Generelt > Otherkin og therian
Introduksjon for Otherkin og Therians
Wolfy Darksilence:
Jeg er therian ulv [w-wink]
Elsker månen....
CaldCat:
Først og fremst vil jeg si det var et flott initiativ å starte opp et slikt underforum :)
Vet ikke helt hva du er ute etter i en slik introduksjon? Men jeg er ihvertfall en gepard, sannsynligvis en tam gepard født/oppvokst i fangenskap. Ser ikke på mitt tilfelle av therianthropy som noe spirituelt, men heller som et slags mentalt fenomen som har utviklet seg etter hvert. Noe mer vet jeg ikke rett og slett - noen ganger er ikke hjernen så lett å forstå seg på..!
Wolfy Darksilence:
--- Sitat fra: Jubatus på 13. aug, 2013, 18:42 ---Først og fremst vil jeg si det var et flott initiativ å starte opp et slikt underforum :)
Vet ikke helt hva du er ute etter i en slik introduksjon? Men jeg er ihvertfall en gepard, sannsynligvis en tam gepard født/oppvokst i fangenskap. Ser ikke på mitt tilfelle av therianthropy som noe spirituelt, men heller som et slags mentalt fenomen som har utviklet seg etter hvert. Noe mer vet jeg ikke rett og slett - noen ganger er ikke hjernen så lett å forstå seg på..!
--- Slutt sitat ---
var slik jeg mente ja^^
men jeg starta ikke underforumet :3 bare første innlegg :D
hadde en ide da, hadde vært kult å samle alle therian og otherkin på en gruppe. =^w^=
CaldCat:
--- Sitat fra: Darksilence93 på 13. aug, 2013, 18:56 ---
--- Sitat fra: Jubatus på 13. aug, 2013, 18:42 ---Først og fremst vil jeg si det var et flott initiativ å starte opp et slikt underforum :)
--- Slutt sitat ---
var slik jeg mente ja^^
hadde en ide da, hadde vært kult å samle alle therian og otherkin på en gruppe. =^w^=
--- Slutt sitat ---
Visste det, var ment som en "tommel opp" til de som har ansvaret for forumet. ;)
Høres ut som en god idé. Hvilken type gruppe tenker du på? Kan ta det over PM eller en ny tråd kanskje :)
Wolfy Darksilence:
--- Sitat fra: Jubatus på 13. aug, 2013, 19:08 ---
--- Sitat fra: Darksilence93 på 13. aug, 2013, 18:56 ---
--- Slutt sitat ---
var slik jeg mente ja^^
--- Slutt sitat ---
Visste det, var ment som en "tommel opp" til de som har ansvaret for forumet. ;)
Høres ut som en god idé. Hvilken type gruppe tenker du på? Kan ta det over PM eller en ny tråd kanskje :)
--- Slutt sitat ---
Tenkte en gruppe hvor vi alle samles, karnskje eventuelt furmeets senere :3 (skype for eksempel)
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
Skift til full visning