jeg for det meste med en klump i halsen og venter på fremtidige prøver på skolen. Vi er jo i
eksamensperioden nå. Krysser fingrene for at det går bra i år og xD

Lykke til alle som skal opp i en eller annen form for eksamen. Det er snart sommer nå, så stå på og gi alt dere har!!

I will look for you, i will find you .... and i will hug you <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22523 på: 06. jun, 2018, 21:30 »
har brukt dagen i dag på jobb og på å vaske kjøkkenet og viste ikke at tida gikk så fort. Må snart legge seg og komme seg på jobb i morgen og gitt.

Skal vell kanskje lage noe posesuppe på det nyvaska flotte kjøkkenet mitt nå tenker jeg.

Er så sliten ugh ;u;

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22524 på: 22. jun, 2018, 16:28 »
har hjemme-alene-tid til mandag kveld, Dax besøker noen i frankriket <3

Så, får gjøre så godt jeg kan med DnD, filmer og senekvelder ^^