Skrevet av Emne: Hvem vil være Crew? 2013  (Lest 5988 ganger)

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Hvem vil være Crew? 2013
« på: 27. jan, 2013, 21:06 »
Heisan.

Mulig det er litt tidlig å åpne denne tråden enda, men ønsker å forhøre meg angående crew for årets convention.

Som dere kanskje har merket så har alle crew fra 2012 blit fjernet fra Skype gruppechatten, dette for å rydde opp for årets crew chat som allerede er oppe og hopper. Hvis dere ønsker å være crew så ber jeg dere ta kontakt med meg, Sarah, Aikho, Skarpen, Templa eller Emphy her, på skype eller på further north mailen ( furthernorthcon@gmail.com ) Måten vi kommuniserer på er via gruppesamtale på skype. Dere kan også ytre deres interesse og stille spørsmål her i denne tråden.

Crew vi trenger (subject to change):
Vakt : Ansvarlig for sikkerheten rundt connet
Kiosk : Salg, catering og annen servering
Vask : Renhold og rydding
Rigg : Opp- og Nedrigg av lokalet, anlegg, kiosk, stands m.m.
Party Starters : Ansvarlige for å få i gang deltakerne (om dere husker gangnam style og Skarpen i suit fra 2012?)
Sjåfør : Vi trenger sjåfører med bil som er edruelige gjennom hele eller deler av connet (for transport og medisinske nødstilfeller)
Medisinsk : Folk som har kompetanse på førstehjelp og håndtering av medisinske nødstilfeller
Gophers : Generelt crew som er tilgjengelige for litt variert arbeid alt etter hvor behovet ligger

Målsettingen er at crew vil få avslag i prisen på billetten, men dette kan jeg ikke garantere her og nå. Dette avhenger av connets økonomi, antall deltakere og mengden arbeidsoppgaver.
« Siste redigering: 25. mai, 2013, 22:41 av Emphy »

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #1 på: 27. jan, 2013, 21:11 »
Løven kan ta kiosk :)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #2 på: 28. jan, 2013, 00:17 »
Skal tenkte litt på det, men hvis noen dekker bil er det stor sjanse for at jeg (som sist) kan bistå som medisinsk pluss sjåfør.
Vil trenge en backupperson tilfelle.. ja du veit... medisinks personell trenger medisinsk tilsyn. F.eks. Brukne kragebein og sånt.

Dog et lite forslag: Medisinsk personel bør få mulighet til en skjermet soveplass.
Telefonen min vekket unødvendig mange på hytta, og jeg kunne virkelig ha trengt en soveplass på søndagsmorgenen (maks 2 timer søvn den natten).

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #3 på: 28. jan, 2013, 01:22 »
Mer info om party starters? XD
Er det finne på random ting der og da, eller planlegge ting før? o.o

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #4 på: 28. jan, 2013, 01:50 »
Jeg stiller gjerne opp som crew igjen.

Vakt - Kiosk - Vask - Rigg - Gopher

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #5 på: 28. jan, 2013, 01:55 »
Eg har god kompetanse i grunleggende førstehjelp, om det kan komme til nytte. Ellers kan eg også yte arbeid med rigging og generelle oppgaver.
« Siste redigering: 28. jan, 2013, 02:37 av Pilosus Crinitius »

Ayatomi

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #6 på: 28. jan, 2013, 02:27 »
Kunne gjerne trenkt litt meir info om dette connet.

Spørst kor tid det er, og kor det er.

Har eg tid kan eg komme som vakt.

Litt informasjon: Eg har Vektar Kurs.

Gjerne send meg ein mail på fred.ove@blan.no eller legg meg til på skype: fred.ove
« Siste redigering: 28. jan, 2013, 02:31 av Ayatomi »

naetaru

  • Gjest
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #7 på: 28. jan, 2013, 08:38 »
*melder sin interesse*

Kan vel gjøre det meste, bortsett fra party-starter og førstehjelp (Har jo grunnkompetanse, men ikke nok til at det kan være hovedoppgaven, føler jeg)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #8 på: 28. jan, 2013, 12:10 »
Om jeg kommer i år, kan jeg være sjåfør, ettersom det blir å kjøre ned :)

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #9 på: 30. jan, 2013, 22:06 »
Heihei ~pon
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #10 på: 18. feb, 2013, 16:25 »
Samme prosedyre som sist?, medic og sjaffør?

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #11 på: 18. feb, 2013, 16:56 »
om jeg ikke fucka opp alt i fjord, så kan jeg hjelpe med å rigge(samme som i fjor), nødsjåfør om det trengs(NB: kommer ikke til å ha egen bil!) vakt/gopher :)
« Siste redigering: 20. feb, 2013, 00:07 av Arrius »
The more i learn about people, the more i like my dog.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #12 på: 07. mar, 2013, 19:09 »
Jeg stiller med førerkort! Har ikke bil, da, men om noen andre stiller med bil og vil ha en pause fra kjøring, tar jeg gjerne over.

Jeg har også hatt 3 førstehjelpskurs, så jeg kan stille meg på den listen også. Men siden det er første gang ønsker jeg ikke å være alene om det.

Obs! Ser ikke noen dato som er ute enda, så avhengig av når det er, kan jeg ikke 100% sikkert si at jeg kan komme.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #13 på: 24. mar, 2013, 21:02 »
Da har jeg gått over og notert alle intereserte i crew. Vennligst vis interesse hvis du føler du kan stille opp på noen som helst måte. Dette er bare en liste over intereserte så du binder deg ikke, men vennligst vær seriøs når du skriver så vi ikke får et for forvrengt bilde av interessen.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #14 på: 24. mar, 2013, 22:08 »
Jeg kan stille med førerkort og kanskje bil og kjøre folk fra stasjoner samt Indre Østfold og nedre Akershus (Ski/Ås området) til con lokalet hvis det trengs.

Hvis alt går etter planen bør bil være i boks før connet, men jeg kan ikke love noe dessverre.
« Siste redigering: 25. mar, 2013, 01:10 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt


Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #15 på: 02. apr, 2013, 01:50 »
Eg kan eventuellt utdype litt angående det eg kan stille med...

Min førstehjelpskompetanse har grunnlag i ett 36-timers kurs eg hadde for ett og et halvt år siden, da eg ble med i Røde Kors Hjelpekorpset. Vi har øvelser ganske ofte, så eg har også litt trening på å håndtere forskjellige situasjoner (for eksempel prioriteringer og rekkefølger og sånn, og litt kunskap om hva som ofte glemmes).

Hva eg kan håndtere er hovedsakelig generell førstehjelp. Kutt, blødninger, forskjellige typer beinbrudd, bevistløshet, brannskader, småskader og andre ABC-relaterte greier. Eg har også førstehjelpsutstyr som eg har med meg uansett.

Forhåpentligvis skjer det ikke noe alvorligt, men hvis det skulle utvikle seg en virkelig stor situasjon er det greit å ha flere som kan hjelpe til med forskjellige oppgaver, spesielt noen som har litt erfaring med førstehjelpssituasjoner fra før av.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #16 på: 04. apr, 2013, 21:45 »
Jeg også som nevnt har førstehjelps trening utover der grunlegende, tar med meg en adrenalinsprøyte i år, siden jeg manglet det i kittet mit. Uansett, du vet hva du kan bruke meg til. PS: jeg lager drit god taco.

krinche

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 27
  • ponymon 4 life
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #17 på: 05. apr, 2013, 00:00 »
jeg stiller gjerne opp som party starter vis jeg har mulighet til å komme meg der

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #18 på: 05. apr, 2013, 00:36 »
Jeg vil gjerne være Gopher i år også. Vil bare helst ha en kveld fri, så er det helt fint.
Håper bare for alles skyld at sove-lokalene enten er veldig nære, eller ikke trenger overvåking når folk er der. Det hadde gjort jobben mye enklere på security-delen.

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #19 på: 12. apr, 2013, 21:26 »
Kan stille som sjåfør(har bil), medisinsk gopher(ørten førstehjelps kurs, men ikke nok til å være hoved medic)(har ikke medbrakte plaster)(kan ta med tourniquet :P), løfte tunge ting er visstnok noe folk mener jeg er god på(les; rigging/gopher).
Tilgjengelighet på fredag kan være litt ullen, men fredag kveld-> søndag kveld burde gå dersom det itte er for langt unna.
Why wasn't I informed?

StripeKazama

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 49
    • Vis profil
Sv: Hvem vil være Crew? 2013
« Svar #20 på: 25. mai, 2013, 21:25 »
If you need a Swedish tiger masterchef for it, I'm in ^^