Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812562 ganger)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #625 på: 09. apr, 2010, 12:14 »
Ok det her var skikkelig merkelig, Da jeg vokna i morres var det som om noen hadde skrudd på et digert spotlight.
Og det var en diger gul flammende ting midt på himmelen, hva i all verden er det for noe? Og himmelen var ikke lenger den vanlige gråfargen den pleier å ha, det var som om noen hadde malt den blå, noe så merkelig. Også var det varmt til og med, så varmt at mye av snøen hadde til og med smeltet. Nei det her må raporteres med en gang, det her er jo helt mot normalt.  [w-dizzy]

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #626 på: 09. apr, 2010, 16:29 »
Ok det her var skikkelig merkelig, Da jeg vokna i morres var det som om noen hadde skrudd på et digert spotlight.
Og det var en diger gul flammende ting midt på himmelen, hva i all verden er det for noe? Og himmelen var ikke lenger den vanlige gråfargen den pleier å ha, det var som om noen hadde malt den blå, noe så merkelig. Også var det varmt til og med, så varmt at mye av snøen hadde til og med smeltet. Nei det her må raporteres med en gang, det her er jo helt mot normalt.  [w-dizzy]


Lol, [laugh] høres ut som våren er på vei

Btw, eg har det helt supert!
Tenkte å prøve de gamle rulleskøytene igjen siden snøen hadde forsvunnet, så eg gjorde det [w-wink]
Skolen var akkurat ferdig, så der suste eg forbi hele barneskolen med Luca springende etter i en nedoverbakke
Noen sa "Kult" og eg fikk mange gode kommentarer [w-cool]
« Siste redigering: 09. apr, 2010, 16:32 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #627 på: 11. apr, 2010, 13:08 »
Fyllesjuk  [sad]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #628 på: 11. apr, 2010, 18:36 »
Hadde egentlig tenkt å døgne i natt... helt til jeg kom på kveldens TF2 match. Sov ifra 9 på morgenen til rundt 17.00 tiden.
Varmer opp til kampen med litt musikk, og gjør litt finjusteringer med mikrofon.



Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #629 på: 11. apr, 2010, 20:43 »
Yaddah til tross for filmmarraton og heftig
pilsing i går, så klarte jeg å karre meg på dengen.
(larp fight) Ved Crom så digg det er å kunne
fly rundt i tskjorte å daske folk med sverd
uten å fryse halen av seg. Har ganske
vondt i hue, ble rapa til midt i pappen av
en diger stridsklubbe et par tre ganget.
Hm trudde jeg var tjukkere i hue.
Yaddah tokk en tur til folka mine
kom opp i prat om et bilde av meg i
makeup og kjole når jeg var liten,
som noen barnepassere hadde dressa meg
opp i. "jaja du ble ikke homo av det insidentet
der". Ble om bare de viste så hadde de vell
driti på seg.  Hadde vært arti å sagt jeg er bi
bare for å se dem miste helt fattninga.
Hvem vet kanskje muttern vet at det har
skjedd visse ting bak lukkede dører.
Men hvilke løyner må man ikke
leve med for familiefredens skyld?
Rart å tro vi er i slekt av og til,
home is a nice place to visit,
I just wouldn't wanna live there!

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #630 på: 11. apr, 2010, 22:19 »
Jeg har det fint atm. Shackie og Safira sov over natt til i dag. Var kos :3
I ellevetida dro vi med oss glowsticks ut og gikk oss en tur med dem i mørket. Menneh, smart som jeg er klarte jeg å knekke for mye på min, så jeg fikk det utover jakken min. He hehe.
Lå og snakket og tullet til klokka var en halv 5-ish eller noe owo
Sååå fikk vi bare 5 timer med søvn, våkna i 10-tiden, lagde kakao og koste oss med film :'D
osv osv.

Meen ja, har det fint :3 Føler det blir en "tidlig" kveld i dag. Også føler jeg på meg at vi har en prøve i morgen.. I samfunnsfag eller noe. Men jeg husker ikke om det var i morgen, eller... o__o

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #631 på: 11. apr, 2010, 23:44 »
Jeg gikk fra happyschnappy til trist på noen få sekunder.
Jeg får ikke besøkt kjæresten i helgen, fordi familien hans skal reise bort.
Så meh.

A surrounding care gathered.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #632 på: 11. apr, 2010, 23:52 »
jeg har det bare bra. men må legge meg snart skal på jobb og masse andre ting og har en læreplan jeg må planlegge

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #633 på: 12. apr, 2010, 00:57 »
Heh, oppdaga ikke før nå at jeg hadde fått et kutt over brystet på deng,(larp fight) ikke at det gjør vondt eller no, men kult another battlesscar. Aner ikke hvordan jeg fikk det, eh må vaske skjorta mi.  Ny deng neste søndag for de som er intreserte / har mulighet.  Og nei, det er, veldig veldig sjelden noen blir skada.
Bleh, mandag i morra, hater mandager.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #634 på: 12. apr, 2010, 01:02 »
Har brukt kvelden på TF2 og Quake Live med geparden og Ziggy. Nå venter en uke med 3 årsprøver og en fremføring i lytting. Jeg har blandede følelser. Akkurat nå er jeg trøtt og har mest lyst til å være sammen med pusen.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #635 på: 12. apr, 2010, 08:14 »
Spredde potetchips ned trappen i går etter TF2 kampen, klokken var halv 12, så eg vekket hele huset... [w-dizzy]
pluss når eg skulle kikke inn i skapet etter noe, så eg en skapning som stirret meg rett inn i øynene, det var masken min [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #636 på: 12. apr, 2010, 08:44 »
Tjaaa..
Jeg har det.. ikke fullt så bra nå. Rettere sagt, ikke i det hele tatt. Har vert sånn nå de siste to-tre dagene, men det nekter å gi seg. ._. Jeg regner med at jeg bare tenker for mye. Liksom. Det er så mye som foregår i hodet på meg, at jeg blir gal. Argh. Tanker surrer fra en ting til noe helt annet, ganske plagsomt. I tillegg er nettet på skolen nede, noe som er helt fantastisk. Meh. .. Så ja, jeg sitter og skriver i et word-dokument atm, det er det nærmeste jeg kan prøve å få dette ut på. Jeg har bare trang til å skrive noe, det hjelper litt det også. Kanskje jeg burde ringe veninna mi eller noe i kveld, eller bare.. ja. Jeg trenger å snakke litt ut til noen som gidder å høre på. Hanna er vel den som egner seg best nå, regner jeg med, men hun og kjæresten har 4 måneders i dag, så jeg tror ikke jeg vil ringe og forstyrre i dag i hvertfall. x3 Får heller se hva det blir til.

Ellers.. Jeg sitter på skolen og venter på at timen skal starte. Er dautrøtt, siden jeg knapt fikk sove i natt. Bare lå og prøvde å sovne, men var ikke trøtt i det hele tatt. Bare lå lys våken og så opp i taket, i veggen eller lignende. Når jeg først sovnet, var jeg delvis våken, sånn at jeg fikk med meg alt jeg drømte og bestemte hva jeg drømte, hva som skjedde etc. Det føltes ut som en evighet. Oh well. Nå kom læreren akkurat, vi skal ha en prøveeksamen i det om tre ukers tid. Og neste uke, så skal jeg jo til Berlin med internasjonale klassen min. Vet ikke om jeg gleder meg eller ikke, men. Tror det blir bra. Håper i hvertfall det. Ellers, er det en måned til jeg drar til Oslo. Det gleder jeg meg til i hvertfall. Tenkte å bestille meg billetter snart, så det blir bra.
Og Norpaws liker meg ikke i dag, jeg får bare at jeg poster nytt emne når jeg forsøker å poste denne posten. .. eller gjorde, i hvertfall. ><

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #637 på: 12. apr, 2010, 09:48 »
Kjipt det dah, prøv å se litt lyssere på ting, ja jeg veit det er ikke lett alltid, men tenker du neggativt, blir alt neggativt.

Har fri i dag, vell så mye fri man kan få når man er lenka til et tastatur.
Gah, føler meg litt råtten, små sjuk og greier, der for jeg for å kruse rundt, med vinduene nede, og spille høy rock`n roll, og tru jeg er så utroli kul. Har lyst til å gå ut å legge meg på plen og nyte sole og lese tegneserier, men jeg er lennka til tastaturet, og wacomen. Må få gjort ferdi skoleprosjektet før lærern misshandler meg på det groveste.
Sitter å stuker og hører på hippimusikk, svir av no røkelse, og bælmer kaffe.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #638 på: 12. apr, 2010, 12:06 »
...pluss når eg skulle kikke inn i skapet etter noe, så eg en skapning som stirret meg rett inn i øynene, det var masken min [laugh]

Ha ha. Kan nesten se det for meg.

Men phew, ble litt småstresset på morgenen.
Lå litt ekstra i sengen, og startet dagen rolig med litt nyhetssurfing.
Gadd ikke en gang å stikke i dusjen eller kle på meg. Skikkelig avslappende og tømmer hodet helt.
Så ringer det på døra...

"Et øyeblikk! Kommer snart" **spurter inn på soverommet for å få på seg et minimum av klær**

Men men, dusjen etterpå var god. Ikke noe slår litt sløving på morgenen etterfulgt av en god dusj og nyvaska klær.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #639 på: 13. apr, 2010, 01:54 »
har det ikke alt for bra, men gidde ikke skrive journalen min en gang til på norsk, så kos dere med engelsk:

I had a bad day today. I will tell you all about it right now... :'c

first of, I woke up from a terrible and wierd dream. a pink gigantical ugly fish came to take me and some friends of mine and eat us because we was carrying some magical gold for some reason, when I suddently was where I used to live before, just alot of snow and we were clothed in winterclothes. we were suppose to go to a cottage or something. when we suddently appeared on the place we started when we had walked a long time.

then I woke up, feeling all groggy .__. I was sick ofcourse, and as normal I just got yelled at for telling that I dont feel well. so I got to get some clothes on, and I was pretty sad and dissapointed, so I almost could'nt smile to my little sister, but atleast I tried, because I dont want my little sister to be as emotional as Iam in that age. I dont want her to go trought all I've gone trought. anyways, my dad drove me to school.

when I got in, I tried to be more happy and not all blargh and shit. because I dont want my friends to ask "whats the matter!" "can we help you in any way?" because, no one can, and no one would understand. I also used my collar at school today. I got alot of comments... who was not that positive. also Pet and Kespus were angry at me for not taking pet's DS and Kes's llama (its really a sheep) with me at school. why the hell cant you just pick it up youself goddamnit? anyways. our teacher... well, it seems like she doesnt like me. its like she hates me, ALOT. she sendt me home when I told her that the painkillers didn't work, and I still felt sick.

when I came home, I turned on the TV and the computer to see if there is something fun to watch pr any funny messages to read. but, there was nothing special, sadly. also, Dan was not online at MSN, who also made me kinda sad, but I tought he would log on later... but well. I was skyping, all hyper and shit, watching nostalgia critics and talking to Vevigg, mjomag, son44, spicey and connie on skype. it was only I who spoke mostly, because I was hyper as hell. it was maybe because my head did just not take the sadness anymore.
then I suddently got sad again. tried to draw my feelings who kinda works, while it is not.
And Dan logs on, makes me happier <3

and now Iam sitting here, listening to evanescense and tokyo hotel and some other sad shit .__.
and Iam going to the hospital tomorrow.... I HATE THE HOSPITAL. IT SHALL BURN DX
they are serioustly tuching me on places when Iam down... as in ketoasidose down.
I SERIOSTLY MEAN IT. its horrible shit! I did not have any strenght to tell them to fuck off eader Dx

I feel... violated, sad, emotional, bipolar, sick...

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #640 på: 14. apr, 2010, 00:03 »
And now you'll get surrounded by care.

No rly, det er trist. Det er mulig jeg har vært deprimert i snart 2 år, så jeg kan si at jeg vet hvordan du har det.

Dagen i dag var ikke så spennende. Hang med venner, jobbet, kom hjem og msnet litt. Og nu skal jeg lalle, det blir tidligere enn hva jeg har gjort tidligere!

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #641 på: 14. apr, 2010, 00:34 »
Yeah vet alt om det der, beste en kan gjøre når ting er tungt er å reise seg og spytte skjebnen i øyet.
http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=676.75

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #642 på: 14. apr, 2010, 16:12 »
føler meg ganske bra har endlelig finni en låt som er perfekt til bryluppet vårt http://www.youtube.com/watch?v=wj2QR0XuoLQ [w-cool]

Edit: Nå er det nummeret før jeg får fulstendig hysterisk anfall, [w-mad]
prøver å printe på skolen. Skolen har 6 printere.
Jeg var i 4 prøvde der, nei funker ikke
Jeg var i 3 nei den ene hadde låst seg og den andre var ikke kobla til
Fustrert gåt jeg ut for en zigg
Jeg prøver 2 trur jeg klarer det, men printern har låst seg der og.
Jeg prøver den andre, tom for pappir og farge.
Jeg går til help desk, "ja desverre så har vi en del problemer med print i dag, prøv bibloteket."
Help desk du meg langt oppi...
Greit så jeg går til det helsikkes bibloteket, og prøver der,
Ikke faen, der får jeg ikke tak i print filene.
Forbannet går jeg ut og tar meg en zigg til, mens jeg forsøker å bestyre meg ved å høre på litt blackmetal, mens jeg står og banner for meg selv.
Jeg går tilbake i 2 og prøver den andre printeren
klarer å hoste opp en side men 3 størrelser for liten, jeg skjekker printern, jupp tom for pappir.
Jeg går opp i 4 stjeler litt pappir fra printern der, men det holder ikke.
Dra meg i halen, så vanskelig det her skulle være.
Så jeg går opp og ned mellom flere etasjer og samler pappir til jeg har nokk og returnerer til 2, og hiver pappiret inn og smeller forbannet igjenn skuffen. På dette tidspunktet er jeg så eitranes forbanna at jeg må ha en ny røyk. Jeg kommer til bake til 2, og sitter jeg og tenker over hvor inn i granskaugens lattelig det hele er. Ok, prøv igjenn. "Banner høylytt!"  [w-mad] Jeg kom klokka 9 og nå er klokka steike meg 11:30. To og en halv time bør det faen steike speilegg ikke ta å få printa ut seks fordømmrade sider. Gaaaahhhh!!!! "ekspoderer!"

Edit:
Klokka er nå 12:20: total tid på å printe 6 A3 sider 3 timer 20 minutter,
total tid bortkaster med reise inn til Oslo ca 4 timer og 30 min.
Penger spart på å printe på skolen ca 500,-
"Kaster tilfeldig gjenstand veggimellom og banner som en full sjømann!"
Hjem, soffa.
« Siste redigering: 15. apr, 2010, 12:28 av Ziggy_wolf »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #643 på: 16. apr, 2010, 13:47 »
Jeg har det... vått. Har akkurat dusja. Venter på at håret, og klærne, slik at jeg kan faktisk ta dem på meg og slipper å sitte i boxere resten av dagen. Klærne kommer fra vaskemaskinen, ikke dusjen, forresten.

Ellers har jeg det ikke sånn helt fantastisk. Bare smådeppa. Var verre i går, så det får gå. Har også sykelig vondt i hodet, og øret (håper det ikke er en alvorlig hørselsskade, men jeg skal til øre, nese, og halslege for en haug med tester igjen.

Nå skal jeg spise, kle på meg, og dra til helvetes Valdres for å spille konsert. Det er to timer unna, for faen. Og nei, jeg er ikke i bra humør.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #644 på: 16. apr, 2010, 16:51 »
Jeg har det... vått. Har akkurat dusja. Venter på at håret, og klærne, slik at jeg kan faktisk ta dem på meg og slipper å sitte i boxere resten av dagen. Klærne kommer fra vaskemaskinen, ikke dusjen, forresten.

Skal jeg finne frem saueklipperen? :)
**Dusje**
**Riste på hodet**
Tørr! Det er utrolig hvor lenge vann sitter igjen i langt hår.

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #645 på: 16. apr, 2010, 23:15 »
jeg har det bare bra:-) jeg sitter på skype med noe venner er slitten etter uka på jobben nå gå det bra

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #646 på: 17. apr, 2010, 10:57 »
Go' morn, føler meg ganske grei. [w-sniff]
Yaddah, er oppå gårn te  folka te dama.
Var  litt skuffa når jeg ikke ble vekki
av lukten av mat og kunne komme til en av
de store frokostene og gjestfriheten jeg har blitt
vant til. Istedet ble jeg satt til å bære stein.
I en par timer.
Dem driver å bygger ut huset, skønner'u.
Skakke klage for fanden vet at jeg trenger
treninga. Om kjerringa får vilja si så ender
jeg opp med å overta gårn. Her, og da er det
greit om alt står ferdi. Yaddah, ska vell setta
meg te å øve på litt anatomi, og figurtegning.
Etter vi er ferdi me å flytte stein.
Men først, en frokost verdig en konge.
Yaddah, bære mer stein, trur bare jeg kan
drite i å tegne noe i dag.
« Siste redigering: 17. apr, 2010, 12:16 av Ziggy_wolf »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #647 på: 17. apr, 2010, 18:41 »
Har det ganske koselig, hihi^^ Sitter hos Fangz, vi venter på Regandor som er på jobb. Dette blir koselig^^


Fangz og jeg er sultne, though! :3

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #648 på: 17. apr, 2010, 19:40 »
Litt melankolsk.. Har rivi ned hele badet i den nye leiligheten, det må visstnok bli værre før det kan bli bedre.
Men jeg ble også minna på at det idag er ett år siden Trond Petter Kolset ble drept i Afghanistan.
Det skjedde ikke mindre enn 4 dager før jeg og en kollega reiste nedover.
Why wasn't I informed?

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #649 på: 18. apr, 2010, 00:18 »
Har det finfint atm :3
Safira er her nu, og Shackie var her fra i går kveld/natt til i dag morges. Ehe, så søte vi er x3
Skal tegne på Art-Trades og noen andre tegninger nå. Laang liste med ref. sheets og sånt jeg må få dillet meg til å bli ferdig med as well. Huff x3