Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812310 ganger)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #50 på: 12. apr, 2009, 14:12 »
Jeg er i godt humør. ^^ Akkurat tatt meg et varmt, avslappende bad, spiller DS og har fått døgnrytma tilbake, sant og si xD Yay.~
Så skal jeg på jobb på tirsdag. Asistent hos en dyreklinikk. c:

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #51 på: 12. apr, 2009, 16:00 »
Sår [w-happy].

RefleXio

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #52 på: 12. apr, 2009, 23:03 »
Har det egentlig ganske greit, høre på Flogging Molly og kose mæ sånn utpå kvelln
Rimelig sliten etter dagen..
Hmm.. Dusje kansje..

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #53 på: 13. apr, 2009, 12:14 »
vell.. fortiden sitter æ heime eller e mye sammen med ulven. vi var på badeland i 7 timer.. va så gøy at vi glemte a tia.. men i en periode nu har æ blitt sykere.. har mye smerter.. ulven tok mæ t legevakta.. dær æ fikk utskreve nonn tabb.. bare to sorter æ kan bruke.. hakke peiling på ka dei hete.. men siten æ ikke tåler pencelin eller antibiotika.. ja. så ligger æ litt tynt ann.. men har en ulv som holder humøret mitt oppe..

mange som har mæ på både skype og MSN har vell mærka at æ ikke har vært så mye online før. d skyldes mye arbeid å lite fritid. å når æ har fritid.. gjør æ mye anna som å ikke være heime.. æ savner alle sammen..å kommer nok til å komme online i gjenn.

*tuller mæ under en dyne for å holde varmen**

ute hær i bodø er d sol å varme.. glede mæ til sommeren  :D

RefleXio

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #54 på: 13. apr, 2009, 15:54 »
ute hær i bodø er d sol å varme.. glede mæ til sommeren  :D

Du, ikke tull, da, det stor-regne jo her  [w-happy]

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #55 på: 13. apr, 2009, 19:03 »
joa.. men i morres va d sol ^^ [laugh] synn at været skifter for fort

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #56 på: 14. apr, 2009, 11:52 »
nå er en kompis drittsekk mot meg av uante grunner! og venne gjengen er litt rar en viss "venn" holder meg utenfor og en bare en holder meg inne! ikke at jeg bryr meg særlig hva de gjør uten meg så har jeg flere! selv om jeg ikke er særlig alene har jeg nå for tiden følt meg mer alene en noen gang og ønsker at jeg hadde en eller annen til å gi meg en klem og si at bedre tider vil komme!  [w-sad]
er sikkert bare det at jeg er litt for ensom og så er detlitt vanskelig å finne andre med samme "intereser" for å si det på en bizar måte kanskje det ville hjulpet hvis jeg snakket med noen men hvem skulle det være! [w-sad]

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #57 på: 14. apr, 2009, 11:59 »
vell.. nu har hunden min blitt syk.. ska til dyrelegen kl 14.30.. er så urolig.. hun har kasta opp i heile natt.. hun e slapp å spiser ikke.. er redd hva som feiler henne.. samt hun har en byll som hun irriterer seg over.. *snufs* :'(


nå er en kompis drittsekk mot meg av uante grunner! og venne gjengen er litt rar en viss "venn" holder meg utenfor og en bare en holder meg inne! ikke at jeg bryr meg særlig hva de gjør uten meg så har jeg flere! selv om jeg ikke er særlig alene har jeg nå for tiden følt meg mer alene en noen gang og ønsker at jeg hadde en eller annen til å gi meg en klem og si at bedre tider vil komme!  [w-sad]
er sikkert bare det at jeg er litt for ensom og så er detlitt vanskelig å finne andre med samme "intereser" for å si det på en bizar måte kanskje det ville hjulpet hvis jeg snakket med noen men hvem skulle det være! [w-sad]

d e bare å ta kontakt med noen av disse furriene.. mange a dæm forstår nok sitasjonen din.. har selv vært borti folk som ikke e så riktig greie mot andre.. å d e skjiiipe greier.. men som sakt e d godt å prate med noen.. du vet kor du finner msn adressene for dæm som har lakt dæm ut

*klæmmepå*  d kommer til å gå bra til slutt

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #58 på: 14. apr, 2009, 12:09 »


d e bare å ta kontakt med noen av disse furriene.. mange a dæm forstår nok sitasjonen din.. har selv vært borti folk som ikke e så riktig greie mot andre.. å d e skjiiipe greier.. men som sakt e d godt å prate med noen.. du vet kor du finner msn adressene for dæm som har lakt dæm ut

Høres ut som vi er støttekontakter jo =P Og noen av furriene, ikke av disse plz høres ut som det kun er noen spesielle folk her som er furries ;P

Ellers, ting kan alltids ordnes for folk som vil, både når det gjelder venner - få nye eller bli venn med de andre igjen   [ureshii] Du finner nok ut av det, Dark.

Og lykke til med vofsen din, Leon. Får håpe det ikke er no veldig ille med henne :)
Oh, første dag på jobb etter ferien - VIL HJEM.. kjeder meg, og trøtt og alt det der :P

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #59 på: 15. apr, 2009, 23:10 »
gjorde det enkelt og bare gikk bort til han og spurte om det var noe galle! [eek] kjente ay stemningnen rundt ham og meg ble litt lettere etter det men fikk ikke særlig til svar men så svarte han skikelig og ikke med en sånn jævlig attitude! [w-confused] sier det gikk oppover med den saken jeg! [w-wink]

nooooooooo poor googie! [w-sad] "sends happy toughts" god bedring til henne Leon

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #60 på: 16. apr, 2009, 04:09 »
Yeah klokka er fire alt vell! Yeap om 7 timer drar vi på rollespill con
Får f meg ikke sove, rastløs som en vår yr kannin og minst like kosesjuk
Jah jah ække lett når man har løpetid vettu.
Gud jeg kjeder halen av meg.  Lyst til å gå ut og bare tusse rundt
Kom til å tenke på de gangene jeg var hvalp og jeg pleide å snike meg ut av vinduet og tysse rundt
Midt på natta og leke at jeg var varulv eller vampyr
Hendte jeg gikk rundt på gravplassen for å se etter spøkelser
Sprøtt hva?  F som jeg savner den tiden.
Når jeg tenker meg om har jeg vell alltid vert et nattdyr
Det er lissom noe med den stillheten og mørke som alltid har lokket meg
Bare sitte der og ule mot månen.
Ja ja jeg er nokk litt gal sikkert, men
Det er vell bedre enn å være en sau som
Følger alle andre.
Nei får komme meg i hi igjenn etter en liten nightcap.
Dere får ha god morgen dere dagvandrere når dere vokner intill da
Sov godt, drøm søtt og om dere syntes dere hører noe som uler i vinden er det sikkert bare meg
Som ikke lot det være med bare en liten nightcap
"uler mot månen"
« Siste redigering: 16. apr, 2009, 04:17 av Ziggy_wolf »

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #61 på: 20. apr, 2009, 09:59 »
ANYBODY THERE! awwwww ferdig med prøven! [w-happy] men som vanlig har jeg denne følelsen av ensomhet selv om det er folk rundt meg! [w-sad] noen norske furs der ute JA faktsik! [w-happy] noen i Bergen? hadde vært kult å kunne møtte noen med samme interese! [w-happy]

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #62 på: 20. apr, 2009, 21:04 »
Har det vel egentlig ganske bra nå ^^
Dagen startet ikke så bra, siden masse dritt skulle gjøres på skolen... Men jeg kom hjem og fikk roet meg ned og slappet av litt. Så tenkte jeg at jeg skulle dra med noen av vennene mine på til Levanger på Magneten (randomt plass og kjøpesenter like ved her jeg bor), men ofc  skulle alle på trening o.e
Spiste litt for mye is istad....  Men what, jeg er glad ^^  Har fått unnagjort de værste fagene for denne uka, og fått tilbake tegnepc<3 ^^

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #63 på: 21. apr, 2009, 10:14 »
har prøve i historie!  [w-sad] BUT, logical fail: læreren gir oss en prøve og tilatelse til å bruke boken for å finne svar! dette kan bli en fin karakter! [w-happy]

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #64 på: 21. apr, 2009, 10:47 »
Lagt fra bra, mer er det ikke å si akkurat nå.. Snart lunsj, heldigvis

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #65 på: 23. apr, 2009, 12:43 »
faen har ikke fått gkprt en dritt på skolen  bare på grunn av at jeg er frustrert over at jeg ikke vet hva problemen til kompisen min er mot meg! skal snakke med rædgiveren og dra ham med meg en gang enten han vil det eller ei han skal fan meg snakke ut om hvorfor han lar det gå utover meg og at han får alle andre med på det! [w-cry] [w-mad] [w-dizzy]

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #66 på: 23. apr, 2009, 16:04 »
Ey Emo ikke la andre folks problemer plage deg om du ikke må. Men serriøst snakk med duden, veit det ikke er lett, men det er eneste måten å fikse det på  [w-cool]

Vell jeg er sjuk har blitt bedre,  burde egentlig vert på jobb. [w-sad] Skal på laiv om to dager, så jeg har dårli samvittighet (trudde ikke jeg hadde en sånn) for å ta meg fri fra joben for å spille.  Har to gedigene prosjekt hengende over meg, så jeg regner ikke med å ha no serlig sosialt liv den neste månden, og jeg aner ikker hvordan, jeg skal løse de, alt virker bare så håpløst, men jeg er for sta til å gi meg også.
Men F heller, Noen som har en god kur mot lungebetennelse, ?  [w-confused]
Har brukt hele mitt arsenal av urter og heksebrygg, og har klart å bli mye bedre, men har ikke blitt kvitt det.
Og nei, jeg går ikke til lege, de freaker meg ut. Folk i hvite frakker holder jeg me langt unna [w-dizzy]
(Jadda søte vofsen, denne vil bare hjelpe deg sove litt) hmf [w-mad]

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #67 på: 24. apr, 2009, 11:59 »
shit føler meg som en jævlig drittsekk nå har fått vite hva som er problemet til han kompisen, [w-cry] de mener altså BTW de er tvilinger gutt jente de mener jeg har lagt an på søstra hannes trode faktisk en periode jeg gjorde det og jeg ville spørre om hun syntes jeg gjorde det men nei jeg var egentlig bare en snill gutt (og jeg kjører jo i begge filene men har aldri likt henne på den måten tanken har aldri blitt tenkt seriøst) [w-cry] denne gjengen er ikke vant med slik nærkontakt som jeg hadde og fikk i ungdoms skolen så de her er ikke vant til en klem i ny og ne fra folk! [w-cry] nå vil jeg bare dø for at jeg ikke skjønte det før det var for sent! helvete for en drittsekk jeg er! vet ikke hvordan jeg skal undskylde meg! "hei sorry hvis dere mente jeg la an på henne men nei det er bare sånn jeg har blitt lært gjennom ungdomskolen at klemmer ikke er farlige og at jeg egentlig ikke liker henne på den måten men ville bare være en snill gutt" [w-cry] "og btw kjører for det meste ikke i den filen en gang" i'm seriously fucked!

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #68 på: 24. apr, 2009, 15:45 »
shit føler meg som en jævlig drittsekk nå har fått vite hva som er problemet til han kompisen,vet ikke hvordan jeg skal undskylde meg! "hei sorry hvis dere mente jeg la an på henne men nei det er bare sånn jeg har blitt lært gjennom ungdomskolen at klemmer ikke er farlige og at jeg egentlig ikke liker henne på den måten men ville bare være en snill gutt" [w-cry] "og btw kjører for det meste ikke i den filen en gang"

og det var det jeg gjorde og nå er alt litt lysere deilig og komme ut til noen av de nærmeste føler meg liksom ikke så alene som vanlig for første gang på en sykt god stund er jeg glad! [w-happy]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #69 på: 26. apr, 2009, 03:17 »
Beinet svir, jeg tror ikke jeg har en eneste menneskelig venn, og popcornet er snart tomt, men jeg føler meg generelt ikke så ille, faktisk.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #70 på: 26. apr, 2009, 06:02 »
Jeg er trøtt og lykkelig, og veldigveldig ovetrøtt ^w^
... og sulten...hmpf..
Men .. har det ganske bra ^^

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #71 på: 26. apr, 2009, 13:52 »
shit føler meg som en jævlig drittsekk nå har fått vite hva som er problemet til han kompisen,vet ikke hvordan jeg skal undskylde meg! "hei sorry hvis dere mente jeg la an på henne men nei det er bare sånn jeg har blitt lært gjennom ungdomskolen at klemmer ikke er farlige og at jeg egentlig ikke liker henne på den måten men ville bare være en snill gutt" [w-cry] "og btw kjører for det meste ikke i den filen en gang"

og det var det jeg gjorde og nå er alt litt lysere deilig og komme ut til noen av de nærmeste føler meg liksom ikke så alene som vanlig for første gang på en sykt god stund er jeg glad! [w-happy]


Zomfg! serriøst hva er galt, med en klem? men yea det er vel noen som ikke er like trygg med intimitet.
Synd at noe som var en god tanke skulle tolkes negativt.

Jeg for min del lider av post laiv depresjon, for tiden. Streber med å finne motivasjon for å gjøre noe som helst.
Noen gang hatt den følsen at uansett hva du gjør så er det nytteløst, og du skulle ønske folk heletiden ikke stilte krav til deg.
Skulle ønske jeg kunne dra til månen, hvor det er klin stille og bare ligge der i sanden og se på stjernene og glemme alle problemene i dette rottene epplet vi kaller en verden.

« Siste redigering: 26. apr, 2009, 17:26 av Ziggy_wolf »

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #72 på: 26. apr, 2009, 19:56 »
ja folk reagerer anerledes og han var sikkert bare beskytende ovenfor søstereren sin!  [w-sniff]

og ja jeg har totalt fåt sånn følelse men vel jeg tok den tiden som en velfortjent pause og ventet på bedre tider funket for meg! [w-happy]

kousetsu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • i bow in fear... to the charm of the seer...
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #73 på: 27. apr, 2009, 23:11 »
for tiden er jeg veldig opptatt med skolen og sånt, har en del tentamen og eksamen som kommer snart D:

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #74 på: 28. apr, 2009, 10:17 »
Akkurat nå sitter jeg og bryner meg på tysk tentamen. De pleier vanligvis å ha skrudd av internetten på skolen når det er tentamen og slikt, ettersom vi sitter med bærbare pc'er hele gjengen, men det ser ut som de har glemt bort det i dag gitt.  [wink]

Så... blah blah... jeg skriver om *ahem* Den Kjempespennende Turen Min Til Wien På Tysk! :D :D :D

ja, så spennende er det..  [yawn] Fordelen er jo at jeg får gå hjem tidlig. Jeg er straks ferdig så da skal jeg hjem og finne på sprell da tenker jeg!  [razz]