Skrevet av Emne: Wolfire gir spillet Lugaru som julegave  (Lest 2998 ganger)

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Wolfire gir spillet Lugaru som julegave
« på: 12. des, 2008, 07:51 »
For å øke interessen for spillet "OverGrowth" (oppfølgeren til Lugaru) har wolfire bestemt seg for å gi det første spillet "Lugaru: The Rabbit's Foot" i julegave til alle som både melder seg på Facebook event'n og legger seg til som fan i Overgrowth Facebook Page

Så hvis du vil ha så er det bare å legge seg til ^^ video med litt gameplay: Lugaru Contest Video

Kilde og mer informasjon om hvordan: Wolfire Blog - Get a Free Copy of Lugaru!

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Wolfire gir spillet Lugaru som julegave
« Svar #1 på: 12. des, 2008, 10:16 »
Usj, liker ikkje Facebook. Greit nok at de vil gi vekk spill, men hvorfor gjennom Facebook? Stygg reklamering syns eg :/
Det hele begynte jo på nyhetene også. Eller, eg såg hvertfall det. De snakket om hvor stort og bra Facebook var og at du nå kunne finne ikkje bare venner, men kjendiser der, så det var bare til å registrere seg!
xP Hull i hodet, det var det første som kom til tankene mine. *riste litt på hodet*
Såh, meh, eg tror nok eg klarer meg fint uten både spillet og Facebook ^^ *logre med halen*

Klikketiklikk :D

RefleXio

  • Gjest
Sv: Wolfire gir spillet Lugaru som julegave
« Svar #2 på: 12. des, 2008, 19:59 »
Usj, liker ikkje Facebook. Greit nok at de vil gi vekk spill, men hvorfor gjennom Facebook? Stygg reklamering syns eg :/
Det hele begynte jo på nyhetene også. Eller, eg såg hvertfall det. De snakket om hvor stort og bra Facebook var og at du nå kunne finne ikkje bare venner, men kjendiser der, så det var bare til å registrere seg!
xP Hull i hodet, det var det første som kom til tankene mine. *riste litt på hodet*
Såh, meh, eg tror nok eg klarer meg fint uten både spillet og Facebook ^^ *logre med halen*

+1
Kan si meg helt enig^^

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Wolfire gir spillet Lugaru som julegave
« Svar #3 på: 12. des, 2008, 23:22 »
Er det et spill så er det et spill, og er det et gratis sådann så skal jeg vel overleve facebook!!

 [ureshii]

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Sv: Wolfire gir spillet Lugaru som julegave
« Svar #4 på: 12. des, 2008, 23:32 »
Ja .. du kan jo alltids bare lage en profil og fylle inn noe greier for så å stenge den av etter at du har fått spillet ^^ de har en knapp for det også ser'u

Jeg liker selv ikke facebook noe særlig .. men men, er nå der en gang i månden .. hater spillene der som er avhenging av hvor mange "venner" man har <<;; det skulle heller ha vært noe sånn som at man får buddyXP for å poste ting på sine orntlige venners sider og poster ..