Denne tråden taler vel for Pumzie og Argos sin del http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3330.0
Yeah, vi har allerede en buyer's beware tråd, og det inkluderer hvis man ikke er fornøyd med resultatet 
Du har rett Tora sitt innlegg hører nok til der.
En Buyers Beware-tråd, der selv navnet, har en sterkt lad betydning bak det vil henge ut artistene som blir nevnt og som mest mulig fortjener det.
Mens denne tråden er til for enkeltopplevelser som kanskje bare du har hatt med en artist og vil fortelle andre om betyr ikke dette automatisk at alle artister som gjør en feil er ikke nødvendigvis rettferdig å poste om i en "Beware"-tråden.
Artister kan jo som regel ha et godt omdømme og være pliktoppfyllende, foruten om kanskje den ene commissionen "din". Så fortell oss om du har en slik historie.
Eksempler på ting jeg gjerne vil høre om er:
-Slikt som Leophan skrev
-"Jeg sitter med en commission der artisten ikke kan å rette på halen fordi han/hun ikke har tid, selv om refen jeg sendte spesifiserte det, men det går bra. Er bare litt ergelig."
-"Artisten tegnet en anthropenis på karakteren min selv om jeg ikke hadde sagt det var greit og så lastet han det opp. Det er ikke så galt. Litt murr"
Med mer.