Skrevet av Emne: [Nye underforum] Skille skriving, tegning og musikk  (Lest 2166 ganger)

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
[Nye underforum] Skille skriving, tegning og musikk
« på: 11. mai, 2013, 18:45 »
Vi har alt et ganske dekkende underforum for artister. Men jeg tror det kan utvides litt for at våre skribenter skal kunne samle seg uten å nødvendigvis bli overskygget av tråder om tegninger og musikk.

Enten et eget underforum for rufsete skriblerier eller en under-underforum for skribentene i Pelskunst. Der de har sitt eget sted for å dele fortellerteknikker, erfaringer med andre skribenter uten å nødvendigvis bli overskygget av tegnerne, for nå vil jeg påstå at det er et faktum at de fleste furs har lettere vil trykke på tråder med bilder og murr enn å lese lange tekster.

Samt samtidig lage et underforum kun for våre medlemmer som driver med musikk der deres musikalske portfølje kan stå.
« Siste redigering: 11. mai, 2013, 18:51 av SarahLynx »

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: [Nye underforum] Skille skriving, tegning og musikk
« Svar #1 på: 13. mai, 2013, 07:26 »
Yush, denne er jeg HELT enig i at man kunne ha implementert, for som en skribent selv så må jeg si at det hadde vært interessant å ha ett delforum/underforum for seg selv hvorad de som tegner ikke spammer tråder og muligens gjør det umulig for din tråd å bli sett... :3
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?