Skrevet av Emne: blindspot  (Lest 1752 ganger)

fiesen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 65
  • heyo
    • Vis profil
    • min furaffinity bruker :3
blindspot
« på: 18. jun, 2013, 13:24 »
såååå jeg driver jo på å lager fursuit, og jeg har et spørsmål i forhold til ''blindspot'' det som er i mellom øynene på fursuiten liksom.
når jeg har på fursuithodet så er det litt blindspot som jeg ser med mine egne øyner. akkurat nå ser selve fursuiten sine øyner veldig bra plassert, og jeg er redd for at hvis jeg setter de enda nærmere sammen for å minske den blindspotten, så vil fursuiten sine øyner se rare ut...
jeg vet at veldig mange sier at det er blindspot på fursuiten sin. på min er det ikke så veldig ille, det hadde bare vært mer behagelig uten xD
dette spørsmålet er kanskje dumt, men jeg lurer på om synet kan bli påvirket av å gå rundt lenge med et fursuithode med blindspot?

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: blindspot
« Svar #1 på: 18. jun, 2013, 14:24 »
Vis med bilder. det er nok det beste ;) Min suit har et rett foran seg, men ikke no major problem ^^ Bare å snu litt mer på hodet enn vanlig  ; )

Ellers er det jo at man ikke kan se så godt ned så blant folk som er lavere enn en selv bør man være litt forsikti rundt  ^^ Heldivis er jeg ganske lav så sliter ikke så mye med det annet enn med småunger  ; )

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: blindspot
« Svar #2 på: 18. jun, 2013, 14:53 »
Vis med bilder. det er nok det beste ;) Min suit har et rett foran seg, men ikke no major problem ^^ Bare å snu litt mer på hodet enn vanlig  ; )

Ellers er det jo at man ikke kan se så godt ned så blant folk som er lavere enn en selv bør man være litt forsikti rundt  ^^ Heldivis er jeg ganske lav så sliter ikke så mye med det annet enn med småunger  ; )

vanlig med 'blindspot' , er enig med Felixcani. =) snu mer på hode en vanlig og passe på hvor man går. heldigvis så er det 'handlere' som passer på hvor du tråkker.