Skrevet av Emne: [Nye underforum] Konkurranse, galopp og gaver  (Lest 2991 ganger)

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
[Nye underforum] Konkurranse, galopp og gaver
« på: 11. mai, 2013, 18:48 »
I Pelskunst har vi en egen seksjon for å poste ting som gaver.
Jeg foreslår å flytte denne til sin egen del av forumet ettersom gaver kan være så mangt. Derfor kanskje heller et underforum som kan kalles noe som Konkurranse, galopp og gaver

Der kan også offentlige NorPaws konkurranser stå for eksempel skriving, tegning og musikk for å fremme kunst og aktivitet
« Siste redigering: 12. mai, 2013, 03:09 av SarahLynx »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: [Nye underforum] Konkurranse, galopp og gaver
« Svar #1 på: 12. mai, 2013, 01:17 »
Ser ikke helt hvorfor man skal lage noe stort rundt "gaver" når det sitter fint der den allerede sitter, personlig syns jeg det er mer ryddig enn å legge til enda et underforum.

Jeg kan ikke si noe om det eventuelle underforumet "konkurranser" siden det er et forum jeg blir å ikke bruke, personlig.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: [Nye underforum] Konkurranse, galopp og gaver
« Svar #2 på: 12. mai, 2013, 03:22 »
Ser ikke helt hvorfor man skal lage noe stort rundt "gaver" når det sitter fint der den allerede sitter, personlig syns jeg det er mer ryddig enn å legge til enda et underforum.

Jeg kan ikke si noe om det eventuelle underforumet "konkurranser" siden det er et forum jeg blir å ikke bruke, personlig.

Jeg prøver bare å komme med et forslag for å fremme aktivitet og organisering på forumet.

Men fint da vet vi jo det.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: [Nye underforum] Konkurranse, galopp og gaver
« Svar #3 på: 12. mai, 2013, 13:11 »
Legg merke til at det var min personlige mening, da. Ikke nødvendigvis alle andres mening. Just throwing it out there.

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: [Nye underforum] Konkurranse, galopp og gaver
« Svar #4 på: 12. mai, 2013, 14:45 »
syns egentlig gave forumet fungerer bra men høres nå kjekt ut med et til som eventuelt heter konkurranse og galopp ^^

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: [Nye underforum] Konkurranse, galopp og gaver
« Svar #5 på: 12. mai, 2013, 15:26 »
Legg merke til at det var min personlige mening, da. Ikke nødvendigvis alle andres mening. Just throwing it out there.

Jeg tar det som din personlige kommentar ikke som noe med stor saklig relevans.

syns egentlig gave forumet fungerer bra men høres nå kjekt ut med et til som eventuelt heter konkurranse og galopp ^^

Galopp syns jeg var litt kjekt ord å bruke istedet for auksjon, lynkonkurranse eller raffles, sånn som man ser på FA. :)
« Siste redigering: 12. mai, 2013, 15:31 av SarahLynx »