Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Holder på å ordne til burdagsfeiring for Aikho.Vet ikke helt hvor jeg skal starte, men tror jeg tar ut papiravfallet først.
Sitat fra: SarahLynx på 30. jul, 2011, 08:31Holder på å ordne til burdagsfeiring for Aikho.Vet ikke helt hvor jeg skal starte, men tror jeg tar ut papiravfallet først.Dere får ha en fin feiring Fortsatt Ke? etter tilbakebetalingen fra Stuffed safari... får se om jeg får sendt dem en mail etter på.Eller sliten og svett, så blir straks å hoppe i dusjen og deretter forhåpentligvis greie å begynne å skrive på en søknad (søknadskriving er gøør kjedelig).
Sitat fra: Wolftale på 30. jul, 2011, 10:19Sitat fra: SarahLynx på 30. jul, 2011, 08:31Holder på å ordne til burdagsfeiring for Aikho.Vet ikke helt hvor jeg skal starte, men tror jeg tar ut papiravfallet først.Dere får ha en fin feiring Fortsatt Ke? etter tilbakebetalingen fra Stuffed safari... får se om jeg får sendt dem en mail etter på.Eller sliten og svett, så blir straks å hoppe i dusjen og deretter forhåpentligvis greie å begynne å skrive på en søknad (søknadskriving er gøør kjedelig).Blir koselig. Kommer et par stykker som skal spise kake med oss også Sendte deg et svar om StuffedSafari i den tråden.Hva gjelder søknaden forresten? Kan sikker hjelpe :3