Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4811988 ganger)

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #25 på: 16. mar, 2009, 09:16 »
fortiden har æ d bare bra
arbeidet går som smurt samt æ har venner som får mæ t å roe mæ ned... ha vært mye deppa i d siste av spesielle grunner. men d e privat sak. æ håpe flere syns dagene blir lysere enn bare mæ.. æ e så glad i alle vennnene mine.. selv di æ ikke ha møtt enda.. men kanskje møter en dag ^^ vi får c ^^

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #26 på: 17. mar, 2009, 17:00 »
Akkurat nå sitter jeg med beina godt plantet på stuebordet og laptopen i fanget. Slapper av etter mye stress. xD Bestefar har bursdag, og snart kommer det søskenbarn og enda flere familiemedlemmer. x: Jeg gruer meg litt, jeg har rabiate søskenbarn. Pusen liker kos og klem, men ikke fra de mindre søskenbarna mine. D: Redde meg noen? 8D

.. Ellers så har jeg bakt kaker i dag. En ostekake, en gulkake og laget riskrem. ..Nå kommer det noen i gangen? o.o Syntes jeg hørte noen skritt. Vi får se. Jaja, jeg skulle EGENTLIG til Ålesund og besøke besteveninna mi, da. Og overnatte der til fredag eller noe, men det ble vist ikke noe av. :c *whine* Det var kjipt. Jeje, ikke noe jeg kan gjøre med det. cx I dag hadde det snødd til jeg stod opp forresten. Snø er kaldt, og da ble jeg automatisk tvunget (av meg selv) til å ligge i sengen og slappe av mer, så jeg tok frem laptopen og satte meg ned å se å anime. ^^ Jeg har snakket litt med mamma i dag, og det blir ganske trolig Oslo i Mai. Jeg gleder meeeeeeeeeeg. : D Selvfølgelig blir kanskje mamma med, da. -.- Menmen. Bare jeg får dra, så er det greit. xD Hun skal bare gå rundt i byen uansett, så jeg slipper å bli stalked. >:3

Noen som gidder å møter meg, om jeg drar? (a)

Ogsåååå..
Jeg sitter å venter på et mønster på en drakt som skal komme i posten snart, jeg skal sy meg drakt til jeg skal til Oslo. >:3 Dukker jeg opp som en random pokemon eller noe, det blir litt søtt. xD Jaja. Jeg gleder meg anyways. <3

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #27 på: 25. mar, 2009, 23:56 »
Jeg sitter å kjeder meg hver dag nå XD
Ikke noe å gjøre når man ikke går på skole eller jobb -.- Vannskelig å få jobb i denne møkka byen her...
Så man blir litt deprimert å være hjemme hele tiden :-\  Blaaaah....

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #28 på: 26. mar, 2009, 15:36 »
Hey Hated, sleng en tur innom Oslo om du kan, alltid med på å finne på noe.
Og Villdyr om du skal ta en tur til Oslo eller sån der omkring kan jeg sikkert redde deg fra små søsknene dine, hvertfall for en stund.
Hated du Kan få deg jobb som telefonselger hvis du er desperat nokk lol. Vurderer sterkt å slutte selv.
Altså jeg mener, hadde jeg fått betalt det samme for å stifte testikklene mine fast til låret mitt med en stiftemaskin,  hadde jeg nokk gjort det.
Jeg veit ikke hva det sier mest om, meg eller jobben min.
Sitter å ser på klokka drikker te, prøver å roe nervene før jeg må avgårde, hører på masinga til svigers.
Håper jeg blir ferdig med utdanningen min så jeg kan drive med noe jeg faktisk bryr meg om. (design / ilustrasjon)
De sier at alkoholikkere drikker alene. Gud, jeg føler meg så patetisk.  [w-dizzy] "klasker hue ned i tastaturet" gødaiobupJOFJFpj9873
« Siste redigering: 26. mar, 2009, 15:42 av Ziggy_wolf »

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #29 på: 27. mar, 2009, 01:34 »
Har jeg penger så tror jeg nok at jeg skal komme meg til Oslo en tur^^,  :D Er så lei av Drammen. Hehe..
Ja, telefonselger er jo bedre enn ingen ting [laugh] Uansett jeg kjenner noen som faktisk drømmer om samtalene sine fra den tiden dem jobba der  :P
prøver å finne noen som vil ha meg på lagre eller så skal jeg på nav da. Prøve å få noe jobb greier der.. Slitsomt å ikke gjøre noe at jeg blir gal XD

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #30 på: 28. mar, 2009, 10:45 »
vært mye i Drammen eller er du der fra?

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #31 på: 28. mar, 2009, 17:09 »
Jeg er fra drammen :D Hehe..

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #32 på: 28. mar, 2009, 17:26 »
Nei nå går det som gradvis nedover... Neida, ikke helt, men begynner å pådra meg en eller annen sykdom, vondt i hue osv... Vetta faen jeg..
Menmen, er forsatt deppa (har egentlig vært det over lengre tid) og suicidalskheten fra tidligere begynner å komme fram igjen...
I tillegg til det er jeg stressa, sliten, trøtt nå og da, ihvertfall i hverdagene, har en god del tidspress på meg, og i tillegg så skal det mongo hue av et menneske som har plaga/mobba meg forsette med det.. han klarer nesten ikke å la være, så jeg har planer om å sprenge postkassa hans eller noe annet tilhørerende han, eller noe annet kødd mot han eller hans eindom..

Så jeg veit ikke jeg, er kanskje litt i bånn, men samma kan det være egentlig

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #33 på: 28. mar, 2009, 21:09 »
Yeah Aurelius, veit hvordan det kan være blir du mobba/plaga, anbefaler jeg på det sterkeste å byne med kampsport.
Det funka for meg. Greit nokk det lagde en del problemer ti å byne med, men den eneste måten å få respekt på er å kreve det, brutalt men sant.
Lyst til å låne min utgave av anarkists cookbook?
Uansett ting ordner seg som regel til slutt, tru meg jeg har gåt gjennom den dypeste avgrunnen i helvete, og det er alltid et lys i enden av tunellen.

Så Hated du er altså Drammenser? meg og  Så Aurelius du far fra Lier , right?  Møtes en dag et sted ett eller annet?
Hey Hated du burde sjekke ut et band som heter Sinergy om du ikke allerede har, trur du ville like det
her sjekk det ut.
http://www.youtube.com/watch?v=It_gs6SR6D4
« Siste redigering: 28. mar, 2009, 21:21 av Ziggy_wolf »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #34 på: 29. mar, 2009, 00:12 »
Yeah Aurelius, veit hvordan det kan være blir du mobba/plaga, anbefaler jeg på det sterkeste å byne med kampsport.
Det funka for meg. Greit nokk det lagde en del problemer ti å byne med, men den eneste måten å få respekt på er å kreve det, brutalt men sant.
Lyst til å låne min utgave av anarkists cookbook?
Uansett ting ordner seg som regel til slutt, tru meg jeg har gåt gjennom den dypeste avgrunnen i helvete, og det er alltid et lys i enden av tunellen.

Så Hated du er altså Drammenser? meg og  Så Aurelius du far fra Lier , right?  Møtes en dag et sted ett eller annet?
Hey Hated du burde sjekke ut et band som heter Sinergy om du ikke allerede har, trur du ville like det
her sjekk det ut.
http://www.youtube.com/watch?v=It_gs6SR6D4

Vel, pay back time starter nå ihvertfall, skal ut nå om ikke så alt for lenge for å gjøre en god del piss mot eindommen dems til å starte med, samt at jeg og en annen som hater han så sinnsykt skal banke han til de grader om ikke så lenge.. Må bare finne han helt alene, så blir Fight fight fight..
Har allerede vært på Kampsport, og det var egentlig ikke noe som særlig, Kom til svart belte (var enkelt system å komme oppover) på 4 år.. men slutta siden det ble kjedelig.. alt var akkurat det samme i en 1 års periode..
Går vel greit til slutt.. så får se, skal ihvertfall ha litt pay back...

Ja, bor i Lier jeg, så kan komme meg lett ned til Drammen ^^ Tror jeg foresten så deg på Oslo S på onsdagen... er ikke helt sikker da..
Men no møte går ann :P

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #35 på: 29. mar, 2009, 00:31 »
husker når jeg hadde problemer gravde jeg opp møkk om andre hacka meg inn på skole kontoen til en dude på skolen og la inn masse porr på kontoen hans.
Trua med å gå til lærern å fån kicka ut om en ikke backa off. trenger nødvendig vis alltid å ty til vold.
Uansett yeah hadde vert kult å møtes.
Ganske sansynlig at du so meg på Oslo S går for bi der hver dag så og si. Om du ser meg en annen gang så grip tak i halen min så kan vi slå av en prat er aldri mer optatt enn at jeg rekker det.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #36 på: 01. apr, 2009, 00:49 »
Hey jeg har en ide hva med å fortelle hvordan du har det nå med å linke til en sang som beskriver hvordan du har det, så kan vi introdusere hverandre for ny musikk samtidig.
Ok jeg byner, here goes http://www.youtube.com/watch?v=ns7tbK544Cw&feature=related

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #37 på: 01. apr, 2009, 21:24 »
Vel, tror jeg føler meg litt sånn nå.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #38 på: 06. apr, 2009, 02:02 »
*ta alt raskt*

Trøtt, kosesyk som et h og ønsker at Oslo og Tromsø lå en del nærmere Molde.

><

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #39 på: 06. apr, 2009, 08:45 »
Koze syk du og eh? må være noe i lufta.
Yeah føler meg faktisk bra til en forandring
 http://www.youtube.com/watch?v=udsOUXuNGGc&feature=PlayList&p=8067E92726E92D30&playnext=1&playnext_from=PL&index=16
Av og til må man bare gi litt faen og ta ting som de kommer.
"plukker opp halen og svinger den rundt mens han danser avgårde" why should I worry, Why should I care

RefleXio

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #40 på: 07. apr, 2009, 00:44 »
Sett her i stua og vase øl, har et hau som e like tomt som brønn vårres. Jau, æ e faktisk fri for vatn. Men jaja, man overlev. Kan smelt sny og hent vatn i byen tell det man treng.

Har en merkelig smak i munn. Kan vær sur snus. Men det vet æ ikke enda.

DRIITKOS Å HA HUSET ALEINA, WOOOHOO! (Egentlig ikke, det e dritkjedelig, ingenting å gjør på x3
Får se kor det går ellers, ska smelt litt meir sny og få laga mæ nå varm sjokolade..
Mmmmmh, sjokolade..

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #41 på: 08. apr, 2009, 08:29 »
Yeah, sitter å droodler, var oppe før fanden rakk å få på seg skoa i dag. 8 dager til deadline, og jeg er helt panisk.
Men i overaskende godt humør med et snev av melankoli.
Trur denne låta beskriver hvordan jeg har det, den er litt rufsete så absolutt verdt å sjekke ut DIO Dreamer
http://www.youtube.com/watch?v=7glFmNq2Fj0&feature=PlayList&p=39C5DBA1CFCB9D32&playnext=1&playnext_from=PL&index=29

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #42 på: 09. apr, 2009, 03:59 »
OHMAYGAWD!
Har akkurat styrtet i meg to bokser cola o.e   *fårikkesove*
Huff, er skikkelig emopus i dag TT^TT  De siste dagene har vært fæle <'3
Føler meg helt merkelig atm @.@

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #43 på: 09. apr, 2009, 07:29 »
Føler meg herlt //(O"#=&( for å si det mildt, men mån opp så mån.
føplser at jeg aldri blir ferdig med oppgava mi
sånn føler jeg meg akkorat nå!
http://www.youtube.com/watch?v=2nivHS4VZBU

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #44 på: 09. apr, 2009, 13:31 »
Jeg er ganske pissed atm, egentlig. >_> Jeg sovna ikke før åtte i dag tidlig, og blir vekt tidlig av mamma fordi vi skal til bestemor. Hurra. Jeg kan srsly ikke fordra besteforeldrene mine, og de kan ikke fordra meg, så det ender med at jeg bare blir i dritthumør etter jeg er hjemme OG at jeg blir skjelt ut. Igjen. -_-
Ja, _besteforeldrene_ mine. Det er sykt. >: Jeg husker jeg spurte vennene mine på barneskolen: "Hvordan er det å ha snille besteforeldre?" x)

Men meh, nå skal jeg slutte å klage. ._.' Må stikke uansett. Blir hentet av bestefar nu.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #45 på: 11. apr, 2009, 17:45 »
Huff, jeg har det ikke bra akkurat nå TT^TT
Hadde en nydelig sykkeltryning i går ... Trodde egentlig det egentlig ikke var så farlig... Men nå sitter jeg her meg noen deilige blåmerker på høyre hofte og ankel, et nydelig giga-blåmerke på brystet,  og kan muligens ha klart å briste noen ribbein ... -w-;
Føler meg slapp og jævlig(unnskyld språkbruket . . .) + at jeg er kosete som fy ><

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #46 på: 11. apr, 2009, 19:18 »
Vell kjøp no aloevera funker fedt, har det som regel med når jeg lusker runt i skaugen. Falt på en rot forgie gang, og vell jeg burde tatt med brekkjern og for å si det sånn. Ble stikki av en veps og falt ned utalljige bakker ble til og med tråkka på, men hva gjør man vell ikke for å ha det gøy.
Kosesyk? jeg har f meg løpetid lol.  [w-happy]
Uansett sitter her og sliter har dratt opp til gårn til folka til samboern min, har kunn tre dager å fullføre prosjektet og ja jeg skal få surra meg til å poste det opp her.
Skal bli så inni granskaugen godt med ferie, "kikker bort på en kappe, en vandre stav som henger på veggen"
" Fyrer opp pipa si og byner å nynne mens han fortsetter å tegne igjenn"
the road goes ever on and on, down from the door where it gegan, where it will go I cannot tell, down from the door....
(skal på rollespill con hvis noen lurte)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #47 på: 12. apr, 2009, 01:56 »
Vondt i huet. Nervøs.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #48 på: 12. apr, 2009, 13:24 »
Stresset og trett. Og litt ensom.

 [sad]

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #49 på: 12. apr, 2009, 13:38 »
Har lyst på dip O.O og er i humør for å slappe ta ^^