Srsly, dette var litt av en dag.
Stod opp og prøvde å fikse gressklippern, fordi jeg skulle klippe gresset før jeg drar hjemmefra. Den begynte å lage noen forferdelige ulyder og ryke, så jeg lot den bare stå. o_O
Så dro jeg og moren min til besteforeldra mine for å ete middag, og da kom det er sinnsykt tordenvær. Var som en gruppe med paparazzier stod uttafor vinduet ditt og tok bilder av deg og Ari Behn being all kinky. .. okay, skal ikke gå mer innpå det. xD;
Men, ja. Det regnet over 60-70mm på under en time. Veien som går ned fra huset mitt ser ikke ut. *Vise bilder*

Små bilder, men whatev. :p
Så.. siden nettet har vært slått ut helt til nå, så har jeg benytta tiden min med å ryddet rommet mitt. Jeg kan faktisk se gulvet nå. D:
Og jo, jeg fant et gammelt ark fra da jeg var liten, sånn.. 5 år.
Jeg skrev litt om dagen min. xD;
Jeg klarer ikke lese hva som ståååår. HVORFOR SKREV JEG GRESK SOM LITEN *finne bilde av også*
I DARE YOU TO TRANSLATE. >:c
.. også fant jeg en zombiefied banan-plushie jeg også lagde som liten. >_>
Jeg begynner virkelig å lure hva som foregikk i hodet mitt som barn. .. vel, jeg lurer også på hva som foregår i hodet mitt til dags dato, men det skal vi ikke gå nærmere innpå. >:3
her er den søte bananen min. noen som vil gi den en klem? <3
.. okay, spampost. men jeg har ikke bedre å gjøre akkurat nå. xD;
I morgen skal jeg på skoleavsluttning, jeg må gå i penklær. Oh gawd, det kommer ikke til å gå bra. ;o;
EDIT:
fuck meg, jeg suger.
jeg glemte å nevne det beste med hele føkkings dagen. ;o;
Jeg fant en pakke som var til meg fra i går fra Atrox. Jeg ble veldig, veldig sjokkert. Fikk en uberawesome t-skjorte og en kjempesøt note, jeg klarte ikke la være å stoppe å smile. <3
Atrox er best!