Skrevet av Emne: Confuzzled neste år?  (Lest 10168 ganger)

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Confuzzled neste år?
« på: 16. des, 2007, 03:30 »
Er det noen andre som har planer om eller skal til Confuzzled neste år?
http://www.confuzzled.org.uk/
http://community.livejournal.com/confuzzledlj/

Jeg har allerede betalt, så jeg skal dit.
Og jeg planlegger også å dra på EF, men har ingen å dra dit med enda..
Kommer til å bestille EF biletten så fort de åpner opp salg og jeg har råd.
Har bestemt meg for å oppleve mest mulig neste år. ^^

Men, det hadde vert supert om det fantes noen andre som kunne tenke seg å dra til CF også. ^^
Er litt kjedelig å være den eneste Norske. Eller, jeg ville sikkert få masse oppmerksomhet, men likevel. Det hadde vert greit å ha en å reise sammen med. :P
Det er rett etter at sommerferien har starta, og det varer bare fra 20-23 juni, så det burde passe for de fleste.
Ryktene sier at det kommer til å bli veldig morsomt.
« Siste redigering: 16. des, 2007, 03:44 av Regandor »

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #1 på: 16. des, 2007, 12:09 »
Dessverre, har ikke tenkt meg på noen festivaler/conventions med det første, grunnet økonomi. Har vurdert Eurofurence, men får se hvordan ting går.

Men, artig maskot de hadde på Confuzzled!

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #2 på: 16. des, 2007, 12:15 »
Hadde jeg vist jeg hadde en fremtidig jobb så hadde jeg vel dratt,,, har meget lyst i hvertfall

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #3 på: 16. des, 2007, 13:14 »
Dessverre, har ikke tenkt meg på noen festivaler/conventions med det første, grunnet økonomi. Har vurdert Eurofurence, men får se hvordan ting går.

Men, artig maskot de hadde på Confuzzled!

ah. oki
Kan jo håpe at du skifter mening. :)
Jeg planlegger også å dra på EF. Kommer nok til å ta en sjangse med økonomien og kjøpe en bilett der når de opner for salg, og så bruker jeg feriepengene til resten av utgiftene som kommer. ^^

Hadde jeg vist jeg hadde en fremtidig jobb så hadde jeg vel dratt,,, har meget lyst i hvertfall

Det koster litt under 2000 for oppholdet, og så kommer reise i tillegg.
Skal vi si ca 5000 sammenlagt?  Da har jeg regnet i overkant.
Det burde dekke reise, opphold og litt div ting man vil ha. :P

Alyxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #4 på: 17. des, 2007, 13:49 »
Får se hva økonomien sier. Slikd et ser ut nå er det heller nanoskopiske sjanser.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #5 på: 17. des, 2007, 18:46 »


Hadde jeg vist jeg hadde en fremtidig jobb så hadde jeg vel dratt,,, har meget lyst i hvertfall

Det koster litt under 2000 for oppholdet, og så kommer reise i tillegg.
Skal vi si ca 5000 sammenlagt?  Da har jeg regnet i overkant.
Det burde dekke reise, opphold og litt div ting man vil ha. :P
I know.. Plaga Kal litt med det for en stund siden å spurte hvor mye han hadde betalt å slikt.. men jah, uten intekt er 5000 kr mye for meg...  [sad]

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #6 på: 17. des, 2007, 23:52 »
I know.. Plaga Kal litt med det for en stund siden å spurte hvor mye han hadde betalt å slikt.. men jah, uten intekt er 5000 kr mye for meg...  [sad]

ah. ok
Da håper jeg du får inntekt snart, og at det ikke er utsolgt før det. ;3

Hehe. Stakkars Kal. :P

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #7 på: 18. des, 2007, 18:29 »
Jeg er i hvertfall påmeldt nå :)

Med SAS så koster det 1500kr t/r Manchester. Det ser egentlig ikke ut til å være mange andre rimelige reisemåter.
Da har man 1500 kroner igjen til å kjøpe tegneserier og mat. Burde holde i massevis  [laugh]

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #8 på: 18. des, 2007, 21:57 »
Jeg er i hvertfall påmeldt nå :)

Med SAS så koster det 1500kr t/r Manchester. Det ser egentlig ikke ut til å være mange andre rimelige reisemåter.
Da har man 1500 kroner igjen til å kjøpe tegneserier og mat. Burde holde i massevis  [laugh]

Jepp.  [smile]
Jeg venter med å bestille flybilett til jeg har fått mer penger, og ver hvilket fly du evt. andre norske furs tar. så vi kan holde sammen. ^^

RefleXio

  • Gjest
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #9 på: 19. des, 2007, 02:18 »
Har æ hadd penga til det, og vært gammel nokk te å kom inn der (18 sia dem selge yiff art der) så hadde æ dratt dit. men, det bli nokk ikke i år. ska se om det bli nokke av når æ blir eldre og får lov hos foreldra te å reis aleine.

Vi får vel bare vent og se.

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #10 på: 20. des, 2007, 08:33 »
penger penger penger.... for noe tull hehe. Hadde jeg hatt penger hadde jeg nok dratt overalt  [wink] Men har jo ikke det da, Lærling lønn suger kraftig og ikke billig leilighet og bil som suger ut penga mine... må nok bli hjemme  [sad] hadde nok vært kult å dratt spesielt hvis man slapp å dra alene hehe. Men hadde vel sett snodig ut uten noe haler og pels overalt eller? har ikke hatt råd til det heller ^^

trodde foresten det kosta sån 10000 minst å dra ^^

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #11 på: 20. des, 2007, 11:03 »
penger penger penger.... for noe tull hehe. Hadde jeg hatt penger hadde jeg nok dratt overalt  [wink] Men har jo ikke det da, Lærling lønn suger kraftig og ikke billig leilighet og bil som suger ut penga mine... må nok bli hjemme  [sad] hadde nok vært kult å dratt spesielt hvis man slapp å dra alene hehe. Men hadde vel sett snodig ut uten noe haler og pels overalt eller? har ikke hatt råd til det heller ^^

trodde foresten det kosta sån 10000 minst å dra ^^

ah. :P
Å ha fursuit og greier er ikke noe man må ha. Disse conventionenee er for furries, ikke kun fursuiters.
De fleste som drar dit har ikke fursuit. ^^
Så, om du vil/kan ha hale og/eller ører er det opp til deg. Mange som ikke har det. :)

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #12 på: 23. des, 2007, 16:18 »
trodde foresten det kosta sån 10000 minst å dra ^^
Hvis man skal på en amerikansk con så koster det gjærne 6-7000 bare for flyturen så da blir det fort 10000 totalt. Da er det greit at det er et par europeiske conventions som det er billigere å komme seg til.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #13 på: 28. des, 2007, 05:46 »
EN dag... skal jeg loke meg med :p skal bare investere noen flere poeng hos sjefen min ^^ kanskje jeg kan ta meg fri en uke en sommer... Jeg håper på å kunne dra til iallefall 2 kanskje 3 cons årlig ^^ er det første gang Confuzzled arangeres?

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #14 på: 28. des, 2007, 11:44 »
^^ er det første gang Confuzzled arangeres?

"ConFuzzled is a convention of world firsts, so why not join us in our exciting and fun premiere event?"
Skrev de. :P
Jeg tror de mener at det er den første full scale convention som har vert i England.
Men, til gjengjeld har jeg ikke funnet at confuzzled har blitt arrangert før heller. Det visker som om det har vert snakk om det lenge, men først nå de gjorde det kanskje.
Men, uansett så vil det bli spesielt. ^^

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: Confuzzled neste år?
« Svar #15 på: 28. des, 2007, 12:05 »
Det har vært snakk om å få i gang en ordentlig britisk con i årevis, men dette er første gang det har blitt noe av, ja.