Skrevet av Emne: Airbrush maskin  (Lest 3175 ganger)

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Airbrush maskin
« på: 25. jul, 2013, 02:02 »
så! :D

Nå har eg hatt planer om å kjøpe en airbush maskin lenge, og lurte derfor om noen på forumet vet om positive og negative sider med forskjellige maskiner?  Den jeg absolutt har øynene på er denne vakre her; http://www.ebay.co.uk/itm/AIRBRUSH-KIT-AIRBRUSH-COMPRESSOR-AIR-BRUSH-COMPRESSOR-/370268372610?pt=UK_Crafts_DrawingSupplies_EH&hash=item5635b6fe82

den har alt du trenger utenom maling, skal være noenlunde stille (men her er ikke forventingene de høyeste altså :P), kunne brukes på små detalj områdene og større "mykere" områder. Er egentlig redd for at sånn ting er for gode til å være sanne. Den billigste jeg fant innad i norge var 4k, og det var kun selve hodet og ikke luft tanken eller røret mellom de D:   Jeg vet at toll + frakt blir dyrere enn de 600,. den står som på siden, men det må da alikavel komme under 5k som er prisen for noe av dårligere kvalitet her til lands.

Noen som kommer på noe eg kan ha glemt? Hadde vært kjempekult å kunne airbrushe :)  

Nå må eg bare velge om eg skal skaffe meg airbrush maskin først, eller om eg skal ha NFT pelsen først :/   (har snakket med de om 30cm hvit pels til mitt "hemmelige" nye prosjekt XD)
« Siste redigering: 25. jul, 2013, 02:09 av Formicidae »

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Airbrush maskin
« Svar #1 på: 25. jul, 2013, 11:09 »
Ser egentlig veldig likt ut som det kjøpte på biltema eller hva det var, litt anneledes luft kompressom men, det airbrush kittet ser helt likt ut, tror er samme etuiet også. Så vet ikke helt jeg, men er jo billig uansett. så er vel kansje noe lignende.

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Airbrush maskin
« Svar #2 på: 25. jul, 2013, 12:52 »
skal være noenlunde stille (men her er ikke forventingene de høyeste altså :P)
De kompressorene der er unfortunately bråkete, og siden de ikke har lufttank så går de så lenge du bruker airbrushen (har en slik selv).
Vil du ha en stille kompressor så har man slike : http://www.ebay.co.uk/itm/Bambi-BB8-Silent-Air-Compressor-/181177938452?pt=UK_Air_Tools_and_Compressors&hash=item2a2f0bf214
Lager omtrent like lite støy som et stille kjøleskap i drift (jepp har hørt en slik in person), men dog koster en del..

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Airbrush maskin
« Svar #3 på: 25. jul, 2013, 18:35 »
Ser egentlig veldig likt ut som det kjøpte på biltema eller hva det var, litt anneledes luft kompressom men, det airbrush kittet ser helt likt ut, tror er samme etuiet også. Så vet ikke helt jeg, men er jo billig uansett. så er vel kansje noe lignende.

Det var nok prisen som lokket :P kan jo se det an med bråk og slikt og evt kjøpe en annen kompressor på et senere tidspunkt :D Flytter ut på en øy i august, så for bråket tenker eg mer på hunden og samboeren :P bare litt dumt å invistere masse penger for å innse ar det ikke er noe eg liker å jobbe med :P

AncientMuMu

  • Gjest
Sv: Airbrush maskin
« Svar #4 på: 29. jul, 2013, 16:33 »
Ser egentlig veldig likt ut som det kjøpte på biltema eller hva det var, litt anneledes luft kompressom men, det airbrush kittet ser helt likt ut, tror er samme etuiet også.

Kostnaden ligger i kompressoren - Biltema sin kjipeste kompressor var uten tank når jeg kjøpte, så luften ble veldig støtvis (som er fint for polkadot mønster, men lite annet).