/innlegg
Eg ler sykt av ting som ikke har noen mening i det hele tatt
Og så er det sikkert lurt å ikke skrive for mye, for da er det ikke alle som gidder å lese alt som blir skrevet, ikke att eg har noe imot det, men det tar også litt av dagen hvis man må lese igjennom 20 sånne lange poster hver dag
Eg føler att eg selv må prøve å ikke skrive altfor lange innlegg, noe som eg selv gjorde en stund
Haha, folk som gjør sånt er awesome <3
Og joda, det er sant. Men man kan jo skrive litt lange poster også, så lenge de er interresante å lese :3
Jeg sovnet, og har rota bort hele dagen. Damn.
Jo, jeg våknet rundt klokka halv ti, og tenkte at jeg burde sette på en alarm tidligere på morgenen så jeg kunne dusje i morgen før jeg dro på skola. Etter å ha tenkt litt fram og tilbake på det i halvsøvne i noen minutter kom jeg til å tenke at "Herregud, jeg kommer ikke til å sovne igjen på en stund uansett. Hva er vitsen med å pine meg selv i morgen tidlig." Så jeg gikk og dusjet.
Jeg brukte badet nede, som er like ved soverommet til moren og stefaren min da. Så når jeg har kommet meg i dusjen og skal til å
misbruke shampooen hører jeg bare at noen banker skikkelig negativ banking i veggen fra soverommet.
Fy faen tenkte jeg, jeg må da få dusje liksom. Hvem sover klokka halv ti uansett.
Så jeg brukte opp alt varmtvannet, jeg.
Hysj.
Shit, glemte den oppgava som skal leveres inn i morgen. Så nå må jeg stresse med det.