Skrevet av Emne: I can haz iphone  (Lest 4213 ganger)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
I can haz iphone
« på: 04. nov, 2008, 18:32 »
Mk fått meg Iphone, yay nå kan jeg sitte på toget å lese tegneserier og se på episoder av silverfang eller hva enn.
Noen som har peil på sånne?
eventuelt noen som har peil på jailbreaking?
Jeg mener hvordan konvertere videofiler så de funker på iphone etc [w-confused]
har hatt en del problemer med den og ja den er rå, men har en god del bugs som burde ha vert fiksa halvparten av programmene man laster ned slutter å funke etter en stund.  Hvilket har ført til at jeg har påkalt både den ene og andre ondskapen. [w-mad]

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: I can haz iphone
« Svar #1 på: 16. nov, 2008, 01:20 »
En kammerat av meg har peiling på iPhone, men resten av oss har HTC telefoner med hjemmesnekkra versjoner av Windows Mobile 6.1 OSet på, mye bedre enn en iPod med telefon funksjon det :D

Men du, angående iPod'ofonen din, prøv å google "iPhone jailbreaking" da finner du masse som kan hjelpe deg.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: I can haz iphone
« Svar #2 på: 18. nov, 2008, 20:08 »
En kammerat av meg har peiling på iPhone, men resten av oss har HTC telefoner med hjemmesnekkra versjoner av Windows Mobile 6.1 OSet på, mye bedre enn en iPod med telefon funksjon det :D

Men du, angående iPod'ofonen din, prøv å google "iPhone jailbreaking" da finner du masse som kan hjelpe deg.

been there done that, Problemet er at de idiotene på apple låser iphonene og så må man vente på neste oppdatering på firmware og sånn går det frem og til bake. Har fått lagt inn word og excell da så jeg kan skrive på den  [w-cool] hm lurer på om kontoen min på yiffstar fremdeles er aktiv.....