Skrevet av Emne: [Diverse] Kazookie gjør noe  (Lest 2173 ganger)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
[Diverse] Kazookie gjør noe
« på: 03. sep, 2013, 00:51 »
Så da har jeg til slutt satt opp et emne for de som av en eller annen grunn skulle lure på hva jeg bruker tid på.
Består for det meste av Mapping og litt tegning. For tegninger, hopp over denne OPen.


Bruker ordet mapping for å bygge baner for spill som bruker Source Engine, som for eksempel Half Life 2, Garrysmod, CS:S, osv. Har drevet på med det i noen år nå, og har gjort ferdig veldig få av banene mine. Har vel 6 Gb med filer som ikke brukes, men de banene jeg har utgitt har fått en del nedlastninger.
Første banen som ble utgitt var gm_bunkerflatgrass for Garrysmod, som fikk en del nedlastninger. Etter det ble det utgitt noen oppdateringer, så til sammen har det vært rundt 35-40 000 nedlastninger av bunkerflatgrass. På det høyeste ble den nedlastet rundt 22 tusen ganger, av den nyeste versjonen, i en tid der spillet brukte en ny type nedlastning (Cloud-noe, eller var det toybox?)


Uansett, for de som er interessert, den kan lastes ned her for de som har Garrysmod: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=105251629


Faktisk, så har jeg ikke utgitt noen andre baner annet enn en NPC test for en parade.
Er vel ca 144 NPCs der, så den kan skape litt lag. Hvis du ikke har lyst til å ødelegge paraden, husk å skru på notarget.
Dette er en direkte link til filen. Lagre den til c:\programfiler\steam\steamapps\(dittbrukernavn)\garrysmod\garrysmod\maps
https://dl.dropboxusercontent.com/u/64309262/Mapping/combinesquadparade.bsp
For de som ikke vil og/eller kan, se vedlegg 1


Nå om dagene, når jeg har tid, bygger jeg på en bane som for håpentlig vis blir ferdig før Januar da jeg skal inn i militæret og ikke for gjort noe særlig med den før jeg er ferdig.
Skal være en militærbase midt i ørkenen, basically.
Se Vedlegg 2, 3, og 4
« Siste redigering: 07. okt, 2013, 22:49 av kazookie »

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: [Diverse] Kazookie gjør noe
« Svar #1 på: 07. okt, 2013, 22:54 »
Da har jeg faktisk tegnet noe og tenkt at jeg var ferdig med det uten at det så forferdelig ut i mine egne øyne.
Mest fordi at det er litt half-assed stuff uten særlig tanke på detaljer, anatomi osv.


Vet ikke helt hvorfor, men det er sant i USA. FBI har ofte filer på random folk, og hvis man er en statsborger i USA kan man be om å få se den. Det er ofte helt hverdagslige ting. FBI kan også ha filer på folk som drar på ferie i USA, men så lenge de ikke har statsborgerskap der får de ikke sett filen sin. Ble bare litt historietid.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: [Diverse] Kazookie gjør noe
« Svar #2 på: 17. des, 2013, 00:51 »
Føler meg som en veldig fæl person nå. Imens jeg drev på med secret santa gaven fikk jeg lyst til å tegne mer stuff. Siden den ikke var helt ferdig og tegneferdighetene mine ikke liker kompliserte ting, begynte jeg å trace bilder D:
I'm a horrible person :c Og jeg er tydeligvis delvis på barnestadiet. Men for mitt eget forsvar så har jeg sjeldent tegnet!
(tanksen er tracet)



Hva slags svart magi er det folk bruker for å lage skygger? Har brukt color replacement på belysning, dodge og burn. Blir i mange tilfeller veldig rart (klarte å ødelegge en tegning med det en gang)