Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812287 ganger)

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22525 på: 27. jun, 2018, 20:05 »
hadde en flott helg i Lillestrøm.  8) klarte jaggu å ta nesten 1300 bilder mens jeg var på desucon. blant annet så tok jeg såpass mye bilder at kameraet mitt sa bare system overheating. så ja. sorterer litt nå. dansa på disco i lag med Holiday og Kenko. endte opp med vondt i ryggen noen dager senere. noen glass konjakk senere er alt bra igjen


og siden Ushagi var på furway så tok jeg over ansvaret på å organisere gruppe fotoshoot. en gang må jo være den første og første er ikke alltid best. noen sa at photoshooten var fredag klokken 18.00. andre sa lørdag 14.00 og 16.00. noen sa søndag. 12.00 jeg sa det at jeg ble å være med trappa og utgangen klokken 15.00. med kameraet mitt. meste parten dukket opp. og ja bildene vil komme på min fur affinity og på begge furry gruppene på facebook.
har faktisk lastet opp en video av alle fursuiterne som var på photoshooten fra desucon. link https://www.youtube.com/watch?v=yC0aaGFRzAk
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22526 på: 15. jul, 2018, 22:16 »
Vel, jeg har forelska meg litt. Dog problemet er at hun bor i USA, og jeg vet ikke en gang hvordan hun føler. Skal spørre henne når ting har roet seg ned borte hos henne. For å høre om hun er interessert i et forhold, eller om det kun er jeg som har følelser for en som jeg ikke har mulighet til å ha et forhold med. Igjen...

Ellers har jeg gått ned til knapt over 100kg, med målet som er 90kg. Går ganske greit med å gå ned i vekt, og det går ganske raskt nå som jeg har arbeidspraksis på et varehus som ikke er langt unna herifra. To fluer i en smekk. Når jeg har nådd 95kg blir det lettere vekter, situps og pushups.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22527 på: 07. aug, 2018, 19:41 »
uwu

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22528 på: 18. aug, 2018, 17:15 »
har vært Travel i det siste. har blant annet tatt ferie fra jobben. gjort ferdig noen gift art som jeg skal dele ut på Eurofurence. sist Torsdag hjalp jeg en kollega å flytte til Tana i Finnmark. var hjemme igjen på søndagen. kjørte til min mor som var 14 timers kjøring. kom fram dit Tirsdag, kjørte til Trondheim for å levere noen traktor dekk som måtte fixes og jeg dro til Psykolog i trondheim som var 5 timer kjøring per vei.

kjørte hjem i går. kom hjem grytidlig i morges. sitter her å jobber ferdig med noen gift art.

reiser til Berlin på Mandag Morgen. *gleder seg masse* blir i berlin i 1 uke. det kommer til å bli så gøy
rererere i'm a tromso dragon. rawr

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22529 på: 18. okt, 2018, 13:49 »
Halloween snart~ <3
og jeg har begynt å spare penger til nytt kostyme proskjet, håper i løpet av vinteren/våren at jeg har nok penger og at det blir startet på~

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22530 på: 10. nov, 2018, 13:06 »
Tja.. Status, ja.

Sitter på 94kg(9kg unna målet mitt) akkurat nå, helsa blir bare bedre og bedre og det er mulig jeg har en ordentlig jobb innen et halvt år. Vi får se på den siste biten.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22531 på: 07. des, 2018, 09:11 »
Jula er her!~
betyr familie stund... eller samle gjengen med venner. det er opp til hver og en~ <3

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22532 på: 07. des, 2018, 23:49 »
På utested med hygelige furrys
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22533 på: 12. des, 2018, 17:42 »
hva kan jeg si livet er komlisert å ensomheten vilker som er min enste venn
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22534 på: 06. jan, 2019, 10:50 »
Ahhh, gleder meg til nye DnD runder og senekvelder med venner, Dax besøker folk i utlandet snart <3

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22535 på: 08. jan, 2019, 00:38 »
Vel, nådde målet mitt før jul. Satt på 89.8kg den 22., og nå sitter jeg på 94kg. Makan og du går opp når du spiser mye drit.  ;D

Ellers driver man og jobber mot førerkortet og truckførerbeviset, så blir nok ekstra cash fra de og. =w=
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22536 på: 08. jan, 2019, 21:48 »
sitter og sturer veldig på hva jeg skal gjøre i fremtiden. NAV er noe dritt og jeg føler meg egentlig ganske låst med dem i nakken, og aner ikke helt hva jeg vil.

Hadde tegninger bare vært pålitelige og betalt så pass at jeg kunne sluppet NAV så hadde livet vært fint.

Hadde også gjerna flytta nærmere familie, sånn at jeg iallefall har muligheten til å tute med buss til dem eller evt tog, å henge ei helg eller noe. Nå blir det så langt. Greit, jeg bor 1 time unna gardemoen (juhu) men ech.

Har også lagt merke til at jeg har slutta å snakke med venner. Føles dumt, da det er veldig fint å ha kontakt med folk.

Lapu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 44
  • I'll find a way!!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #22537 på: 30. jan, 2019, 17:12 »
Framtiden er vel den tingen jeg også lurer på hva jeg skal gjøre med. Snart fullført ett år i lære (hurra for meg xD) og vet fremdeles ikke hva jeg vil drive med.

Alle vennene mine har tatt lappen og er ute og kjører så de er ikke online lenger, i tillegg til at jeg bor 3 timer unna de fleste.
Heldigvis er det mulig noen gamle rom-kamerater kommer tilbake til kongsberg, så kanskje jeg får noen og dele hus med etter sommeren..  [w-happy]

Vært noe seriøs krangling i familien, men heldigvis ser det ut til og bli litt bedre nå så mest sannsynlig vil det nokk gå over.

Den armen som jeg brakk i 2018 ser også ut til og bli bedre. Mangler noe følelse i albuen og den er vond og slå borti ting, men den blir bedre for vær dag.

Ellers ser jeg fremdeles ute etter noen og henge ut med i nærområdet eller på nett. Så si i fra hvis du er i kongsberg eller vil finne på noe online   [w-happy]

I will look for you, i will find you .... and i will hug you <3

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #22538 på: 10. mar, 2019, 10:29 »
Fant passordet mitt. :3
« Siste redigering: 11. mar, 2019, 01:19 av CTL »
+

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #22539 på: 26. aug, 2019, 23:50 »
Noen burde lage en montage hvor de henter alle furries ut av de triste tilverelsene sine og alle samles for å spille stigespill og drikke saft.
+

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #22540 på: 05. okt, 2019, 16:15 »
Wow! vært en stund siden har skrevet her, Vell. I løpet fra Januar til nå har jeg vær ekstremt travel, vært så mye som har holdt meg i jern! Skriver på historier og slikt for DM guild og vært Dungeon Master for en gruppe, interjuver nye spillere.. Whew. væffal 30% ferdig med boka men har masse å gjøre i igjen.
Oktober vil også bli samme kjør som vært i år. Mne håper veldig på at ting blir roligere, men også mye bedre.

Alyxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
Sv: Din status!
« Svar #22541 på: 15. feb, 2020, 23:18 »
Var ute og gikk en tur i dag, ellers har det vært gaming og rp'ing på gang... :P

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #22542 på: 17. feb, 2020, 04:22 »
Det er en konkuranse i kårken på mela, så jeg har begynt å drikke 50 liter hver dag. Flotte tenner! :M
+

Alyxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
Sv: Din status!
« Svar #22543 på: 17. feb, 2020, 17:10 »
Det er en konkuranse i kårken på mela, så jeg har begynt å drikke 50 liter hver dag. Flotte tenner! :M
Bra du ikke har intoleranse haha

Jeg har kommet hjem fra jobb. Blir mest sannsynlig å spise middag og kose meg med Stardew Valley (med furry mod).

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #22544 på: 25. feb, 2020, 18:08 »
Mente melka. Har drukket masse melk, men skjønner ikke helt hvordan man vinner. Lager en sang, men tror ikke den blir bra heller. Fikk fanåpst med en kjempefin tegning. Lurer på om noen som er flinke til å sy kanskje kan hjelpe meg å se finere ut på rufsene.
+

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #22545 på: 01. apr, 2020, 20:14 »
Jeg er skuffet over at det ikke er en aprilspøk på forumet lengre :c

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #22546 på: 20. apr, 2020, 12:14 »
Kanskje litt sent å lage en nå... Mistet råmeterialet til musikken jeg lagde for noen år siden, hadde vært så fint å kunne mikse det på nytt nå som jeg har bedre mikser. Kanskje det beste er å lage noe nytt.
+

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #22547 på: 20. jun, 2020, 11:40 »
Hvordan blir man ekte furry!? Må man ha noen rare ritualer eller holder det å ha en partial som man har sydd selv? Det er jo mange furries som bare drikker Red Bull og spiller Minecraft, men jeg syns de må ha lov til å være furries om de vil det.
+

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #22548 på: 19. jul, 2020, 13:06 »
En stund siden jeg har skrevet her. Går mest i telegram nå tbh.

Fått en ny twitterkonto kalt Artwah. Legger ut kunstgreier der.


Ellers er jeg flytta til Trondheim :)

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #22549 på: 10. nov, 2020, 16:31 »
  • Matcher jeg får på Tinder svarer aldri når jeg skriver, å prøve å komme i kontakt med noen på jobb eller i studium sees på som svinete, og er potensielt straffbart - forrige gang jeg hadde sex var over fem år siden, da den forrige samboeren min gav meg klamydia.
  • Har slitt med å få jobb i nesten ti år, fagutdanning hjelper ikke når en blir direkte anklaget for å "søke på stilling bare for å kunne få deg et ligg" (og liknende i samme gate) under jobbintervju ved kvinnedominert arbeidsplass - jobber nå som levende trafikklys langs veg.
  • Gjorde ferdig bachelorgrad i informatikk i vinter ([cool]), men de fleste data-jobbene finnes nede i søringland, og "kvinner oppfordes spesielt til å søke" - NAV synes at jeg ikke har rett til sertifiseringer, flyttehjelp eller dagpenger, selvom jeg ikke har arbeid halvparten av året med lite mulighet for å spare opp penger til leie om vinteren.
  • Når jeg prøver å prate med amerikanere om hvordan de/jeg har det, blir jeg ca 50% av tida redusert til "hateful entitled mysogynistic privileged white cishet with the wrong genitalia who didn't vote for Biden nazi nazi fascist nazi scum".
  • Må ete ris med soyasaus opptil fire ganger i uka.


Neste episode:
Shuffleton prøver å tjene penger ved å skrive dataprogram som gjør det lettere å runke elns